minttu2010 Kiitos kaunis plussatuulista myös sinulle :kiss: Hieman epäilyttää kun noita ovisoireitakaan ei ole ollut mutta mutta
Olen muuten ennen vanhaan tehnyt paljonkin hyviä kirpparilöytöjä ja tänä päivänä kuljen kirpparitakki niskassani. Pesukoneeseen vaan ja ulos tuulettumaan niin eipä tahtia haittaa
ja peukutuksia ensi viikon neuvolakäyntiin ...
oliivitar Meillä näköjään sama juttu oviksenbongailujen kanssa, tsemppiä kuitenkin kovasti, tällä kierroksella tulen enää käyttämään mahdoll. r-testiä, ovistikut on pian loppu, heh!
Ottis Popcorn, nammmm
opcorn: Toivottavasti et sinäkään sairastu kuten ei
mur-mur:kaan! Puuuuh puuuuh
++++++++++:n vahvistumista Teille kummallekin!
mur-mur:in innoittamana tein pitsan parina päivänä viime viikolla ja kokeilin sitten jotain aivan uutta: laitoin hieman rucolaa ja "amerikkalaista salaatinkastiketta" eli sitä majoneesipohjaista ja että oli herkkua
No se minun jumppavehkeenikin tuli vihdoin ja viimein (siis viimeviikolla jo) ja olen ollut tosi tyytyväinen; täytyy vaan toivoa että intoa riittää, tämän pitäisi vaikuttaa myös mm. tuohon vatsanseudun verenkiertoon jota munasolut niin kovasti kaipaavat
ja ainakin mulla on nyt projekti "kadonneen vyötärön metsästys" menossa
Kävin tänään läpi eteisen lipastoa jossa mulla on todella paljon ihania kankaita ja katsoin kuinka ihania vauvanvaatteita niistä myös saisi aikaan. Minullahan on myös lämpimässä varastossa kankaita vaikka kuinka, olenkin joskus pelleillyt että voisin perustaa kangaskaupan... saumurikin löytyy joten olis ihanaa ommella pieniä vaatteita...
Ihanaa ke iltaa kaikille, toivotaan että tällä viikolla saadaan
++++++:ssaa loppuviikosta
mur-mur, Ottis, Justis Toivotaan että osuu oikeaan :heart::heart::heart:
Myös Teille muille ihanuuksille toivon
+++++++++++ testeissä, :hug::kiss: