40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mafinka kiitos siulle linkistä=)

Mie tuota vehnänalkioöljyä jossain vaiheessa käytin nesteenä ja kapseleina, raskauduinkin siinä - tosin huonolla menestyksellä.

Dippailut juu, aloittelin ajoissa;)..ja miullahan on dpo12 vasta aiemmin haamuplussa näkynyt..taidan jättää tuon huomisen dippailun väliin ja vasta perjantaina - dpo12 sitten..

Viimeksi muokattu:
Aurinkoooo naiset :wave:

Tulin juuri duunista ja kohta starttaan kouluun, mutta pikaisestihan täällä on pistäydyttävä =)

Mur-murElähän hätäile..eikös sulla testit oo niitä kaksvitosia ja dpot vasta 10 :kiss:

Joudun mimmit pitämään teitä vielä jännityksessä, testit tulivat tänään ja testaan huomenna ton herkkispredictorin..kun mua jotenkin pelottaa testailla tuolla one stepillä kun se pukkaa noita haamuja..ja sit ei oo kuitenkaan mitään..pidän jotenkin predictoria luotettavampana noista...
Mä en myöskään usko jotenkin enää yhtään plussaavani..tissit ei oo semmoset kuin pitäis ja kaikki muut oireet on mun mielestä aivan liian aikaisessa.. huono olo/ykäilykin on alkanut aina vasta rv 5..:| ja tosiaan vaan luotan omiin tuntemuksiini niin paljon..mutta uskoisin ettei tätsy sitten ainakaan myöhässä oo jos päättää tulla, sillä oon varma että ovuloinut tällä kierrolla oon kyllä..lämmöt ei oo vielä laskenut ja käyrä on hienon tasainen..ne on ainoot jotka saa mut ajattelemaan, josko sittenkin...
Sori, tää omanapaisuus..meen hetkeksi pötköttää ennen seuraavaa lähtöäni :)

Kaikille puuhkun edelleen :heart:

Päiväkahvi uutisia hakee Hän =)

Justiina onkin salassapidon mestari ;) Eli jatketaan jännitystä ja nyt sitten vahvaa viiva testiin!!! Peukutuksia ja kaikkea onnea testiin :heart:

Mulla on sellainen kutka, että kyllä ne Mur-Murilla viivat testiin pamahtaa. Plussaa ja rutkasti :heart:
Minä olen saanut positiiviset ( 25mIU/ml ) testitulokset vasta parin päivän päästä kierron yli... Nytkin epäuskoisena olen vielä muutaman kerran dipannut ovis-testejä, kun ne kolme testiä hailakoine viivoineen eivät oikein luoneet uskoa.. Tää mun elimistö ei paljon kertoile tapahtumista, mitä tuolla sisällä sitten tapahtuukin tai sitten bongaus ei ole kohdillaan :whistle:

Ottis
Justiina ja putunen Kiitos plussapuuhkuista :flower::kiss:.

Justiina Huomenaamuna siis dippaat TOTT-päivän kunniaksi. Toivottavasti tuo plussan tullessaan :heart:. Peukutuksia ja plussapuhureita :whistle: :heart:. Mulle tuli just tänään postissa noita Sofin testejä ja vähän arvelluttaa mitä ne oikein on :confused:.

Putunen Sulla pari päivää dippailun aloittamiseen. Se on vaan metka juttu, että kun dipata alkaa, alkaa väkistenkin piinailla, vaikka kuinka päättäisi, että nyt pidän pään kylmänä. Toivottavasti ovis löytyy ja tulee soppelisti hyödynnettyäkin :heart:. Kiitos päivityksestä =).

mur-mur Voi että :headwall:. Minä olen koko päivän odottanut pääseväni koneelle, ett pääsen tiirailemaan sun ja Justiinan tikkuja, mutt toisin taisi käydä :'(. Olen pahoillani negasta :hug:.

ON Jo illalla ja varsinkin aamusta oli kurkku niin kipeä, ett harkitsin kotiin jäämistä, mutt töihin lähdin kuitenkin, kun töistä niin paljon sakkia pois. Iltapäivästä alko verensokerit heitellä. Tunnin verran oli, etten kunnolla eteeni nähnyt :(. Nyt sit särkee päätäkin ja tekis mieli vain mennä nukkumaan.

Täällä oli aurinkoinen päivä, mutt nyt tuulee niin, ett vie pienimmät mukanaan.

Ottis
Jonkin ajan päästä ku ed. testiä kattelin uudemman kerran, oli tuo viivan paikka ainakin tuplaantunut ja siinä näkyy kirkkaassa auringonvalossa punertavaa. Väri tosin levinnyt niin laajalle alueelle, ett siitä ei taida tästä kuvasta mitään tolkkua saada, mutt yritetään. Tämä on siis roskishaamu jos jotain, sillä testiaika umpeutunut aikaa sitten.

Ottis tuollainenhan(eka kuvanen) se miunhin dpo8 testissä on vielähin, en vaan saa kameraan vangittua..
..sitten dpo9 dipatussa iiiiihan hailusti samanmoinen..ja tänään, aamupisusta(muut päivä/ilta sellaisesta) dipattu - ei mitään(näkyy kyllä kirkaassa lampun valossa)

..MUTTA, ne kuiteskin sellaisia viivanpaikkoja, juuri ja juuri SUPER Laser katseellani erottavia:D..jos olishin sellainen reilusti harmaa viivanen, alkaisin olla jo täpinöissäni:whistle:..vaan ei, niin ei.

Viimeksi muokattu:
Voi MUR MUR! Olen aidosti :(pahoillani negasta!! Olet niin positiivinen luonne että aina jos itsellä huono päivä tai muuten paha mieli niin viestisi saavat ihanine kuvineen ja virtuooseineen kyllä mielen piristymään!!!! Toivottavasti saat perjantaina plussan!!! ++++++++++++

OTTIS: Kylhän tuo voi vielä muuttua vahvemmaksi! Eikös sulla ole aika varhaista, se ei kait viel näy... vaikka sulla niitä herkkiä testejä onkin? Plussapuhurit myös sinne+++++++++++++++++
JUSTIINA: Pidä sinä huomenna meille 'dippailukestit' :LOL: niin on jotain jännättävää!!!
Josko sieltä plussa pärähtää????? IIIISOOOOT PUHURIT SINNE!!! PUUUUUHHHH!!!+++++++++

MAFINKA: Sullakin piinaviikko alkaa, peukutukset plussien puolesta! ++++++++

ON: Siivoillut tänään pieniä vaatteit pois kaapeista, tuli iso latikollinen jo nyt!! Kun mulle siis tullut viime kesästä 6 kg painoa jo, ennenkuin vauva siihen mitenkään vaikuttaa! Onneks sinne nyt jäi jotain... harmittaa kun just viime talvena tulin antaneeksi ison kasan isoiksi jääneitä vaatteita pois, nyt oon hätää kärsimässä:O sanoin miehelle tänään että voin kyl käydä vaikka kirpparilta kattomassa jotain jos sieltä löytyis siistejä vaatteita (en kyl tiedä kun jotenkii tökkii ajatus kierrätetyistä kun ei tiedä mistä ne on peräisin? Täytyy seurata ale myyntejä ja olla ostamatta kalliita mammavaatteita, kun ei niillä(?) kummiskaan oo enää sit käyttöä.... Aion laihduttaa pois kaiken ylimääräisen heti kun se on mahdollista. Niinpä säästin kaikki 'hoikilta vuosiltani'.....

JEE, tääkin päivä kohta pulkassa ja pääsee miehen kanssa saunaan illalla, sit joku hyvä filmi fin-tvltä jos jaksaa... Tänään en jaksa omalle lenkille lähteä, koirat on pakko käyttää...

Väkisin ajattelee vaan seuraavaa etappia mitä tässä tapahtuu tän asian suhteen... ens viikon tiistai on eka neuvola, sitte se varhaiultra joka mua jännittää ihan kauheesti! Sanoin miehelle että mulla pitää kyl olla vapaapäivä koska jos tulee huonoja uutisia niin on sula mahdottomuus tehdä duunia enää sinä päivänä! HOPE SO että kaikki on ok!

SORRY, taas jaarittelen kaikkea mitä mielessä liikkuu, koittakaa jaksaa! Ens viikolla alkaa työt, sitte ei niin paljoo tuu oltua koneelle saati kirjoitettua... koitan päivittäin käydä kurkkaamassa kuiteskin teidän kuulumiset!

minttu kulta, älähän sie höperehi - kiva siun juttujais on lukea:kiss:
..muistakkin sitten töiden alettua käydä päivittäin ilmoittelemassa ittestäis!!=)

Jep, kyllähän se miulla v i e l ä kerkeisi plussaksi testi muuttua, pari päivää tässä aikaa..vaan kun edelleenkään ei mitään oirehia:|.. ja noissa kolmessa edellisessä raskaudessani NIITÄ OLI!
..en usko omalla kohdallani oireettomaan raskauteen.

Ottis
Minttu2011 Herran jee, et lakkaa höpöttämästä tai minä suutun :mad:. Sua on niin mukava lukea ja kiva sivusta ajatella sun ajatuksia ja haaveiluja myös. Täällä saa ihan rauhassa harjoitella raskaana olemista :heart:. Älä jätä meitä!!

Mulla on tänään vasta dpo6 eli en oikeasit odottanutkaan mitään testissä näkeväni, mutt kyllä toi vahva viivanpaikka ihan kivalta tuntuu, varsinkin jos siihen väriä vähän kuvittelee ;).

Hauskaa elokuvailtaa sinulle miehekkeesi kanssa :heart:+:heart:!

mur-mur Ei tuo toinen kuva varsinkaan näytä sitä mitä auringonvalossa näkyy. Pitäis kehitellä jonkinlainen testiteline =), ett sen sais sopivassa valaistuksessa pysymään kuvausasennossa, sillä mulla ainakin sen verran käsi tutajaa, ettei tarkan kuvan ottaminen onnistu niin, ett toisella kädellä pitelis ja toisella kuvan ottaisi. Mulla on muuten kukkazoom käytössä ku otan noista tikuista kuvia. On helpompi tarkentaa. Onks teidän kamerassa sellaista?

Hyvinkin ehtii sulla vielä viivaksi muuttua. Oliski kiva ku sun oireettomuus olis nyt mitä vahvin oire :). Mulla vasenta munista jotenkin juilii tai puristaa. Ei kiva tunne ollenkaan ja ellen väärin muista, tämä on yhdensortin oire siitä, että mitään ei lopulta tapahdu vaikka yritystäkin olisi :ashamed:.

Ottis
mur-mur Just sitä punertavaa laajemmalla alueella tarkoitinkin. Mutt se tuli paljon testiajan umpeutumisen jälkeen, joten ei merkkaa mitään. Kiva, ett näit saman ku mä =). Se harmahtava viivan paikka on selkeä, mutt outoa ett sitten tollaseks muuttuu :confused:.

Ottis mie toivon, että se SELKEÄ punaviivanen siun testiin tuleepi myöhemmin!!:):heart:

..miulla on masu ruiluna:x..miekö nyt vuorostani kipiäksi tulen!!
Poikanen jo ollut eilen ja tänään ulkona leikimässä, vaikka kova flussa on vieläkin(ilman kuumetta)
Mie läksi sivakoimaan, toivottavasti hän ei sairastuisi-Kääääks!!:O..hän kun sitten ON niiiiiiin sairas..;)

Ps. Miun kamera ON ihan pa**ka..enkä tiedä, onko siinä jotain "tarkennus" jutskaa: /..vaan, kyllä sillä kun-non plussasta vielä kuvan saapi jos tarvista!=)

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Älä sairastu, älä. Se ei ole kivaa laisinkaan :(. Mä otin ukon kera päikkärit, vaikka yleensä mulle makaaminen keskellä päivää on ihan vihoviimeisintä hommaa. Vaan kun tuntuu, että ei jaksa niin ei jaksa :ashamed:. Meillä kuuluu olevan miehellä maha ruikulla ja mä otin jo yhden Panadolin, ett sain vähän helpotusta päänsärkyyn. Viluttaakin :snotty:. Mutta.. mä ostin kaupasta itselleni pop cornia ja aion niitä koht'sillään paukutella. Mikäs sen ihanampaa kuin kääriytyä huopaan ja lueskella jotain kun lämmin popparipussi on mahan päällä lämmittämässä :popcorn:.

minttu2010 Kiitos kaunis plussatuulista myös sinulle :kiss: Hieman epäilyttää kun noita ovisoireitakaan ei ole ollut mutta mutta :D Olen muuten ennen vanhaan tehnyt paljonkin hyviä kirpparilöytöjä ja tänä päivänä kuljen kirpparitakki niskassani. Pesukoneeseen vaan ja ulos tuulettumaan niin eipä tahtia haittaa :) ja peukutuksia ensi viikon neuvolakäyntiin ...
oliivitar Meillä näköjään sama juttu oviksenbongailujen kanssa, tsemppiä kuitenkin kovasti, tällä kierroksella tulen enää käyttämään mahdoll. r-testiä, ovistikut on pian loppu, heh!
Ottis Popcorn, nammmm :popcorn: Toivottavasti et sinäkään sairastu kuten ei mur-mur:kaan! Puuuuh puuuuh ++++++++++:n vahvistumista Teille kummallekin!
mur-mur:in innoittamana tein pitsan parina päivänä viime viikolla ja kokeilin sitten jotain aivan uutta: laitoin hieman rucolaa ja "amerikkalaista salaatinkastiketta" eli sitä majoneesipohjaista ja että oli herkkua :p
No se minun jumppavehkeenikin tuli vihdoin ja viimein (siis viimeviikolla jo) ja olen ollut tosi tyytyväinen; täytyy vaan toivoa että intoa riittää, tämän pitäisi vaikuttaa myös mm. tuohon vatsanseudun verenkiertoon jota munasolut niin kovasti kaipaavat :D ja ainakin mulla on nyt projekti "kadonneen vyötärön metsästys" menossa :D
Kävin tänään läpi eteisen lipastoa jossa mulla on todella paljon ihania kankaita ja katsoin kuinka ihania vauvanvaatteita niistä myös saisi aikaan. Minullahan on myös lämpimässä varastossa kankaita vaikka kuinka, olenkin joskus pelleillyt että voisin perustaa kangaskaupan... saumurikin löytyy joten olis ihanaa ommella pieniä vaatteita...
Ihanaa ke iltaa kaikille, toivotaan että tällä viikolla saadaan ++++++:ssaa loppuviikosta mur-mur, Ottis, Justis :D Toivotaan että osuu oikeaan :heart::heart::heart:
Myös Teille muille ihanuuksille toivon +++++++++++ testeissä, :hug::kiss:

Ottis
Mafinka Kiitos plussatuulista :kiss:. Toivottavasti oviksen metsästys onnistuu ja pääset parin viikon päästä jo toisenlaista plussaa jännäämään :heart:. Ihania haaveita sulla kankaiden hyödyntämisestä :). Minä olen maailman tumpeloin ompelukoneen ja kankaiden kanssa. Nippanappa osaan (lähes) suoraa saumaa ommella. Veljeni hautajaisiin lyhensin viimeksi itse housun lahkeet ja se puuhastelu kesti varmaankin pari tuntia yhteensä. Meillä mies lyhentää itseltään mm. farkkujen lahkeet jos niitä täytyy lyhentää, tietää jo ettei kannata päästää minua asialle =).

mur-mur Sulle plussaa huomisen testiin puhkun :whistle: ++++++:heart:!!

ON Meillä on miehellä sellainen kiehnäysvaihe päällä, että se ei ole totta ollenkaan. Jos ei muuta, niin pitää kädestä mua pidellä kiinni. Ja nytkin huutaa, että:"Missä sinä oot?" (toinen kerta tunnin sisään) kun ei pariin minsaan ole nähnyt mua :headwall:. Toissailtana oikein ahdisti mokoma ja silloin kävikin niin, ett vaikka olin niin väsy, ett olis nukuttanut samaan aikaan ku mies meni nukkumaan, piti väkisten valvoa 'uniajan' ohi, ett sai olla hetken rauhassa itsekseen.

Viimeksi muokattu:
Ottis Kiitos. Minä en vain osaa olla täältä pois. Pakkomiellekkö ? Käytän jälleen Uudia Unarin sijasta, kun pääsen sillä sisään. Jouduin vaihtaa, kun kone temppuili aikaisemmin. Onnea toivotan sinulle testeihin, että plussa tulisi. Kiva, että teidän matka meni ihan mukavasti. Minä olen Lapin hullu. Miehen kanssa koko ajan mietitään, että milloin päästään lähtemään. Edes pitkäksi viikonlopuksi.
Elämistä puheenollen meillä kaksi koiraa, joista toinen jo vanhalla iällä. Oikein pelottaa jo etukäteen se luopuminen. Tsemppiä !!:hug:

Liiza olen sanaton. :heart::kiss:

Mur-mur nyt plussaa kehiin. Sinulle ihanaiselle sitä nyt niin toivon. Olet kyllä sellainen piristyspakkaus. Monesti hörisen, kun juttujasi luen.:hug:

Hystis olen niin pahoillani, kun sinulla on vaikeaa. Tuli mieleeni, että miten täällä koto Suomessa, jos läheisten kanssa olisit, olisiko parempi. Rakentaisit elämäsi uudelleen omaan muottiin, kun et ole onnellinen nyk. kumppanisi kanssa.
Haethan apua oloosi, että pääset nousemaan sieltä tyhjiöstä. itsekin olen sairastanut ja avun saanut. Sinua siunaten. :heart:

Minttu onnea plussasta.:flower:

Kaikille muillekin kaikkea hyvää ja onnea ja plussaisia tuulia tv taustahäirikkö :)

Aaaaaarghhh!!!!!!!!!|O
..mie täällä revin pelihousuin kun kone kaksi kertaa hävittänyt tekstini - vaikka olen kirjautuneen!

Otin "pikkaset" kauneus unukat: klo: 19.20.30..
..nytpä ei tartte unta heti odotella..:O

Olen ollunna tänään pinna niiiiiiin tiukalla ja kärttyinen, mutta samalla puhelias..ja siksi mieshin minnuu ärsyttänyt kun ei yhdy sananvaihtoon ja keskusteluun..mutisee vaan saakeli:vampire:..siis koko mies vaan NYT ärsyttää..:ashamed:

Nämä on s e l k e i t ä PMS oireita - jotain oireita sentäs vielä..

Hemmetti!!..tulee kirjoitus virheitähin niin paljon, että SEKIN ÄRSYTTÄÄPI!!!!!!!!!!!!!..:LOL:

Tää menee kyllä nyt tupekille ja korkkaan sitten olusen!(mulla niitä vielä kolme, mie mikkään loppasuu ole:D)

Viimeksi muokattu:
Mur-mur Kiitos ihanasta kuvasta. Hyvää kevättä myös sinulle. :hug:

Mintulle vielä olen tosi pahoillani lapsenne menetyksen johdosta. Itse menetin 13 päivän ikäisen vauvan aikanaan Wilmsin tuumorille. Elämä koittelee ikävästi joskus. Ihanaa, että teille on nyt tulossa pieni. Tsemppiä.:hug:

mur-mur - mulla kans harmituspäivä tänään. Ja sekin vielä tähän päälle, että kirjoitin juuri pitkän litanian siitä, mikä harmittaa ja miksi ja kuinka paljon, niin eikös koko juttu lentänyt bittiavaruuteen, kun lähdin välillä poimimaan kiukkuhymiötä ---- nyt alkaa jo naurattaa tämä harmitus :D

Alkoi siis iltapäivällä kiukku ja ihan kaikkien asioiden harmitus, kun yksi lomajuttu meni puihin ex-ukon vuoksi. Siitä sitten kierre alkoikin --- parempi varmaan lähteä lukemaan kirjaa ja nukkumaan --- kohti uutta päivää, parempaa mieltä ja vähempiä harmeja toivottavasti. Mur-mur, sulle toivotan myös parempaa huomista :) :hug: Harmit ja kärtyt hus pois :stick:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä