Ihanan paljon mielenkiintoista keskustelua ollut täällä parin päivän aikana.
Nyt vaan pikakommentteja kun luennot kutsuvat
Päikki, :hug: voimia kovasti. Kaikesta huolimatta mun mielestäni on hyvä merkki, että vuoden sisään on jo kaksi kertaa tapahtunut hedelmöittyminen. Lupaa hyvää jatkoa ajatellen.
SS, mahtavaa patikointireissua!
Minnimamma, hienoa että sait ajan lääkärille tilattua. Epätietoisuus vie aina kaikkein eniten voimia ja energiaa. Toivon sydämeni pohjasta, että saisi positiivisia tietoja tänään.
Sariella, tervetuloa joukkoon mukavaan. Varmasti inhottavaa odotella vuotoa päivästä toiseen. Jos osaisin, niin loitsuaisin sen paikalle.
Nillanilla, peukkuja laitan kumminkin tulemaan.
Mur-mur, mulle madame mamma ennusti aikoinaan tytön syntyvän marraskuussa 2007, ja silloin ei tyttösestä vielä ollut tietoakaan, ja niinhän se silloin syntyi. Vähän pelottavaa... Tosin, ennusti myös tyttöä ja poikaa lokakuussa 2009, ja se nyt ei ihan taida pitää paikkaansa. Mutta siis, ei noista koskaan tiedä....
Ja mulla lämmöt ei ole koskaan kertoneet sitten yhtään mitään. Ovuloiduissakin kierroissa mittari on näyttänyt tasaisesti 35.9 astetta.
Gerpera, kiitos runosta
=)
Riitelystä vielä, meillä raikaa välillä ihan etelä-eurooppalaiseen tyyliin ja se johtuu ihan täysin minusta :ashamed: Temperamenttia meikäläisellä siis riittää. Mies on ihanan rauhallinen, mutta tarpeen vaatiessa tulta ja tappuraa. Ensimmäiset pari vuotta meni ilman kunnon riitoja, nyt niin aina on tasaiseen tahtiin. En tiedä, välillä minusta tuntuu että meikäläinen toisinaan sitä riitelyä oikein hakeekin, puhdistaa ilmaa jotenkin. Pakko sekin tunnustaa, että ukkokulta on keskustelee enemmän kuin minä. Meikä voisi pitää mykkäkoulua muutaman viikonkin.
Kaikille aurinkoista päivää :flower:
Ai niin, meillä tuo makuuhuonevillitys jatkuu edelleen