40+ so what! (vol. 4)

nillanilla voimia ja:hug:..jospa se seuraava kerta olisi se tärppi kerta-toivotaan!!!:heart:=)
..jos mie sen tädin sinne sitten komennan..:p..tänne en sitä odotteleisi mielelläni, vaan tuleehan se kuitenkin ajallansa..

Päivä olikin huippu lämmin täällä meillä, poikanen kävi uuden uimarenkaan kanssa polskimassa
ja mukavaa oli!!..Lämpimiä kelejä lupailtu tiistaille asti ja sitten kylmeneepi, sateita luvattu..syys saapuu ja väriloisto-ihanaa!!!

mur-mur
 
Nillanilla :hug: voi harmi, nyt kuitenkin. Toivotaan, että seuraava on se + kerta sitten.

Mur-Mur
siis ihana kuva tuo uimarengas kuva, tämä päivä oli tosiaan varmaan kesän kaunein.

Minä sain lähes auringon pistoksen, vaikka hauttu olikin päässä lähes koko päivän. Ihana elokuun iltaa teille ja ++++ tulemaan tuulettimen puhaltamana kaikille.
 
Voi Nilla...pöh sentään kun ei sitä plussaa tullu!! mutta onneksi sulla on se huuru-ukkeli siellä odottamassa omaan yksiöön pääsyä :heart:

Me tehtiin tänään pyörälenkki ja koko päivä tuli oltua oikeestaan ulkona. Mukavaa kun vielä lämpöä riitti.

Mut voi tosiaan lisätä tuonne listalle: Ikä 40, eka toiveissa ja mun kp taitaa tänään olla 25/26-28. Ovista en tikutellut, mutta arvelen kierron vaihtuvan ihan parin päivän sisällä. Mulla on tuo kierto lyhentynyut usealla päivällä tässä viimeisen vuoden kuluessa. Nykyään on sentään noinkin säännöllinen. Joo...ja tätiä tässä kyllä kylään odotellaan kun ei oireita muusta ole. Ihan normia pms-oloa..onneksi aika lievänä tässä kuussa. Liekö sitten ollut vaikka ovuloimaton kierto... :/

Mutta nyt ruoanlaittopuuhiin...menee vähän myöhäiseksi ateriointi tänään, mutta kun tuli tuonne ulos juututtua :p

Pinkkis
 
Huh huh, onpas ollut kiireinen, vaan ihanan helteinen viikonloppu takana! En ole koneellekaan ehtinyt muuta kun pikaisesti kurkkaamaan teidän kuulumisia... Nyt ajattelin sentään muutaman sanan kirjoittaa, ennenkuin unimasa alkaa kutsua.

Itsellä ei olotilassa mitään kummempaa, täti siis edelleen loistaa poissaolollaan, rinnat on hiukka arat ja alavatsaa turvottelee aina välillä. Nyt olen päättänyt odottaa vaan gynelle pääsyä, tällä välin en aio testata. Negan saaminen vihlasee sen verran pahasti joka kerran.
Niin se ainakin minun kohdallani on, etten omiin oireisiini voi yhtään luottaa, vasta selkeä plussa on se mihin voin uskoa. Kerrankin jokunen vuosi sitten olin työreissussa ja mulla oli siellä niin raskautunut olo. Kaikki hajut etoi ja olin niin väsynyt. Olin itseasiassa niin varma siitä että olin raskaana, että jopa testin tekeminen tuntui vähän turhalta. No silloinpa putosin korkealta ja kovaa - negahan sieltä tuli. Ilmeisesti minulla oli vain jokin vatsapöpö :( Mie vähän luulotautinen kun muutenkin olen :ashamed:

NillaNilla, minä niin kovasti jännäsin ja toivoin puolestasi. Tosi kurja juttu, että ei vielä lykästänyt... Toivotaan että ensi kerta toden sanoo :)

Gerbera sinähän olet tosi mahtavasti pudottanut painoa, onnea kovasti! Voi kunpa minäkin onnistuisin... Sinulla muutenkin taitaa olla jännät paikat meneillään, eikä tätiä vielä ole näkynyt. Oikein kunnon +++++++++++ sinulle toivon :)

Pinkki: lämpimästi tervetuloa myös minun puolestani! Sinullahan myös jännät paikat, vau! Peukkuja pidän kovasti :) Eihän niitä oireita välttämättä kaikilla ole ollenkaan...

Kaikilla muillekin toivotan kovasti plussaonnea ja ihanaa aurinkoista alkavaa viikkoa :) Niin niille, jotka vielä lomailevat kuin niille jotka aloittavat tai ovat jo aloittaneet työnsä!!! Itsellä lähtee jo neljäs työviikko loman jälkeen käyntiin...
 
mur-mur, dodii, nyt oikea osoite
http://www.horoskooppi.com/index.html
nillanilla, pahoittelut :( , mutta uutta pas-hoitoa kohti, niinku kerroit :) !
Löytyhän täältä muitakin härkiä...SS ja nillanilla. Eiks oleki mukavaa olla sitkeä ja ittepäinen, sillai sopivasti ;) .
Tullut uitua pari päivää oikein urakalla, ja syötyä marjoja :p .
SS, kyllä oikeassa olet. Mielikin paljon virkeämpi. Paniikkihäiriö pysynyt kurissa, kun hiilarit minimissä, huom! Uudi, oletko kokeillut?
Täti jättänyt rauhaan näin kesäkuumalla, hyvä näin. Onpahan rätit säästyneet seuraaviin.
gerpera
 
Kiitti gerpera mie jo käväisinkin sivustoa katsomassa=)..mikäs noista olisi se sellainen jos haluaisi tietää hieman parisuhteesta, työstä ja tietenkin lapsista?:saint:..tuo horoskooppipaketin hinta aikas kova mielestäni :/

mur-mur
 
mur-mur, tuohon en osaa vastata...ehkä pitäisi kysyä astrologilta neuvoa, vaikka sähköpostitse... :/ . Olen tilannut joskus luonneanalyysin lapsilleni, maksoi silloin 20e.
Käytän ite ilmaisia sivustoja, vuosi- ja kk-horoskooppia. Niin ja tuota biorytmi-juttua. Mutta en orjallisesti seuraa mitään, ihan uteliaisuuttani vaan :whistle: .
 
Täälläpäs kovasti nyt keskustellaan horoskoopeista, itse en oikeastaan niihin usko. Mutta huvin vuoksi/uteliaisuuttani kyllä aina silloin tällöin luen, mitä leijonalle povataan. Ja kyllähän nuo leijonan luonteenpiirteet tuntuvat aika hyvin meikäläisen luonteeseen natsaavan.

Paniikkihäiriöön palatakseni, gerbera ja Uudi, miten ja millaisissa tilanteissa teillä paniikkihäiriö oirehtii? Itsellänikin nimittäin tuota samaa ongelmaa esiintyy...
Ja tarkoitatko Gerbera tuolla matalahiilarisella ruokavaliolla karppausta? Kuinka tiukkaa ruokavaliota noudatat? Niitähän käsittääkseni on eri asteisia... Onko sinulla ollut millaisia sivuoireita? Itse aloitin karppausta, mutta en jaksanut pitkään kun joteskin tuntui yksipuoliselta ruokavaliolta. Mutta olen kuullut sitä paljon kehuttavan ja olenkin miettinyt pitäisikö vielä uudestaan kokeilla...
 
Sariella, mulla oirehtii tai oirehti milloin misäkin, pelkkä jännittäminen riittää välil. Huonosti nukuttu yö, menkat, flunssa tai muu sairastelu, nuo ainakin pahentavat oloa. Kaupasta poistunut nopsasti monesti ilman ostoksia :ashamed: . Tätä sairautta en toivoisi kenenkään koskaan tarvitsevan kokea.
En tarkoita karppausta, sitäkin joskus kokeilin, ruokavalio jäi todella yksipuoliseksi minullakin.
Syön suht normaalisti, mutta perunat, riisi, pasta, valk.jauhot ja sokeri ei kuulu r.valiooni. Kevytleikkeitä ja -juustoa, kasviksia, hedelmiä, kanaa, kalaa, lihaa, maitotuotteita(rasvattomia tai mahd. vähä rasvaa) ym., rypsiöljyä 1 tl joka pv.
Retkahduksia tulee mut sit taas palataan ruotuun :) .
 
Heips taas kaikille ja terkut mökiltä! Enpä tiedä ihanampaa kuin kölliä järvellä uimapatjalla! =) Oli kyllä niin ihania päiviä, ja lapsivieraitakin oli ettei ihan löllöilyksi mennyt! :D

nillanilla! Voi itku kun ei tullut sitä niin odotettua plussaa! Mutta jospa nyt kropan harjoiteltua noita alkioitten kyläilyä kolmas kerta toden sanoo! Jaksamista!

SS, samoin :hug: negasta, vaikka vähän aikainen olitkin! Mutta kiva kun sulla syksy tuo uutta yritystä. Musta kuule se inssi tuntuu ihan luomupuuhalta verrattuna IVF:ään, joka mulla pelottavasti lähestyy... Kiitos päivityksestä! Mä voin taas jatkaa huomenna.

Ja jaksamista kaikille, ja plussia toivon näin kesätuulien tuovan!

Niin, huomenna alan kai tikutella ovista, josko sitten malttaisi odottaa miehen tuloa se ovis... Ja viimeinen luomukierto menossa ennen putkihommia! Kyllä pelottaa... Nyt kai eniten se, että saan tuomion ettei mitään muniksia saada hedelmöitettyä. Sitten mulla ei oo vielä mitään plan B:tä... Huh, yritän vielä olla ajattelematta sitä.

Ihanaa uutta viikkoa kaikille, ja ihania kesäpäiviä, jos niitä vielä suodaan!

Ai niin, Pinkki, tervetuloa! Mullakin siis eka IVF edessä tän kierron jälkeen, pelottaa ihan himputisti. Toisaalta kyllä haluan mennä, että tietää toimiiko mikään... Ja esikoista toivon minäkin, jo yli 20 vuotta on haaveissa ollut...
 
gerbera en ole kokeillut ja en tiedä pystyisinkö edes, kun ei itsekuria vaan, kun mieli matalalla aina pitää saada jotain sokerista. :ashamed:

Sariella mulla aika paljon helpottanut tuo häiriö. Vaan eipä se paljon paikkaa kysele. Väsyneenä ja stressaantuneena varmaan helpommin tulee. Tosi kurja vaiva, varsinkin vuosia sitten, kun alkoi, oli tosi paha. Nyt pystyn hieman itsekin jo painaa sitä alas, kun alkaa tulla.

lumeton älä pelkää. Ei niihin kannata niin uskoa, joku sepustelee ja jonkun kohdalla voi vähän osuakin, kun ihmisiä sentään on Suomessakin miljoonia. Itse en usko noihin juttuihin. Mutta kukin tyylillään.

Inia mukavia mökkihetkiä oli sinulla. Älä turhaan pelkää edeltäpäin, kyllä kaikki järjestyy aikanaan. :hug: ja toivotaan, että tulis luomuplussa ennen sitä. :whistle:

Huomenna sydämen holter-nauhoitus pitäkäähän peukkuja, että kaikki ok.
Selkä vähän hankalan tuntuinen, kun ei vaan taas hyökkäis pissatulehdus. :eek:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (44).................kp6/20-50.........y?..........4.
Päikki (40).................kp6/?...............y.2v................2.
Uudi (46)...................kp9/24-30............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp9/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp9/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp10/26-29.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp15/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp19/25..............yk15........4.
mur-mur (44).............kp22/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp23/25-27.........yk11........1.
Pinkki69 (40).............kp26/26-28............ykX...........1.
pääpilvissä (46)........kp30/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp31/28-30............yk3..........3./1. yht.
star-67 (42)................kp32/26-33(-39)....yk7........3.
nillanilla (42)..............kp35/28-33.........yk5........1.
Sariella09 (43)..........kp58/40.........yk?........5./1.yhteinen


:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
gerpera (48).............dpo18
nillanilla (42).............pp17
Solakka Silakka (40)..dpo11
mur-mur (43)............dpo8
liiza (43)..........dpo8
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Miulla tänään oikea ÄRRIMURRI päivä|O..selkeästi täti tulollansa ja olo sen mukainen..onneksi mies läksi autoa viemään korjaamolle ja poikanen leikkii ulkona kaverin pihalla, etten heille kiukkuani pura..
PLÄÄÄH mitä valitusta mutta kun niin kurja olo:ashamed:..sain työllä ja vaivalla lasangnen värkättyä uuniin ja siinä miun tämän päivän saldo näihin perinteisiin kotihommiin..tein sellaisen oman version-kaikki ainekset vain sekaisin isoon paella pannuun ja siitä sitten vuokaan lasangnelevyjen kera..ei mitään juustomaitoja erikseen..eheiiiii..ei hermo tänään olisi riittänyt..ja kun lisäsin vielä säilykekurpitsaa purkin on maku aikas NAM!!:p

Pakko kyllä nyt lähteä tupakille kun sitä Fatzerin sinistä ei ole hermoja rauhoittamassa..heipat hei:wave:..

Aurinkoinen keli jatkuu täällä meillä, paljon lempeitä plussatuulia!!
..noin se miunkin mieliala nousee ja laskee..;)


mur-mur
 
Voi mur-mur..mulla kans ollu huono päivä. Täti se täälläkin kyttää jo oven takana kun kauhea masis iski taas. Sitä on NIIIIIn maailman murjoma ja maailman surkein ihminen...ja lisää vettä kiukaalle eli lomilta palasi työpaikalle taas pari uutta vauvamassua ja niitä piti sitten kadehtia taas oikein urakalla :ashamed:

Pääsispä joskus kokemaan kaiken sen...puhtaasti itsekäs ajatus.

Täällä on monella paniikkihäiriötä. Mulla on kans sitä ollut, mutta ehkä melko lievänä ja lääkkeitä en ole siihen koskaan saanut. Oli pahimmillaan vähän yli parikymppisenä ja silloin kävin siitä juttelemassa ihan ammattiauttajankin kanssa, mutta ehkä en osannut sitä hoitoa kuitenkaan oikein hakea (on taatusti alidiagnosoitu vaiva!). On iän myötä onneksi helpottanut ja minäkin olen oppinut sitä hiukan hallitsemaan ja yrittänyt saada siitä yliotetta ettei aina tarvitse paeta tilanteesta. Mutta kiva vaiva ei tosiaankaan ole :(

Minäkään en oikeastaan usko horoskooppeihin, mutta kivahan niitä on lukea ja leikkiä ajatuksella. Taatusti joka viikko luen minulle tulevan naistenlehden horoskoopin ja kyttään et jokohan mulle vauvaa tällä viikolla luvattas :LOL:

Meillä on huomenna käynti klinikalla. Vähän jänskättää et mitenhän meidän hommassa edetään. Ja mietitytttää myös tuo ukkokulta, kun se ei näissä hoitojutuissa ole oikein innolla mukana...etten sitä väkisin painosta nyt johonkin hänelle liian rankkaan. Olen yrittänyt asiasta jutella, mutta se ei ole niitä maailman puheliaimpia otuksia :/

Pinkkis
 
Mur-mur ja Pinkki69 täältä teille voimahalit :hug: itsellä suklaata jemmassa. :p

Onnea sinulle Pinkki huomiselle päivälle toivotaan, että isäntä siitä vielä innostuu.

Kiitos tsempeistä äitijo2x ja kaikkea hyvää sinulle. :hug: En kait minäkään täällä enää ikäni takia kauan pyöri, kokeillaan nyt vielä jonkin aikaa, kun vasta puolisen vuotta on mennyt.
 
Piiiitkästä aikaa tulen tuolta taustalta :) Alkaa piinaviikko tässä, en ole ihan varma oliko ovis mutta jos oli niin ainakin dpo 8 on tänään. Eli Murmur piinaillaan aika samoilla luvuilla sun kanssa. Voi kun saataisi plussat :flower:

Nilla sua niin jännäsin, taustalta kävin lukasemassa aina kuulumisia, vieläkään se täti ei ole paikalle kurvaillut? Kumma juttu?

Sulle kaikkea hyvää äitijo2x, kierto lyhenee mullakin, tosin koskaan ei ole yli 28pv ollutkaan. Mutta kyllähän sullakin velä mahkut olisi, ehkä ylläripylläri vielä kohdalle sattuu :heart: Sitä toivon sinullekin!

Pinkki tervetuloa, minä tosin aika kausittain naputan, lähinnä näin piinaviikoilla :p Mutta taustalla olen koko ajan!

Niin siis itse tässä toivon, vaikka oviksen kanssa en ole nyt ihan varma oliko sitä edes. Limat löytyi muttei nippailuja. :whistle: Ota siitä sitten selvää. Testi on kaapissa, ostin niitä jokunen kierto sitten kaksi ja toinen jäi kaappiin, täti on aina tullut paikalle ennen kuin olen ehtinyt testata. Katotaan kuinka nyt.
 
Inia tervetuloa mökiltä. Jospa se ovis odottelis. Niin tuo IVF tuo selvyyttä tosiaan siihen hedelmöittymiseenkin.

Pinkki tsemppiä huomiselle käynnille klinikalla.

Mur-Mur ja Pinkki parempaa iltaa teille toivottelen, huonon päivän tilalle.

Gerbera hyvä, hyvä, että olet eksyttänyt tädin luotasi.

Äitijo hyvää jatko sinulle, kiitos tsempeistä :wave:
 
äitijo, toivon sinulle kovasti vielä ylläriä! Ja ihanaa aikaa joka tapauksessa! Käyhän kuitenkin kuulumisia kertomassa!

Pinkki tsemppiä käyntiin! Musta se suunnittelu oli kiva kun tuntui että jotain tapahtuu! Ja ehkä sitä miestäkin puhututtaa sen jälkeen?

Ja Uudille myös hyviä uutisia toivon tutkimuksesta!
 
:flower: Iltoja!! :flower:

Hieman jo parempi fiilis täällä=)..kun niiiin teki mieli jotain hyvää, leivoskelin puolukkapiirakan..tuli niin suuri taikina jotta meinasi jäädä keskeltä raaksi:pmutta maistui kyllä kaffen kanssa oikein hyvältä!!..sitä kun harvoin leivoskelee meinaa tuntuma koko hommaan mennä, yleensä käytänkin kauramuro valmistaikinaa pohjana ja täytteeksi mitä milloinkin keksin.

liizalle
kivaa piinailua-kuin myös muille, minun piinailut jää hetkeksi jäähylle :/ tältä kierrolta ei toiveet tosiaankaan korkealla..loop-hoito lähestyy ja pikkasen kyllä jännitää miten menee..

Miehellä viimeinen lomaviikko ja mietin että mitäs vielä kivaa keksisi..luultavasti käytetään poikasta kotieläinpihassa
, se kun jäi tuossa mennä viikolla käymäti.
Siellä voi syödä sitten omia eväitäkin ja paistella vaikka makkaraa.



Leppeä plussatuulahdus joka mökkiin lähteen NYT PHUUUI:whistle:..kas noinikkään!!

mur-mur
 
Heipähei =) Onko kellään kokemusta tai muuta kommenttia siihen kun pms-oireena tuttu tissikipu ei vaan ota loppuakseen...? Menossa on kp7. Kuukautis vuoto loppui vähän tavallista aikaisemmin, kesti vain 3,5vrk (yleensä 5), mutta tissikipu, joka yleensä loppuu kun vuoto alkaa, nyt jatkuu vaan. Voisiko sillä, että olen nappaillut Mulimenia, alkaen kp3, olla jotain osuutta asiaan? Edellisen kerran kun käytin ko. tuotetta, se oli ihan eri vaiheessa kiertoa, sillä tavoitteena oli palauttaa kadonnut kierto radalleen, mikä sitten onnistuikin. Raskaana en takuuvarmasti ole.
Aurinkoa päiviinne! t. ikiemo :flower:
 
Eile sitte tooosi ihana reissu työpaikalta käsin meren rannalle. Lohikeittoa, kahvipullat, makkaranpaistoa, uimista, saunomista, kisailua ym. Olin iha katki illal.
Inia, mulla sunnunt. samanl. harrastusta, uimapatjan pääl keskel järveä nautin auringosta. No, tietty uinkin aika paljo. Sulla sit jännäilyä ovisbongauksen kans :p .
Täällähän monellaki alkaa ovistestailut pian. Nii ja pian raskaustestit rapisee, toivotaan plussia tietysti! :)
ON. En kyl tie mitä mun kropassa tapahtuu :x , raskaana en ole. Ollut niin monta kertaa, että tiedän kyl omat r-oireeni.
Viimeksi menkat veny 7 pv:ksi kun yl. 2-3 pv ja kierto 24vrk. Nyt ei minkäänlaista tiputusta ees.
Tein huvikseni ovistikkutestin ja melkeen yhtä vahva oli ovisviiva :eek: , onkohan ovis siis tulollansa vai vaihtarit, koska nekin voi antaa tikkuun tollasen viivan :/ . No, huomena uus tikkutesti ja jos yhtä vahva ni digitesti myös.
Onneksi mies paikal to-illal, tiedän hyvän ajanvieton raskaan työn raatajalle heti kotiinpäästyä :whistle: . No hän on aina valmis ku partiolainen :) , ei tarvi suostutella.
Kaikil Teil ihanaiset naiset mukavaa tiistaita! Tääl alkaa aurinko paistaa :) B)
gerpera
 
Ikiemo, mulla on yleensä niin ettei rintojen aristus lopu kuukautisiin, vaan jatkuu siitä vielä
muutaman päivän. On joskus pitänyt kysyä siitä lääkäriltäkin, mutta on aina unohtunut. Sulla on tietysti eri tilanne jos muuten on loppunut vuodon alkaessa.
 
gerppiksellä ollut kyllä kadehdittavan kiva päivä:D
Harmi kuin sulla nyt meinaa kroppa hurjia miten sattuu, tarkoitin kun tätiä ei kuulu..tai ethän sinä sitä halunne tulevaksikaan mutta jos VARPPINA et ole mielestäsi raskaana niin silloin tietysti täti olis tervetullut..

Minnes meidän sivu 47 on hävinnyt??..mie en saa auki on vain puhdas valkoinen sivu..
((muoks)) aukeskin nyt.. =)
Siulla onkin gerppis kivat ajanvietto suunnitelmat..Juuuuuhhh..:LOL:..

mur-mur
 

Yhteistyössä