40+ so what! (vol. 4)

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Taikakuu (40).............kp4/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp8/25..............yk15........4.
mur-mur (43).............kp11/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp12/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp19/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp20/28-30............yk3..........3./1. yht.
Uudi (46)...................kp21/24-30............yk6...........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp24/28-33.........yk5........1.
Päikki (40).................kp24/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp25/28............?..............4./1. yhteinen
ikiemo (44).................kp25/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp28/26-29.......yk10....1.
Jadette (39)...............kp29/28-30..........yk6...........3.
star-67 (42)................kp47/26-33(-39)....yk6........3.
äitijo2x (46)...............kp54/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Inia (42)..................dpo13
gerpera (48).............dpo7
nillanilla (42).............pp6
Solakka Silakka (40)..dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Niin mites nillanillan tuntemukset? Varmaan korva höröllä kuuntelet kroppaasi, mutta yritä ottaa easysti silti.

Entä Inialla?

Niin syksystä. Ihanan rauhoittavaa ja kaunista aikaa. Odotan lisäksi kovasti, että päästään edes ekaan inssiin. Onhan sekin askel eteenpäin. Ja sitten perään ivf. Toivon hoidoilta paljon.

ON: eilen jatkui oviskipuilut pääasiassa oikealla, mutta välillä vihlaisi myös vasemmalta. Kesken työpäivän tunsin kun pöksyihin valahti jotain ja menin vessaan kurkkaamaan, niin kirkas limaklimppi sieltä oli tullut. :eek: Tuli vielä toinen mulahdus myöhemmin. Iltamyöhällä piti sitten mies saada vielä petihommiin ja yön muhitin siemeniä sisälläni aamuun asti. Tänään vatsanippailut jo hellitti eli olisko munasolu ehtinyt jo yöllä irrota? Mieli on taas niin toiveikas...

SS, onnea sulle tähän kiertoon! Toivon että tärppäis ennen hoitoja! (mitä itsekin toivon)

nillanilla milloin sulla on testipäivät? Virallinen ja se oma ;) Jänskättää niin sun puolestasi!

Täällä tätiä ootellessa, tosin en toivo sen kiireellä tulevan. Jos tulee 16 päivää ovisplussasta kuten tavallisesti, niin lauantaina tulis. Ja se ois hyvä, sitten ehtis vielä yhden luomukierron ennen hoitoja! Niinku se nyt mitään auttais, mutta oishan tuo kiva taas yrittää...

HITTO JOO, kirjoittelein pitkät pätkät ja hävisi jonnekki bittiavaruuteen. Nyt vain ilmoittelen sitten että hivenen menkkamaisia jomotuksia ollut ja maha jotenkin turpea!? mutta voipi johtua oikeistakin menkoista, harmittaa ettei ole laittanut koskaan allakkaan ylös milloin alkaa normaalisti jomotella/tuntea tuntemuksia että hei, menkat tulee!

Nillanilla jospas siellä pikkuiset kaivavat itselleen hyvää kasvupaikaa ja siitä sitten se jomotus =) Peukut taivasta kohti vaan!

Solakka silakka kyllä varmaan jo sitten irtosivat, jospa molemmilta puolilta irosi munis, kun oli noin selvät tuntemukset kummallakin puolella!

SS peukut pysyssä täällä sulle olen, jospa nyt olisi sen vaavin aika alkaa masussa kasvamaan JUURI TÄSTÄ KIERROSTA!!:wave:

nillanilla jospa se vaan kipuilee kun pikkuinen(set) yrittää kovasti kiinnittyä kasvualustaansa, peukutukset kovat sullekin!!:wave:

Inia täti pois poikkeen huis vaan muille maille vierahille ja ylläri pylläri tilalle!!=)

gerppis sinullekin vahvaa + jännään kovasti!!=)

Mie vielä täällä ovista odottelen tulevaksi..sattuukin muuten mun synttäripäiväksi 3.8;)jos menee aivan normi kierron mukaan..jospa se olisi "tärppi" kierto nyt!!

Illanjatkoja ja +++ tuulia vain kaikille!!

mur-mur

Täällä herätty jo 4.00, joten pian mulla aamupäivä, tosin ei kivaa herätä parhaasee nukkuma-aikaan, mies tuli illal ja nyt nukkua poksuttaa, vähäks harmittaa mua...
Nillanilla, oireesi vaikuttaa lupaavalta, juuri tähän aikaan piinailusta tulee noita jomotuksia jos raskaus alkaa =) .
mur-mur, vai synttärit lähestyy, ois se kiva yllätys saada raskaus juhlapäivänä ;) .
Miten Inia? Aiotko testailla? Mä en aio, tiedän et menkat alkaa viim. ma. höh!
gerpera

Ei vielä tätiä näy, mutta jos kierto on säännöllinen kuten aina, niin huomenna pitäisi alkaa. Vois kyllä ees joskus säännöllinen kroppa pettää ja jättää menkat väliin ainakin 9 kuukaudex... En meinaa testata, kyllä kaksi negaa mut on jo vakuuttanut. Eikä mitään kummallisia oireitakaan oo.

Taikakuu (40).............kp5/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp9/25..............yk15........4.
mur-mur (43).............kp12/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp13/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp20/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp21/28-30............yk3..........3./1. yht.
Uudi (46)...................kp22/24-30............yk6...........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp25/28-33.........yk5........1.
Päikki (40).................kp25/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp26/28............?..............4./1. yhteinen
ikiemo (44).................kp26/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp29/26-29.......yk10....1.
Jadette (39)...............kp30/28-30..........yk6...........3.
star-67 (42)................kp48/26-33(-39)....yk6........3.
äitijo2x (46)...............kp55/27-28............yk?........3.

siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Inia (42)..................dpo14
gerpera (48).............dpo8
nillanilla (42).............pp7
Solakka Silakka (40)..dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

Mukana myös:
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
40+ SO WHAT (VOL. 2)

Heinäkuun viimeistä viedään. Onneksi elokuu lasketaan kesäkaudeksi, niin ehtii vielä niitä kesäplussia tulemaan tähänkin pinoon ++!!

Inia voi pahus jos se täti huomenna.. :headwall:

Mites mimmimamma tuntuuko, että kierto alkaisi uudelleen? Oletko enää testannut?

nillanilla kuulemma raskausoireet ovat samankaltaisia kuin menkkakivut. :p

mur-murillle hedelmällistä synttäripäivää tulevaksi!

ON testailin huvikseni vielä ovista, kun ei muuten niitä kahta viivaa koskaan näe ;) niin tänään kp13 näytti jo kolmatta päivää vahvaa viivaa! Mikä lie hormonimyrsky meneillään? Joten vielä täytyy tänäiltana mies houkutella antamaan siemeniä.. voi rassukkaa, alkaa olla jo ihan uuvuksissa.. mutta sääliä ei tässä lajissa tunneta :p

SS hyvin kirjoitettu tuo, "mutta sääliä ei tässä lajissa tunneta"..:LOL:..näinhän se on että, "täytyy takoa silloin kun rauta on kuuma"..;)

ON Minä myös PIIITKÄÄÄSTÄ aikaa oikein kunnon limat yömyöhään bongasin..ei ole kuitenkaan sellaista munanvalkuaismaista vielä..enkä sitten tiedä tuleekohan laisinkaan?..haamu vielä vain testissäkin näkyi mutta oireet on kovat: selkä, munikset, jalat-kaikkia särkee ja huipuksi vatsa ihan kuralla!!|O..
Tänään aloitetaan "työstäminen" ja kun pikku poikanen lähtee mummulaan pariksi yöksi, saakin kirmailla rauhassa pitkin asuntoa ja olla helliä toisillemme!!:heart:

..mulla hiki valuu rintojen alta ja olo surkia kun niin lämmin:snotty:..lähdetään koko poppoo alkuilasta kun hieman viileneepi kotieläinpuistoon katsomaan eläimiä, paistellaan siellä sitten makkaraa ja jälkkäriksi jädet-NAM!!!=)

Uudi onko mitään "oireita"..=)..peukutan sulle lujaa!!!!:wave:

Helteistä perjantaita täältä savosta!!

mur-mur

Muuten, huomasitteko jokin aika sitten, että inkiväärituotteita ei tulis käyttää raskausaikana? Hesarissa oli pieni juttu. Jäi multakin yx luontaistuote sitten pois... Vielä näitä ravintojuttuja, tällaiseenkin törmäsin:

Finally, although the data differ among studies, most agree that high levels of caffeine consumption in women trying to conceive can be associated with low rates of conception ([Christianson et al., 1989], [Jensen et al., 1998], [Stanton and Gray, 1995] and [Williams et al., 1990]) and higher rates of spontaneous abortion ([Dlugosz et al., 1996], [Fernandes et al., 1998] and [Srisuphan and Bracken, 1986]). As with the other papers reviewed, there is a wide range of doses at which these effects are reported as well as some studies showing no effect of caffeine on fertility ([Alderete et al., 1995], [Olsen, 1991] and [Watkinson and Fried, 1985]), but the general consensus is that high levels of caffeine consumption may have adverse effects on fertility and the recommendation is for women who are trying to become pregnant to limit caffeine to <300 mg/day (Nawrot et al., 2003).

Eli kofeiinia alle 300 mg päivässä (alle 3 kupillista).

Olen nyt yrittänyt herkkuja vähentää, ja liikkuakin enemmän. Saa nähdä kuinka kauan innostus säilyy... Mutta ainakin motivaatiota on nyt enempi kuin ennen, ehkä tuo loma teki hyvää tähänkin asiaan!

Nillanilla, minusta tuollaiset kivut juuri noina päivinä kuulostavat oikein hyviltä. Peukkuja, että tarraavat juuri parhaillaan kiinni.

Oivikki, mulla on kanssa tuon painon kanssa ollut nyt ongelmia. Ei ole kyllä mitään ruokarajoitteita, mutta alakulo on vähentänyt ruokahalua. Tosin, kun toukokuussa raskauduin, niin paino oli juuri ennen sitä tipahtanut alipainon puolelle, eli ei siitäkään tolkkua ota. Kovasti yritän syödä, mutta kun ei vaan kauheasti maistu.

Inia, toivotaan ettei se akka kumminkaan hyökkäisi paikalle. Noista kahvi- ja inkiväärijutuista olinkin joskus lueskellut. Luulisin, että kohtuus kaikessa olisi se avainsana.

Kaikille oviksenbongaajille kovasti peukkuja.

Meillä on kotona iskenyt joko kesäkärpänen kun tulee viihdyttyä makuuhuonessa oikein urakalla B) Varmaan ovisaika meneillään täälläkin...
Vanhuus ei muuten tule yksin, olin tässä viikolla mustikassa oikein urakalla (minä kun en mikään kovasti luonnossa viihtyvä tyyppi ole vaikka maatalon tytär olenkin...) niin mustikoiden poimiminen on lempipuuhiani, mutta nyt on selkä ja reidet ihan kipeänä, ei ne menneinä vuosina.

Mukavaa viikonloppua kaikille,
Lumeton

SS kovasti onnea sinne, kun olet saanut noin hyvät viivat ja olette hyvin hyödyntäneet. Nyt vaan peukut pystyyn ja toivotaan parasta.

Inialta täti huis hiiteen puhalletaan  :whistle:  :whistle: Hienoa, että olet saanut kuntoilun käyntiin. Lähetäpä se kuntokärpänen tännekin päin.

Mur-mur huonosti tuli tässä kuussa "työstettyä." Ei oireita ja mahdollinen täti tulee noin 5. ens kuuta. Minä ikään mitään oireita ole tuntenut nuorempanakaan, kumma tyyppi olen.
Sulla kuitenkin hyvät oireet ja juoskaahan nyt ihan vapaasti siellä ympäri ämpäri ja toivotaan, että hyvä tulee.  =)  Älkää nyt kuitenkaan helteessä itseänne tyystin väsyttäkö.

Lumeton mukavaa, että peitto heiluu sitä se kesä teettää. Sait varmaan mahtavan mustikkasaaliin,  toivottavasti paikat paranee pian. Minäkin maalaistalon tyttäriä ja muistan nuo marjareissut hyvin. Aina oli talvisin makassiinissa puolukkaa survottuna. Itse olen niin laiska marjaihminen, että sinne jäävät. (Tulikohan nuorena poimittua liikaa ??)

Nillanillalle tsempityshalit :hug: testiä odotellessa.

Gerbera sinä se vasta aamuvirkku olet. Minä erittäin torkku aamuisin nyt, kun ei tarvi mihinkään lähteä. Vettä sais päähän kaataa, joka aamu.

ON Minäkin haluaisin kotieläinpuistoon. En vielä isäntää ole saanut lähtemään. Oikein tuli vesi kielelle Mur-murin suunnitelmista, makkarat ja kaikki. Täällä on kova helle myös. Kävin koiria uittamassa ja samalla pyörähdin siskolla ja hiki virtas. No koirat ainakin tykkäs, kun pääsi lenkille, vaikka oli kuumakin.
Kultainen noutaja erityisesti tykkää uimisesta. Nyt meni vähän pilveen. Pitäis viedä matot sisään, etteivät kastu, kun juuri kuivanneet ja lisää pitäis pestä, kun olis virtaa.

Kaikille runsaita plussatuulia ja iloista viikonloppua tv Uudi :flower: :wave:

Lupaavalta!!! Lähetän erikoisliima tuohon tarrautumis vaiheeseen noitten lugejen kanssa.

Solakka Silakka kysyi: Mites mimmimamma tuntuuko, että kierto alkaisi uudelleen? Oletko enää testannut?

Jaa, testi addiktion omaavana olen tietenkin testannut. Välillä 3 testiä 4:stä plussaa ja seuraavana päivänä se testi, joka ei edellispäivänä ollut plussaa olikin selkeä plussa...mutta sitten taas seuraavaksi haamuja tiirailemalla. On-off meininkiä. Joten ei tässä hullua hurskaamaksi tule. Mies kyllä viikon alussa kysyi että, kun nuo rintavärkit on noin turpeat..... oletko sinä raskaana? :p
Johon tokasin, että en taida olla.

Ei kierto ole vielä alkannut uudestaan ja yökkäilyt ovat melkein, joka päiväsiä. Tänään jo kahteen otteeseen. No oli miten oli niin aika näyttää missä mennään.

Niin ja minulla valuu hiki kainaloista virtana, olisiko se raskausoire?? Siis minä olen tyypppi , jolla hiki ei valu ennenkuin olen lopettanut raskaan kuntoa vaativan urheilusuorituksen. Ja silloin vaan selästä ja otsasta ????

Inialle peukutukset että täti olisi sinunkin osalta viisastunut ja unohtannut teidän osoitteen, noin 9 kk:deksi.

Lumeton en usko että tuo alipaino on niin suuri ongelma, jos kuukautiset suht säännölliset. En nyt suoraan muista historiaasi. :headwall:

Minullakin onglelmia aikanaan tuon painon kanssa , kun vatsa toimi liiankin hyvin. Aina ruokailun jälkeen 30 min sisällä kauheat krampit ja eikun vessaan. Paljastui että minulla on yliherkkyys paprikajauheelle.....ja sitä löytyy melkein kaikista marinaadeista, makkaroista ja valmis kastikkeista. Painoni oli silloin 58 kg ja pituus 175. Nykyään paino jossain 65-69 välillä. Silloin ihmiset luuli että kärsin anoreksiasta!!! Sen takia oma ruoka on paras valinta ja syö silloin, kun on nälkä.

Mur-mur..... näen teidän kirmailevan tuolla teidän asunnossa sieluni silmin. Hyödyntäkää tuo ovis aika :)

Gerperalle muuten vaan tsempitykset :)

Mukavaa viikonloppua teille kaikille ja samoin kunnon peukutukset kaikille, joita unodin mainita.

Mimmimamma

no voi mimmimamma, kun on jännittävää! Sulla tuo piinailu eikun jatkuu vaan!

nillanilla, jokos oisit sortunut testailemaan? ... ;)

Joo, kyllä mä nyt olen niin valmistautunut tädin tuloon, ettei ees harmita. Luulen että kahdessa testissä ois ees haamu näkyny (herkkiä testejä ), jos jotain muuta ois tuloillaan. Lähinnä odottelen jo ensi kiertoa, onneksi jo parin viikon päästä pääsee taas yrittämään! Täytyy kyllä sanoa, että mulla on mukavampaa muulloin kuin ovisaikaan, silloin se on vähän sellaista kalenterin kanssa suunniteltua. Että nyt ois sitten pakko...

Nyt vettä raskausmyllyyn! Viimeyönä heräsin selviin menkkakipuihin, pöpperöisenä kävelin vessaan ja ajattelin että menkat alkaa kunnes heräsin enemmän ja totesin että väärähälytys. Takas nukkumaan ja aamulla vielä jomotteli kunnolla. Töihin kun pääsin ei mitään tuntemuksia missään. Muistelisin että joku kerta inssissäkin oli tuollainen yö että heräsin kesken unien mutta negahan se silloin oli mutta miten nyt :eek: en tiedä milloin testaisin, kohtahan sitä vois yrittää alkiot ovat nyt 11pv ikäiset. Kaiken liiman ja tarran otan kiitollisuudella vastaan. Ja toivon että onni kääntyy.

murmur kirmailkaa oikein kunnolla niin että plussa tulee

inia :headwall: tuleeko täti vai ei, huomenna se selviää

Minä olen kans aika huono marjassa kävijä ja jos tekee mieli poimia niin puolukat on mun lempparipoimittavia. Muuten kyllä tykkään käydä metikössä kävelemässä ja paljon olen vaelluksia tehnyt viikonloppuisin ja sekä viikonmittaisa, mukaavaa rentouttavaa patikointia ei voita mikään.

Kaikki joilla ovis tuloillaan niin takokaa nyt kunnolla kun rauta on kuuma :LOL:
MIMMIMAMMALLA jännät paikat sinne plussan heitän!

Täälläperällä satoi juuri kovasti vettä mutta ah,niin ihanan lämmintä on ilma. Ostin uudet lenkkarit että pääsen kunnolla taas kävelemään,joskus kävelen jopa sauvojen kanssa. Minusta on kiva kun alkaa kääntymään syksyyn.

RKTT läisille hurjat plussa puhurit ja paljon ovisplussaa testaajaille

mimmimamma..miehän ihan sinun tilanteesi jo unhoitin:headwall: -Hurjan kauhean paljon liimaa, sitä super sellaista ja plussan vahvistumista ja että pysyisikin niin =) jännittää minuakin siun puolesta!!

nillanilla oikein tunnen miten siulla on jänskät paikat nyt..ajattele, jos tuplat siellä alkaisi kasvamaan:heart:..se olisi jo NIIN SUURI LAHJA ettei sitä oikein käsittäiskään..ainakin mulle olisi =):heart: kovasti puhaltelen plussatuulia sinne siun luo ja laittelen rekkalastillisen sitä huippu-super liimaa, missä sitten asusteletkin!!!!

..voisithan sie jo testailla..eikös?;)(sanoo maailman kärsimättömin immeinen)..

Mulla itsellänikin on nyt toiveet korkialla..sitä vaan saattaa niin persuuksille sitten tipahtaa..mutta taas siitä vaan noustaan uuteen kiertoon hetken suremisen jälkeen:)

Inia:attn: tädille kustansin menolipun Huitsin Nevadaan..kun nyt ei vain olisi koneesta myöhästynyt?..ruojake koko akka!!|O

Rentoa Illanjatkoa kaikille!!:wave:

mur-mur

Mahtuukohan mukaan vielä yksi 40+ vauvakuumeilija?! Entuudestaan minulla on 4 lasta ja nyt kuumeilen nykyisen mieheni kanssa ensimmäistä yhteistä. Viime kesänä sainkin jonkun aikaa nauttia raskaudesta, se oli aivan ihanaa, kunnes sitten ekassa ultrassa rv 12 todettiinkin tuulimunaksi. Sen jälkeen ei ole mitään tapahtunut, ei edes haamuviivaa ole kertaakaan ollut :( Minä kanssa olen testien suurkuluttaja kun kierto on niin epäsäännöllinen niin aina on pakko testata että jospa sittenkin. Se on niin väärin että raskaus ja menkkaoireet on niin samanlaisia. Joka kerta toiveet herää ja sitten on kova paikka kun testaa negan. Mutta kyllähän te tiedätte... Ajan loppuminen kanssa pelottaa hirveästi kun tota ikää on jo eli täytän siis muutaman päivän päästä 43 v. Etsin muutama päivä sitten netistä samanhenkisiä ihmisiä ja törmäsin tähän teidän ryhmään, joka vaikuttaa siis niin mahtavalta ja jaksaa tsempata toisiaan. Olen lueskellut teidän juttuja ja nytpä sitten päätin kirjoittaa itsekin. Täällä kanssa odottelaan alkaako menkat vai mitä tapahtuu, kp 45/40-jotain menossa... Tänään aamupäivällä iski yhtäkkiä menkkajomotukset ja alavatsa on ollut niin turvoksissa, mutta eipähän ole menkkoja vielä näkynyt. Aikaisemmissa raskauksissa ei ole ollut mitään raskausoireita kun olen plussannut. Paitsi tm-raskaudessa rinnat oli pitkään kipeet. No mutta joka tapauksessa liityn siis piinailijoitten joukkoon ja yritän pitää jalat taas maan pinnalla ettei turhia toivoisi...

Ai niin, sitä piti vielä sanoa että minä en ole ovulaatioita mittaillut ja ylipäänsäkin huomasin, että osa termeistä mitä ootte täällä käyttänyt on minulle outoja, joten älkää välittäkö jos mie olen välillä vähän ulapalla :)

No niin, ja nyt vaan lisää plussia tähän pinoon!!!!!!!!!!!

Hei kaikille tänään onkin ollut ihanan vilkasta jutustelua täällä!

Lumeton mustikat on mun herkua myöskin ja yleensä niitä poimin. Tänä vuonna en jaksanut lähteä vaikka, viimevkonloppuna olisi ollut hyvä mahdollisuus, vähän kyllä harmittaa, mutta ei voi enään mitään. Alkaa nimittäin täällä olla mustikat poimittu. Pidätkö mustikkapiirakasta? Se mun herkkua! Jospa se makuuhuonessa viihtyminen vähän myös lisäisi sitä ruokahalua.

Gerbera ja Inia jospa se tätsy kuitenkin eksyisi matkalla, vaikka tänne, kun ensi merkit jo näkyvät täällä.

Inia minäkin ensin vähensin kahvia, kun tuosta kuulin ja keväällä lopeti kokonaan säännöllisen kahvin juonnin, nyt taas juon lähes joka päivä, kun olen tauolla. Liikunta intoa, motivaation ylläpitämiseksi mieti tulevaa + testissä.

Mur-Mur hyvää vkkoloppua miehesi kanssa!

Uudi näen sieluni silmin, kuinka koirasi nauttivat uimisesta! Montako koiraa teillä on?

Mimmimamma tsemppiä, onpa tilanne, ei kai niitä haamuja ja plussia voi tyhjästä tulla!

Nillanilla aivan mahtavaa mitkä merkit, toivotaan kovasti ++ nyt!

Sariella tervetuloa mukaan!

Itsellä alkoin iltpäivällä päänsärky ja ukkostahan se enteili, ei ilma kuitenkaan seljennyt vaan edelleen on ukkosta ilmassa ja päätä särkee. Otan yöksi särkylääkkeen, jota saan nukuttua. Päivällä se ei niin pahasti haitta, että lääkettä pitäisi ottaa. Tältä ilmapuntarilta kaikille säköisiä +++++ lähetän ja hyvä yötä.

Täällä vielä haahuilen valveilla, konetta tulin sammuttamaan..olipas kiva ilta miehekkeeni kanssa-simpat varmaan taltehen ottettu jo varuilta muhimaan;)..eihän sitä tiedä miten sitkeitä sissejä ovat ja jaksavat tuonne ovishuippuun elellä!!

Sariella09
lämpimästi olet tervetullut meidän sekalaiseen sakkiimme, kaikilla meillä se sama päämäärä on-raskautuminen. =) jospa ne "jomotukset" tietäisi hyvää..eihän sitä tiedä.. peukutan sulle kovasti + puolesta!!:wave:

..taidat muuten olla sinäkin jellona horoskoopissa..;) täällä toinen samanmoinen..mulla synttärit 3.8..

..nyt mammimaan ja pikaiseen, alkaa jo pieni krapulan poikanen iskeä kun kuoharia nautiskelin:p aamulla onneksi saa nukkua pitkään.

mur-mur

Huomenia kaikille!

Mä heräsin ekan kerran jo viideltä, enkä saanut unta. Ihmettelin kun ei vieläkään koske selkään, pitäis jo jos tänään täti tulossa. Mietin sitten että jospa ei tuliskaan! Jos sunnuntaina pääsis taas testaamaan... Mutta kun sitten kasilta heräsin, olikin jo selkä niin tutun kipeä. Nyt siis kp1. No, tätähän ne testit kertoi. Kummallisen vähän on kyllä ollut pms-oireita, rinnat vähän kipeet, mutt oikeestaan tänään eniten. Ja selkä ei yhtään etukäteen kipeä, niinkuin usein. Eikä juuri masistakaan.

Mutta kiitos teille tsempeistä! Mä menen nyt vauhdilla toivottavasti vielä yhtä luomuyritystä kohti! (ellei nyt tuu jotain superlyhyttä kiertoa... mies siis palaa reissusta kp12, ja mulla ovisplussa tulee välillä kp11-kp14, mutta usein kp12 - jännäksi menee...)

Sarielle, tervetuloa! :flower: Ihanaa saada uuttakin porukkaa mukaan! Varoitus vaan, täällä se kuumeilu vaan pahenee, joskus menee ihan hulluuden partaalle :LOL:
Meetkö ihan luomusti? Onko sun kiertoa tutkittu, jos noin heittelee?

Sariella09 mukaan vaan tähän kivaan porukkaan. Inia mainitsikin jo että kuumeilu täällä menee joskus hulluuden partaalle ja se on TOTTA :LOL:

Inia toivotaan että seuraavalla kerralla onnistuu, jännäksi teilläkin menee noitten päivien kanssa :whistle:

Oivikki toivon että päänsärky hellittää se on ikävä vaiva jos pitkään jomottelee

Murmur kyllähän se plussa ois SUURI LAHJA jos semmoisen saisi niin miten sen oikein ymmärtäisikään?? =)

Tässä sitä vaan zumet ja luget menee, kuin vanhastaan ja rutiinilla. Nyt ei mitään oireita. Ajatus testaamisesta tuntuu riskipeliltä että jos testaa ja tulee nega niin menettää nää muutamat päivät jolloin voi kuvitella olevansa raskaana. Hullua mutta totta. Ja jos tulis plussa ni miten se menisi tajuntaan kunnolla? tää on todella ihan hullua hommaa, mutta katsotaan miltä huomen aamulla tuntuu kun herää :kieh: toden totta negan saatuani,sittenhän sitä surisi hetken ja menisi taas eteenpäin olisi yksi sunnuntai aikaa koota ajatukset ennen töihin menemistä...

Nyt lähden vähäsen pyöräilemään kun aurinkokin paistaa ja saapi muuta ajateltavaa :wave:

MIMMIMAMMA kuinkas siellä oikein voidaan?

Inia :hug: voi harmituksen harmitus..mutta jos jotain myönteistä niin kroppa toimii ja säännöllisesti(ovis/kuukautiset), eikös?=) tsemppaan kovasti uuteen kiertoon!!

ON haamu vahvistunut selkeästi, pitänee jo digillä katsella päivällä:)..tosin uskon sen huipun tulevan kuitenkin tuossa 2-3.8..siimahäntiä vaan paraati sinne valmiiksi-illasta jatkuu "työstäminen":p jos ei ihmeitä satu ja tapahdu..

Tämä päivä hieman pilvisempi ja se passaa mulle..eilen illalla/yöllä istuksittiin miehekkeeni kera meidän partsulla ja nautittiin % juomia;) ihanassa kynttilän valossa(useamman kynttilän)..minä niin tykkään juuri näin tunnelmoida syksyn saapuessa. Olen rakennellut sellaisen pikkku "sopen" jolla voi vaikka saunomisen jälkeen huilia rauhassa uteliaiden katseilta.
Humala kasvaa jo naapuriin asti,(ylös) Kuusama peittää kivasti oiviaukoa ja varjostaa kuumalla. Asumme maan tasalla rivarissa ja yksi sivu on auki johon anopin antaman kuusaman istutin..5v. päästä se innostui nyt tänä kesänä kukkimaan kauniisti mutta vain hetken.
Mahdottomasti kasvaa ja ronsyää, ensi vuonna täytyy jo keväästä hieman ohjailla kasvusuuntaa niin saan sen kauniisti pajusermiä vasten kaarelle.:flower:

nillanillanille huomiselle(jos testaat?) hurjasti onnea!!:flower::heart:

Plussatuulia kaikille!! :whistle: ..tuosta se lähti!!

mur-mur

Inia (42).................kp1/26-29.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp6/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp10/25..............yk15........4.
mur-mur (43).............kp13/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp14/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp21/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp22/28-30............yk3..........3./1. yht.
Uudi (46)...................kp23/24-30............yk6...........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp26/28-33.........yk5........1.
Päikki (40).................kp26/?...............y.2v................2.
mimmimamma .............kp27/28............?..............4./1. yhteinen
ikiemo (44).................kp27/20-50.........y?..........4.
Jadette (39)...............kp31/28-30..........yk6...........3.
Sariella09 (42)..........kp45/40.........yk?........5./1.yhteinen
star-67 (42)................kp49/26-33(-39)....yk6........3.
äitijo2x (46)...............kp56/27-28............yk?........3.

siira, lumeton, oivikki

RKTT
gerpera (48).............dpo9
nillanilla (42).............pp8
Solakka Silakka (40)..dpo2
[/i]

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

Mukana myös:

Pinon jättäneet:

40+ SO WHAT (VOL. 3)
40+ SO WHAT (VOL. 2)

Yhteistyössä