40+ so what! (vol. 4)

Hienosti olet gerpera pudottanut painoasi!!!!:wave:..jospa miekin saisin sen 7-10kg sitten pudotettua tuon 2kk:n aikana..olisi se hyvä alku..miulla vain tuota nestettä ekaks poistuu kehosta kun aineenvaihdunta alkaa pelaamaan-se kun miulla aivan onnetonta.:(

..asiasta toiseen..mieheni heräili aamulla ennen klo 04.00 ja toisen kerran 07.00 hiimailemaan korvansa kera-sattui kuulemma kovin|O ..hmmm..olisi pitänyt jättää se eilissä iltainen uintireissu tekemäti:(..läksi päivystykseen ysin jälkeen ja siellä olikin monen tunnin jono, voihan räkä..sitten vain apteekin kautta puuduttavat korvatipat ja läksi ajelemaan poikasta mummulasta hakemaan..kyllä se on ikävä kun tuollainen ns. "lasten tauti" on riesana..mutta tauti kuin tauti, yhtä inhoittava kohdalle satuessa..

Meillä poikasella se ollut kerran ja miehellä on vähintään kerran vuodessa, yleensä kesäaikaan kun tulee uiskenneltua.

Mie olen jo tällä kierrolla melkeinpä luovuttanut tuon "kuumeilun"..uskon että pari kertaa tämän 6kk:n aikana on raskaus yrittänyt alkaa selkeiden oireiden ollessa päällä ja sitten kovan vuodon(kalvonpalasia paljon) tullessa jatkeena..nyt siis tauko tulee..lokakuun ovista kenties jo voimme hyödyntää, saa nähdä mitä sieltä loop-hoidon jälkeen vastukseksi tulee..

Kyllä on muuten mainio ja lämmin päivä taas tulossa=)todella kesäinen!!:flower:

SS pävitteletkös miulle iäksi tuon 44v-kaunis kiitos:flower:

..nyt alkoi sivusto tökkimään :eek: en saa edes tummennuksia laiteltua AAARRGGGGGG!!!!!!!|O

Kaikille toivottelen lempeitä plussasätehiä..tuostapa läksi
..noiiiiin!!!!

mur-mur

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (44).................kp4/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp4/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp7/24-30............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp7/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp7/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp8/26-29.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp13/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp17/25..............yk15........4.
mur-mur (44).............kp20/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp21/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp28/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp29/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp30/26-33(-39)....yk7........3.
nillanilla (42)..............kp33/28-33.........yk5........1.
Sariella09 (43)..........kp56/40.........yk?........5./1.yhteinen
äitijo2x (46)...............kp63/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48).............dpo16
nillanilla (42).............pp15
Solakka Silakka (40)..dpo9
mur-mur (43)............dpo6
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

[/quote]

Minä vielä..;)

Tein sellaisen hassun jutun..soitin astrologille ja kyselin vähän että mitäs tuleman pitää..:D
Aina olen ollut kiinnostunut astrologiasta mutta ei ole omaa karttaa tullut teetätettyä.

No, kyselin tietysti..arvaatte varmaan mistä..:whistle:..tietysti tuohon raskaushaaveeseeni liittyen että olisiko siellä "lastenhuoneessa" näkyvissä perheenlisäystä..ja olihan siellä, oli OIKEIN hyvät mahkut kuulemma..ja parisuhteessakin tapahtuu merkittävä paraneminen/yhteisen sävelen löytyminen.

Paljon hän kertoili ja osan olen jo unhoittanut, puhelusta n. 5min:p..mutta nuo tärkeimmät tuli selville: perheenlisäys, parisuhde ja työ!!:D..että tämmöttii..voipi olla ihan hömpän pömppää..mutta jotenkin en usko niin=)..ajankohtaa hän ei tarkkaa osannut kertoilla esim."raskautumiselle" mutta muutoksia paljon tapahtuu jo nyt aivan elo-lokakuun aikana..jospa se vielä tänä vuonna tärppi kävisi-toivossa on hyvä elellä!!:saint:

mur-mur

Hei kaikki!

Mahtuisinko mukaan tänne "aikuisten" pinoon?? 40 v. on nyt mittarissa ja olenkin aiemmin kuumeillut tuolla 35+ pinossa, mutta jättäydyin jonkun aikaa sitten taustailijaksi kun omalla kohdalla eivät asiat edenneet mihkään ja koko kuumeilu tuntui niin turhauttavalta.

Ollaan siis yritetty parisen vuotta meille esikoista ilman minkäänlaista tulosta :headwall: Vuosi sitten tehtiin perustutkimukset ja niissä ei mitään löytynyt. Ollaan siis selittämättömiä. Mies ei ole tähän asti hoitoihin halunnut, mutta nyt on alkanut myöntyä ainakin keskustelemaan asiasta. On kai tajunnut, että asioiden selvittäminen on mulle hirveän tärkeää :ashamed: Niinpä ollaan ens viikolla nyt menossa klinikalle taas asioista juttelemaan.

Täällä on niin moni samankaltaisessa tilanteessa eli käynyt tai käymässä läpi hoitoja. Oonhan minä jo koko kuumeilun ajan käynyt salaa tätä teidänkin pinoa kurkkimassa ja jännännyt mukana :LOL:

Aurinkoista lauantaipäivää kaikille!

Pinkkis

Pinkki69 lämpimästi olet tervetullut joukkoomme kuumeilemaan!!:flower:

Itse en noista hoidoista juuri mitään tiedä kun ihan luomuna nyt yritellään vielä "iltatähteä"..mulla ikää juuri tuli plakkariin 44v. ja lapset -87 ja -04

Varmaankin nuo miehesi simpat olisi hyvä tutkia..miun mieheni oli menossa juuri samaiseen tutkimukseen -04 alkuvuodesta..ja ylläri pylläri, kuukauden kuluttua r-testi näyttikin vahvaa plussaa!!=)..oli siis onnellinen loppu sillä kertaa..vielä kertaalleen sitä toivomme, saa nähdä sitten mitä tulevaisuus tuo tullessaan-astrologiltakin mie jo tänään kyselemään;)..mitäpä sitä ei tekisi jos kovin haluaa raskautua.

SS juu, kiitti ikäni päivityksestä!!:wave:..oliko siulla mitää r-oireisiin viittavaa..:)

mur-mur

Mur-mur kiitos =)

Miehen simpat tutkittiin viime syksynä ja olivat priimaa (kelpais kuulemma jopa klinikalle luovuttajaksi). Mulla on putket auki ja ovuloin. Mut ei vaan nappaa. Jotain vikaa on.

Luomuiluun minäkin olen uskonut, mutta nyt alkaa olla sietokyky loppumassa..on pakko saada tietää lisää asiasta. Eli jos nyt saa kärjistää niin olen ennemminkin pyrkimässä hoitoihin tuon diagnostiikan takia...onnistuuko hedelmöittyminen yms. Olo olisi huomattavsti rauhallisempi jos olisi lapsia ennestään tai tämän yrityksen aikana olisi tullut edes jotain "lupausta"...mutta ei haamun haamua ole testeihin ilmestynyt vaikka on niitäkin toiveikkaasti tullut rapisteltua moneen otteeseen :whistle:

Mutta yritän pitää tän kuumeilun rentona (juupa juu..) ja vaikka hoidoissa oltaisiinkin niin silti täytyy yrittää pitää huomio enempi muissa elämän asioissa. Siitä tämä teidän pino on kyllä mainio esimerkki!

Olenkin mur-mur lukenut täältä noista sun saamista ennustuksista ja mun mielestä se ensi syksynä syntyvä vauvasi on ihan ehdoton juttu. Joudut nyt kyllä sitä plussaa odottamaan vielä pari kuukautta, mutta kyllä sitä sitten muuten porukalla juhlitaankin :D

Pinkkis

Juuh, kyllä se ennustus oli kiva ja jos vielä toteutuskin:heart: olisin onneni kukkuloilla!!
Toivottavasti sinä Pinkki69 nyt pääset pikaisesti sinne hoitoihin ja siitä alkaisi parempaan suuntaan asiat menemään!!=)

Onhan se tämä kuumeilu sellaista tunteisiin käypää hommaa, meinaa aina välistä stressiä pukata(huokaus)..

mur-mur

Tervetuloa Pinkkis! Varmasti todella ahdistavaa, kun mitään ei tapahdu ja ei löydy tilanteelle mitään selitystä. :hug: Hyvä, että menette uudestaan klinikalle. Toivottavasti jotakin selviää tai pääsette hoitoihin.

ON Pientä depistä pukkaa pintaan, mutta niin aina menkkojen jälkimainingeissa. Oon alkanut kaavailla jonkinlaista aikataulua siitä, että mihin asti tätä vauvaa oikein yritetään. Ei kai tässä voi itseään piinata maailman tappiin. Alkaa nimittäin pikku hiljaa tämä kuumeilu hyydyttää ja jos ei sitä vauvaa ole tullakseen, niin voisi edes saada vapautuksen kuumeilusta. Mielessä on käynyt sekin, että jos vielä tämän vuoden loppuun yrittäisi luomuna ja ensi vuoden alusta lähtisi klinikalle ruinaamaan luovutettua alkiota.

Gerbera hienosti olet saanut pudotettua painoa, onnittelut minultakin ja plussatuulia  :whistle:

Pinkki69 tervetuloa mukaan. :wave: Toivotaan, että tilanteeseen tulee pian selkeyttä. Hyvä silti, että mitään vakavaa ei ole löytynyt.

Päikki oishan se mukavaa, että saisit plussan ennen vuoden loppua, mutta onneksi on olemassa muitakin mahdollisuuksia, ettei ihan tykkänään tarvitse vauvahaaveista luopua. On se hyvä olemassa tuo lääketiede, että on mahdollista saada apuja, kun tarvitsee.

ON ensi viikolla pitäis pupuilla innolla ja kerran edes vielä kunnolla koittaa, onko mahkuja vai eikö. Tikkuja en viitsi enää tilata. Pitää vain peiton heilua tiheämmin. Jos tässä helteessä nyt jaksaa. B)

Nillanilla peukut pystyssä sinulle huomiselle! Jos ei nyt + niin hyvä, kun on jo ajatukset seuraavassa kierrossa.

Pinkki tervetuloa mukaan.

Gerbera hyvä, että täti on pysynyt poissa, jännää, toivon sinulle +. Hienosti paino pudonnut sinulla.

Uudi peitot heilumaan vaan, ilman tikutteluja. Onneksi yöt jo mukavan viileitä, kuitenkin.

Elokuun illat ovat niin ihania, ilma on kuin linnunmaito! Ei malttaisi tulla siälle vaikka olen ollut tänään koko päivän ulkona. Ihanaa, kun kesä jatkuin näin hinoilla ilmoilla vaikka loma onkin ohi.

++++++ kaikille.

Taustaseurailija 35+-pinosta toivottaa Pinkkiksen tervetulleeksi takaisin haaveilijoiden kerhoon. Itse en ole kauheasti kirjoitellut, aina välillä käynyt lukemassa sekä tätä että sitä 35+-pinoa, siellä vaan on niin väki vaihtunut, että ennemmin koen "yhteenkuuluvaisuutta" tähän pinoon. Mutta lueskelen taustalla, kun en oikeasti osaa kuumeilla tällähetkellä (km:n jälkeen olen tarkoituksella yrittänyt välttää tällaisia palstoja).

Taustatiirailija katoaa taas. Muttei kauaksi :hug:

-Siiri S

Huomenta kaikille!

Ja SiiriS...kiva kun piipahdit! Olen usein ajatellut, että mitähän sinulle kuuluu. Tule sitten tänne jos alkaa siltä tuntua, että haluat taas ajatuksia vaihtaa. :hug:

Lupaavat vielä lämmintä päivää eli täytyypä yrittää itsensä ulos komentaa pikimmiten...jos vaikka kaivaisi fillarin kellarista ja hurauttaisi jonkun lenkin B)

Tänään onkin Nillan uusi testipäivä. Voi kun sieltä tulis nyt kuitenkin pikkaisen ylläripylläriplussa ++++ Jospa se perjantaina vielä ujosteli??

Pinkkis

mur-mur, tuosta astrologiasta, täällä yks kiinnostunut jo vuosia, lukenut alan kirjallisuutta ym. Nyk. seuraillut erään astrologin kirjoittamaa palstaa,
www.horoskooppi.com, näyttää lupaavan sinullekin jotain, hmmm... ite härkäpäinen härkä :whistle:.
Tervetuloa Pinkki sinulle!
Nillanilla, vielä on toivoa plussasta :heart:.
Eilen tultiin maalle taas, vatsan täydeltä tuli ahmittua musta- ja punaherukoita ja vadelmia :p.
Kiitokset kaikille p.p.onskuista! Juu kyllä se neste on joka ensi lähtee. Tavoitteena 15 kg, mutta hyvä näin. Liikunta vaan jäänyt vähälle näin kuumalla, mutta uinut olen.
Ja mikä täsä pp-projektissa parasta: Nyt on kaappi täynnä sopivia vaatteita ja pirteämpi mieli :) , yöuntakaan en tarvi ku jotain 6 tuntia.
Mukavaa su-päivää ja nauttikaahan sydämen täydeltä tästä ihanasta kesäpäivästä! =) B)
gerpera :wave:

Sunnuntaita,

toivottavasti kaikki pääsevät nauttimaan näistä viimeisistä kauniista päivistä.

Pinkki, tervetuloa kovasti. Kyllähän se kannattaa käydä selvittämässä asiat, joskus voi olla niin pienestä kiinni. Eikä sitten tarvitse loppuelämää harmitellä sitä, että olisikohan jotakin ollut kumminkin tehtävissä.

Gerpera, onnea painonpudotuksesta :flower:

Päikki, ymmärrän hyvin, että kannattaa tehdä jonkinlaista aikataulua itselleen siitä, mitä ja miten kauan kuumeilua jaksaa. Ainakin mulla se on selvittänyt pajonkin päätä ja energiaa on riittänyt muihinkin asioihin.

Uudille, mukavaa ensi viikkoa ;)

Mur-mur, eihän noista astrlogeista tiedä, voivat hyvinkin olla oikeassa.

Nillanilla, + peukkuja kuitenkin, ja jos on negaa, niin sinullahan jo katse uuteen pas-hoitoon.

Mulla on varmaan kroppa vielä vähän km:n jälkeen sekaisin, eilen oli ihan selvät menkkaoireet, vatsaa väänsi, päätä särki ja olo oli kuin posliinikaupan elefantilla. Kp kun oli vasta 21, lueskelin että pari kiertoa voi olla vähän erilaisia joten varaudun tädin aikaiseen tuloon...

Tervetuloa Pinkki aikuisten pinoon mukaan :flower: . Olen ilmeisesti edelleen pinon kuopus. Vielä alkaa ikä kolmosella, mutta ei tässä niin hirveän pitkään enää tuuletella. :/

Pahottelut Nilla negasta ja plussavoimia tän päivän testaukseen.

Täällä valmistaudutaan jo henkisesti töihinmenoon. Argh... Ei kyllä huvita sitten yhtään.

gerpera paljon positiivisia juttuja tulee painon pudottua :heart: eikös sinulla vieläkään tullut tätiä? Toivotaan ettei tulekaan, vaan plussaa ++!! täällä muuten myös yksi härkä.

mur-mur tein eilen dpo9 r-testin ja puhdas nega tuli! Ei muutenkaan mitään oireita, joten tätiä odottelen saapuvaksi joko kesken vaellusretken tai sitten sen päätteeksi :headwall: Tai eilen illalla oli yksi outo oire, vihlaisi kovasti muutaman minuutin ajan vatsasta alavasemmalta, epäilen sen olleen suolistomutkia tai peräti kystan puhjenneen :eek:

Päikki totta, tämä on henkisesti raskas asia, kun kuukausitolkulla joutuu pettymään ja mielessä on pelko, että sitä plussaa ei saa koskaan. Joskus mietin, miten paljon helpommalla sellaiset pääsevät, jotka raskautuvat helposti.. Jaksuja sinulle!!

Tervetuloa Pinkki pinoon ja kuumeilemaan! :flower: Oletkin samaa vuosikertaa minun kanssani ja aivan samankaltainen tilannekin! Meillä myös esikoista toivotaan kovasti, tutkimuksissa todettu selittämättömiksi ja ekaan inssiin ollaan menossa ensi kierrossa. Jännittää kovasti, koska odotukset on korkealla hoitojen suhteen, niin sieltä tippuu korkeammalta.
Eniten tietysti toivon luomuplussaa ja yritän keksiä vaihtelevasti pilleripurkeista ja öljyistä apua, käyn vyöhyketerapiassa ja lopetin kahvin juonnin kokonaan, mutta ei vielä ole tehonnut.. :'( ja tiedänhän minä ettei se lapsi tule väkisin. Toivon kuitenkin lasta hyvin hartaasti, enkä osaa olla ajattelematta päivittäin asiaa, vaikka rennosti kuulemma pitäisi ottaa. Voitko kertoa vielä kiertopäiväsi, niin pääset listalle mukaan.

Inia siirtyy päivittämään, kun mökkireissulta palaa.. Hyvää viikkoa kaikille!! Plussatkaa nyt joku sillä aikaa!!

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (44).................kp5/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp5/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp8/24-30............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp8/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp8/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp9/26-29.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp14/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp18/25..............yk15........4.
mur-mur (44).............kp21/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp22/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp29/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp30/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp31/26-33(-39)....yk7........3.
nillanilla (42)..............kp34/28-33.........yk5........1.
Sariella09 (43)..........kp57/40.........yk?........5./1.yhteinen
äitijo2x (46)...............kp64/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48).............dpo17
nillanilla (42).............pp16
Solakka Silakka (40)..dpo10
mur-mur (43)............dpo7
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

[url

Solakka Silakka pahoitelut negan testaamisesta. Jospa kuiteskin vielä muuttuisi +. Ihanaa vaellus viikkoa teille!

Gerbera hienoa, että täti ei ole kurvannut paikalle.

Nillanillan mikä tulos ja mieli?

nyt takaisin ulos B) :wave:

Aurinkoinen Hei!!!

Lämmintä piisaa mutta muuttunut nyt sellaiseksi, vähemmmän "helteiseksi" tuo ilmanen.
Mie kyllä tykkään näistä loppukesän keleistä kun kirpakkuutta jo aistittavissa:)

gerppis hienoa jotta täti ei ole tullut pysyköön poissa, koko kelvotus!!:p

Mie kun painoin suoraan tuosta www.horoskooppi.comista niin meni kaksplussan sivuille..??
No, katselenpa kohta uudemman kerran..paljon multa meni ohitse korvien kun se astrologi kertoli niiiiin paaaljoooon!!!;)..mutta jotain sentäs jäi mieleen..oli kyllä kallis puhelu kun sitten laskin jotta melk.40e..sillä olisi jo jotain s.postitse ehkäpä saanut, jota voinut katsella ja lukea useamman kerran..kysyin kyllä ensin suoraan että näkyykö vielä perheenlisäystä..mutta hää vaan alkoi (tietenkin)jutustella näistä planeetoista ja eri huonehista.olisi pitänyt tajuta kysyä vain nuo kolme->-> työ, parisuhde ja lapsi..

Minä kait oletin sellaista selkeää vast. että millon/lähiaikoinako olisi lapsi tulollansa?!..mutta ihan ok. juttu oli kuitenkin. =)
Peukutukset sulle +++ puolesta!!!

Jadette miun mies jo stressaa että, "pitäis kohta töihin mennä".. vaikka lomaa vielä 1vko. :(

SS aikaiseen testailit..kuule, eksytät sen tädin jos meinaa kintereillä roikuskella vaelluksen aikana:D..rentouttavaa vaellusreissua sulle, peukutan sulle plussan puolesta!!

nillanillan r-testin tulostahan sitä tässä minäkin..hurja +++++puhallus:whistle:

ON eilen oli vaikka mitä tuntemuksia..alavatta kipiä, palelsi, ERITTÄIN huono olo(vasitenkin jos vatta tyhjä ) ja lämpöilyä..nyt tänään herätessä kurkku kipiä!!:eek:..

Plussarikasta päivänjatkoa!!

mur-mur

pinkki69 Tervetuloa porukkaan huvattomaan

Eipä tullut ylläripylläriä tähän kerhoon. Nega tulos ja jätin Zumet ja Luget ottamatta. Nyt tänne kutsun tädin vierailemaan ja HETI! :kieh: niin pääsen uutta pass-siirtoa kohti. Saattaapi olla viimeinen kerta sitten. Huuru-ukot loppuu ja uutta punktiota en ole ajatellut ja inssiä ei ehkä kannata teetätääkään...Päikki sitä aikataulua miettikin semmonen kannattaa olla vaikka suurinpiirteinenkin. On tämän kuumeilun kanssa käytävä jokaisen oma tiensä loppuun ja kun päätepysäkki tulee vastaan niin silloin tietää todella tehneensä kaikkensa ja voi kääntää katseensa jonkun muun asian puoleen. Mutta huomenna otan puhelun klinikalle ja kuuntelen mitä toimenpiteitä sieltä luetellaan =)

Todella lämminpäivä, ulkona ja fillaroimassa olen ollut, nauttinut lämmöstä kohtahan syksy tulla saa ja ihanat väriloistot. Nauttikaa kesän viimeisistä päivistä

SolakkaSilakka ja Gerpera täällä myös yksi härkä, ollaanko periksiantamattomia tässä kuumeilu asiassa :LOL:

Yhteistyössä