40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
*Justis* ei se viivanpaikka ole mitään..kunhan pitää joutessaan jotain kehitellä aina..

Nyt mie korkkaan olusen(taas!!)ja puraisen jotain evästä:p..huomenna dippailut jatkuu - niin pitkään kun ne neljä testiä riittää.;)

Kauniita unosia ihanaiset!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Te olette täällä vallan ihania :heart: Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;) :ashamed:

Huoh... Meillä kanssa alkoi vaivamaan hiihtokauden lenssu :( Kolme yskii ja juuri pienimmäinen oksensi kaiken ulos, ainakin rassaava lima lähti irti! Jos vaikka yönsä saisi nukuttua paremmin pieni :kiss:

Mur-Mur Voi kun toivon sinulle sitä viivaa sinne testiin :kiss:

Myöskin Ottiksen viivallisia tuloksia odotellessa :heart:

Viimeksi muokattu:
Oliivitar, mie kuule kepitän sen tautipöpöisen teidän poppoolta poijjes..Noooooinnn:stick:
Pikaista paranemista:heart:

Ps. En jaksanut/viitsinyt tänään päivitellä..jos vapaaehtoisia, saapi ihan mielellään joku päivitellä huomenna:)(muistaa vain, että 1vrk jäi välistä)

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (41)...............kp5/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp6/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)...............kp8/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42)..............kp9/28............yk2(?&12/10)......1.
Mami-41 (41)...............kp14/25..........yk33............2.
Mindy<3 (40)...............Kp15/28-30......yk1.............4
muumimamma-72 (38) kp15/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp17/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp17/26...........yk3................1.
Bismil (39)..................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar (40)..................kp18/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp18/27-28......yk23.............1.
liiza (44).....................kp18/24-27......yk35....(02/07 08/08) 4
pikkutirri (41)..............kp18/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp18/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp19/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp22/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp22/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp25/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp26/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp26/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp26/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp32/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?

Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))

Oliivitar (40).....................dpo1
muumimamma-72 (38).....dpo3
pikkutirri (41)...................dpo3
Mami-41(41)....................dpo3
Ottis (43).........................dpo4
sarppav (40)....................dpo8
mur-mur (45)...................dpo8
Mynteli (39)......................dpo10
*Justiina* (38)..................dpo11

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

Kurkatkaas flikat tuolta..
Tuotteet -Amoa Wellness Oy

Kyllä ne lelut on aikuisellehin kivoja;)..ja voin ihan omasta kokemuksestani kertoilla, että mies innnostuu jo-ka ker-ta kun mainitsen "surruttimen" ottamisesta lemmen leikkilöihin mukaan.:p

Tuolla Amoan sivuilla myös liukkareita&hierontavoiteita!!
..ja voi tilata eri apteekeista(Ylipopiston/Nettiapteekin jne)

..sillä laittelin linkin kun se simojen jahtaus voi alkaa maistumaan pidemmän päälle..EI MILTÄÄN..:(..ja sehän ei ole tarkoitus, vaan tarkoitus on nautinto molemmin puolinen!:heart:

Viimeksi muokattu:
mur-mur..jospa se viivan paikka onkin jotain ja just sitä plussaa ja siitä vahvistuupi ja saapi väriä...ois niin ihunaa:heart:

ja Justis...plussa pipanoita sinulle sitten kun testaatkin...pmssät kepitetään:stick:joukolla pois...

Täällä tänään paljon murheellista luettavaa ja itku silmässä olen niitä minäkin lueskellut..mulla 2 mopsia on menny autuaammille maille, molemmat eli hyvän ja pitkän elämän, vaan tiedän että on se niin kurja viedä se rakas eläin perheenjäsen sinne viimiselle piikille...nyt meillä täällä(sylissä tälläkin hetkellä) on meijen pieni chihuahua joka 2 vuotta sitten oli vähällä "lähteä" pois...sairastui kohtu tulehdukseen, eikä meinannu lääkäritkään aluksi selvyyttä saada mikä oli, oli jo ihan tosi huonossa kunnossa kun leikkaamaan alkoivat ja sydän pysähtyi, niin lopettivat leikkauksen ja elvyttivät...seuraavana päivänä uusi yritys ja aamupäivällä vietiin eläinlääkäriasemalle...parin tunnin päästä soittivat että eivät leikkaa kun on tajuttomana koko ajan...puhelimessa sovittiin siitä viimeisestä piikistä ja kysyi vielä haluanko olla itse silloin paikalla..sanoin että haluan ja siellä oli silloin ruuhkaa joten sovimme että tunnin päästä tullaan..kun paikalle hyvästelemään menimme tuli leikkaava kirurgi juttelemaan että Pikku olikin herännyt(oli ollut tiputuksessa koko ajan) ja hän voisikin yrittää leikkausta...niin se vaan selvisi meijen Pikku vaikka seuraava päivä vielä vietettiin tiputuksessa ja vielä monta päivää ja yötä vierellään valvoimme ja lääkeruiskulla pakkosyötimme vettä ja ruokaa...on nää eläimet rakkaita ja niinku mur-mur taisi sanoa niin "vauvan korvikkeitakin"...

koitan tähän kopioida kuvan Pikusta

Viimeksi muokattu:

[/URL][/IMG]

Millään en meinannu onnistua kuvaa tänne laittamaan ..vaan onnistuimpas kumminkin=)

Kuva otettu viime kesänä ja kuvassa Lilja 10kg ja Pikku 2kg..Pikku siis oikeesti pieni vaikka tässä näyttää valtavalle...Lilja ei sitä saisi nostella...vaan välistä kun silmä välttää...ja Pikku nyt siis 7v

Viimeksi muokattu:
Pikaisesti näin aamutuimaan..

Pikkutirri Aivan ihana kuva :heart:

Mur-mur Tänään en nyt valitettavasti dippaile kanssasi, mutta dippaillaanko yhessä torstaina..eikai testit viel silloin oo loppu ;) ?

FF edelleen sanoo mulle täksi päiväksi dpo10 joten muutetaan se nyt siksi..luotan vaan siihen enemmän kuin itseeni :whistle:
Aamulla tuli sitten ykät :x mutta se voi aivan hyvin johtua ihan vaan pelkästä yskimisestä..mutta nyt olo on kuin krapulaisella :x Tää on kyllä aika hubaa aikaa..joko sitä on pahasti valeraskaana tai sitten..itse epäilen kyllä pahaa valeraskautta :D

Mutta nyt pitää mennä, mukavaa päivää kaikille ja isoooo plussapuuuh :heart:++++++:whistle:

HUOMENTA!:)
Kävin eilen lueskelemassa teidän juttuja ja kyllä mullakin tuli itku kun luin noita lemmikkien kuolemista juttuja:' varsinkin jos menettää äkillisesti( vaikkei mitenkään voi verrata ihmiseen niin itsekin nyt 3 ihanaa koiraa omistavana tiedän miltä tuntuu... kissoja meiltä kuollut (yks jäi tossa tiellä auton alle) mutta koiria ei viel kun on ekat vasta laatuaan hommattu!

JUSTIS: Kyllä nuo sun oireet lupaa sitä että oisit..........RASKAANA!:heart:?????:D IHANAA! Voitko jo testata huomenna??? Pliis me ei malteta oottaa!!!!! Pahoinvoinnit ja kaikki!!Todellakin kepitykset tädille :stick: jotta pysyisin poissa samoin kuin sun pisutauti!
Ois niiiiiiin ihanaa lukea että saisit plussat! Kun haluan sut tonne odottavien ketjuun!=)

PIKKUTIRRI: IIIIHANA KOIRA!!!!:) Onko se just sellanen äidin kainaloinen nninkuin meidän Saku? Tulee ja käpertyy kainaloon:heart: se tosin painaa noin 5kg eli ei oon niin pikkuinen kuin sulla!

OLIIVITAR: Onnea myöhäisessä sinulle!!!:flower: 40 on oikein hyvä ikä!!! Mulla meni jo 3vuotta päälle tänään!!! Paranemisia koko poppoolle flunssasta!!:hug:

HYSTIS: AIVAN ihana kuva! :heart: Minäkin rakastan kissoja yli kaiken (meillä 2 kpl) koirien lisäksi!! Mikään ei ole suloisempaa kuin syli täynnä kissoja!! Paitsi se oma nyytti:):heart:

MUR MUR:
JOKO dippasit???+++++:) We are waiting for ++++++++++++!

Juu kyllähän meilläkin noita välineitä on, mutta meillä tuo mies ei hirveesti niistä pidä, kun hän on perinteisen seksin kannattaja:heart: ja kunnioitan sitä, mut kyl nuo hieromasauvat jne. on ihana lisä joskus!!!:D ja tule niitä käytettyäkin!! Liukuvoiteista sen verran, ootte varmaan kuulleet että ne tappaa siittiöitä, joten ei kandee silloin käyttää kun on H-hetket raskautumista ajatellen!!

OTTIS: kiva kun jaksat kirjoitella pitkät litaniat ja mä ainakin luen kaikki eikä tippaakaan kyllästytä!! Lisää vaan!! Mullakin loma jatkuu viel viikon joten on kivaa ajankulua täällä 'olkkarissa' niinkuin nimitätte! Ja tulla plussanneiden puolella on niin hiljaista että on kiva kun on joku missä porukka kirjoittaa useemmin, ei millään pahalla masunkasvattajia kohtaan, on ymmärrettävää että on muutakin elämää:) ja tulevaa vauvaa ajatellen on paljon asioita joita pitää suunnitella jne. Minä vasta niin alussa etten oikein osaa alkaa vielä kauheesti stressaamaan!

MUUMIMAMMA: Mä oon vannoutunut olut-fani eli mikään ei voita kylmää olutta saunan jälkeen tai mökillä ollessa makkaran kanssa!:D Mutta nyt tosin juon alkoholitonta ettei masuasukki saa mitään häiriöitä! Kyllä joskus on maistunut joku väkevämpikin mökillä, kuten votkaa ja nyt kun on talvi niin varmaan esim. glögi tms. olis hyvää! Ja lämmittää mukavasti sisältä!:) Mutta toki pitää olla varovainen jos et ole tottunut aikoihin oikein ottamaan ettei käy liiaksi päähän!:x Nimim. kokemusta siitäkin löytyy!!!

Joo, risteily heitettiin ja olin toooodella väsy kun tultiin illalla, nukkumaan pääsin vasta noin 00.30 ja aamullakaan ei saanut nukutuksi kun pentu herätti puol 7 !!:kieh: Otin karaokebaarissa non-alkoholic kaljaa ja hyvin meni, kukaan ei tiennyt kun lasi oli olutlasi (paitsi mun mies!).
Hyvin meni, ostin masuasukille sellasen :hug:-jäniksen, beessin värisen laivalta... Eli nyt on jo konkreettistakin ostettu, se on alku se! Jeeh! Nyt alotteleen päivän hommia, sukulaisia tulossa muutama kahville ja laskiaispullalle, OIKEIN HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ JA PLUSSSSIIIIIAAAAA TÄNNEEEEE KIIITOS!!!!!!!!!!++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

AI NIIN. LIIZU!!!:(
Voi surku tota kohtaloa kun se välillä oikein koettelee! Nyt sulle oikein kunnon virtuaalihalit:hug::hug::hug: ... Koita jaksella ja HÄNTÄ PYSTYYN JA TUULTA PÄIN!!:heart: Kyllä se elämä voittaa aina musta se!! Pysy vaan messissä täällä, niin et ole yksin ajatustesi kanssa, täältä saa tukea moneen asiaan!!!:D

Justiinan kuulumisia sitä kytätään :D Ja että aamu oksulla ;) NIIIIIIIIN kuulostaa raskautetulta! Toivottavasti pääset pian dippaamaan

Entäs Mur-Mur?????? +++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Pikkutirrin koiruli... Voi hellanlettas :heart: Kyllä tuollaista ihanuutta sylittäisi....

Mintun kuulumisia on ihana lukea! Täynnä posiitiivista energiaa, joka tuntuu leviävän tännekin saakka! Ei voi vaan olla toivomatta ihaninta kun tekstiäsi lukee :heart:

Kiitoksia pöpön tikutuksista!!! Kuumetta ei ole näkynyt! Nyt vain suklaata peliin, jotta saadaan yskät kuriin!

Oletteko te rouvat testanneet noita lantionpohjanlihasten kuntouttajia? Niitähän on tarjolla kuulia, Come ja tuo Mur-Murin linkin vempeles olikin aivan uutta minulle ja edullinenkin! Tietysti voisi testata kaikkikin , mutta jostakin se aloitettava. Nuo mielikuvaharjoitukset eivät aina innosta ja mieskään ei ole aina käytettävissä :saint:

Viimeksi muokattu:
Heippa! Kiireellä tulin käymään, iltasella sitten pyrin lukemaan Teidän uutisianne. Dippasin taas tänään ovistestin aamulla, ei kovin vanha pisu, mutta samanlaista hailua viivaa testiviivassa kun oli kp9, nyt kp18. Negahan tuo on :(

Aijaa.com - 7644096.jpg

Aijaa.com - 7644419.jpg

Mukavaa alkanutta tiistaipäivää kaikille joka tapauksessa :wave:

P.S. Testiliuskat on ilmeisesti niin vaaleita että heijastavat helpolla salaman takaisin, muuttuis nyt tasavahvaksi :)

Viimeksi muokattu:
Iiiiiiks, miten ihunaisesti aurinkoinen täällä paisteleepi!!
..ja kääääks, miten kaikki lika ja pöly näkyy sisällä: /

pikkutirrillä siellä pikkukaveri, söpöinen on:heart:

Mafinka, ovis saattaa tuonhin vahvuisella viivasella olla!!
..kuis pitkä siun kiertosi onkaan?

*Justis* kyllä sie olet pieniin päin:kiss:
Olisit vaan hieman aiemmin jo dipannut:rolleyes:..kyllä miulla perjantaille/dpo12 nuo testit riittää jos joka päivä nyt testaan.
..korjailenko päivitellessäni tuon siun dpo päivän 10:ksi!?

En ole vielä dipannut..ja hyvä olisi jos jättäisin välistä tälle päivää kun aamupisusta en kerinnyt(posti tuli niin myöhään ja jemmaan en lirua viitsinut ottaa)..kattellaan nyt, miten himo iskee ja iskeekö?..

Viimeksi muokattu:
Justis...HYVÄLTÄ KUULOSTAA!!!! Kohta sä oooooot yrjöklubissa:heart:
Entäpä muut piinailijat??? Mur-mur???

Mafinka..onnea sinulle tikutteluun..mut kerroit et silloin ihan ekana tikuutus päivänä oli vahvempi???jos se oli jo silloin??? Onhan se LH huippu kiva löytää niin näkee vähän missä rytmissä menee..kohta kumminkin(eikös näin ollut?) muutatte saman katon alle niin sitten pupustelut on helpompi ajoittaa oikeaan aikaan=) Hyvää tiistai päivää sinullekin!

Oliivitar..hyvä että teillä ollaan jo paranemaan päin=)....ja lantionpohja lihaksia en oo harjottanut vaikka syytä kyllä olisi!!! Niii....ja myöhästyneet onnittelut nelikymppiselle!!!:flower:

Minttu2011 Hyvää syntymäpäivää sinulle:flower: ja ihana lukea positiivista tekstiäsi! Kiva että sait tulevalle pienelle pienen pupusen ostettua..se jotenkin konkretisoi sitä tulevaa=)...ja joo, on meijen Pikku sellanen äidin oma kainaloinen...kyllä koirat on ihania..niinku kissatkin..meillä yksi sellainenkin täällä, se vaan kovin itsenäinen..välillä tulee silitettäväksi mutta pääasiassa omissa oloissaan...

Nyt tulee omanapaista purkausta:ashamed:, on pakko saada purkaa jonnekin.

Kiitos kaikille koiravoimista:heart:. Lääkkeet aiheuttaa sille vähän mahaongelmia ja se on aika rauhaton, joka taas aiheuttaa mulle lähes sietämätöntä stressiä, meinaan tukehtua tähän ahdistukseen. Oon ollut sen kanssa 24/7 siitä asti kun tulin tänne marraskuussa.

Melkein vuoden oon nyt vain ja ainoastaan odottanut (ensin muuttoa jonnekin, sitten tärppiä, sitten ultraa, sitten, kaavintaa, sitten uusia hoitoja ja tärppiä, päivien kulumista). Oon tappanut aikaa nukkumalla, makaamalla, nukkumalla lisää, tekemällä ristikoita (nyt ne on loppu), pelaamalla pasianssia ja katsomalla kelloa. Oon menny raiteiltani ja kaikki polut päättyy umpikujaan.

Eilen aloin googlettaa ensisynnyttäjien ikää ja mahdollisuuksia raskautua ”vanhana”. Löysin kyllä kirjoituksia, jossa vanhatkin (40+++) olivat raskautuneet ja saaneet lapsen, mutta vaikuttaa siltä, että raskautuminen onnistuu helpommin jos on lapsia jo entuudestaan, ts. ”vanhoja” ensisynnyttäjiä on tosi harvassa. Mulle tulee ens kuussa 43 täyteen ja etsin tietoa mahdollisuuksia tulla äidiksi lainkaan tässä iässä. Oon kyllä jo tavallaan luovuttanut, koska ei oo stabiilia normaalielämää ja parisuhdetta, jossa olisi muutakin elämää kuin kuumeilu.

Koira on valvottanut monta yötä (oltuaan terve kuin pukki 15 vuotta, lukuun ottamatta yhtä kasvainta kolmisen vuotta sitten, joka saatiin pois). Oon näistä yövalvomisista aivan uupunut (tosin oon koko tähän kammottavaan elämäntilanteeseeni niin uupunut), että aloin miettiä pystyisinkö edes hoitelemaan pientä vauvaa, olemaan vastuussa jostakusta seuraavat 20 vuotta, etenkin kun elämä on kaikkea muuta kuin vakaa. Kaikki asiat tuntuu ylivoimaiselta:headwall:.

Suhdetilanteeni on myös aivan kaamea. Mies on edelleen mitä ystävällisin ja auttavaisin, rakastaa minuu edelleen ystävänä ja rakastajana ja kumppanina, kun taas mä tykkään hänestä vain ystävänä.. Oltiin sunnuntaina viinilasillisilla ja puhuttiin triljoonannen kerran asioista. Kerroin hälle jälleen ja taas, että tykkään hänestä vain ystävänä, etten tunne häntä kohtaan muuta. Kerroin olevani pahoillani, mutta en voi sille mitään. Mieskin oli pahoillaan, että olen näin huonona (se näkee kuntoni ja mielenterveyteni tilan vakavuuden). No, niiden viinilaisllisten ansiosta oltiin sitten illalla kuitenkin ”sillai” (ja taaskaan se ei tuntunut musta miltään:(, ennemminkin :x). Fyysinen kontakti aiheuttaa aina sen, että seuraavana päivänä mies on onnensa kukkulalla, Ottiksen sanoin: koko ajan iholla. Tyyppinä mä oon hyvin fyysinen, halaileva ja hassutteleva, mutta siihen fyysisyyteen tarviin oikeanlaisen kemiallisen ihmisyhdistelmän, ja tämä yhdistelmä on kaukana siitä:(. Mun on vaikea nukkua sen vieressä, kuulla hänen hengitystä, kuorsausta ja puhinaa. Jos vaihdan asentoa, koitan tehdä sen niin hiljaa kuin mahdolllsita, sillä jos hän havahtuu, hän hakeutuu liki ja silloin on lähellä etten lyö. No, en tietenkään lyö, mutta siirrän hänet kauemmaksi, samoin kuin jos hän töistä tullessaan haluaa vain halata. Mun on enää vaikea edes sietää hänen hidasta, rauhallista, melkein flegmaattista olemustaan, tapaansa kävellä ja olla (koskaan en kumminkaan ole hänelle epäkohtelias enkä anna kuvotukseni näkyä, teille vain kerron aivan sensuroimattomasti).

Tästäkään tekstistä ei varmaan saa mitään tolkkua, mutta oli pakko kirjoittaa edes promillen verran ahdistusta ulos. Kiitos kun olette:heart:!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Justiina Sulla on nyt kyllä sellaset oireet, ett vaikka ne PMS-oireilta tuntuisivatkin, niin ne ovat r-oireita :). Voi sinua raasua kun ihan itkusilmin olet joutunut cruisailla :hug:.

Oliivitar Onnittelut pyöreästä sievästä 4 ja 0 luvusta :flower: =) :kiss:, vaikka nyt sen vasta muistitkin kertoa ;). Toivottavasti teiltä tauti lähtee nopeammin kuin tulikaan. Pikaista paranemista koko sakille :flower:.

Pikkutirri Oi kuinka hurja tarina sulla oli Pikun selviämisestä. Onneksi kaikki kävi hyvin ja toisella on vielä toinen mokoma elämää edessään jos ei pidempäänkin. Ihana kuva sun pikkuisista :heart: =).

Putunen Kiitos päivityksestä :). Jotenkin tuntuu noi sinun päivät etenevän niin hitaasti, melkein tuskastuttavan hitaasti, mutt johtunee siitä, ett mulla on dpoita saman verran kun sulla kp:ita. Milloin aiot alkaa ovista jahdata?

mur-mur Joko dippasit? Huhuuuuuuuu!! Uteloittaa ihan vimmatusti onko jo alkanut viivasta pukkaamaan viivan paikalle :eek:??

Hystis Ihana sylillinen rakkautta :heart:. Kun meiltä vanhaherra aikoinaan kuoli, itkin sylini tyhjyyttä, mutt onneks Poju oppi pian miehen sitkeällä koulutuksella sylikissaksi ja niin sain taas yli 6 kg rakkautta syliini. Tai oikeastaan se oli 13 kg, koska lopulta Poju sai vanhaherrallekin kuuluneen rakkauden osakseen.

ON Eilen illalla mulla tuntui sellasta jännää nippailua tai kutinaa tuolla kohdun seudulla ja nukkumaan mennessä se oli miltei lievää kipua. Mietin vaan, ett jos olis tärppi käymässä, ett olisko voinut olla ns. kiinnittymiskipua :confused:. Unikin meinasi päästä ihan karkuteille kun sitten alkoi vielä tuntui vimmattua valkovuotoa. Onneks mulla ei ole vielä r-testejä, sillä en takuulla osaisi nyt ptää näppejäni niistä erossa.

Ottis
Minttu2011 Waude, ett olet jo saanut masuasukille jotain ostettuakin =). Ihanaa! Alkoholiton olut ja sidukka menee tosiaankin täydestä tarvittaessa. Toissakesänä ku olin raskaana (uskomatonta!!) ja olin luvannut yhden kaverin saunottaa, ei hän huomannut yhtään mitään kun lipittelin alkoholittomia siidereitä. Piti vaan pitää huoli, ettei se "ALKOHOLITON" teksti päässyt kovin silmiin paistamaan :). Saat kuule ihan huoleti praatailla täällä niin kauan ja pitkään ku lystäät, vaikka oletkin plussanut, sillä sähän olet nyt vähän niinkus tän kuun plussalaivan kippari ja vedät meitä mukanas. Ja muutenkin hirmu kiva lukea miten sulla menee.

Mafinka Jos mulla o-testi tuollaista viivaa näyttäisi, olettaisin LH-huipun tulevan 2-3 vrk:n päästä eli kyllä se sieltä tulee. Mulla se ainokainen oikea raskaus alkoi kp17 olleesta oviksesta eli se mahdotonta ole, etteikö ovis siirtyisi ja silti kävisi tärppi.

mur-mur Ahaa =), siellä jo pisu sujuvasti purkkiin liruteltu ja nyt vaan odotellaan dippauksen tulosta :). Peukutuksia :heart:.

Ottis
Hystis Pikkasen luulen osaavani sivusta aavistaa sun ahdistuksesi. Minäkin olen oikeassa suhteessa ja oikeissa fiiliksissä joskus ollut pussaileva ja halaileva, mutt vaikka miehestäni tykkään on hän nykyään meillä se, joka halaa ja pussaa. Minä teen tuskin koskaan aloitetta. Kai mussa jotain vialla on :confused:.

Vähän mua alko naurattaa toi sun ajatus lyömisestä, sillä perjantai-aamuna kun mies viinalta lemujen kouri koko ajan, työnsin häntä aina vain kauemmaksi ja komensinkin pitämään näppinsä erossa. Aina luullessaan, että nukun, hän kuitenkin hivuttautui kähmimään joko rintoja tai haaroväliä ja pariin kertaan kävi oikeasti niin, että raivoa puhkuen nousin sängystä ylös ja huusin, että kohta lyön jos ei pidä näppejään aisoissa.

Toivottavasti löydät pian oikeanlaista sisältöä elämääsi, ettet joudu elää epätoivoisessa välitilassa enää kovin kauaa. Tuo syö ihmistä sisältä ja pahasti. Kunpa voisin jotenkin auttaa :hug:.

Yhteistyössä