40+ so what! (vol. 4)

Mur-mur ja Sariella sylintäydeltä onnea synttäreiden johdosta!!


Sariella on se kurjaa tuokin, kun kierrot pitkiä. Kannattaa varmaan kysäistä gyneltä, mistä johtuu. Ehkäpä ne nippailut viime kerralla oli oviskipuja??

oivikki päänsärky on ikävä tauti, toivottavasti helpottaa jo. Kiitos kysymästä, kanat voi hyvin ja onnellisesti :) Hemmottelen niitä välillä, tänään syötin matoisia vadelmia ja maitohorsmaa ja mukavasti ääntelivät niitä kuopiessaan. Kukkokin komistuu päivä päivältä, tulee hienot värit.. Yhden kanan takamus on mielestäni levinnyt.. ehkäpä alkaa pian munimaan? :whistle: Voi sitä ihmetystä sitten, jos joku tässä perheessä munii..
 
Sariella myöhästyneet onnittelut :flower: sinne.

Solakka silakka kiva, kun kanat voivat hyvin ja kukko komistuu. Eikä ihme, kun pääsivät popsimaan vadelmia :p, proteiineilla terästetyinä. Päänsärky on tältä erää ohi, ilma selkeni täällä.
 
Onko gerpeeralla mitään oireita? tai muilla rktt.läisillä? Juu, Päikki miekin puristelen tässä aina silloin tällöin rintoja mutta ei miltään tunnu tai ehkä aroilta mutta saattaa johtua puristelusta! :LOL:

Eilen illalla mun vasenta jalkaa alkoi repiä luita myöten tai sillein jomotella repivästi. NIIN mulla useesti käyn ennen menkkoja :eek: sitäkö tämä enteilee... :(

SYNTTÄRISANKAREILLE ONNITTELUT :flower:
 
Piru kun nyt tökkii mulla nää sivut:kieh:..ei onnistu niin millään taas noi kuvaset..

Sariella09 myöhästyneet onnentoivotukset siulle myöskin!!
Ps. Sulla ihana miesi!!:saint:

Kaunis kiitos kaikille onnitteluista!!:wave:

SS mukavaa vaellusta, siellä Kolin maisemat on ainakin hienot-siskoni asustaa Juuassa..

nillanilla voi ei jos se täti taas yllättää..HUS, HUS VAIN POIS
koko akka!!

Oivikki mie olen myös sellainen ilmapuntari, matalapaineelle kurja olla kun särkee&kolottaa :x ..mulla onkin nyt jääny päälle nuo alavatsa/selkä juilinnat ÄÄÄH:eek: kun sattuupi!!

Ai juu, minullakin nuo daisarit arat-ja iman puristeluja:D..tosin kyllä niitä tulee aina oviksesta etiäpäin puristeltua, saa hyvät r-oireet päälle:LOL:

Illanjatkoja!!

mur-mur
 
Lämpimät onnittelut mur-mur ja sariella syntymäpäivienne johdosta. Niin ja tervetuloa joukkoomme sariella.

Tuosta rintojen puristelusta... joskus tulee töissäkin hätäisesti kokeiltua ja muutaman kerran on varmaan työkaveritkin huomanneet kopelointini, tai ainakin siltä tuntui...
 
jännityksessäkö meitä pidät?

Plussapuhuria sinulle ja päikille edelleen lähetän.

Synttärionnittelut mur-mur ja sariella :)

Omaa napaa vuoto on täysin loppunut. Eli loppui eilen illalla ja tänään pienen ripsauksen siteseen sain , kun töissä puolilta päivin oikein kunnolla järkytyin. Sen jälkeen ihan valkoisen puhdas side housuissa???? eli 1/2 vuorokauden mittainen vuoto tällä kertaa ja tuhrun kanssa vajaan vuorokauden mittainen. Eli nyt ollaan äimänkäkenä ja hoomoilaisena, jos ei aiemmin oltu.

Eli selkeääkin selkeä valeraskaus oireineen....

mimmimamma

 
Minua höppänää, unohdin kokonaan onnitella mur-muria... no vielähän tässä ehtii eli sylintäydeltä onnea sinulle :flower: Minulla on tosiaan ihana mies =) vaikka kyl mä tässä jo äsken ehin sille suutahtaakin, mutta eihän se aina voi olla niin auvoista, ja me kuiteskin sovittiin jo :heart:

Ja kaikille kaunis kiitos niin synttäri- kuin tervetuliaistoivotuksista!!!! On niin ihqua kuulua näin mukavien ihmisten joukkoon =)

Solakka Silakka voi aivan hyvin olla ovisnippailujakin! Minä oon vähän pihalla mitä mun sisällä oikein tapahtuu... Olen yrittänyt lukea millaisia oireita toisilla on missäkin vaiheessa ja kuvittelin bonganneeni oviksen pari viikkoa sitten, kun vihloi munasarjoihin ja eritoten äkillisissä liikkeissä. No mutta kai sitä voi olla vihlontaa ja nippailuja muistakin syistä.

Viime kesänä muuten tein positiivisen testin vasta kp62. En osannut epäillä edes rintojen arkuudesta olevani raskaani, koska se oli normaalia ennen tätiä. No eipä nyttenkään auta kuin odotella ja katsoa. Jatkuva odottaminen ja testaaminen on vaan niin rasittavaa, huoh!!!

Voi mimmimamma, kyllä sinuakin piinataan nyt oikein kunnolla... Tsemppiä sulle kovasti! Voisiko kuitenkin olla, että olisit raskaana, kun noin lyhyeen loppui vuotelu ja niitä haamuja oli... varovaisesti täällä mietiskelen?!

Minä täällä innostuin nauhottelemaan Avalta napatanssijuttuja... Niitten mukaan olen yrittänyt opetella täällä itsekseni verhot visusti kiinni. Kyllä siinä olis naapureilla naurussa pitelemistä jos näkisivät. Mie oon niin jäykkis ettei niihin liikkeisiin oikein taivu, mutta hauskaa on :LOL: Ja aattelin että auttaa selkään ja jäykkiin niskoihin. Plus että minullakin painonpudotus ja kunnonkohotusprojekti meneillään...

Untenmaille minun matkani nyt viepi, mutta kyllä huomenna heti kun ehdin syöksyn tänne kurkkaamaan, joko jollain olisi ihania upeita uutisia =) Sitä odotellessa toivottelen teille kaikille ihania unosia :heart:
 
Onnea mur-mur ja Sariella synttärien johdosta!!!

Ja Päikille ja nillanillalle hurrrjassti plussia testeihin!!!!!!

SS, hyvin sopii päivityksen vaihto ensi viikolla. Kiva kun menette P-Karjalaan! Sinne minäkin menen nyt viikonloppuna mökille vielä. :)
 
mur-mur, sinullepa tietysti nuo onnittelut! Harmi ku jäi nimi pois...

Sariella, tervetuloa mukavaan joukkoomme ja Sinullekin myöhäiset onnittelut!

Täällä kans jännitellään Päikin ja Nillanillan kuulumisia :p .
Eilen olin työkaverin luona iltaa viettämäs 17.00-1.00, pari lonkkua tuli nautittua, nii ja syötyä. Heillä iihana piha ja seurustelupaikka pihas, kivaa oli ystävien kans rupatella.
Itellä eilen tosi vahvat menkkakivut, ei vielä näy tätiä mut vielä ehtii.
Kaikille muillekin mukavaa päivän jatkoa, täällä aurinko kutsuu jo ulos.
gerpera
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Uudi (46)...................kp3/24-30............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp3/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp3/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp4/26-29.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp9/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp13/25..............yk15........4.
mur-mur (43).............kp16/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp17/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp24/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp25/28-30............yk3..........3./1. yht.
nillanilla (42)..............kp29/28-33.........yk5........1.
Päikki (40).................kp29/?...............y.2v................2.
ikiemo (44).................kp30/20-50.........y?..........4.
Sariella09 (42)..........kp52/40.........yk?........5./1.yhteinen
star-67 (42)................kp52/26-33(-39)....yk6........3.
äitijo2x (46)...............kp59/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
gerpera (48).............dpo12
nillanilla (42).............pp11
Solakka Silakka (40)..dpo5
mur-mur (43)............dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Kyllä kuulkaas vähän huonolta näyttää. Haamu tuli taas, mutta selkeästi hailumpi kuin ensimmäinen. Oireet ovat vähentyneet ja eilen tuli hieman vaaleanpunaista vuotoa pupuilun jälkeen. Näyttäisi tällä erää siltä, että olisi kemiallinen raskaus. Jos näin on, niin alkaisi sitten saman tien kunnon vuoto, ettei tarttisi tässä kärvistellä odottelemassa. |O
 
Mimmimamma kyllä nyt on sulla piinallista. Minulla aikanaan, kun olin alkuraskaudessa tuli vuotoa ja mentiin jo päivystykseen, että jos kesken, mutta ei onneksi, jotain muuta vuotoa oli. Että saattaa sitä raskaanakin joskus pieniä vuotoja olla. Jännätään vielä.  :hug:

Päikki voi toivottavasti ei, puhalletaan täti muille maille. :whistle: :whistle:

Inia kiva reissu sinullakin tiedossa. Eikös Pohjois-Karjalassa ole aika mukavat maisematkin ? Mukavaa mökkeilyä.
 
Keskimmäisen lapsen rippijuhlat tuli juhlittua (kyynelsilmin tuli taas vuosien vierimistä tuumattua, mutta hieno poika siitä on varttunut) ja nyt yhdelle mökkireissulle vielä starttaamme. Pms-oireet ovat oleet jo pitkään yllä, mutta punahelmainen täti ei vaan astu kunnolla ovesta sisään.
Myöhästyneet synttärionnittelut sankareillemme ja hyvää mieltä kaikille! t.ikiemo =)
 
Eiiii... se voi olla totta Päikki. Oliko testi samanmerkkinen millä sait vahvemman haamun ensin? Toivottavasti vain testasit erimerkkisellä ja siksi viiva näytti haaleammalta. Näin ainakin toivon ja samalla toivottelen oireiden vahvistumista!

Onnea Ikiemolle lapsen konfirmoinnista.

Nilla se vaan vielä pitää meitä jännityksessä. Muistaakseni kuitenkin lupaili tiistaina testata!!
 
Päikki toivotaan kuitenkin vielä:hug:..pitäishän vuodon alkaa ihan piakoin jos kemiallinen?

gerpera tuosta mie just tykkään, kavereiden kanssa kauniissa suomen kesässä rupatella syntyjä syviä ja hieman voipi olla sitä "aikuisten juomaa" niin että lämmittää ja olo rentoutunut =)

mimmimamma, vieläkö sinä ajattelit tehdä r-testin..vai käytkö verikokeessa?

nillanillan testausta myös jännään!!:)

Ikiemo miulla itselläni jäi hankalan elämäntilanteen vuoksi(en raskaana voinut autolla niin pitkää matkaa matkustaa-tulppariski kova) lapsen konfirmaatio näkemättä..:ashamed:..onneksi oli muita läheisiä silloin kuitenkin paikalla..ne ovat mukavia juhlia..omanikin vielä muistan kun kiireellä kavereiden kanssa konfirmaatio tilaisuuden&kaffittelujen jälkeen laittauduttiin juhlimaan omalla porukalla..riparilla oli myös huippu kiva olla-oi sitä nuoruutta!!!!:saint:

Tälle viikolle on luvattu Pohjois-Suomeen huippu kelit, kesän parhaat..minnehän suuntaan sitä lähtisi??..suunnitelmissa hieman oli jos Kuopion Rauhalahdessa kävisimme siellä ne Octoberfestivaalit, olutjuhlat
..asumme nimittäin ihan siinä nurkilla;)..esiintyjänä mm. Marion Rung ja muuta kivaa-saisi karaokeakin laulella:D JEEEEE!!!


Aurinkoista ja ++++ rikasta tiistaita!!


mur-mur
 
SS, mulle voi päivittää kp 26 / yk 7.

Oon ollu vähän poissa täältä palstalta. En oo lukenukaan kuulumisianne. Tuli yllättäen väsymys tähän kuumeiluun kun mitään ei alkanut kuulumaan ja viime kierto sekä tämän kierron alku mennyt ihan muissa maailmoissa. En ole tikutellut ovista enkä laskenut kierron päiviä.

Nyt vaan yhtäkkiä tuntuu niin RASKAALTA NIIN RASKAALTA. Viime kierrossa en edes tehnyt yhtään raskaustestiä vaikka yleensä teen monta jo ennen kierron loppumista! Nyt olen tehnyt taas MONTA, kaikki suht negoja paitti tietysti eka jonka tein taas tyhmyyksissäni CBn herkällä jonne tulee aina mulla selkeä haamu kierron loppuvaiheessa ohimenevästi. Eilen sekin oli jo negat.

Nukun koko ajan, ympäri vrk painostava unetus, alavatsa on pallona. tissejä ei nipistele kylläkään. Viimeiset kiertoni ovat olleet tasaiseen 26pv. Huomenna aamulla testaan VIIMEISEN kerran ja jos negat en usko enää IKINÄ tulevani raskaaksi ja lopetan tämän hölmöilyn!!! :LOL: :LOL: :LOL: [/b][/b][/b]
 
Mimmimamma onko aika gynelle tilattu?

Päikki no voi harmi, oliko saman merkkinen testi? Nyt ei voi sitten muuta kuin taas odottaa ja katsoa miten menee eteenpäin. Kyllä se nyt on vielä +, kun kerran haamu näkyy.

Star ihmettelinkin missä olet ollut. Vosikohan sinulla olla ollut kiinnitymis yrityksiä, kun kerran näkyy aluksi haamuja ja on oireta?

Nillanilla mikä on tilanne?

Gerbera
toivottavasti ei kuiteskaan löytäisi sinnekään se tätsy! Mukavat illanaisujaiset teillä. Tuollaiset oon kivoja erityisesti näin elokuun iltoina.
 
Star-67 pidän peukkuja pystyssä sulle että super-plussa tulisi:wave:..voi kun jänskättää!!..et kait lopeta kuiteskaan vielä vaikka tärppi ei nyt kävisi?? miekin jatkan jonkin aikaa vielä sitkeästi;)..vaikka myönnettävä on että välillä kyllä usko koko hommaan meinaa loppua..

Tulethan sitten huomenissa kertomaan miten kävi?!:)

nillanilla voi kun minä jänskään siunkin puolestasi kovin..=)

mur-mur
 
Tämmöinen on pakko tulla kertomaan..

Mulle kun se "ennustaja Elli" povasi poika vaavin syntyvän 9.9 2010..
No, mies kysyi että "olisiko edes mahdollista kiertojen puolesta"?..minä aloin sitten kalenterista kattelemaan ja laskurilla laskenmaan..ja kylläpä kyllä..ovis mulle sattuisi juuri 16-17.12..siitä kun laskeepi niin laskettu aika olisi juuri tuo 8-9.9 2010..hiki ihan ottaan nousi kun ajattelinkin!!


Enhän mie nyt 100% tosissani tätä usko mutta pikkasen kait voipi..eikös?.. ;):D..kivahan se olisi kun minä niin päätin että tämän vuoden vielä yritän ja sitten pillit pussiin!!..sellainen pikkuinen syys-poikanen(tai tyttönen) olisi kyllä ihana ylläri pylläri
..(syvä huokaus..)

Terkuin. mur-mur :)
 
:ashamed: en testannut aamulla :ashamed: mulla viiltelee tota vasenta jalkaa sillä tavalla että enteilee tädin tuloa! ja takuulla. Nytkin vetää niin että hyväkun täs sohval voi makoilla. Päivällä tuntui kas semmoselta että menkat alkaa kohta. Ei voi mittään :( eli odottelen milloin niagara aukee, mun on testattava perjantaina ja silloin ilmoitettava klinikalle tulos. Jätänkin sen testin sinne kun mun menkkaoireet on 100% totta. Lupailivat siel viimeiksi että ehkä voitaisiin tehdä heti perään uusi pass-siirto. Sitä ite jo ajattelen :whistle:

Päikki sullahan se haamu kuumittelee, näyttäytyisi kunnolla!
 
nillanilla suuret pahoitteluni jos se täti näyttää jo sinnekin tulevan:hug:..hyvä että on pakkasessa jemmassa kuitenkin kenties pikkainen ihmistaimen alku:heart:..jospa se olisikin siellä siua ja otollista kasvualustaa odottelemassa..=)

mur-mur
 
nillanilla että kun kaksi siirretty, niin voisi se toinen jäädä kyytipojaksi. Jos se menkkatuntemus tulee siitä toisen luovuttamisesta. Älä sinä luovuta vielä :). edelleen peukut pystyssä.

Päikki jos se sinullakin pysyis sisällä vaikka pieni vuotokin oli. Eikö ne limakalvot ole herkkiä vuotamaan raskauden aikana? Odota muutama päivä ja testaa uusiksi. Jospa viiva vahvistuisi :)

Starille kanssa kunnon plussan puhallan +++++

En ole itse saannut tilattua aikaa gynelle, kun en tiedä mitä minä sanoisin gynelle. Enkä verikoetta saannut aikaiseksi, kun kuulema vaati nykyään lääkärin lähetettä.

Ratkesin taas ostamaan halpoja testejä. Testi tulos oli s-marketin findout testillä selkeä plussa sekä raskaustestillä ja ovistestillä. Ovistestin kontrolliviiva vaan oli vaalempi kun raskaustestissä. Yhtä selkeän värinen oli testiviiva molemissa testeissä. Myös acon 25 antoi selkeän haamun määrä-ajassa.

Joten tiedä sitten mitä nämä plussat ovat. KAtselen tilannetta vielä hetken ja sitten teen päätöksen, miksi menen gynen puheille. Ikä kun minulla on rasitteena sekä aikaisemmat virheelliset plussat. Kaikki löytyy heidän tiedostoissaan. Nolottaa :ashamed: gynelle meno.

mimmimamma

 
Mimmimamma uudestaan +, hienoa! On sinulla vaihteleva tilanne. Lääkärille meno ei ole yleensäkään mukavaa, mutta ei ole noloa mennä sinne kysymään selvennystä terveyteen liittyvää asiaan mikä on mielenpäällä. Paljon voimia sinulle, toimit juuri niin kuin itsestä tuntuu parhaalta.

Nillanilla no voi harmi juttu, että täti oireet vaivaavat. Pe sitten kuullaan mekin miten kävi. Peukutan kuitenkin edelleen sinulle tässäkin kierossa, Muista olet rktt edelleen!

Kaikille ++++++
 

Yhteistyössä