40+ so what! (vol. 4)

Voi Inia pahoittelut tädistä, vaikka sen jo aavistit. Mutta silti :hug: :headwall: :headwall: Tsemppiä ensi kiertoon, tiedä vaikka tärppäisi, kun et pääse piinistelemään heti ja vasta myöhemmin simpurat sisään..? Ota rennosti!

Tervetuloa mukavaan joukkoon Sariella :flower: Lisäsin sinut listalle, pyydä korjaamaan, jos jotain väärin. Sinullakin piinapäivät sitten meneillään!

mur-mur kovasti nyt sänkyjumppaa sinnepäin!! :p

nillanilla mekin jännätään sun testitulosta! Siis huomennako testaat? Kääk, kun en pääse heti aamusta koneelle.. Varpaat kippurassa toivotaan plussaaa+++!
 
Tilailin tuossa äskettäin Verkkoapteekista Dynaforcen ruusunjuuri tabletteja 16.20e/60tbl..on 2kk:n annos..onkos kenellekkään tuttu tuote?
Ruusujuurta löytyy monelta eri firmalta ja myös uutteena..uutteen koen hankalaksi kun pitäisi 3krt. päivässä muistaa ottaa n. 25tippaa. siksipä tabletteihin päädyin.

tässäpä linkki..

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/39310

Virkistää mm. kehoa ja mieltä, hyvä verenkierrolle, laskee kolesterolia jne..löysin jopa tietoa että suositeltaisiin raskautta yrittäville.=)..kertoilen sitten matkan varrella kun olen noita popsinut, onko ollut mitään hyötyä-lähinnä tuon mielialan piristämiseen itse niitä tilailin.

Miulla kun jäivät nuo Seromexit poijjes nyt kun raskautua yritän ja vaikka on kaunis kesä menollansa niin olo on välistä alavireinen, väsynyt, kireä jne..jospa nämä pillerit sitten hieman apuja antaisivat..ja tietysti se kuntoremppa jonka aloittelen elokuun puolessa välissä!!

Ps. Tuossa kun aiemmin kirjoittelin simppojen talteen otosta, että jos ei ihmeitä tapahdu laittellaan muhimaan vielä tänäänkin-taitaapi jäädä laittamati:( ..juu, olipas kamala riitanen ukkoni kanssa ja nyt hän sitä "tyypilistä" mykkistään pitää..hoh, hoijjakkata taas..onneksi ovis ei vielä..
Riita alkoi niinkin arkisesta asiasta kuin: MAKAROONILAATIKKO:eek: ..ja paisui muuksi ja tuli miehen puolelta näitä ilmaisuja/kiristystä ettei mitään lapsia halua minun kanssani kun olen niin hullu..jne, jne. :/ ..mullahan vain ovis kolkuttaa ja hän ei ole ilmeisesti vieläkään, 5v:n yhteiselon jälkeenkään tätä bonjannut että olen silloin muuta kuin "oma itseni"..:ashamed:

..tulipahan purkaus..helpotti..pikkasen:p

Päivänjatkoja!!:flower:

mur-mur
 
Inia :hug: tädistä, kyllä ryökäle on sitkeä.

Sariella minunkin puolestani lämmin tervetulotoivotus. Täällä on kiva jakaa asioita. :wave:

Nillanilla voi, että kyllä täälläkin kovasti jännätään sinun puolesta. Vahvaa plussaa toivotan sinulle  :hug:

Mimmimamma kyllä on kovasti jänskää sielläkin. Uskotaan, että plussa se vielä on. :heart:

Oivikki meillä kaksi koiraa toinen ajokoira ja toinen kultainen noutaja. Noutaja jo 9 vuotias ui kovasti, ajokoira 3v hieman kahlaa ja tulee pois. Meillä äiti samanlainen ilmapuntari kuin sinä, ei ole mukavaa, toivottavasti helpottaa pian. :hug:

Mur-mur nyt on kyllä asiat teillä niin hyvin hoidossa, että kyllä on kumma jos ei nyt plussa pärähdä. :heart:

ON Vähän tuli tuhrua paperiin ( aina vain aikaisemmin ) , että kyllä se ei täälläkään iloksi muuttunut. Toivon siis plussia nyt teille kaikille :flower:
 
Uudi kerkesitkin kirjoitella ennen minun viestiäni..ei nyt oikein parisuhde luista mutta katsellaa..=)..kyllä se taas tästä..miehelläni taitaapi olla myös KPAPPE luulen ma!!;)

Harmitus tuhruilusta..tätikö sen nyt kuitenkin sinnekin..ISO:hug:..jos kuitenkin vielä toiveita, naisen kroppa niin ihmeellinen!!:D


mur-mur
 

Mur-mur olit näimmä yhtä aikaa koneella.

Voi mur-mur kultaseni :hug: , pitipä sattua. Toivotaan, että rauha palaa taloon pian :hug: .

Minulla samanlaista, jätin paniikkihäriölääkkeet pois samasta syystä ja on mieli maassa välillä.
Semmoisia ne miehet on, ei ne näitä naisten mielialoja aina ymmärrä.

Olis kiva kuulla miten ne ruusunjuuritabletit auttaa, minuakin kiinnostais. Tsemppiä !!!
 
Juu Uudi näin se on, ukko kulta ei ymmärrä mua..YHYYYYYY |O ..no, toiset ymmärtää enempi ja toiset vähempi-miun elämänkumppani vähempi kuun tässä vaiheessa;)

Toki kertoilen tabl. vaikutuksesta kunhan saapuvat ja olen niitä nautiskellut 3-4 vko:a silloin vasta kuulemma näkee vaikutuksen..toivottavasti ei sitten mene hoitotasapaino sekaisin tuon marevanin kanssa..kokeilen kummiskin.

mur-mur
 
Voihan vetelä, ovis bongattu!!..Nyt pitää saada mies kyllä lepyteltyä että saan pikku siimahäntäset taltehen;)..sitä se mun "hullu" olotila olikin-ovis vain..:LOL:

SS miut voi laitella sitten jahka kerkeät rktt listalle piinailemaan-Kiitos kaunis:flower:

mur-mur
 
Inia :headwall: ; sinulla on kyllä ihailtavan säännöllinen tuo kierto, kun noin tarkasti teidät milloin täti tulee kylään. Harmi kuitenkin, kun löysi sinut. Toivottavasti aikataulu osuu alkaneessa kierrossa kohdalleen ja se tätsy eksyy 9 kk.

Mur-Mur hvyää rktt aikaa, kyllä oli niin hyvät oireet, että toivotaan niiden enteilevän sitä toistakin + =) . Kiva kuulla sitten miten tuo ruusunjuuri vaikuttaa. Kuntoremppa varmasti myös mielialaa nostaa.

Nillanilla toi on just niin vaikeata päättää testaako vai ei, sen voi vai itse päättää kumpi tyyli sopii omalle luonnolle. Minähän aina aikaisin testaan. Kovasti ++ puhaltelen, testaat tai et.

Tirulii olet ollut mielessäni viime päivinä miten menee sinulla?

Uudi hauskaa, kun on noilla kotieläimilläkin jokaisella oma luonteensa ja asiat joista pitävät.

Itsellä taas iltapäivällä alkoi päänsärky ja yltyy vaan. Ukkosta ei kuitenkaan näy ei kuulu, toivottavasti ei ole alkavaa flunssa, nenänielu aavistuksen tuntuu kipeältä. Huomenna vika lomapäivä. Ajattelin tänä syksynä varata aikaa liikunnalle, ihan työmäärästä riippumatta, vaikuttaa kuitenkin niin paljon mielialaan, jos pääsen liikkumaan säännöllisesti.

++++ kaikille!
 
nillanillalle kovaa peukutusta, hengessä ollaan mukana. Samoin mimmimammalle.

ON Pinoilut ovat jääneet vähälle, kun on tullut lomailtua pitkin maita ja mantuja. Muutenkin mun piti ottaa tää kierto ihan lunkisti, mutta mutta... Nyt siis kp26 ja villit toiveet heränneet (vaikka niitä yrittää kuinka karkotella pois). Ei ole näkynyt minkään sortin tuhrua, mikä on yleensä tässä vaiheessa kiertoa ihan fakta. Rinnat aivan omituiset, sihisevät ja kutisevat. Vähän aratkin. Joka ilta iskee samalla kellonlyömällä paha olo. Pieniä menkkakipuja, mutta mitään vuotoja ei siis ole. Apuva! Testi polttelee kaapissa, mutta yritän sinnitellä tässä vielä.
 
oivikki täällähän mä :wave:
Lukemassa edelleen käyn ihan päivittäin,mutta aikani ei ole riittänyt kirjuutteluun :ashamed:
Dobbleri on kovassa käytössä ollut ;) vähintäänkin joka toinen päivä.
Odotan vaan sitä rakenneultraa nii kovasti et saisin jotain tietoo..kun mullahan hälytti se np :|
Massu on pyöristyny jo melkoisesti,et piti mammafarkut pistää tänään jalkaan.
Jospas sitä sitten uskaltas olla raskaana kunhan rakenneultra on käyty ja jos sieltä saisin hyvät uutiset vielä..oliskohan se liian paljon toivottu :eek:

Pelottaa vaan eikä raskaudesta (kun en uskalla edes ajatella olevani raskaana) osaa nauttia.

Täällähän oli piinailijoitakin..nillanilabd bd bd ja kaikille muillekkin tasapuolisesti bd bd bd.

Pihasauna kutsuu...hyvää vkl kaikille!!!

Tiru ja Nöössi 14+6 (tekonimi vaihtunu..katottiin vähän Mooseksen perintöä =) )
 
Tiruliita just tänään ajattelin, että mitähän kuuluu ja samoilla linjoilla näytti olevan Oivikki. Kiva kuulla, että ihan mukavasti menee ja masu kasvaa. Varmasti se ultrakin menee hyvin, älä turhia stressaa edeltäpäin. Kaikkea hyvää Tirulle ja Nöössille. :hug:

Päikki mahtavaa jos ois plussa tällä kertaa. Ainakin oireet lupaa hyvää. Pidetään kovasti peukkuja. :heart:
 
Tirulii ihanaa masunkasvatus aikaa siulle!!:heart: koeta nauttia, kyllä sillä pikkuisella asukilla on varmasti kaikki hyvin ja eikös tuo np hälytä tuolla iällä kaikilla odottajilla?..mulla kasvaa vatta kumpu vain herkuista:p PLÄÄÄH!!

mur-mur
 
Täälläkin on tullut reissattua ja lomailtua nyt niin, että palstailu on jäänyt. Rennosti otettu täälläkin, ei oviksen tikutusta yms. Tiistaista lähtien olen painiskellut lievien ja välillä kovienkin jomotusten kanssa. Eivät aivan normaaleja menkkajomotuksia, mutta hyvin samankaltaisia. Nyt siis kp:t jo 31, mutta tätiä ei vielä näy... =)
 
Ihanaa jadette jos sullakin nuo jomottelut ovat juuri sitä-tiedäthän mitä?;):heart:
kovasti plussatuulia sulle myöskin!!

Olin vielä päivällä hyvillä mielin mutta en enää..taisi jäädä nyt siimahännät ottamati talteen:ashamed:mieheke vain möksöttää enkä ole sen sorttinen että viitsin alkaa anelemaan "sitä", en todellakaan!!!!!..tietää turjake vielä tarkkaan mikä on nyt kierron vaihe ja että täytyisi pelata yhteen :/ ..miksi tää elo on näin vaikiaa välistä..???? |O |O |O

Jos se munasolu vaikka tuon 12h elelee niin täytyisi saattaa simpat matkaan viim. aikaiseen aamulla..ÄÄÄHH ärsyttää ihan tällainen pähkäily..jos meni nyt tsäänsit niin sitten meni..oli vain nyt niin huippu ovisoireilut..nyt on v.....s käyrä kyllä korkialla!!!!!!! :kieh:..ja kuitenkin samalla surullinen olo:'(..tällaisia tilanteita pelkäsinkin että jos JUURI ovisikaan tulee kismaa ja möksötystä, menee taas yksi kierto harakoille..kello kun raksuttaa ja ei minua vartoo..

Oviskivut tosiaan kovat ja mahaa juilii molemmilta puolilta, seljästä myös..rinnat myös kosketusarat, normaalisti ei ihan näin..

..no, kaitpa se tästä..pupuillaan sitten kun sopu löytyy-toivottavasti pian:)



mur-mur
 
Tirulii kiva kuulla sinusta ja nöössistä. Ajatella, että kotonakin voi kuunnelle massuasukin sydänääniä :heart: . Voimia rakenneultran odotteluun.

Päikki ja Jadette voi kuinka jännää, peukut pystyssä tällä teille, jotta plusaatte myös.

Voi kun tämä matalapaine jo menisi ohi, onneksi ensi viikolle jo lupailivat korkeapainetta =)
 
Yönkähmyräistä..

Sattui mennä kuukautena silmiini noista ennustajista palstoilla juttua ja laitoin minäkin "pilke silmäkulmassa"kyselyä..olin jo aivan asian unhoittanut kun s.postia nyt illasta olin saanut: "Sinulle syntyy poika 9.9-2010"!!
..Nyt vaan sitten odotellaan..odotellaan ja odotellaan:D joulukuussa joskus pitäis tärpin tapahtua;)..uskokoon sitten ken haluaa..sen verta hullu sitä minäkin että pitihän sille "Ennustaja Ellille" s.postia heittää..voi mahdoton sentään minua en paremmin sano:p..mutta näin tällä kertaa..

Ps. Onkos kukaan muu laitellunna viestejä näille "ennustaja eukoille"??..kuka tunnustaa..:saint:

Hyv yöt vaan:wave:

mur-mur
 
Tirulii ihanaa että kaikki hyvin. Minäkin tuossa muutamana päivänä sitten mietin että miten sun vointi oikein on. Mukavaa masun kasvattamista.

Päikki ja Jadette paljon onnenkantamoisia sinne päin

NO, Minä sitten päätin aamulla että testin teen, menee sitten syteen tai saveen! Mutta mitä tapahtukaan EN YMMÄRRÄ mitä tein väärin vai teinkö? epäonnistumis viiva ruutuun tuli :/ siis kämmäsin jotain tai testi oli jotenkin huono. ja mulla ei ole toista testiä jolla testaisi jollen mene apteekkiin mutta tänään on tulossa kyläläisiä ja mun on mentävä sit syntymäpäiville Hohhoijakkaa, kun olin niiiiin jo valmistautunut negaan tai plussaan etten ottanut tämmöstä huomioon ollenkaan! Että näin täällä tällä kertaa.
 
tiruliin kuulumisia oli mukava kuulla! Toivotaan, että rakenneultrassa kaikki on kunnossa.

Jadetten tilanne kuulostaa lupaavalta...

nillanilla Olipa tyhmä testi. Huomenna sitten uudestaan, jookos.

Mulla testi poltteli liikaa kaapissa ja tänään sitten testasin. Vähän on samat fiilikset kuin nillanillalla eli ei tullut hullua hurskaammaksi. Mulla ei kylläkään testi mennyt syteen, vaan sain heikon HAAMUN. Haamu tuli ihan testiaikana, mutta en tiedä, mitä tästä nyt pitäis ajatella.
 
Huomenta!

No voihan rähmä nillanilla, kun testi ei toiminut! Luulen ett joskus nekin vaan on epäkunnossa. Mutta entä jos tää nyt tarkoittaa sitä että nauttisit vielä raskaana olosta... Mulla on kans testauksen kanssa aina pähkäämistä, tehdäkö vai ei. Viime vuonna inssien jälkeen en koskaan tehnyt, kun elin luulossa ettei voi tehdä ennen kuin menkat on myöhässä. Ja eihän ne ikinä olleet. Täällä palstaillessa on oppinut, että kyllä se jo voi aiemminkin näkyä, ja oon testaillut. Mutta siinä se masis tulee sitten jo ennen menkkoja, ja lyhentää tuota rktt-aikaa... Kun menkkojen alku on muutenkin kurja, niin tavallaan tykkään surra siinä samalla tätä lapsettomuutta. Kuitenkin mieli on malttamaton ja aina se toivo herää että jos kuitenkin plussais, ja sitten taas sorrun testaamaan aiemmin... En osaa kuvitella miten IVF:n jälkeen, kun TIETÄÄ että kyytiläisiä on matkassa! Ehkä testaisin joka päivä siirrosta lähtien :LOL:

Ja voikun täällä on nyt jännää! mimmimamma, Päikki ja Jadette! Voi kun toivon että tekin nyt plussat saisitte! Tulis oikea kesäryysis tähän pinoon! Täälläkin jännätään ja peukutetaan!

Tirulii, kiva kuulla sinusta ja Nöössistä! Ja ihanaa että masu on pyöristynyt! Nauti vaan jo siitä raskaudesta (helppohan mun on sanoa!), ei se huolehtiminen kuitenkaan mitään auta... Milloin sulla on rakenneultra? Tsemppiä sen odotukseen, ja tulethan sitten meillekin kertomaan hyvät uutiset!

mur-mur, toivotaan että sopu palaa jo tänä aamuna... Jospa yllätät sen ihan anelematta puuhiin... ;)

Joo, onhan se kiva että on säännöllinen kierto, ei tarttee sitä enää tässä murehtia. Mulla siis menkat alkaa 16 päivää ovisplussan jälkeen, jos siis testailen sitä. Mutta ei tuo säännöllinen kiertokaan auta, kun munat taitaa olla jo liiian vanhoja :( Ainakin parasta ennen -päiväys on jo mennyt aikaa sitten ohi!
 
Voi kurjuuden kurjuus ja :'( :kieh: :( |O !!!! Siis se TÄTI ei tajunnut vieläkään, ettei sitä täällä todellakaan olisi nyt tarvittu. Olin jo NIIN toiveikas ja onnellinen ja sitten taas se otti tuli yöllä kylään. Mistäköhän johtuivat tässä kierossa nuo viiden päivän jomotukset? Voi kun kaikki kummallisuudet ymmärtäis... Mitään muita menkkaoireita ei sitten ollutkaan. Ei selkäkipua, päänsärkyä, kiukkuisuutta... ei mitään. Ainoastaan tuo vaisu jomotus, joka sitten olikin sitä aitoa menkkajomotusta!! Krrr... Voi Päikki miten onnellinen olen sinun haamustasi ja Nillanilla, nyt vain uutta testiä kehiin...
 
Ihanaa Päikki, onnea haamusta! Sekin on jo paljon se! Eikä se nyt sinne itsekseen tule! Toivotaan että vahvistuu!!! Ja sitten pysyy kyydissä loppuun asti! Musta ois ihana nähdä edes haamu noitten puhtaan valkoisten testien sijaan...

Jadette, vai ei se täti vieläkään pysynyt poissa! :'( :hug: Saitko aikaa lääkäriin niitten vuotojen tutkimiseksi?
 
Päikille haamun vahvistumista ja nillanillalle tsemppiä tuohon testin tekoon :) Kyllä ne vielä plussaksi muuttuu. Joskus testin lian lyhyt kastaminen tuohon virtsaan aiheutta tuota ilmeellistä "viivaa" tai ei viivoja lainkaan. Mikä testi sinulla oli?

Jadettelle ja Inialle tsemppitykset uuteen kiertoon :)

Omaa napaa eilen illalla oli mielenkiitoiset fiilarit. Pahoinvointi pukkassi päälle ja samalla alkoi tuhruvuoto ja mielettömät "supistukset" /krampit alavatsalla. Ja yöllä sitten oli alkannut tuo kuuluisa vuoto. Jotenkin helpottunut olo, kun tiesin sen plussan muuttuneen haamuiksi ja vuoto kuitenkin alkoi itsestään. TAitaa tämä kroppa sittenkin toimia. Ja ihana päästä eroon tuosta turhasta pahoinvointi-olosta. Kyllä sen olotilan kärsii, kun tietää että kunon plussan takia sen kärsii. Nyt vaan tsekataan tilanetta ja jos vielä tämä onkin sellainen epäselvä vuoto ja pahoinvointi ei helpota, niin lupaan marssia tuonne gynelle tsekkaukseen. Saa sitten lähettä vaikka kaavintaan, jos jotain on jäännyt jumittamaan tilannetta.

Mur-mur! Usko tuota ennustusta niin se tapahtuu :)

Tirulille :wave: ja tsemppiä tuohon ihanaan odotukseen.

Niin ja taisi olla uusi nimi tullut mukaan... sariella tervetuloa mukaan hassuun pinoomme.

Eiks se ole niin että tuo lh-huipun/ovisviivan jälkeen on 24-36 tuntia aikaa tuohon munasolun optimaaliseen hyödyntömiseen? Joten mur-murilla reippaasti aikaa sovinto-seksiin :)

Kaikille muille tasapuolisesti plussa puhallusta ovis/raskaus testeihin ++++


helpottunut mimmimamma
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mimmimamma .............kp1/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp1/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp2/26-29.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp7/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp11/25..............yk15........4.
mur-mur (43).............kp14/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp15/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp22/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp23/28-30............yk3..........3./1. yht.
Uudi (46)...................kp24/24-30............yk6...........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp27/28-33.........yk5........1.
Päikki (40).................kp27/?...............y.2v................2.
ikiemo (44).................kp28/20-50.........y?..........4.
Sariella09 (42)..........kp47/40.........yk?........5./1.yhteinen
star-67 (42)................kp50/26-33(-39)....yk6........3.
äitijo2x (46)...............kp57/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
gerpera (48).............dpo10
nillanilla (42).............pp9
Solakka Silakka (40)..dpo3
mur-mur (43).............dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Voi hurjaa Päikki haamu Onnea paljon! :flower: :flower: Nyt toivotaan, että viiva vahvistuu ++!!

mur-mur lisään sinut rktt-listalle. Eläkä välitä riidasta, voi ne aiemmat siemenet siellä olla ihan voimissaa, näistä kun ei ihan tiedä, koska se munasolu oikeasti irtoaa.. Toivon teille rauhaa pesään.. Ja kyselyysi: Myönnän. Olen kysynyt ennustajilta Madam Mammalta ja Ennustaja Elliltä, molemmat povasivat poikaa, toinen kahta, mutta toisen ennustus meni jo pieleen, kun en raskaaksi ole tullut.

Jadette pahoittelut tädin tulosta. :headwall: :headwall: Minullakin monesti herää toiveet juuri ennen tätiä, kun oireet on joka kierto aivan erilaiset tai sitten niitä ei ole ollankaan..

nillanilla huomenna apteekkiin, eikös juu..? :whistle: Plussaa vielä sinulle :whistle:

Mites gerperan oireet?
 

Yhteistyössä