40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Dippaadaa dappaadii....[/B]

Jumalavita että oon surkee testailija :kieh: Yleensä siis testaan pissimällä kuppiin, mutta nytpä fiksuna? tyttönä päätin sitten suoraan lirittää tikkuun...no ei ollut lainkaan hyvä idea |O Koska tulos on haamuviiva, jonka vieressä on punanen isoo piste, siis kuin se väri joka pitäis olla siinä viivassa niin oiskin siinä vieressä..Äh, ärsyttää, kun toi testi ei nyt kertonut mulle mitään :kieh::kieh:
Jos tätsy ei tuu, niin seuraava testing on lauantaina..huoh, menee hermot ja sen kyllä huomaa...

Justis :LOL: No huomenna ensin pissit ja sitten vasta kastat :LOL: Mutta sitten +++++++++:ssaa puuuuuuuuuuuuh!
Itse tajusin tässä muutama päivä sitten kun luin noita ohjeita tarkemmin etten ole odottanut virtsan jäähtymistä sinne alle 30 asteeseen mutta luulis että se olis kuitenkin näyttänyt ovisplussaa jos sellainen olis ollut, joten tekevälle sattuu :laugh Minäkin innostuin dippaamaan tänään (r-testin) liian aikaisin kun kulta on tulossa ja selkeän -:n. No aivan liian aikaista olis muutenkin mutta ...
Lisää dippailuja tälle aamulle ja ihanaa torstaita, täällä on kovasti satanut lunta ja koiruus ainakin ollut aivan haltioissaan, sen kanssa pitäis kait mennä pulkkamäkeen kun on niin tohkeisaan :LOL:
Ihanaa päivää Ihanaisille naisille :flower::kiss:

Huomenta! Tällainen kisuli minua aamuisin näytöltä tervehtii... Lasten ja omaksi iloksi ;) Joku on onnistunut hyvin otoksessaan!

Ja osaahan se Justiinakin piristää :LOL: Haamuiset onnittelut ja huomisiin testailuihin laitetaan se väri oikeaan paikkaan!

Mintulle linkkivinkkejä. Jos viihdyt hyvin netissä, niin googleta äitiysvaatteet. Netti on pullollaan pikku putikkeja (vekaravintti, taikapilvi jne), jotka myyvät äitiysvaatteita. Varsinkin kun penkoo ale-laarit saa edullisesti vaatteita. Itse olen huutanut myös huutonetistä vaatteita ja vaatepaketinkin ja onnistuneita kauppoja olen tehnyt . Vaatii vaan sinnikkyyttä ja kärkkymistä :D

Ihanaa keväistä jännitystä ilmassa :heart: Mafingalle ja Ottikselle toivon viivoja testiin, kaikki peukutukset teille! Hurmaava mies Ottiksella =) Taitaa hänelläkin olla kevättä rinnassa :LOL:

Mur-Mur ???? :heart:

Viimeksi muokattu:
Huomenia Kaikille Ihanaisille!

Täällähän on tulossa hirrrrrmu paljon plussia ihan näillä sekunneilla!! :heart:

Liiza: Voimia ja jaksamista! Iso lämmin :hug: !!

on: Mulla on tänään ultra... meinaa jännittää vähäsen...

Tämä ultra aika tuli vähän niinku puun takaa kun olivat laittaneet mulle nt-ultra ajan jo nyt (ovat siis laskutaidottomia!!) joten pirautin sinne, että nyt taitaa olla hippasen liian aikaista asialle kun rv 9 ei ees ole täynnä.
Sieltä sitte joku täti kivenkovaan väitti että olisi menossa hänen laskujen mukaan rv 12+ jotain... :O Johon sitte tuumasin, ettei nyt taida voida olla kun viimeset menkatki oli 14.1 ja etten kyllä niskaturvotus-ultraan tuu mutta varhaisraskauden ultraan voisin tulla.... Siihen täti sitten pitkin hampain ja kylmäkiskoisesti tuumas, että " Noh, jos nyt haluat tulla, niin tuu sitte. Kun sulle nyt tänne aika kerta on varattu."
Voin sanoa, että pikkasen paskanmaku jäi suuhun ko. äitiyspolin toiminnasta. Noh, mutta jospa ultra kuulumiset pyyhkisivät maun suusta pois! :LOL:

Nyt on mullekkioireita alkanut ilmaantuun!! JEEEEEEE!! Tisuja välillä nippailee ja ne tuntuu PAINAVILTA. Etovaa oloa on ilmassa ollut myöskin päivittäin mutta syömisellä aina menny ohi. Iltaisin ei jaksa olla pytyssä kuin nippanappa ysiin asti. Tosin iltavuoojen jälkeen pakko tsempata kymppiin. :D

Rominas Olen uusi piinailija täällä ja luettuani tekstisi piti aivan mennä sivuja taaksepäin lukemaan jännittävät plussaushetkesi :kiss: Ja nyt olet menossa ultraan!!! Kohtelu oli töykeää, mutta mikä parasta; pääset varhaisultraan. Meidän kunnassa ensimmäinen ultra on nt-ultra ja sen odottaminen kestää kaaauuuuaaannnn! Ihanaa, näet pienokaisesi sydämen sykkivän :heart: Kaikkea onnea Sinulle!

Oliivitar: Kiitoksia!!
Täällä meilläkin eka ultra on oikeasti vasta rv 11-12 ja nt-ultra silloin. Ihan kateelisena olen lueskellut kun joillakin paikkakunnilla ultraavat jokaisella neuvolakäynnillä! Voi niitä onnellisia!!

Tervetuloa joukkoon ja kovasti plussapuhuria sinulle!! :heart:

Täällä 9kk raskausristeilyllä odottelen teitä kaikkia mukaan!! Nyt ne testit rapisemaan ja viivoja niihin, Kapteeni käskee! :)

Toivottavasti Rominas ultrassa tulee mukavia uutisia :heart:

Mur-mur, jokos tänään on valoisampi fiilis? Mulla alkaa eiliset kiukut olla takanapäin =), ainakin melkein :rolleyes: Plussapeukutuksia testiin!!

Justiina, huomenna sitten oikeaoppinen dippaus, jookos? :wave: Peukutuksia!!

*Justis* no woehan rähmä, miten kävi dippailun kanssa!!!:O
..mutta huomenna uusiksi..juuhan?..et kai jätä lauantaille..:rolleyes:

PUUUUUH siihen testiin punaväriä oikialle kohden:heart:

Mafinka
, voihan sitä haaaaaarjoitella ekaksi sitä dippausta..;)
..ihunahan se olisi kullalle näyttää: "katso mikä tuli"!!:heart:

Miun testit taitaa olla siellä postiloorassa..en ole viittinyt vielä pukea niitä hakeakseni.
Mies läksi poikasen kera mummulaan ja täällä on kyllä IHANA olla omissa oloissaan:)

putunen
, kiva jotta siulla ärrinmurrin oloinen jo laantunut!!:wave:
..vaan mie aamulla kuuntelin kun mies keitteli poikaselle puuroa ja haukotteli..haukotteli..ja haaaaaukotteli..että minnuu alkoi ärsyttämään!!!!!:kieh:
..sain onneiks pidettyä suuni kiinni ja köllin vain soffalla peiton alla hissukseen..

Olen mie aikas hirveä immeinen tässä vaiheessa kiertoa..

Onnittelun Rominakselle niistä "oirehista" - ne ON ihunia:kiss:

Mites ne siellä Äippäpolilla nyt noin sekoileepi..:confused:

..vaan saatpahan pientä kurkata nyt sitten..varmasti lähtee pa**ka maku siun suustais sitten poijjes!=)
Tuuthan kertoilee meille sitten kuulumiset!:wave:
..vaikka, käynhän mie päivitäin siellä pömppävattaisten puolellahin

Viimeksi muokattu:
Vielä ON..eilen myöhään illasta hetken kuvittelin tärpin jo käyneen - niin hävyn päällä tuntemuksia oli kovasti ja tisut autsauts kipiät!!

Pöh ja Pah nyt jo sanon, ei kannata ittiään kiusata turhaan enää!..sitä Joulun iloa sitten yrittämään:)

Tuosta Joulun ilosta..miun esikko sai ihan pikkisenä sellaisen Kettu pehmolelun Joululahjaksi.
Kun nimeä aloin sille kyselemään, lapsi mietti hetken ja sanoi: "Äiti, tamän nimi on "Joulun ilo"..ihana nimi olihin:heart:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (41)...............kp8/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp9/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)...............kp11/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42)..............kp12/28............yk2(?&12/10)......1.
Mami-41 (41)...............kp17/25..........yk33............2.
Mindy<3 (40)...............Kp18/28-30......yk1.............4
muumimamma-72 (38) kp18/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp20/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp20/26...........yk3................1.
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar (40)................kp21/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp21/27-28......yk23.............1.
pikkutirri (41)..............kp21/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp21/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp22/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp25/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp25/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp28/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp29/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp29/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp29/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp35/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Oliivitar (40).....................dpo4
muumimamma-72 (38).....dpo6
pikkutirri (41)...................dpo6
Mami-41(41)....................dpo6
Ottis (43).........................dpo7
sarppav (40)....................dpo11
mur-mur (45)...................dpo11
Mynteli (39)......................dpo12
*Justiina* (38)..................dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Olinkos mie noista jo linkin tänne laittanut..kaikkea ihanaa siitä pahvista tehdäänhin;)
Google Kääntäjä

..eikä nuo nyt olleet kuitenkaan sika kalliitakaan.

Ajattelin kesäksi poikaselle tilailla tuonne ulos/partsulle, kestää sitten minkä kestää.
En ihan linnaa, vaan tuollaisen pienemmän, minne mahtuupi kaverin kera vaikka leikimään.=)

Tässäpä vielä yksi perusmökki, jonka saapi helposti kasattua syrjään sitten kun ei sillä leikitä:
Google Kääntäjä
..nämä voi maalailla/koristella mieleisekseen.

Viimeksi muokattu:
OTTIS: Minullakin oli nivuskipua ja juilimista juur varmaan kiinnittymisen aikoihin... ettei se välttämättä ole huono merkki, peukutukset sille!!:D Onneksi noita testejä sulla on mihin dipata... on kiva lukea sit mitä näyttää... tai kattoo kuvasta jos saat sen tänne...

KIITOS MAFINKALLE kannustuksesta=) Joo oon mä joskus ihan joutunut ostamaan kirpputorilta itelleni vaatteita (lähinnä paitoja) ja on ollut onnistuneita ja vähemmän onnistuneita ostoksia... kun en niitä ala siellä sovittamaan vaan otan summanmutikassa vaan. Joskus niihin vaan jää sellanen ihme haju joka ei sit meinaa pesemälläkään lähteä... Mut aion kyllä käydä penkaamassa, rahan säästöähän sekin on... Varsinkin kun oon nyt laittanu sivuun parisataa kuussa vauvan tarvikkeisiin jo syksystä asti niin saa edes jotain ostettua niillä.
Vaunut, turvaistuimet jne. kalliimmat kyl meinataan ostaa käytettyinä, kun toi budjetti on sellainen ettei voi kaikkea uutena mut sehän on pääasia kun on kunnossa olevat ja siistit!
Siskoilla varmaan on jotain säästössä, pitää sit kysyä kun muutenkin voi kertoa!=)

Voi että ootan kuin lehmä kesää että saan kertoa hyvät uutiset suvulle! Eka ultra-aika tulee varmaankin tossa viikolla 10 tienoilla eli 5 viikon päästä... kun soitin sinne neuvolaan tänään, nyt mulla menossa 5+1!

MUR MUR! Minäkin olin kuin viulunkieli silloin juuri ennen plussaamista! Meillä hirvee riita 2 päivää ja luulin jo että näinköhän tästä mitään tulee,,, olin kyl OUDON kiree ja kärttyinen... ja niinhän se sit paljastui miksi! :D Ei ihan turhan takia! Toivottavasti sullakin tarkoittaa raskautta!!!:heart:

JUSTIINA!
Miten sinä nyt noin? Pidät meitä piinassa! Nyt huomenna (ei lauantai!)otat puhtaan astian ja pissaat siihen, ennen dippiä! Minäkään en luottanu tohon tähtäämishommaan kun se pissa tulee yllättävästi miten sattuu, ja se voi olla vaikea tähdätä juur siihen.... Teethän niin huomenna???:hug: Hirrrrrmuiset plussapuhurit sulle!!!!!!!!++++++++++++++++

HEI OLIIVITAR! Ihana kissankuva teillä näytöllä! Mäkin jos osaisin niin laittaisin meille meidän koirista
kuvan... ei kait se vaikeeta oo kun vaan viittis opetella!!!
Kiitos linnkivinkeistä! Pitääpi käydä selailemassa tässä joku päivä... kunhan ehtii, ja haluun käydä sen ultran ennenkuin hommaan mitään erityistä!

ROMINAS:
Tuuthan juu ketomaan mitä ultrassa sanottiin?? Kun mullakin sellanen edessä... Hiukan huonoa kohtelua sulle sattunut, toivottavasti ei oo sama henkilö vastaanottamassa! : / Ärsyttää tollaset tapaukset jotka on tietävinään kaikesta kaiken, vaikkei oikeesti tiedä mistään mitään.. varsinkin jos on TOISEN KUUKAUTISTEN alkamispäivä!! Joo, älä välitä, meitä nyt vaan on niin moneksi!
Mullakin on tissit olleet arat jo nyt ja VÄSYMYS on jokahetkistä, iltaisin meinaa telkkua katellessa nukahtaa väkisin, ihme kun sain elokuvan katottua eilen, loppui 23.15. Sit olin jo aivan tasaraha...
yleensä lomalla jaksan valvoa pidempään eikä ees tee heikkoa klo 2 asti!:D

MUR MUR: Kivan linkin oot löytänyt! Mulla on senvert tollasista kokemusta että meillä ainakaan ei mikään niin heikko tekele kuin pahvi olis kestäny, senvert rajua oli poikien meiniki nuorempana:LOL: Mun mummovainaakin sanoi että vaikka teillä olis ratakiskon pätkäkin niin senkin saatte rikki!!:D että semmottis! Mutta jos sulla on kiltti ja rauhallinen poika ja kaveri myös niin mikä jottei!
Mun siskonpoika täyttää enskuussa 2 vuotta ja se on kyllä melkoinen pyörremyrsky se poika! Eilen olin käymässä ja sen puolen tunnin aikana se sai hajotettua säleverhot keittiöstä, tosta vaan kiskaisi, viime viikolla romahti tietokonepöydän näppäinosa rikkoen samalla tulostimen kannen kun poika roikkui siinä... Kissan ruokakupit ei saa olla rauhassa edes pöydällä... ja jos hältä pois ottaa jotain niin se on ihan mieletön kiukkukohtaus!!! Tulee mieleen, että jos meilläkin sit muutaman vuoden päästä on paikat remontissa:eek:
Sitten oon miettinyt koirien ulkoilutusta jos olen yksin vauvan kanssa päivisin jos nyt mies vielä kouluun menee....jne...Mutta turha surra etukäteen!!:heart: Kyllä kaikki järjestyy!
MAHTAVAT PLUSSATUULOSET SINNE:hug:!!!!!!!! DIPPAATHAN HUOMENNA????+++++++++++++

Yhteistyössä