40+ so what! (vol. 4)

Mimmimamma kyllähän noi plussat kuulostaa lupaavilta, pidän niin kovasti peukkuja sun puolesta että tilanne selkeytyy pian ja positiviiseen suuntaan tietysti!! Minä kanssa olen aristellut hiukka aina kun on pitänyt gynelle mennä (just iän takia), mutta kyllä ne on kaikki suhtautunut ihan asiallisesti... Ja nyt varmaan taas pitäisi munkin varata aika... Voimahaleja sinulle :hug:

Nillanilla olen kuullut, että monilla on ollut menkkaoireita raskauden alkuvaiheessa. Niin että jospas kuitenkin... Peukkuja pidän myös sinulle edelleen :)

Päikille myös peukut täällä pystyssä!!! Alkuajan vuodot on kans kuulemma aika tavallisia, joten ei suinkaan toivo ole vielä menetetty...

Starin oireet kuulostaa kans tosi lupaavilta, nyt kovasti plussatuulia sinne +++++++ Kyllähän sitä itelläkin välillä on usko ihan kadoksissa, mutta vaikka mä yritän sen työntää kuinka syvälle, niin aina se itestään sieltä uudestaan viriää...

Ihana tuo Mur-Murin ennustus, voi että kun pitäisi nyt paikkansa =)

Itellä ei mitään uutta, paitsi kova väsymys ja flunssanen olo. Töitten jälkeen nukahdin sohvalle, mutta eipä sekään virkistänyt niin, että olisi koko iltana saanut oikein mitään aikaiseksi. Saa nyt nähdä iskeekö sitten vielä kunnon flunssakin päälle :(
 
mimmimamma kyllä minä luulen sulla raskauden alkaneen jos testit näyttää noin selkeästi plussaa-vääriä plussia ei pitäisi tulla kuin korkeintaan aivan alkuraskaudessa jos kovin aikaiseen testailee, se kun saattaa mennä sitten kesken(kemiallinen)..sillähän monasti suositellaan testailemaan vasta kun kuukautiset myöhässä..tuo pikku vuotoilu voi olla ihan norm. alkuraskauden tuhruttelua!

Pitäähän siun selvyys tuohon saada!..minä ainakin sain lähetteen verikokeeseen ihan soittamalla oman lääkärin TK-avustajalle ja siitä sitten menin labraan-mulla on vielä kestopyyntö ajalle kesä-elokuun, voin siis käydä labrassa kun siltä tuntuu jos olen epävarma tilanteestani.

Anteeksi jos pikkasen utelen..mitä tarkoitit erheellisillä aiemmin tulleilla plussilla?..mikä voi aiheuttaa nuo virheelliset plussat..liian aikaiseen testaaminenko?..kuinka pitkällä sun kierto nyt on..alkoiko jo uusi?..mitkä olis raskausviikot jos lasket?..siinä ei ole mitään noloa jos haluat noihin plussiin liittyen selvyyden, soittele ihmeessä omalle lääkärille, minä olen ihan TK:n puolella käynyt.

((muoks)) huomasinkin jotta sulla jo kp3..eli jos raskaana olisit, vko:ja kasassa 4 ja ylikin..eikös vaan..:)..vielä sen verta..testailitko aamupisusta?..siinähän aina eniten tuota HCG hormonia..

..tuosta miun saamastani ennustuksesta..miten se voikin sattua tuo la. juuri mun kiertojen mukaan..toki aivan pikku heittoja päivän/kahden verran voi oviksessa olla mutta sattui ihka oikiasti tuonne 16-17.12 kohdille oman kalenterin mukaan, silloin ovista odottelenkin(la. olisi silloin 8-9.9.2010)..hmmm..siinäpä mun pikku päälle fundeeraamista:D

Lämpimät terkut mur-murilta ja kaikille korkeita plussa säteitä!!
 
sain aikaiseksi tilata gyne-ajan. Otin huomiseksi ajan, jotta en pystyisi katumapäissäni sen perumaan.

Oivikin oma terveys ajatukset antoi sysäyksen. Ei minun tarvitse saada tietää onko plussat oikein, vaan meen vuosikontrolliin. Äitinihän kuoli levinneeseen munasarjasyöpään ja hänellä oreena oli pahoinvointi ja turvotus. Ehkä minua esti tuo äidin kohtalo, oma kuoleman pelko/sairauden pelko. Onhan minulla kuulematta viime marraskuun syöpätulokset verikokeesta. En ole saannut soitettua niitten tuloksia. :headwall: saamattomuutta.

Eli parempi tarkistaa missä mennään. Jostain luin että nuo raskaustestit saattaa näyttä virheellisesti plussa myös hormonaalisessa syövässä....joten ei niin positiivinen fiilari. Mutta oma terveys ensimmäiseksi.

Toisalta tarvitsen uuden lähetteen mammografiaan yksityiseltä lääkäriltä, kun työnantaja kustantaa mammografiakuvauksen, jos yksityiseltä lähete. Äidillänihän oli myös aikanaan rintasyöpä, josta hän parantui. Joten monta kärpästä yhdellä iskulla.

Mur-Mur kysyit kp:istä. Eli nyt ollut kaks outoa vuotoa, joten jos olisi raskaus voisi olla 4, 6 tai 8 vk. 6 siistä syystä että jos ovis vasta juuri ennen edellisiä kuukautisia, koska ensimmäiset plussat vasta viime kierrossa kp 8. Saitko tästä mitään selvää??? Jos ei mitään näy, niin pyydän lähetettä raskaustestiin. Siitä aamuvirtsasta kyselit. Kyllä testasin mutta kun joka yön joudun menemään vessan noin 3-4 maissa, niin 7-8 maissa aamulla ei kauan ole virtsarakossa ollut. Olen joka yö, nyt parin viimeisin viikon aikana herännyt yöllä armottomaan vessahätään.

Vielä mur-mur ehkä se ei ole humpukia tuo sinun ennustus. Mukava ylläri tiedossa joulun tietämin.

Sariella pitäisikö sinunkin tilata tuo gyne aika?? Tuo väsymys voi johtua jostain aivan muusta, kun flunssasta!!

mimmimamma
 
mimmimamma ymmärrän nyt paremmin miksi arastelet ja pelkäätkin lääkärillä/gynellä käyntiä..kovasti toivon että kaikki olis OK:hug:..ihanaa jos + olisi totisinta totta ja pikku asukki siellä masussa luuraisi..=)..Toivomme varmasti kaikki että se lääkäri reissu toisi sinulle rauhoittavia uutisia..:heart:

mur-mur
 
Herätty taas 5 mais. Tääl JO 17 astet lämmintä...hellepv tulos B) .
Mimmimamma, viestisi pisti ajattelemaan, luin sen illal myöhään.
Toivottavasti kuitenkin olisit raskaana eikä mitään muuta.
Voimia sinulle tutkimuksiin menoon. Ymmärrän myös, miksi epäilet jotain muuta. Mutta kaikki on kohdattava, tuli mitä tuli.
Aloin illal lukea aik. viestejäsi niin sinullahan voi olla jo 8vk täynnä, jos nuo kahdet olemattomat menkat jättää laskematta =) . Niin se meneekin, usko pois. Ultrassa voi hyvinkin näkyä jo pikkuinen.
Niin ja jos marraskuun verikokeissa olisi ollut jotain niin kyllä ne sinuun olisivat ottaneet jo yhteyttä.
Täällä ei mitään uutta taivaan alla. Lämmöt normaalit, eli ovuloimaton kierto
:( .
gerpera
 
Voi Päikki ja nillanilla, kun toivon että se oikea plussa nyt sieltä teille tulisi!

mimmimamma, hienoa että menet gynelle! Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, jos olet saanut plussia r-testeihin ja menkat on oudot, että haluat tarkistaa tilanteen! Pitäähän sun sitten varustautua raskauteen jos niikseen on!

Star, kiva kuulla susta! Toivon että olisi se plussa, mutta jos ei, niin älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Se vaan kestää tässä iässä kauemmin se plussan saaminen, muttei ole mahdotonta!

gerpera, mä kun joskus kerroin lääkärille epäileväni ovuloimatonta kiertoa ja mainitsin myös nuo lämmöt, niin hän oli sitä mieltä ettei niihin kannata juuri luottaa. Yritän näin vain lohduttaa sua... mutta tietty sä tunnet itsesi ja sen päteekö tuo lämmönmittaus sulla!

Ihanaa päivää kaikille ihanille naisille!!! :flower:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Päikki (40).................kp1/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp4/24-30............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp4/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp4/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp5/26-29.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp10/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp14/25..............yk15........4.
mur-mur (43).............kp17/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp18/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp25/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp26/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp27/26-33(-39)....yk7........3.
nillanilla (42)..............kp30/28-33.........yk5........1.
ikiemo (44).................kp31/20-50.........y?..........4.
Sariella09 (42)..........kp53/40.........yk?........5./1.yhteinen
äitijo2x (46)...............kp60/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
gerpera (48).............dpo13
nillanilla (42).............pp12
Solakka Silakka (40)..dpo6
mur-mur (43)............dpo3
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
nillanilla Harmin paikka, jos se täti sieltä nyt ryntää paikalle.

mimmimamma Mielenkiintoinen juttu nuo plussat. Hyvä, että varasit ajan gynelle. Siellä kyllä asiat selviää. Ja ei ole mitään noloa, sitä varten ne gynet ovat, että asiat selviävät. Toivotaan, että lääkärillä tulee pelkkiä positiivisia uutisia!

ON Tänään alkoi aamulla ihan selkeä vuoto ja kivut, että se oli sitten siinä. Ilmeisesti siis oli kemiallinen raskaus: munasolu hedelmöittyi, mutta ei kiinnittynyt. Kun näin oli käydäkseen, niin parempi, että kävi tässä ihan alkuvaiheessa kuin myöhemmin. Tammikuun plussan ja keskeytyneen keskenmenon takiahan meni 5 kuukautta ihan hukkaan aikaa. Ja oikeasti parempi tämä, että edes jotain tapahtuu kuin ei yhtikäs yhtään mitään! Tuota tammikuun plussaahan me odoteltiin melkein 2 vuotta. Ei muuta kuin uutta putkeen. Varmaan jatkan edelleen Mulimenin ottamista, ainakin tämän olemassaolevan pullon loppuun.
 
Voi Päikki harmitus tädin tulosta :headwall: :headwall: Mutta tosiaan, jotain positiivista yritystä oli kuitenkin. Uuden yritykseen, nopsaan se ovisaika tulee taas..

mimmimamma olet todella rktt! Toivotaan, että tänään lääkärireissulta tuot valaisevaa tietoa. Peukkuja, että niitä hyviä uutisia vain!!
 
Nauti uusia perunoita ja voita,
mansikoita ja makkaroita.
Tee saunaan tuore vasta,
varpaat veteen kasta.

Hakkaa liiteriin halkoja,
oio nurmikolla jalkoja.
Ihastele poutapilviä,
siristele auringossa silmiä.

Haista kesän tuoksut,
unohda turhat juoksut.
Muista paljon lekotella,
laiturilla elämää hekotella.

Mieti kivoja juttuja,
tapaa ystäviä ja tuttuja.
Älä murehdi ötököitä,
vietä rauhallisia kesäöitä! :) B)
 
Mimmimamma kertomasi perusteella ymmärrän kyllä hyvin, miksi olet arastellut gynelle menoa... Mutta hyvä että sinulla on nyt aika ja toivon, niinkuin muutkin täällä, että sieltä tulee vain positiivisia uutisia :) Jaksamista sulle!!!! Niin, ja kyllä mie yritän kans saada itestäni irti ja tilata sen gyneajan. On niin helppoa patistaa muita mutta sitten ite vaan lusmuilen :ashamed:

Voi Päikki, kurja juttu että kävi noin :( Mutta tosiaan olen samaa mieltä SolakkaSilakan kanssa, että ainakin oli jotain positiivista yritystä.. Toivotaan pikaista uutta tärppiä :) Mitä muuten on tuo mainitsemasi Mulimen, utelias kyselee? Mietin vain, että kannattaisikohan itsekin kokeilla...

Gerberalla ihanan kesäinen runo, kiitoksia!!! Piristi kivasti alkavaa työpäivää =)

ON: tätiä ei edelleenkään näy eikä kuulu. Nännit on hieman arat, niinkun yleensäkin ennen menkkoja. Flunssa ei ainakaan toistaiseksi ole iskenyt. Se on kyllä niin tuskastuttavaa, ettei voi olla säännöllistä kiertoa, aina saa sitten miettiä ja olla luulotautinen... huoh :(
 
Päikki:hug:eek:len pahoillani puolestasi..mutta jaksa vaan uskoa, vielä teille pieni suodaan!!

Täällä minä mittailen noita lämpöjäni ja nyt kyllä heittelee suuntaan jos toiseenkin:(..jos lämpöjen on pysyttävä koholla kuukautisiin asti-en ole raskautunut tällä kierrolla/ei siis ovista..oli vain kovat oireet oviksesta..:ashamed:..miulla onkin jo noita jalkasärkyjä, selkäsärkyjä, rintojen aristusta ja väsy armoton-ennen menkkoja aina tulevat..ärsyttää kun jo aina 2vko ennen tätiä nuo oireet jo alkavat|O..pahimmat onneksi ennen ovista.

RKTT listalla piinailijoille paljon ++++++..Star-67 oireet myös aika kiinnostavia..;)

Jospa Sariella09 siekin nyt plussaisit!!:wave::heart:

Toivon mimmimammalle lääkärireissulta hyviä uutisia!!

gerppikselläkään ei täti punahelma tainnut vielä tupsahtaa.. toivotaan kovin ++++..kiitti vielä kivasta runosesta, tuli niin kesäfiilis!!

Ai niin, Ruusunjuuri tabl. tulivat postissa, ensimmäinen otettu..aavistuksen tuoksahti vienosti ruusu tabletissa ja sitten joku muu-ei niin hyvä:p..katsellaanpas nyt sitten piristyykö emäntä silmissä ;) ettei vaan liian virkiäksi tule että pitkin kyliä kirmaisi "pirteyttään":LOL:..ja entäs yöt?..kun muutenkin valvotuttaa..juu, nythän oli se täysikuu ensi yönä jos oikein muistan ja miu se TODELLA valvottaa..kaikenlaisia uskomuksia.. ;) :D

Täällä myös aurinkoinen paistelee mutta kieltämäti ilmassa jo syksyn tuntua..ei kuitenkaan paha juttu.=)


mur-mur
 
Hei vielä..

Tietääkö kukaan mitä tarkoittaa sana "hepatoprotektiivinen"??

Se liittyy tuohon Ruusunjuureen..eli siitä sanotaan että olisi "hepatoprotektiivinen vaikutus ovulaatioon"..mitä tuo lause siis tarkoittaa?..katselin sivistyssanakirjastakin, sekä lääketieteellisestä sanastosta enkä löytänyt..jelppivä, tietäiskö meidän palstalla joku?..laittelin jo kyselyä tuonne "mitäs nyt" palstallekin.

mur-mur
 
Ihanan paljon mielenkiintoista keskustelua ollut täällä parin päivän aikana.
Nyt vaan pikakommentteja kun luennot kutsuvat :)

Päikki, :hug: voimia kovasti. Kaikesta huolimatta mun mielestäni on hyvä merkki, että vuoden sisään on jo kaksi kertaa tapahtunut hedelmöittyminen. Lupaa hyvää jatkoa ajatellen.

SS, mahtavaa patikointireissua!


Minnimamma,
hienoa että sait ajan lääkärille tilattua. Epätietoisuus vie aina kaikkein eniten voimia ja energiaa. Toivon sydämeni pohjasta, että saisi positiivisia tietoja tänään.

Sariella, tervetuloa joukkoon mukavaan. Varmasti inhottavaa odotella vuotoa päivästä toiseen. Jos osaisin, niin loitsuaisin sen paikalle.

Nillanilla, peukkuja laitan kumminkin tulemaan.

Mur-mur, mulle madame mamma ennusti aikoinaan tytön syntyvän marraskuussa 2007, ja silloin ei tyttösestä vielä ollut tietoakaan, ja niinhän se silloin syntyi. Vähän pelottavaa... Tosin, ennusti myös tyttöä ja poikaa lokakuussa 2009, ja se nyt ei ihan taida pitää paikkaansa. Mutta siis, ei noista koskaan tiedä....
Ja mulla lämmöt ei ole koskaan kertoneet sitten yhtään mitään. Ovuloiduissakin kierroissa mittari on näyttänyt tasaisesti 35.9 astetta.

Gerpera, kiitos runosta
=)

Riitelystä vielä, meillä raikaa välillä ihan etelä-eurooppalaiseen tyyliin ja se johtuu ihan täysin minusta :ashamed: Temperamenttia meikäläisellä siis riittää. Mies on ihanan rauhallinen, mutta tarpeen vaatiessa tulta ja tappuraa. Ensimmäiset pari vuotta meni ilman kunnon riitoja, nyt niin aina on tasaiseen tahtiin. En tiedä, välillä minusta tuntuu että meikäläinen toisinaan sitä riitelyä oikein hakeekin, puhdistaa ilmaa jotenkin. Pakko sekin tunnustaa, että ukkokulta on keskustelee enemmän kuin minä. Meikä voisi pitää mykkäkoulua muutaman viikonkin.

Kaikille aurinkoista päivää :flower:

Ai niin, meillä tuo makuuhuonevillitys jatkuu edelleen :whistle:
 
riitelystä vielä..

Kun kertoilin mieheni olevan sellainen enempi "sisääpäin kääntynyt" ja ei niin tuntojaan puhu..mutta siten kun hermostuu menee kontrolli kokonansa ja tulee noita "voimasanojakin"..HUH, HUH!!!! :/ ..parempi olisi silleen säännöllisesti pikkasen puhdistaa ilmaa kuin kerrallansa sitten kaula pitkänä karjua|O..olen joutunut häntä toppuuttelemaan että huomio myös poikasen jos siinä lähettyvillä silloin..minä jo "oppineena" tämän, pystyn itseäni hillitsemään jonkin verran ja pahimmat sanat jää sanomati :saint: tuo 22v. esikkoni kertoi miten oli monasti paha mieli kun "räjähdin"ja nyt opit on menneet perille!!

..niin ja yleensähän se menee näin että MINÄ miestä olen ärsyttänyt että menee hermo..juupa juu :whistle: ..jokainen kyllä vastaa itse omasta käyttäytymisestään ja tunteistaan ei aina voi muille sysätä vastuuta..

Nyt taas kaikki OK..hetken aikaa..;):D

ennustuksesta..

Kyllähän se syysvaavi olisi iiiiihaaanaaaa!!!!:heart:..mutta siinä välissä kerkeää vielä pari yritystä olla..tuo loop-hoito hieman sotkee yritystä mutta lokakuussa sitten taas yritellään ja uudella innolla jos nyt ei onnaa..

mur-mur
 
Mimmimamma Olen pahoillani, äitisi kohtalosta, varmasti vaikuttaa väistämättä omiin ajatuksiin omaan tilanteeseen liittyen. Miten sinulla nyt menee?

Päikki :hug: . Totta kuitenki tuo mitä sanoit, että parempi tosiaan noin kuin keskenmeno. Ja kyllä se antaa toivoa, että hedelmöityymien tapahtui. Onnea uuteen kiertoon. Miten on, koska aloitikaan sen Mulimen ottamisen?

Mur-Mur ei harmainta aavistustakaan mitä tuo sana voisi tarkoitaa, googlasitko? nno jospa kuitenkin vaikuttaais toivotulla tavalla.

Nilla, Gerbera ja Star +++++ teille!

Gerbera kiitti runosta!

Sariella toivottavasti ei nyt kuitenkaan flunssa tule.

Lumeton hyvä niin.
 
ollut parhaimmasta päästä. Tympääntynyt vanha ukko. Mutta ei maksannut paljoa. Ultran joka teki oli muutaman sekunnin pitkä eikä mitannut mitään. Eikä siitä mitään laskuttanut. Totesi vaan kokoainen, että on niin siistiä ja kaunista, sanoi että hieman kookas kohtu palpoidessaan vatsaa :headwall: Ei kuulema enään vuodon vuotoa ja kaikki kuulema ok. Ei tarvitse vuoteen tulla tarkastukseen, kun kaikki noin siistin näköistä. Verikoe tulokset syövän suhteen ei tarvita uusia, vasta sitten kun tulee oireita.

Kysyin sitten tuosta lyhyestä vuodosta, että tarvitaanko jotain troppeja että vuotaisi paremmin. Niin kuulema ei tarvita. Ei lainkaan ihmettelyt vuodon lyhyttä. Kysyin myös että voiko kohtu tyhjetä tarpeeksi noin lyhyen vuodon aikana, niin mies vain hymyili.....

Joten minun plussa testit ovat olleet p....stä, ja kaikki tuntemukset ovat jostain muualta.

Käteen jäi tästä käynnistä lähete, jota lähdin hakemaan ja tieto että syöpätulokset syksyltä oli negatiivinen.

Samoin rauha siitä, ettei ole raskautta meneillään ja testit näyttää mitä sattuu. Voihan se olla ns kemiallisen raskauden aiheuttamaa testi harhaa( oma mielipide)....ja vielä gynen tokaisu, että kaikki on niin kaunista ja siistiä :) Harvoin näin hyviä kohteliaisuuksia saa miehiltä alapäästä :)


mimmimamma, joka repii hiuksia...sorry oma napaisuus
 
Mimmimamma hyvä, että on siistiä ja kaunista. Ja hienoa, että verikoe syövän suhteen oli negatiivinen. Kyllä tollainen lyhyt sanaisuus ja kysymykseen hymyileminen vastaukseksi on tosi ärsyttävää!! :headwall: . Paljon parempaa lääkäriä olisin sinulle toivonut!

(muok) kiukuttaa sun puolesta |O

Tarkennus, siis paljon paremmin kommunikoivaa lääkäriä.
 
mimmimamma, mäkin kommentoin että kuulostipa kyllä ihan p:stä se lekuri!
Onko sun paikkakunnalla jotain lapsettomuusklinikkaa? Mun täytyy sanoa, että ne suhtautuu jotenkin kivasti näihin lapsihaaveisiin, vaikka tuo iän esiin niin silti tulee mukava olo siellä. Voisitko mennä sellaiselle gynelle kertomaan aikeistasi? Ehkä ne tekisivät kunnon tutkimuksen, ja ottaisivat huomioon sun huolet? Sorry en nyt muista oletko jo jossain käynytkin... :ashamed: Mutta tsemppiä sulle!!!!!
 
Päikki Voi ei! Harmitus sentään olen pahoillani ajattelin tosissaan että haamu vahvistuu. N
iin on hyvä miettiä kuin olet miettinyt

Mimmimamma ihana ajatus kyytipojasta... Hyvä kun kävit gynellä onpahan joku tarkistanut että on siistiä ja kaunista.

Kaikille oikein mukavaa illanjatkoa
 
mimmimamma voi miten ikävää, lämpöinen:hug:..sait kuitenkin nyt asiaan jos toiseenkin selvyyden..tuo lekuri kuulosti miustakin ihan vanhalta p...a ukolta|O..kaikenlaisia sitä maa päällään kantaakin..uskaltaakohan enää noihin r-testeihin luottaa kun sullakin noin näyttävät? :/ ..olisikohan että sulla ollut tuo aivan alkuraskauden keskenmeno(kemiallinen) ja siitä nuo plussat..

Oivikki kyllähän mie kovasti googlettelin mutta eipä löytynyt vastausta :(

Illanjatkoja sekä plussapuhureita puhkun kaikille!! PHUUUUIIII!!:whistle:

mur-mur
 
vaikka fiilarit ovat hassut tuon siisti ja kaunis kommentin takia, olo on selkeästi helpottunut.....

Nillanillalle peukut pystyssä. Uskon vahvasti sinun pejantain plussaasi!!!

Inia Lapsettomuus lääkärissä käyty, silloikin mitään vikaa ei löytynyt. Kaikki niin hyvissä mallissa, kuin voi olla sekä minulla että miehellä. Ei mitään syytä sekundääri lapsettomuuteen. Fsh testi vastasi minulla nuorukaisen arvoja vielä hetki sitten...
Minullahan tuo kierto silloin ja nyt säännöllinen, joten minulle ehdotettiin tuota keinohedelmöittymistä. Mies vaan sitä ei halunnut.

Taitaa nuo omat follikelit olla, jo sekundaa ettei halua kiinnittyä tai nukkua ruususen unta.

Joten varmaan vaavihaavet pikku hiljaa voi unohtaa. TKoska kierrot tuottaa PELKKIÄ kemiallisia plussia, niin kuin mur-mur totesi.

Paitsi ensi kierrossa kokeilen tuota Päikin suosittelemaa Mulimenia :)

Roskakasassakin voi aurinko paistaa??? Uusi kierto ...uudet kujeet???? Ja sitten se on siinä :)

mimmimamma
 
Sariella Mulimenista löytyy hyvää tietoa täältä 40+ -pinosta, jos jaksat etsiä. Ainakin esim. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636,1325 on yksi Marin kirjoitus. Kaikki alkoi siis siitä, että Mari niitä käytti ja niiden siivittämänä sai vauvan.

oivikki En oikein itsekään muista, koska sen Mulimenin aloitin. Olisko aloitus ollut kaksi kiertoa sitten (ko. kierron alusta).

mimmimamma Hyvä, että asioihin tuli selvyys. Voi hyvinkin pitää paikkaansa, että plussatestit ovat kemiallisen raskauden jälkimaininkeja.
 
Mimmimamma, toisaalta tosi hyvä et kaikki ok. Varmaan putos raskas taakka harteilta. Toisaalta aika outoa nuo haamuviivat...ite en o koskaan saanu haamuja ilman raskautta.

Täsä mainio mansikkakeitto, löysin just ja aion kokeilla...myö tuo mustaherukka-juustopiirakka houkuttelee...

http://www.mtv3.fi/koti/makuja/reseptit_2008_husun_reseptit_kesa2009.shtml?892114
 

Yhteistyössä