Huh huh, onpas ollut kiireinen, vaan ihanan helteinen viikonloppu takana! En ole koneellekaan ehtinyt muuta kun pikaisesti kurkkaamaan teidän kuulumisia... Nyt ajattelin sentään muutaman sanan kirjoittaa, ennenkuin unimasa alkaa kutsua.
Itsellä ei olotilassa mitään kummempaa, täti siis edelleen loistaa poissaolollaan, rinnat on hiukka arat ja alavatsaa turvottelee aina välillä. Nyt olen päättänyt odottaa vaan gynelle pääsyä, tällä välin en aio testata. Negan saaminen vihlasee sen verran pahasti joka kerran.
Niin se ainakin minun kohdallani on, etten omiin oireisiini voi yhtään luottaa, vasta selkeä plussa on se mihin voin uskoa. Kerrankin jokunen vuosi sitten olin työreissussa ja mulla oli siellä niin raskautunut olo. Kaikki hajut etoi ja olin niin väsynyt. Olin itseasiassa niin varma siitä että olin raskaana, että jopa testin tekeminen tuntui vähän turhalta. No silloinpa putosin korkealta ja kovaa - negahan sieltä tuli. Ilmeisesti minulla oli vain jokin vatsapöpö
Mie vähän luulotautinen kun muutenkin olen :ashamed:
NillaNilla, minä niin kovasti jännäsin ja toivoin puolestasi. Tosi kurja juttu, että ei vielä lykästänyt... Toivotaan että ensi kerta toden sanoo
Gerbera sinähän olet tosi mahtavasti pudottanut painoa, onnea kovasti! Voi kunpa minäkin onnistuisin... Sinulla muutenkin taitaa olla jännät paikat meneillään, eikä tätiä vielä ole näkynyt. Oikein kunnon +++++++++++ sinulle toivon
Pinkki: lämpimästi tervetuloa myös minun puolestani! Sinullahan myös jännät paikat, vau! Peukkuja pidän kovasti
Eihän niitä oireita välttämättä kaikilla ole ollenkaan...
Kaikilla muillekin toivotan kovasti plussaonnea ja ihanaa aurinkoista alkavaa viikkoa
Niin niille, jotka vielä lomailevat kuin niille jotka aloittavat tai ovat jo aloittaneet työnsä!!! Itsellä lähtee jo neljäs työviikko loman jälkeen käyntiin...