40+ so what! (vol. 4)




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (44).................kp2/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp2/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp5/24-30............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp5/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp5/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp6/26-29.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp11/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp15/25..............yk15........4.
mur-mur (43).............kp18/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp19/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp26/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp27/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp28/26-33(-39)....yk7........3.
nillanilla (42)..............kp31/28-33.........yk5........1.
Sariella09 (42)..........kp54/40.........yk?........5./1.yhteinen
äitijo2x (46)...............kp61/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
gerpera (48).............dpo14
nillanilla (42).............pp13
Solakka Silakka (40)..dpo7
mur-mur (43)............dpo4
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
mimmimamma onneksi paikat on kunnossa, mutta todella ihmettelen, miten voi silti näyttää plussia..?

nillanilla ja gerpera mitkä tuntemukset??

Olen myös lukenut tuosta Mulimenista, taidan kokeilla sitä ja aloittaa vaikka seuraavan kierron alusta.. tarkistan vaan, ettei inssin yhteyteen tule hormoonia, koska ei niiden kanssa sovi ottaa. Mistähän saisi netistä edullisimman paketin, nyt löysin 36 eurolla.. täytyy vielä etsiä. Paikallisesta luontaistuotekaupasta en osta, kun sain viimeksi töykeää palvelua, ts en palvelua ollenkaan. Myyjä (itse kaupan omistaja) jutteli koko minun ostoni ja rahastuksen ajan edellisen asiakkaan kanssa kuulumisia. Olisi pitänyt edes tauon jaarittelusta minun kohdallani ja sanonut edes päivää.. Olen sitä sorttia että arvostan asiakaspalvelua huikeasti ja herkästi äänestän myös jaloillani.

ON täällä jo dpo7 pitäisi olla kai jotain oiretta? Mutta ei niin mitään, ei edes pms:ää. :( Alavatsan vasemmalla on välillä nippailut munisten kohdalla ja epäilen, että sinne olisi jäänyt kysta oireilemaan.. palelua on ollut, mutta syksyn vilpoisat tuulet jo tuntuvat, eikö vain?
 
Aurinkoista loppukesän päivää!!

SS nippailut voi hyvinkin olla "niitä" nippailuja ja vilutus mukaan lukien;)

Mulimenista ei mullakaan kokemusta ja jäi tuo Pascoe-jauhekin kaapin hyllylle käyttämäti :/ ..tabl. on niin helpompi vain nappasta kun mulla ne dosetissa joka viikonpäivälle valmiina..kokeilen siis nyt tuota ruusunjurta ihan mielialan kohottajana.."syksy kun saapuu mieli ales taipuu"..ihan ennkoidakseni jo tämän.
Minun "masis" on tätä: Ei oikein saa mitään tehtyä-vetämätön olo, ärsyyntynyt/hermostunut olotila ja räjähtelyt(menopaussi??)..ei siis aivan sellaista omaan kuoreen vetäytymistä..pikkasen syrjäytymistä ehkä.

Poikanen aloittaa taas elokuun puolivälissä kerhon ja sinne 2xviikossa hänet vien-joskus ne on ainoat kerrat kun parveketta pidemälle menen viikon aikana:ashamed:..
Vaikka olen niin ulopäin suuntautunut ja sosiaalinen niin näin se vain tuntuu menevän välistä..eikä miusta huomaa ulkopuoliset tuota mielialan painumista-lähinnä perhe vain(aivan läheiset)

Nyt tulevan kuntorempan myötä uskon mieleni olevan PAAAALJOOON virkeämpi tänä syksynä/talvena!!:D

ON vielä pikkasen..saanko?..no hyvä:p miula tuntuu sellaista jännää tunnetta: Vähän kuin ois kipiä mustelma tuossa navasta oikalle n. 5cm, hieman alaviistoon(ei muniksien kohdalla)..sitten on siinä samalla kohden sellaista pientä poltetta välistä..JUUUH, taas "NÄITÄ" oireita:D..mut mänköön nyt ku on männäkseen!!:LOL:

Kaikille näitä oirehia roppakaupalla toivotellen ja ++++ tähtisäteitä!!


PS. nillanillahan testaa huomenissa?..hurjan paljon onnea testaukseen, ++++++++ toivon sulle ja kovin!!!!!

mur-mur
 
Päikki harmittelut tädistä. :hug:

Mimmimamma hyvä, että kaikki oli kuitenkin kunnossa. Ihme mitä plussia ne sitten oli. Toivotaan, että tulee vielä oikea plussa.

Mur-mur sinulle raakasti voimahaleja. :hug: Itsellä tunnelmat vähän samat. Mieli on maassa ja väsyttää. Siivoamaan ja matonpesuunkin olen itseni ihan pakottamalla pakottanut.

Kyllä nyt tuntuu, että vauvahaaveet saa jäädä. Enhän minä tässä kunnossa jaksais edes hoitaa. Tuntuu kyllä pahalle. Ei sopinut minulle tuota paniikkih. lääkettä lopettaa.Heti kun väsähdin pahemmin, tarvein sen takaisin.

Nillanilla onnea huomiseen testiin oikein säkkikaupalla.

Solakka Silakka toivotaan, että nippailut johtuis oikeasta asiasta. Plussapuhureita sinnekin :whistle:

Sariella09 toivotaan, että sinulla tärppää ja täti pysyy kaukana.

Star-67 +++++++++ myös sinne.

Kaikille oikein ihania alkusyksyn päiviä :flower: :heart: Tv Uudi
 
Heissan kaikille!
Tulinpa moikkaamaan jälleen;=)
Eilen sain kuulla erään 43v juuri saaneen kaksostytöt, eli tsemppiä kaikille edelleen yrittäville! :heart:

Lotta- lapsenlapsemme on nyt 3 kuukautta vanha, ihana pieni prinsessa! :heart:

Ihanaa kesän jatkoa kaikille! :saint: B)

Rva Pikkumyy :flower:
 
Täällä näköjään muitakin, joilla ei ole tänään ollut kovin hyvä päivä. Voimahaleja niin mur-murille kuin Uudillekin!!! Tosin mie olen kyllä vähän huono kannustamaan tänään muita, kun itsellä on kans fiilarit ollut niin maassa.... Aamulla sorruin taas testaamaan kun ei menkkoja näy eikä kuulu, ja aina vaan mä saan niin puhtaan kirkkaan yhden viivan vain!! Koko juttu sai mut niin vihaseks ja väsyneeksi, ja tuli sellanen olo että mä en jaksa enää tätä jatkuvaa toivomista ja negan testaamista. No on nyt jo parempi olo kyllä, mutta hirveän positiivinen ei just nyt jaksa olla. Tää on mulla ollut vähän tällästä tunteiden vuoristorataa vauvahaaveiden suhteen koko ajan...

Mutta oli tässä päivässä jotain hyvääkin, eli sain vihdosta viimein tilattua gyneajan. Tosin vasta noin viikon päähän, mutta kuitenkin. Minullahan on siis tuo vuotohäiriö ollut jo siitä lähtien kun menkat ylipäätään alkoivat, ja olen joutunut vuosien varrella syömään jos jonkinmoisia hormoneja. Nytkin luotan siihen, että saan gyneltä hormonilääkityksen, jolla saadaan menkkakierto säännölliseksi. Helpottaa huomattavasti elämää :) Enhän mä kuitenkaan tästä vauvahaaveesta pysty vielä luopumaan, kun musta tuntuu että sitten myöhemmin katuisin, jos luovuttaisin nyt...

Ai niin, ja tänään kun me oltiin mun miehen kans ruokalassa, joku mun miehen työkaveri tuli kyselemään meiltä, että onko meille suunnitelmissa perheenlisäystä?! Mies oli hiljaa, ja minä siihen vain mutisin jotain, niin sitten se työkaveri sanoi että no joskus sitten, kyllähän sitä vielä ehtii... Se oli vähän outo tilanne...

Kävin kyllä eilen kurkkimassa teidän kuulumisia, ja varsinkin Mimmimamman kuulumiset gyneltä. Tosi upea juttu että sait nyt mielenrauhan ja kaikki oli kunnossa. Tosin tollasta gyneä en kyllä omalle kohdalleni haluaisi, huhhuh!!! Mä aina lekurilla kyselen perinpohjaisesti asiat ja sitten jos mulle vaan hymyiltäisiin vastaukseksi, niin ei tulis kesää!! Mutta niitä sun saamiasi plussia minäkin jäin ihmettelemään, että mistä ne sitten johtuivat??!! No kai niiden täytyi sitten olla jotain kemiallisen raskauden jäänteitä, niinkuin täällä toiset arvioivat.

Kaikille kaikille toivon oikein kovasti plussia, ois niin ihanaa niitä tähän pinoon saada!!!! Tois itsellekin taas uutta toivoa =)

Mun kuntoilukuurin ja laihiksen kanssa on taas vähän niin ja näin. Sorruin eilen suklaaseen, sniif. Mie kun oon vähän tällänen lohtusyöjä ja siks varmaan tämmönen pulleropallero :ashamed:
 
Kiitos haleista Sariella niitä tarvitaan. Hyvä, että pääset gynelle, saa sitten selvyyttä asioihin, eikä tarvi itse liikaa pohdiskella, että missä mennään. Hyvähän se on hormonilääkitystä käyttää jos se auttaa.

Sinä olet vielä jonkun vuoden nuorempi kuin minä, että ei kannatakaan vielä antaa periksi, jos sitten katuu. Kun meillä naisilla sitä aikaa on vain rajallisesti, toista se on miehillä.

Täällä toinen lohtusyöjä ja pari suklaapötkyä odottelee ristikkolehden kanssa tuolla makkarissa. Ja löytyy sitä hieman ylipainoa täältäkin.

Hyvää illanjatkoa ja parempaa mieltä sinullekin tv Uudi
:hug: :hug:
 
Moimoi :) Kesän viimeinen mökkireissu tuo aina semmoisia haikeita ajatuksia... Tulevana kesänä me kaikki läsnä olleet kolmen sukupolven edustajat olemme taas vuoden vanhempia... Mutta kiitollinen olen taas tästä kesästä. :flower:
murmur onnea ennustuksesta, pikkumyy onnea Lotta-vaavista ja mimmimamma onnea "terveen papereista", joskin harmitus vale-plussista. Sinun ikääsi, mimmimamma rohkenen udella, kun sitä ei tuolla listassa näy.
Minulla on tänään kp2. Tähän kiertoon kaivelin lääkekaapin nurkasta vanhan Mulimen pulloni. Muuten en ole sitä käyttänytkään, paitsi kerran sain sen avulla pahasti venähtäneen kiertoni vähän paremmin aisoihin.
Täällä muidenkin mainitsema "vuoristorata vauvahaaveilussa" on minullekin vähän turhankin tuttu tunne... Usein lähetän korkeuksiin pyynnön, että kaikki etenisi kokonaisuuden kannalta parhaalla mahdollisella tavalla, mikä se sitten onkin.
Onnellista oloa kullekin. =)
 
onnittelut pikku lapsen lapsesta. Varmaan on aivan ihana tuhisija.

Sariella hyvä että sinäkin tilasit tuon gyne ajan. Jotain positiivista minun gynekäynti sai aikaiseksi :)

Ikiemo kysyi tuota ikää, ja kauniit 47 v lasissa tällä hetkellä. Tuosta ikävuodesta 40 v ollaan yritetty tätä miehen ensimmäistä ja minun 4:ättä. Mutt`kun ei niin ei.

Sisukas suomalainen ja pohjalainen, kun oon, niin edelleen jatkan...... ehkä kohta pitää luopua , mutta ei vielä tällä kertaa.
pst... kun on niin siistiä ja kaunista, niin voihan sitä leikkiä kaunista ja rohkeaa :) ja valeplussat kertoo että jotain tapahtuu edelleen. Ei niitä aina joka kierrossa tule.....

mimmimamma
 
Hei,
Tässä kaikille palstan naisille suklaa, olkaa hyvä!


On totta, että se tädin tulo masentaa. Mutta tämä on niin vaikea laji, että ei se vauva tule helpolla. Itse kokoan itseni joka kuukausi uudelleen pettymyksestä. Suklaa auttaa hyvin ketutukseen.

Tänään puhuin ystävälleni tästä iästä ja vauvahaaveista. Ja taas sain kuulla, että sitten se tulee, kun unohtaa asian ja lakkaa yrittämästä. Niin, mutta miten tätä asiaa voisi olla ajattelematta? Keksin, että alan ehkäisemään. Taidankin ehdottaa miehelle, että aletaan käyttämään keskeytettyä yhdyntää, niin jokohan se sitten tärppäis?? :headwall: Noh. Kyllä olen mielessäni varautunut vielä 4-5 vuoden yritykseen, sitten vasta luovutan..
 
Hieno lämmin ilta oli täällä, nautin siitä paljon, kun viimeisiä viedään tänä kesänä. Ihanaa kun on niin vilkasta täällä ollut tänään. Huomenna on suunnitteilla terassille meno ystävän kanssa B) työpäivän päätteeksi.

Sariella Hyvä, kun gyne aika tilattu. Negasta pahoittelut.

Päikki
alkoi tehdä mieli kokeilla mulimeni tippoja (miettii), Solkka S aika hinnakkaita ovat näköjään. Mimmimamma nyt onnea tähän kiertoon ja ehkä se mulimen antaa uutta potkua niille folleille :)

Gerbera, star, nilla peukut ja varpaat pystyssä täällä teidän ++++:lle!!!

Solakka S jospa kiinnittymisoireita, kuten mur-mur myös hyvä hyvä!

Uudi :hug: , ethän meitä ole jättämässä?

rva pikkumyy :wave: kiitos tsempityksestä, kyllä on tuommoisista esimerkeistä ihana kuulla. Mukavaa ensimmäistä kesää isovahempana teille.

ikiemo onnea uuteen kiertoon.
 
Voi tätä vuorokausirytmiä. Miten selviän ensi viikolla töihin??

Olen mainostanut teille, miten matalahiilarinen ruokavalio toi apua pco-oireisiin. Juu, täti punainen tuli aivan oireettomana, vuoto kesti vain kolme päivää (norm. 8-10) ja oli likimain normaalien runsaiden kuukautisten kaltaista. Minut kyllä vakuutti. Ylimääräistä rasvaa on selvästi huvennut ja olo tosiaan energinen, kuten Päikkikin mainitsi. Eilen kuitenkin olin kummitytön kanssa shoppailemassa ja pitihän sitä jäätelölläkin juhlistaa. Kotiin päästyäni maha alkoi turvota ja tuli niin p.....n kipeäksi. Vielä tämänkin päivän olen käpristellyt mahakivun kanssa. Ensin ajattelin, että jätski oli vanhentunutta, mutta sitten jouduin pakosta tänään ottamaan pienen palasen kakkua ja taas maha pumpsahti täyteen ja kivut alkoivat. Vatsani on kait sitten tämän kuukauden "karppauksen" aikana tottunut tähän ruokavalioon niin, että pienikin valkoisen viljan ja sokerin nauttiminen tekee aivan kauhean olon.

Nillan testauspäivä onkin jo tänään... kait.

Nyt kyllä akka jo nukkumaan!
 
On muuten lämmin huh, huh


Kylläpä oli kiva käväistä eilen iltasella hieman "viihteellä", karaokeakin lauleskelin. Harmillisesti oli laulajia niin paljon että yhden laulun vain sain laulettua..ensin käväistiin paikallisessa ja siellä olisi taas saanut laulaa mutta oli niin tylsä tunnelma :(
..taitaa tämä hikoilutus olla osaksi niistä "voimajuomista"
johtuvaa:p..ei kuiteskaan mikään päänsärky/oksetus olo-sen verta on ilmeisesti tullut "opiskeltua" tätäkin puolta..;)

nillanillan uutisia miekin vuotan täällä-Paljon onnea testaukseen!!=)
Taidanpa miekin kokeilla tuota Jadeten matalahiilarista evästä-pullat onkin miun heikkous, aina pitää kaffen kanssa jotain puputtaa..pitäis ihan nyt henkisesti valmistautua tuohon kuntoremppaan..ruoka ajat täytyy olla selkeät ja pieniä välipaloja monta ettei nälkä pääse yllättämään, muutoin ryöstäytyy mulla syöminen käsistä..vielä kun olen tällainen yökyöpeli niin tulee sitten mussutettua kaikkea p....a:eek: JUUUUHH!!:whistle:

Miulla ei mitää "oireita" lisinnyt, pientä tunnetta tuolla oikealla vatsan seutuvilla..rintarauhasia jos puristelee kunnolla tuntuu,:D muuten ei nekään arat.


Oikein aurinkoista päivänjatkoa!!


..toivoopi mur-mur
 
Kaikille Tsempityksistä. :eek: :eek: Testin tulos oli nega. Jatkoajalle klinikka minut laittoi. Lääkäri sanoi että jatka lugeja ja zumeja sunnuntaihin asti, tee testi silloin uudelleen. Hän sanoi että pass-siirroissa voi odottaa ja katsoa 16 pv jos ei mitään tiputtelua ole ollut. Ei yhtään, ei pienintäkään pikku pisaraa ole tippunut, vielä. Eli tässä sitä nyt kipeen lehmän kanssa ollaan :eek: välillä menkkamaista kovaa jomotusta on ollut ja tunne että NYT alkaa! Jaaha, jatkoaika mutta millainen sunnuntaina se nähdään jollei tiputtelu ala sitä ennen.

Rouva PikkuMyy Kiva kun käyt meitä tsemppaamassa. Onnea mummon rooliin =)

Gerpera kunka siellä voidaan?

SS suklaa on aina hyvää, ihana rasia

 
Nillanilla voi harmin paikka, :hug:. Voisko se kuitenkin vielä sunnuntaina muuttua ?
Voimia sinulle ja onnea uuteen "taistoon" jos tuo nega on pysyvä.

Rouva Pikkumyylle kiitos tsempityksistä ja onnea Lotta-vauvasta. Siskolla on kohta 4 kk ikäinen ihana Alisa-tyttönen.

Ikiemo hyvä jos Mulimen auttaa. Korkeammassa kädessähän nämä asiat ovat meilläkin, jos Taivaan Isä ei suo, niin sitten ei voi mitään.

Mimmimamma aivan oikea asenne, kun paikat kunnossa, niin jatka vaan niin kauan, kun siltä tuntuu.

Solakka Silakka ah mitä suklaata, nyt kyllä houkuttelet sortumaan, vaikka vasta söin.

Oivikki en malta ihan vielä lopettaa, vaikka mietteet on aika matalalla käyneet. Kyllähän tämä ikäkin jossain vaiheessa topin tekee. Oikein mukavaa iltaa sinulle ystäväsi kanssa.

Jadette olipas tehokas ruokavalio, kun vatsa noin temppuili, heti kun söit muuta. Onpa hyvä, kun sait siitä apua vaivoihisi ja energisen olon. Onkin varmaan terveellinen ruokavalio.

Liika sokerinsyönti, kun virkistää nopeasti hetkeksi ja nostaa verensokeria, mutta kohta taas lösähtää ja tarvii uutta makeaa. Minulle olis tuo muutos kyllä erittäin aiheellinen.

Toivotaan, että saat oikeasta rytmistä kiinni ennenkuin työt alkaa.

Mites Gerberan oireet??

Mur-mur kiitos viimeisestä. Harmi, kun et ehtinyt laulaa enempää. Siskolla on karaokevehkeet ja ne miehensä kanssa siellä laulelee aina. Hänellä onkin hyvä ääni. Itse lauleskelen vähän eri tyylistä musiikkia.

Kaikille palstasiskoille oikein ihanaa ja kaunista viikonloppua tv Uudi :heart: :flower:


 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (44).................kp3/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp3/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp6/24-30............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp6/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp6/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp7/26-29.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp12/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp16/25..............yk15........4.
mur-mur (43).............kp19/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp20/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp27/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp28/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp29/26-33(-39)....yk7........3.
nillanilla (42)..............kp32/28-33.........yk5........1.
Sariella09 (42)..........kp55/40.........yk?........5./1.yhteinen
äitijo2x (46)...............kp62/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
gerpera (48).............dpo15
nillanilla (42).............pp14
Solakka Silakka (40)..dpo8
mur-mur (43)............dpo5
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
nillanilla voi että, jospa se "jatkoaika" poikisi jotain ihanaa..toivon niin, jaksuja siulle:hug:

Vietämmä tässä miehekkeeni kanssa rauhallista koti iltaa-poikanen vielä mummulassa.
Sauna lämpiää ja katselen toisella silmällä "kesäillan valssi" ohjelmaa..ihana nukkua aamusella piiiiitkääään!!:p

Illanjatkoja kaikille..ja ++++++ tuulia..gerpera eihän täti vielä ole kurvannut paikalle?..

mur-mur
 
Pikainen päivitys. Ei raskaana edelleenkään. En ole tehnyt testiä enkä aio. Menkat tulematta.
Nillanilla, onko sinulle aiemmin tehty PAS-hoitoa? Minulla ei koskaan menkat alkaneet ennen zumejen lopetusta, vaikka testi negaa. Tuokin tietysti yksilöllistä. Sinulle vaan tiedoksi tämä. Tietysti vielä on mahdollista että olet raskaana =) .
Eilen kalliosaarella koko päivä, kivaa oli, joutsenperhe tuli tervehtimään taas, napsein kuvia. Pian tekee tytölle kampaus, menee kaverin häihin, sit lähemme marjanpoimintaan ja tietty uimaan =) . Mukavaa kesäpäivää kaikille! B)
gerpera (-18kg) :p
 
Gerpera Plussaa sulle toivon ja tädin puhallan pois, pois kauaksi sinne missä pippuri kasvaa. Tuorresiirossa mulla oli luget ja silloin alkoi tiputella lugejen läpi. Nyt mulla ensimmäinen pas-hoito ja ei mitään tiputteluja. No, teen niin kuin lääkärit sanoo eli huomen testaan uudelleen, mutta luulen ettei siittä mittään tule, mulla jo katse suunnattu uuteen pas-siirtoon :LOL:

Ja onnea painonpudotukselle
 

Yhteistyössä