40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis täällä joutunut ittekseen turisemaan:)
..juu ja tuo pisun dippaus päivä sellaisesta voipi pitää paikkansa - ja uskonhin ainakin omalta kohden näin olevan.
(olihan siitä mainintaakin jossain R-tesin käyttöohjeissa, että toisilla naisilla näkyy vasta toisesta virtsaamisiskerrasta paremmin tuo plussa - kuin aamu sellaisesta!)

Mie näen selvästi sellaisen kontrolliviivasta l e v e ä m m ä n testiviivan..onko siinä mielestäsi punaväriä Ottis?
Voi, kunpa se tässä muutaman päivän päästä jo värjäytyisikin punavärillä!!!:heart:

Mie dippasin melkein kolme tunteroista rakossa oleeseen "päivä" pisuun dippasin äskettäin(dpo12) ja juonut en ollut kuin kaksi kuppia nestettä päivällä..ei niin mitään muuta näkynyt kontrolliviivan lisäksi - nega..:'(
Testinä oli se "kopio" Apteekin omasta(Pregchek) ja tiedän siihen tulevan taas jotain näkyviin muutaman tunnin päästä..

Voin kyllä sanoa ihan suoraan..surettaapi kovin
..miulla vielä pari samanmerkkistä liuskaa ja toisen dippaan aamulla..jos ei mitään silloinkaan, en laita enää lugea.

Tänään oli jo aamusta sellainen erillainen oloinen..siitä arvasinkin näin käyvän.
..kyllä tämä taas vetää mielen niiiiiin matalaksi..miulla oli Yk23 JO!!!

Viimeksi muokattu:
Täältä kurkkii oliivitar pomppivine kiharoineen. Ah, niin turhamaista :D

Silmät ovat uponneet syvälle päähän tahi silmäpussit valtaavat näköalaa. Viime yön valvoin pikku-miehen kanssa ja diagnoosi tänään oli korvatulehdus. Eniten säikähdytti kun pikku-mies heitti juomasta kokonaan :( Sallitut ovat äitien hoidot; vadelmanmakuinen mehujää aukaisi juomahalut!

Ottis-kattis :LOL: Aivan sieluni väsynein silmin näen sinun miehesi komeana kollina, joka häntä pystyssä sinua jahtaa ja kiehnää kylkeen. Sitähän se kevät teettää! Ihanaa rentouttavaa mökkeilyä :heart: Minäkin näen sinun testissä viivasia tai jotain siinä on!!!!! Väriä, väriä maanitellaan esiin!

Mur-mur :'( Voi piru!!!! Mutta pidetään toivoa yllä, en voi uskoa ettetkö onnistuisi :kiss:

Mynteli Joskus kaiken kiireen ja muun touhun keskellä elimistö voi yllättää POSITIIVISESTI =) Toivottavasti kevättuulet ovat pöllyttäneet teidänkin peittoja!

Miulla tökkii kyllä tämä saitti niin pahasti, että heeeerrrrmo menee:kieh:..

Oliivitar kyllä se vaan nyt on näin, ettei plussaa tälläkään kierrolla mur-murille tullut....mitenhän pitkään mie vielä näin jaksan?..järki käskee pistää pillit pussiin ja vetäytyä koko projektista..
..vaan sydän:heart: kertoilee ihan muuta..

Viimeksi muokattu:
OTTIS: Kyllä siinä erottaa punaväriä, nyt vaan jatkat huomisis niin saisit sen vahvistumaan...Mikä dpo sulla on nyt?
Hyvää mökkilomaa!:wave: ja heilutelkaas ahkersti peittoja!=)
Huomasin myös saman eli tänne ei meinannut päivällä päästä olleskaan... nyt vasta onnistuin kun rauhoituin vähäks aikaa taas ja kohta meen koirien kans lenkille ja sit saunaan... Äitini tulee saunomaan niin menee se ilta tässä, kun hän sitte lähtee niin oon taas varmaan ihan poikki... mut yritän käydä viel lueskelemassa.

Voi MUR MUR!:| Pahoittelut negasta! Oikeesti olisi reilua jos nyt oisit plussannut, mutta vielhän se kerkee, mullakin näytti vasta dpo 16... toki vetkutin sitä testaamista joten en varmuudella osaa sanoa! Mutta joka tapauksessa tsempitykset huomiselletestaamiselle!:heart:

Lisäys MUR MUR: Älä anna periksi! Kun sinä vielä aidosti haluat lasta niin uutta vaan kehiin! Tietty ootte jo noinkin pitkään yrittäneet niin kyllä sen jo soisi tärppäävän, en tiedä jaksaisinko minäkään noin kauaa odottaa ja yrittää. Meillä kävi tuuri, että onnistui puolen vuoden jälkeen.
Oon kuullut sellaisista pareista jotka yrittää oikein tosissaan vuosikaudet ja sit kun ei onnistu niin lakkaavat yrittämästä, että olkoot, ja ei aikaakaan kun on tärppi käynyt kun asiaa ei sen kummemmin koko aikaa vatvo... :)

Että häntä pystyyn vaan ja uutta kohti! Masennus joskus itseäkin vaivaa, silloin oon yleensä ajatellut niitä kaikkia asioita jotka mulla on hyvin. Kummasti se aihe jos joskus on pieni mikä kiukuttaa muuttaa merkitystään. Toki en halua vähätellä haaveitasi!!! Tämä on isompi kuin mikään pikkuasia, se on selvä.
No koita tsempata taas ilo pintaan!!!!:D PLUSSATUULOSIA!!+++++++++++++++

OLIIVITAR, voi teidän pikkuista! Toivottavasti tervehtyy pian. Lääkekuuri varmaan alkaa tehoamaan aikas nopeesti? Onneks hän sentäs jädestä tykkäsi=)
Nyt meen sinne koiria pissattamaan, selkä on ollut ihan sairaan kipee tänään, pelästyin kun luin että se ristiselkäkipu olis yks km-oire! Mutta uskon tuon johtuvan lihaksista... pitänee huomenna pitää kevyempi päivä ettei riehu noiden maailmanlopun kaapinsiivoomisten kanssa. Ne kyl oottaa!
Haluan vain saada jotain aikaan ennenku loma loppuu...

Minttu..kun mie en oikein tiedä enää, jaksanko nostaa häntää pystyyn ja sitkiästi jatkaa..:ashamed:

Miullahan tärppäsi tuo -04 raskaus(poika syntyi) 6kk:n yrittämän jälkeen(olin39v)..ja tuo -09 raskaus(keskeytynyt km) yrityskerralla 9..silleen aika nopiaan kun ikää jo silloinhin 44v.

Ekan keskenmenon jälkeen vimma oli mahdoton raskautua uudelleen..sitten kun tärppi kävi 6kk:n päästä läkkeellisestä tyhjennyksestä, olin että - Yeees!!!:heart:
..kun SEKIN meni kesken, aloin jo tosissani pelkäämään..
Sitten tärppäsi taas vajaan kolmen kk:n päästä..ja uskohan siinä loppui totaalisesti kun sekin raskaus kesti vain rv5+4..:(

Tämä on miulla jo taistelua aikaa vastaan t o d e l l a..eli, vaikka tärppi sattuis käymään, mahdollisuudet onnistuneeseen raskauteen loppuun saakka on aika olemattomat kun ikää vaan koko ajan tulee lisää - kesällä täytän 46v.

Mie tiedän, että minun täyisi osata jo luopua..vaan se niin saakutin vaikiaa!!

Viimeksi muokattu:
Mur-mur Tämä palsta on pullollaan ihania naisia, jotka tukevat toinen toistaan luoden uskoa, toivoa ja jaksamista. Täällä myötäelätään päätöksissä olivat mitä tahansa. Ihastuin heti tähän pinoon, kun kahlasin tätä ja etsin siskoja samoilla toiveilla! Naiset täällä ovat aitoja tuntemuksineen ja todella välittävät toinen toisistansa! Me tuemme sinua, koska sinun suuri sydän :heart: hiljaa kuiskailee ilmaan kauniita toiveita! :hug: Olohuone pulisevine siskoineen on hyvä paikka!

Huh huh.... :ashamed: Jotenkin tuo sydän on nyt niin pullollaan hyvää, että haluaa sen jakaa...

Kaunista viikonloppua Kaikille! Pikku-mieskin voi jo paremmin :heart: Kiitoksia ajatuksistanne

Olimmekin samaan aikaan kirjoittelemassa :hug:

Viimeksi muokattu:
Kiitos Oliivitar, se teidän tuki ja tsemppi onhin aivan:heart:

Ihuna, että pikku miesi voi jo paremmin, kohta se lääke alkaa puremaan kunnolla..särkylääkettä pienelle vielä vaan tarpeen mukaan lisänä..ja eipä mene kauaa kun pikkinen on reipas oma ittensä:heart:

Puhkuttelen täältä+++++++++++++PUUUUUUH:whistle: sille suuntaan!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos rakkaat, vastaan yhteisesti. Mulla dpo8 ja oikeasti näen testissä nytkin punertavaa. Mulla paras kaiffari kylässä. Mökillä käytiin, mutt traktori oli pakko jättää sinne, ku valskas öljyt ja nyt jorataan :). Ukkokin ihan ok mukana, mutt nyt me naiset lähdetään takas saunaan. Kuulema käydään tupakalla ensin. Hyi mua :LOL:.

Viimeksi muokattu:
Iltoja..tai öitä jo...onko täällä enää ketään kukkumassa munkaa????=)

Mä oon töis ja on jo 3. yö mut edelliset on ollu niin kiirusta etten oo ehtiny ite mitään kommentoimaan nopeesti vaan lukenu...ja tosiaan viimeyöstä aamuyöllä en tänne enää päässytkään kun ei enää ladannu tätä sivua...

Ihan ekaks mä haluun kiittää Mafinkaa siitä linkistä sinne vehnänalkio ketjuun, KIITOS...niitä mä viimeyönä lueskelin kans..vai oliko toissayönä ja heti sitten päivällä kipasin kauppaan sitä vehnänalkioöljyä ostamaan...ja muuten hei tajusin että silloin kun jäin tuota meijen nuorimmaista odottamaan 4v sitten, heti hormoonikierukan poiston jälkeen toisesta kierrosta ni silloin mä SÖIN vehnän alkioita joka aamu...nimittäin mä oon varmaan jo 10v joka aamu juonu sellasta "aamujuomaa" mihin mä laitan piimää leseitä ja mehukeittoa...nykyään oon laiskistunu ja laitan PELKKIÄ leseitä ja kaupasta sellasta Kuidukas kolmen leseen sekotusta...mutta aiemmin mä laitoin 6 eri jutun sekotusta ja 1 niistä oli just vehnän alkioita...en siis mee väittämään että sillä mitään merkitystä ois ollu silloiseen helppoon raskautumiseen(enemmän varmaan merkitystä silloisella iällä 37v ja oon kuullu et hormonikierukan jälkeen raskautuis helpommin..), mutta tulipahan nyt vaan mieleen ja vehnänalkiot kehiin taas vaikka ihan vaan "huvin" vuoksi..terveellistähän se on...

Ja kun siellä vauvan odotus puolen sivuilla kahlailin, oli siellä myös mielenkiintoinen ketju siitä greippimehusta ja spekulaatiota sen estrogeenia (ja näin ollen ihan limakalvoa, eikä siis pelkkiä ovislimoja) kasvattavasta vaikutuksesta...tiedä sitten kuinka totta oikeesti:confused: on mutta kaikki keinot kehiin ja meinaan myös greippimehua lipitellä koko kierron ajan...sen vaikutusta minidisperiinin kanssa vähän jäin miettimään mut jos mä otan sen disperiinin aamusta ja greippimehut drikkailen illalla...nyt tässä kierrossa join grapet ovikseen asti ja oviksen jälkeen lasillinen punaviiniä illalla...kyllä se on vaan ihana "tapa":)..koskaan en oo viineistä tykänny, enkä niitä koskaan opetellu juomaankaan ja nytkin eka pullo(4 päivää) oli kyllä ihan hirveetä..irvistellä sai joka kulauksen jälkeen...vaan tää toinen pullo(molemmat siis omasta kaapista joskus meille joku lahjaksi antanu..) on jo ihan hyvääkin..tai sit mä oon tässä 7:ssä päivässä oppinu=)...nii alotin että ihana tapa ja on todellakin ihana päivän päätteeksi istahtaa telkun ääreen viltin alle ja nautiskella se lasi punkkua..mä kyllä kaipaan siihen kaveriksi jotain naposteltavaa..ja vihreet Pringlesit sopii kyllä ihan täydellisesti=)

Viimeksi muokattu:
Voi mur-mur..halitus ja rutistus sinulle...pahoittelut siitä negasta ja yllätys +++++huomisen testiinPUUUUUHHHHH:whistle:!!!
Voi kun mun tuli niin paha mieli sun puolestas kun sä tuolla eilen illalla pohdiskelit tästä haaveilusta luopumista:( se on niin vaikeeta... ja mä todella koin sen silloin viime syksynä ja joulunakin kun tää mun mies vaan ei sitä (vauva)lupaa silloin antanu(viimeisenä iltana ennen ehkäsyneuvolaan menoa hormoonikierukasta tai sterilisaatiosta keskustelemaan hän sitten sanoi että tee miten haluat...)nythän hän on jo ollut ihan "mukanakin" haaveilussa, vaikka edelleenkin muistaa aina välillä muistuttaa kuinka hänelle riittäisi tämä yksi yhteinen pieni...onneksi siun mies on ihan mukana jutussa...haaveile ja kuumeile vaan ihan miten itestä tuntuu...onhan tää raskasta pettymyksineen toisaalta, mut mä kun koin sen että ei ollu ees mahollisuutta tähän haaveiluun, ni pidän jotenkin itseäni nyt onnekkaana että saan edes yrittää ja antaa "kohtalolle" mahdollisuuden...tsemppiä sinulle mur-mur ja häntä pystyyn!!! Ja jospa todella kävisit vaikka sitä blogia pitämään tms. jotta ois elämässä muutakin innostuksen aihetta...etkös sä leiponut paljon...ruokaohje blogi=)...tai vaikka blogi missä pohditaan vauvan"teon" vaikeutta ja vinkkejä ja linkkejä sinne...

Nii ja mur-mur...kiitos lukuisista päivityksistä ja linkki vinkeistä eri asioihin..oot kyllä kultanen:kiss:
p.s. kävin sitä pahvista vaaleanpunaista linnaa ihailemassa=) ihana...mutta siellä oli hinnat vaan punnissa enkä osaa kääntää:confused:...mut ois se isoin ja hienoin varmaan tosi kallis...

Vielä mur-mur...oon miettiny sitä, kun kerroit että sulla tuli aika voimakkaita oireita siitä kun kokeilit sitä mini disperiiniä...voisko se yhteisvaikuttaa sen sun pistettävän lääkkeen kanssa mikä oli sulla ihan jokapäiväinen juttu..ku eiks ne oo vähän samaa asiaa??? Tuli vaan mieleen...mulla ei oo ollu mitään "oireita"...

Viimeksi muokattu:
Hystis!!! Mitä sulle kuuluu nyt??? Elät nyt niin vaikeita aikoja ja sun kuvailut sun tuntemuksista on mulle niin tutun kuulosia ja ahdistavia ja tuo niin menneitä mieleen että huhhuh...mua myös ahdistaa niin sun puolesta, kun omasta menneestä...mulla itellä silloin joskus tuntu että mä olin ihan pimeessä tunnelissa ja sieltä jostain kajasti vähän valoa ja se valo oli (avio)ero...se oli vaan tehtävä jotta mä pääsin sieltä ahdistavasta olosta ja pimeydestä pois vaikka siinä meni uusiksi koko perheen elämä..meni uusi talo ja meni ihan kaikki...valtavan raskas päätös josta mä kannan syyllisyyttä tänäkin päivänä, vaikka kaikilla on kaikki hyvin...

Mutta pakko sun on Hystis päästä tuosta "eteenpäin" keinolla millä hyvänsä ja yks kokeilemisen arvonen juttu sun tilanteessa(ikää..haaveissa vauva ja ne 2 huurupäätä siellä pakkasessa...) on ehdottomasti että yrität tietoisesti rakastaa ja rakastua uudestaan siihen mieheesi...tiedän että se on vaikeeta ja mä en ainakaan onnistunu(mutta mullahan oli kumminkin vähän eri tilanne ja se"hmmmm") tai sitte ihan vaan sopia että olette VAIN ystäviä ja ajatella tietoisesti että sun mies näyttää ystävyyttä "tulemalla iholle"...ajatella että ikäänkuin se ois se paras likka kaveri..voithan sä halia sitäkin....tai sit sun vaan pitää jossain vaiheessa tehdä se päätös sun elämän suunnasta ja käydä toteuttaa sitä...vaikka se sitte tarkottais paluuta entisiin ympyröihin...kaikkihan voi vaan olla hetkellistä...voithan sä hakee töihin vaikka "vinku intiaan" johku hoitotyöhön...maailma on avoin jos vaan uskaltaa...ei vaan...ei kukaan voi sanoo sulle mitä sä teet tai mitä sun "pitää" tehdä, vaikka kuin tuntis myötätuntoo ja haluis auttaa sua... Iso halaus sinulle Hystis!!!

Miten sen sun ystävän kävi jolla oli sama tilanne kun sulla siinä hoitojutussa(vai oliko???) kenen kanssa sä skypetit ja kerroitte että haaveilette siitä vauvasta molemmat ja toivoit sitä tärppiä hänelle...tärppäskö sillä?

Kaikkea hyvää sinulle Hystis..oot ajatuksissani!!!:heart:

Justis!!! ISO plussa++++++ PUUUUHHHHH:whistle: sun testiin!!!!

Samoin Ottikselle ja Mur-murille ja kaikille jotka dippailee!!!!:heart::heart::heart:

Kaikille muillekin yhteisesti terveisiä...mulla loppuu "päivä" ja mä lähen nukkuu!!!Öitä ja huomenia teille kaikille!!!:wave:

HUOMENTA IHANAISET!:heart:
Ja samalla vähän omaa kiukuttelua:mad: kun tuo teksti lähti äsken sinne bittiavaruuteen minkä kirjoitin!!! Siinä on yks syy miks kirjoitan nykyisin monessa osassa... siis vastailen yks kerrallaan viesteihin jottei kaikki sit häviä kun on pitkän pätkän kirjottanu!!
Joo iiiisot plussapuuhkut testeihin!!! OTTIS; MUR MUR, PUNAVÄRIÄ KEHIIN!!!:hug:

MUR MUR: Koitan ymmärtää kärsivällisyytesi oleva todella koetuksella! Tsempitykset sulle päätökseen mitä sit ikinä teetkin mut lupaathan käydä välillä moikkaamassa meitä??=)
Toivon kuitenkin ettet ihan vielä luovuttaisi!:heart:
Olet niin positiivinen luonne ja kirjoituksesi ovat todella piristäviä kaikkine lisineen!
Muuten saanko kysyä, mitä hoitoja olette kokeilleet?

En tiedä auttaks tää ketään mut mun keinot oli (jos en aiemmin ole maininnut) että oli lasi greippimehua aamuisin ennen ovista jonka nyt siis otin käyttöön ennen tärppiä (sillä kuulemma sellainen vaikutus että jos käyttää lääkkeitä niin voi joko vähentää tai lisätä vaikutusta...se siis kantsii ajatella milloin ottaa jos käyttää lääkkeitä). Ja mulla kyl oli tosi paljon enemmin valkovuotoa kuin ennen! Sitte join 1dl punaviiniä juuri oviksen aikoihin ja sen jälkeen joku viikon verran. ei se hyvää ollu munkaan mielestä mut alkoi siihen tottumaan kunhan ei juonu liian nopeesti niin sain sen alas.
Oviksen aikoihin ässäiltiin joka aamu ja sitten viel senkin vihjeen saanut vauvan keskustelusivuilta, että 2 tyynyä pyllyn alle ja makaa sen 15-20 minuuttia silleen jotta siittiöillä olisi parempi mahdollisuus päästä eteenpäin. Sitten käytimme apteekista saatavaa liukuvoidetta just siittiöille edullista mikä ei pitäis tappaa siittiöitä vaan auttaa niitä pääsemään eteenpäin.

Joo en tiedä onks tosta hirveesti apua mut aattelin kummiskin kirjoittaa...
Pitkät litaniat oli OTTIS kirjoittanut yöhukissa... anteeks nyt en kerkee kommentoimaan niihin... myöhemmin, lähden tonne jäähallille kun siskotytöllä (pian 18v.)on pelit tänään ja lupasin mennä kattomaan.:wave:
Päivänjatkot ja PLUSSATUULET KAIKILLE!!!!!!!

Ottis, aamuhöperöt silmäni näkivät aavistuksen punaista :heart:. Ihan upeaa, jos nyt plussaat.

Justikselle plussapuhurit täältäkin!

Pikkutirri: sait kyllä nyt innostumaan vehnänalkiosta uudelleen, joten etsinpä nyt tuon Mafinkan linkin... :p

mur-mur
: ihan pahaa tekee ajatella sinun matalaa mielialaa :hug:. Miksi noin mukavan ja toisille iloa tuovan ihmisen pitää tuollaista murhetta kestää :(. Olet kyllä sinnikäs nainen! Kovin toivoisin sinun vielä saavan sen:heart:, mitä niin toivot. Toivottavasti :flower:kevät:flower: tuo sinullekin paremman mielen!

Toivottavasti oliivittaren pikkumies on jo paranemaan päin lääkkeiden ja etenkin äitinsä oivallisten hoitomuotojen myötä. :wave:

Hystiksellekin :wave:

on: eilen alkoivat menkat ja tänään on siis jo kp2.

Ai miten mahtava aurinkoinen paisteleepi kirkkahasti!!

pikkutirri, tässäpä siulle helppo valuutalaskin, jolla punnat(ja muuthin valuutat) voit käännellä euroiksi:
Valuuttalaskuri | Napsu

Tuosta mieheni mukanaolosta kuumeilussa..ei hän ole enää mukana muuta kuin "siementäjänä" - tämä on tosi asia..noiden keskenmenojen jälkeen hän on jo luovuttanut, että sen pienen voisimme vielä saada..:|

Siitä on muuten vuosia aikaa kun käytin sitä Primaspania, silloin ei ollut miulla tuota hepariinilääkitystä,(Fragmin) eikä Marevaniakaan.

Minttu ei ollla kokeiltu mitään hoitoja kun olin jo 43(täytin kesällä44v) kun aloin kuumeilun 3/09..eikä meillä olisi siihen liiennyt ylimääräistä rahaakaan, yksityisellä puolen kun olisin joutunut käymään..JOS olisi ollut varaa, olisin halunut kokeilla lahjamunasoluhoitoa.

Mynteli
voihan surkuinen tuosta tädistä..olen pahoillani puolestasi:hug:..se kurjake "hupakko" saapuu niin säntillisesti monasti: /
Parempaa Onnea siulle tulevalle kiertoa, jospa se olisikierto sitten!!:)

Kiitos kaikille tsempeistänne ja lohdun sanoista, ne lämmittävät - Kiitos kaunis ihanaiset:kiss:

En dippannut aamulla, enkä enää tälle kiertoa dippailekkaan - ELLEI jostain syystä tätiä ala kuulumaan piiiikään aikaan..siis e-rit-täin epätodennäköistä.

Eilisiin dippailuihin(2x)ei ole ilmestynyt edes roskinhaamusia(viime kierrolla ilmestyi)..joten ei mitään yritystä ilmeisemmin ollutkaa..mutta tietää kun ei tarkkaan voi.

Kyllähän se mieli varmaan taas tästä nousee kun mennään uutta ovista kohden..on vaan niin kuluttavaa tämmöinen:'(..
Ehkäisyä en/emme aio kuitenkaan ottaa käyttöön - ainakaan tälle vuotta.

Plussailkaas +++++++++++++ ihanaiset!!!

Viimeksi muokattu:
Aivan loistavan aurinkoinen päivä! :cool:
Vaikka aamu alkoi lumitöillä nyt sen tietää, että kesä tulee! Odotan jo ensimmäisiä hiirenkorvia.
Mur-mur sinulle paljon jaksuja. .....vieläkin pienesti toivon, että huomaatkin viikon päästä, että pitäisi tehdä raskaustesti... :ashamed: :kiss:
Myntelille Otollisia hetkiä uuteen kiertoon ;) Selätetään se kurja täti kunnolla!!!!

....Entäs Justiina....=)

Heipat kaikille! En ole viikkoon kirjoitellut, joka päivä monestikin kuiteskin käynyt kuulumisianne lukemassa.;)
Tuntuu vaan ettei itselläni olis mtn erikoista tai tärkeätä kerrottavaa kun tää kuumeilukin vielä aivan alkuvaiheessa, ja teistä moni on jo niin kauan yrittänyt..:ashamed:
Tässä vaiheessa mur-murille ja muillekin tässä kierrossa pettyneille sympatiat ja halitukset! Olen täysillä mukana kokemassa surujanne ja ilojanne. Monet teistä ovat kokeneet elämässään sellaista tuskaa jota voin vaan etäisesti kuvitella..:'(

Itsellä siis kierukan poistosta nyt 10vrk ja silloin viikko sitten luulin jo menkkojenkin alkaneen, mut eihän ne mtn olleet, vain pieni pyyhkäisy verta ja muutamana pvnä vaaleanpunertavaa valkovuotoa ja siinä kaikki! Seksiä murusen kanssa on kyllä harrastettu kiitettävästi ja sitä ovista olen yrittänyt metsästää. Niissä Davidin (olikohan ne:whistle:) ovistikuissa on ollut oikeestaan joka pv sellanen hailakan vaaleanpunainen viiva sen testiviivan lisäksi, eli ainakaan niiden perusteella ei ole sattunut ihan kohdalleen.. Olen kyllä niistä lukenut, ettei kaikille tulekkaan sitä tummaa viivaa, hm.. Olen vielä niin vihreä näissä touhuissa, plääh..

Masussa on kyllä ihan eri tuntemuksia kuin kierukan aikaan! Nyt kolmatta pvää on ollut sellainen outo turvonnut olo, joka näkyykin. Ja tuntuu.. Menkkaoireita olen odotellut, mut ei vielä ole tullut.
Lämmöt himppasen koholla jajajaja!!:D Tunnustan kyllä, etten millään malttaisi odotella plussausta. Huono piirre meikäläisessa onkin "mulle kaikki ja heti"..:ashamed:

Jaahas, ykkösvapaan vietto jatkukoon saunan, hyvän ruoan ja kenties seksin merkeissä.:xmas:
Murunen kyllä vihjaili olevansa väsy tänä iltana, hih..:D

Ottis
Hello naiset! Mökiltä pikapikaviesti. Justiinan tai mur-murin odotin plussanneen, vaan ei mitään näy :(. Mun aamun testis oli aavistus punaista näkyvinään, mutt pvn testistä en tolkkua ottanut ja nakkasin sen takkaan. Mökil ollaan ja aamux testi mukana. Plussatuulia RKTT-laisille ja kaikkea kivaa kans =). Lähden tästä saunaan :wave:. Ukko meni jo..

Tulin kurkkimaan saunan jälkeen..onpa täällä hissua?!:|

Mindy<3 kivat on siulla suunnitelmat tälle iltaa;)lykkyä pyttyyn:heart:

..ja täällä muuten toinen "nyt ja heti" tyyppi:whistle:..lähinnä olen niin kär-si-mä-tön ja kun jotain saan päähäni, se täytyis toteuttaa heti!
..tämän kuumeilun tiimoilta olen oppinut kärsivällisyyttä kummasti.

En mie taida enää tälle kiertoa turhaan haaveksia..VAIKKA..tätähin nimittäin mietin jo päivällä: Jos ovis olihin vasta viikko sitten torstaina kun miulla ne järkyt kivut!?..nyt olisi sitten vasta dpo9..

Mutta, pare näin - ei niin korkialta tipu ja satuta ittiään!:)

Me grillailtiin tänään ulkona makkaraa ja juotiin lämmintä kaakaota-nam:p
..nyt ihan vain rennosti iltaa vietän masu pöppöllään pizzarullia(söin 3kpl!!:rolleyes:)ja muutaman olusen jos ottais.

Mukavaista iltaa teillehin ihunaiset!

Viimeksi muokattu:
Mutta..missäpä on *Justis* ihunainen????
..eihän täti sinua ole vain yllättänyt..toivottavasti EI!!!!

Ottiskin
siellä punaväriä jo testissä nähnyt..:)

Plussa peukkutuksia molemmille d=)b:heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä