Ompa täällä ollut tänään hiljaista
varmaan viikonlopun vietoissa on kaikki(paitsi minä täällä töissä, mikäs voiskaan olla tän mukavampaa lauantai yönä
)
Räystäspääsky, oon niin pahoillani puolestasi
varmasti on suuri pettymys ja ihan kauheelta tuntuu:'( vaan hyvä että viestistäsi jo kuvastuu parempi mieli...toivon että raskaudut pian uudestaan ja pieni kestäisi loppuun asti. Iso hali ja rutistus sinulle!
Tervetuloa
Nöpsö takaisin tänne...me ei varmaan tunneta kun olen aika "uusi" täällä...Toivon sinullekin pikaista plussautumista=)
Mindy...mä kans ilmottaudun joukkoon "
heti mulle kaikki tänne" vaan jotenkin mulla on nyt tän haaveen suhteen ollu ihan eri fiilis kun milloinkaan aiemmin vastaavassa tilanteessa...aiemmat tärpit on käynny nopeesti..ikää ollu vähemmän ja kärsimättömyyttä varmaan kans, koska muistan ne karvaat pettymykset tädin tultua ja kierron mentyä "huti"...
ja oikeesti mä oon silloin nuorempana raskautunu kaikista 3:sta lapsesta tokalla yritys kerralla!!! Nyt se tuntuu kyllä ihan
ihmeelliselle ja ihmeen onnekkaalle...vaan NYT tän haaveen kohdalla en jotenkin oo ees negoista kummemmin pettyny...ehkä tää "aika" kohdallani on valmistautumista siihen että tärppiä ei enää käykkään, mutta yritetty kumminkin on, ettei mummona tarvi kokea katkeruutta(miestäni kohtaan) et olisin vielä halunnut...tää on taas tätä mun "ajatusjuoksua"...jotenkin musta tuntuu et mä en saa
ymmärrettävästi "paperille" sitä mitä haluun sanoa...no joo...
Mindy, sulle halusin sanoa että mä raskauduin hormoonikierukan poiston jälkeen heti tokasta kierrosta...hyvältä kuulostaa sun oireet ja uskon että plussaudut nopeesti:kiss: Hyvältä kuulosti myös ilta suunnitelmat ja samoin myös
mur-murilla!!! pizzarullia, nam..mulle tuli nälkä
Samoin
Oliivittaren ilta ihanainen Bondin ääressä ja
Ottis saunassa!!!(ja mä täällä töissä kateellisena
)=) Ihania iltoja teille ihanat naiset!!! Tai öitä jo...=)