40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
muumimamma72 Tässä sulle toinen vinkki nautiskelujuomaksi mökille Alko - Tuotteet - Beautiful Fruit Fragola. Todella hyvä kunnolla viilennettynä eikä sisällä alkoholiakaan paljoa enempää kuin olut eli vain 5 prossaa. Se huono puoli tuossa ihanasta maustaan huolimatta oli, ett mua se alkoi närästää, mutt kyllä mä sitä tulevaksi vapuksi taas ostan, ellen ole raskaana =).

Ja kolmas jos haluaa vähän tujumpaa =) Alko - Tuotteet - Crocodile Rock Cabernet Merlot

Viimeksi muokattu:
Ihunaista Naistenpäivää täältäkin!!

Testi dipattu(liuska 25mIU/ml) 2.5h pidäteltyyn pisuun. Viivanpaikka näkyi heti kun testi kastui..nyt heikommin kun kuivunut hieman.
Otin kuvaa ja suurentelinkin, vaan kamera on mikä on:kieh:..ei siinä kyllä väriä näy..dippailut jatkuu sitten huomenna
(tänään dpo9)

Viimeksi muokattu:
Ottis No jaa..miulla viimeiks noilla samoilla testeillä tärpin käytyä, EI aamupisuun dipattuna tullunna kuin harmaa viivanen näkyviin, haalea sellainen..ja sillä samanvahvuisella puikotestillä sitten punaviivanen..vaan saatanhan mie aamusta dipatahhin=)

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (41)...............kp6/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp7/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)...............kp9/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42)..............kp10/28............yk2(?&12/10)......1.
Mami-41 (41)...............kp15/25..........yk33............2.
Mindy<3 (40)...............Kp16/28-30......yk1.............4
muumimamma-72 (38) kp16/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp18/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp18/26...........yk3................1.
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar (40)................kp19/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp19/27-28......yk23.............1.
pikkutirri (41)..............kp19/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp19/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp20/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp23/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp23/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp26/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp27/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp27/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp27/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp33/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Oliivitar (40).....................dpo2
muumimamma-72 (38).....dpo4
pikkutirri (41)...................dpo4
Mami-41(41)....................dpo4
Ottis (43).........................dpo5
sarppav (40)....................dpo9
mur-mur (45)...................dpo9
Mynteli (39)......................dpo11
*Justiina* (38)..................dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Viimeksi muokattu:
Voi Hystis :hug:
Sain vaikutelman, että olet jonkinsortin noidankehässä ja uppoat sinne kaiken keskelle ja ulospääsyä on vaikeaa :'( Haluankin puuskuttaa sinulle sinne uusia tuulia, joista voit napata kiinni ja aloittaa uusia polkuja elämässäsi. Älä silti anna periksi kauniille unelmillesi :heart: Tämä palsta on hyvä paikka kirvoittaa mieltänsä. Minulle jopa pelkkä kirjoittaminen helpottaa ja aukaisee vaikeimpikin solmuja.

Mintulle Suurenmoiset onnittelut!!!!! :flower:

Mur-Mur Peukutukset täältä... Varpaatkin mukana :kiss:

Kiitos Oliivitar:)
..jotenhin ei meinaa jaksaa uskoa tuohon tärppiin..ei sitten millään..:ashamed:

Voi Hystis kulta..kunpa jaksaisit löytää jonkun ulospääsyn tuosta ahdistavasta olostasi - ISOT voima&jaksu halitukset:heart::hug::heart:

Viimeksi muokattu:
Ihanaa naisteniltaa ihanaiset :kiss:

Mur-mur Luulenpa, että toi oireettomuus on just se juttu :heart: Dippaa vaan huomenna :kiss:

OttisKylläpä se voi olla kiinnittymiskipua..isoo plussapuuh myös sinne :heart: ++++++

Paljon onnea, Minttu

Hystis :hug::kiss: Nyt en osaa muuta..mun täytyy ihan pohtia tuota sun ahdistavaa elämäntilannettas..palaan asiaan...

Mua väsyttää, aivan kaamee päivä |O Menin sitten fiksuna syömään lounaalla hernaria...voi luoja...yrjöt oli kurkussa iltaan saakka...ei voinut ees juoda, josta seurauksena sitten taas virtsaoireiden paluu :x Siis joko kuuri ei oo oikee, eli ei pure just tähän pöpöön tai sitten johtu vaan siitä, etten juonut tarpeeks..mut nytkin on semmonen inha kirvely päällä..ei kiva..mitenhän pystyn nukkumaan..ja aamuvuoroon meno..
Testit ei tulleet tänään..melko outoo, jos on kerta postitettu eilen..joten testaan siis torstaina niillä toivottavasti ja käytän sen liuskankin, teen oikein tuplatestauksen...musta vaan tuntuu vahvasti etten oo raskaana ja luotan aika vahvasti tuntemuksiini..lisäksi menkkafinnit ovat saapuneet :( Täti tulis näillä näkymin viikonloppuna..katsoin senkin äsken FF:sta valmiiks..

Kaikille mieletön plussapuuhku täältä

Kiitos ihunasta plussapuhkusta *Justis*:heart:

..ja siulle myöshin Oliivittaren sanoin:.."se voipi se + yllättää, kun vähiten sitä odottaapi"..Puuuuuuuuuuh..siun oireet on ihan sellaiset!

Viimeksi muokattu:
Moikat!
Paljon kiitoksia onnitteluista!! Nää synttärit nytkin menneet ihan matalalla profiililla kun ei meillä oo ollut tapana mitään juhlia aikuisille järjestää,,, paitti jos on ollut pyöreitä vuosia, mutta itse en ole pitänyt mitään isoja juhlia koskaan omilla synttäreilläni.
No jos sit 50v? =)

Nyt kyl kieltämättä väsyttää ihan sairaasti kun univelkaa|O... pitänee mennä koittamaan nukkumista kunhan noi uutiset loppuu ja saa telkun hiljaisemmalle!
Mut huomenna lisää, nyt GOOD NIGHT ihanaiset!!!:heart::hug:
Toivon huomisille dippailijoille (MUR MUR, JUSTIS, ja ketä vielä?) OIKEIN ISOT PLUSSAPUHURIT!!!!!++++++++++++++++++++++++

mur-mur:ia jännäämässä:heart:

Kyllä mulla nyt nää muuttotouhut ja suunnitelmat häiritsee tätä palstailua pahasti:D
Vauvakuume on ja pysyy,mutta huomaan etten siihen nyt niin kiinnitä huomiota:O

Peukkuja pidän kaikille täällä taustajoukoissa:popcorn:Vaikea tarkkaan kommentoida kun tosiaan oikeen ajatus ei kulje:ashamed:

Hui kuin jännää, mur-mur ja Justiina!!

Mur-murille
ihan huippuisot peukutukset testiin ++++++++!!! Jospa tänään olisi jo väriä. Kyllä jotenkin uskon, että olisi, koska ei ainakaan mulla ole David testeihin tullut huvikseen viivanpaikkoja - aina on jotain tarkoittanut =) Sullahan on kuitenkin aika vähäiset päivät vasta. :heart: :heart:

Justiina
lle samoin hirmupeukutukset!! Toivottavasti saat tänään testattua, etkä pidä meitä enää jännityksessä :heart: :heart:

Ottis - sulle kans plussapuhuria +++++++++!! puuuhhhh!! :heart: Toivotaan että se tuntemus oli juuri kiinnittymistä =). Joo - mulla tosiaan päivät kuluu hitaasti, mutta kun olen vähentänyt tätä kuumeilua ja palstailua ja keskityn muihin juttuihin, joita kyllä riittää, niin oikein hyvin menee. Tilailin ovistestejä ja ajattelin tuossa kp 9 tai 10 kohdalla aloittaa testailun.

Mynteli - mikäs on tilanne, oletko testaillut??

Hystiksen olotilaan toivotan mahdollisimman pian kohennusta :hug:. Koiralle myös hyvää vointia ja terkut :wave:. Hyvä että mies tietää missä mennään ja mitkä sun ajatukset on. Kunhan itse pääset niistä riittävään selvyyteen ja saat voimia lisää, niin kyllä elämä näyttää sitten sulle sen oikean suunnan. Toivon sitä sulle kovasti :heart: :kiss: !!

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (41)...............kp7/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp8/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)...............kp10/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42)..............kp11/28............yk2(?&12/10)......1.
Mami-41 (41)...............kp16/25..........yk33............2.
Mindy<3 (40)...............Kp17/28-30......yk1.............4
muumimamma-72 (38) kp17/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp19/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp19/26...........yk3................1.
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar (40)................kp20/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp20/27-28......yk23.............1.
pikkutirri (41)..............kp20/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp20/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp21/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp24/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp24/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp27/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp28/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp28/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp28/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp34/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Oliivitar (40).....................dpo3
muumimamma-72 (38).....dpo5
pikkutirri (41)...................dpo5
Mami-41(41)....................dpo5
Ottis (43).........................dpo6
sarppav (40)....................dpo10
mur-mur (45)...................dpo10
Mynteli (39)......................dpo12
*Justiina* (38)..................dpo11

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Kiitos putunen päivityksestä :)
Täällähän on jo monta joiden dippailuja saa aivan suolet solmussa jännittää.. itse en vielä viitsi tikuttaa kun en ole edes siitä oviksesta päässyt jyvälle että onko edes ollut ...
odottelen rauhassa tätiä jonka tuloon tosin taitaa olla vielä viikko aikaa...
Soilin tilannetta minäkin täällä mietin ...
Hystis Mitä koiruudelle tänään kuuluu? Luin tuossa noita koirasi oireita kun kerroit että oli mennyt huonompaan suuntaan, kävely, läähättäminen jne. Meidän edesmenneellä mummokoiruudella oli samantyyppisiä oireita, mutta sen lisäksi mummeli joi valtavasti ja sillä sitten todettiinkin maksa/sappivika. Olen ymmärtänyt että tuo läähättäminen saattaa myös johtua kivusta mutta onhan siihen olemassa lukuisia muitakin syitä. Kaikkea hyvää Teille joka tapauksessa... Elät varmasti tällä hetkellä todella raskasta aikaa :(:hug:
Täällä paistaa tänään aurinko ja tuuli on melkoinen joten on syytä pukeutua kunnolla. Mutta nyt menen kuivaamaan hiukset ja lähden töihin, mukavaa pikkulauantaita... :wave:

Aurinkoinen ja kirkas on keli täällähin - keskiviikkoista ihanaiset!

putunen kiitos kaunis siulle päivityksestä!:flower:

Dipattu on testi ja en edes viivanpaikkaa saanut näkyviin, vaik kuinka tiirailin.. woe woe

Kyllä mulla kuulkas tämä kierto on nega, koetan sen nyt takoa paksuun kallooni

..vaan, nyt kaffelle kun nukuin kymppiin asti..

Mukavaista päivää ja paaaaaljon niitä ++++++++++toivon!!!

Viimeksi muokattu:
putunen Kiitos vielä ++++++++++tuulosista :kiss:
mur-mur Oletkos ihan varma ettet dippaile liian aikaisin? Kyllä se sieltä ++++++muuttuu :D
Lueskelin netissä viime viikolla ikääntymisestä ja raskautumisesta, olen Teillekin jo maininnut sen vehnänorasmehun, mutta koska sitä on hieman hankala "vääntää" tähän aikaan vuodesta niin ostin vehnänalkioöljyä. Tänään sitten "bongasin" seuraavanlaisen ketjun, käykää lukemassa koko ketju, siellä on nimittäin aika monta raskautunutta jotka tuota "ihmeainetta" ovat alkaneet käyttämään... no sattumaa tai ei sillä minulla ei ole tarkempaa tietoa minkä ikäisistä naisista on kyse, mutta kaikkea sitä tulee kokeiltua, tuskin on pahastakaan jos käyttää kohtuudella. Tässä tämä linkki: /www.vauva.info/foorumi/index.php?/topic/7308-vehnaenalkiooeljy
:heart::heart::heart:

Yhteistyössä