40+ so what! (vol. 4)

Täällä Torpeedo, tuon listassa olevan YRJÖklubin ensimmäinen jäsen :wave: B) .Jos joku vielä muistaa :D .Luen aina silloin tällöin pinoanne ja fiilistelen vanhoja muistoja....ihanaa :heart: Silloin yritimme tätä meidän pikkukuutosta ja aika nopeasti sitten plussasin :heart: Voi niitä aikoja.....ja taisi tuo yrjöklubikin saada nimensä minun mukaani, kun pää pöntössä olin muutaman kk:n.
Raskaus meni melko mukavasti, vaikka vauvan pientä kokoa ihmeteltiin, ja välillä aina ultrattiin.Lopussa vielä sydänäänissäkin oli jotain poikkeamaa, mutta sieltä vaan pikkuruinen poika sitten ulos tupsahti :heart: :heart:
Vauva on nyt 7kk, ja niiiiiin lutuinen, että jaksakaa vaan yrittää.....ihan hyvin sitä jaksaa yli 40-vuotiaatkin vauva-arkea pyörittää.Voi, kun saisitte kaikki plussan ja kääröt kainaloonne :whistle: ++++++++++ siinä plussapuhurit ihan joka mimmille :heart:
Aika rankkaa tietysti on kun on kuusi lasta ikävälillä 7kk---13v, mutta päivääkän en vaihtais pois :heart:
Ihanaa kuumeilua kaikille ja jättitsemppi jokaiselle :hug: :heart:
Kesäisin terkuin,Torpeedo B) =)

Huh, huh olipas mulla oviskivut..alkoi yöllä oikein KUNNOLLA kipuilemaan ja jouduin ottamaan Litalginia..se taas vetää miut ihan veltoks.(rentouttaa vattalihakset)

Kun sitä sopua ei nyt eilen mihekkeeni kanssa löytynyt, testailin vielä tuossa parisen tuntia siten digillä-sarvi täynny vieläkin!!..eli mahkuja vielä olisi..vaikkakin näytti jo selkeästi hailumpaa se testipuikon viiva kuin ensimmäisellä keralla..

CB:llä digistä näin:
"Digitaalinen Clearblue-ovulaatiotesti tunnistaa LH-ovulaatiohormonin pitoisuuden nousun 24-36 tuntia ennen ovulaatiota ja kertoo kierron kaksi hedelmällisintä päivää. Kun olet yhdynnässä näiden kahden päivän aikana, sinulla on parhaat mahdollisuudet tulla raskaaksi". :D
Joka sivustolla vähän eri tyylillä puhutaan oviksesta ja sen kestosta.

Päikki plussa se haamukin, joten toivon sen vahvistumista ja varovaisen HURJAT onnittelut täältä multa lähteepi sulle, tarraa ja super limaa triljoona kiloa!!!!!:wave::flower:

Jadette harmitus taas tuo täti-immeinen:hug:kovakallonen täti kyllä on!!:headwall:

mimmimamma..alkoiko sulla nyt vuotelemaan..oletko enää testannut? lämmin :hug: täältä lähtee..jospa siellä masussa luuraisi kuitenkin pieni ja sitkeä sissi.. :)

nillanilla nyt vain uutta testiä ostelemaan..elä pie meitä jännityksessä IIIIKKKKKK!!!..minäkö muka utelias :saint: ..ei pidä paikkaansa.. ;)

Torpedolle onnittelut pikku lapsosesta..7kk. hän oli, eikös?..ihana ikä, kovasti yrittää liikkua ja höpöttää omaa kieltään.:heart:

Terkuin mur-mur, jolla jo parempi mieli tänään..vielä kun sen könsikkään saan illasta kellistettyä..:D ..nyt jo puheväleissä ollaan!

Ai, meinas gerppiksen kuulumiset unhoittua..mites on??=)

Päikki testiajalla tullut haamu on plussa! =) Toivottavasti jatkaa vahvistumista, tarranauhaa, teippiä ja liimaa lähetän sinne tulemaan pikana! Aivan ihanaa ja niin jännittävää!

Nilla ei voi olla totta, en ole ennen kuullutkaan, että kävisi noin. No ehkä me maltetaan odotella sun testausta, jos sinä maltat. Jatkossa minä kyllä pidän vähintään 2 testiä saatavilla, kun testaan.

Jadette :headwall: siis ei! Miten ärsyttävää. :hug:

Mur-Mur hieno ennustuksen sait! Kuule, olen samaa mieltä, että kyllä ne siimahännät oli siellä jo valmiusasemissa odotelemassa, kun sun munis irtosi, tietysti tänään voi vielä varmistella.

Mimmimamma hyvä, kun olet helpottunut ja tosiaan, jos ei ole nyt normaali vuoto niin käy seillä gynellä.

Torpeedo Onne pojasta! Kivaa, kun kannustat meitä edelleen yritäämään.

++++ kaikille!

taas täällä palstaa lueskelen..
nillanilla olikos sinulla testipuikko otettu pois suojapaperista jo kauan ennen testausta? Minulla kävi kerran niin liuska-r-testin kanssa, että ensin meinasin testata, otin pois suojamuovista, sitten pöksyyn tulikin pupu, enkä käyttänyt testiä. Seuraavana päivänä uskalsin vasta testin käyttää ja siinä kävi niin, että kontrolliviivaakaan ei tullut. Eli se testipää oli ehtinyt jotenkin kuivua..

Koskas Päikki testaat uudelleen? Huomenna? :p peukkuja sinne!!

Ja mimmimamma laitoin sinulle kierron aluksi tän päivän, ymmärsin että nyt kuukautisvuoto alkoi kuitenkin. Korjaan jos väärin. Mutta onko se nyt kunnon vuoto? Mistä ne plussat testeihin on tullut?

Päikki Onnea Haamusta ja todella paljon liimaa ja tarraa niin paljon että pysyy kiinni

Niin, testi oli Apteekin oma-testi.Siihenhän pitää tulla tarkistusviivan ja testiviivan paikoille kummatkin viivat niin on plussa. Jos tulee vain tarkistusviivan kohdalle yksi viiva niin on nega. ja jollei ollenkaan viivoja niin epäonnistunut sekä jos vain testiviivan kohdalle yksi viiva niin on kans epäonnistunut, mulle kävi niin. Olen sillä aikaisemminkin testannu ja silloin kaikki ok.Selvät negat. Juu, löröttelin purkkiin ja aukaisin pussin joka oli oikeaoppisesti kiinni. Pidin puikkoa nesteessä ja korkki päälle ja odottelin eikä tullut muuta viivaa kuin se tarkistusviiva joka tarkoittaa epäonnistumista :(

Mutta huomenna apteekkiin ja ostan taas ton Apteekin oma-testin. Tiistai aamul sitten uusiksi. Mietin vaan että kun Lugesta tulee purkkiin smmoista valkoista mönjää nesteen pintaan oisikohan se voinut ollut syynä ettei testin tekeminen onnistunut...Tjaaa ei tiedä mutta rktt tässä siis vielä ollaan ;) ja en tietenkään heittänyt roskiin testipuikkoa, jota kattelin juuri äsken (vaikkei niin saisi tehdä mutta tein kuitenkin eihän se luotettava ole) ja siihen oli ilmestynyt toinen haamu viiva :eek: en koskaan ole nähny omassa testissä kahta viivaa vaik toinen on haamu ja se viel 10 h vanha, mutta nyt on nähty! oooo myy gooood! kyllä tässä nyt tarvitaan rautahermoja ja paljon! ja saattaapi nuo luget sotkee testejä joten luulen että koko testi meni ihan mönkään. Mutta saanhan minä muistella sitten negan jälkeen että on nähty vilausella kaksi viivaa :LOL:

nillanilla sie piät meitä vielä jännityksessä..:whistle:
Tuo Apteekin raskaustesti on herkkyydeltään 25 mlU/ml hCG..eli ei HERKIN!!
Jännä kun tuohon controlli kohtaan tuli sitten haamu myöhemmin..mitähän se tarkoittanee.. =) ..kenties+++:heart: toivon sulle sitä kovin, huomiseen siis jäämme jännäämään!!:wave:

Ps. Minun netistä löytämien tietojen mukaan ei lugesteron näytä vääriä +/- tuloksia..ole siis huoletta sen suhteen:)..jotenkin mie luulen että sulla olisi nyt pulla/pullat uunissa;)(jos näin voi sanoa)

mur-mur

Inia, en vielä sitä gyneaikaa ole tilaillut, koskapa olleet heinäkuun lomalla. Nyt pitääkin olla heti asialla alkuviikosta. Tuon veren hyytymistekijän sain testattua ja se oli ihan normaali, mutta hb:n olin taas saanut noilla vuodoilla alle sadan. Olen koettanut olla tämän kuukauden matalahiilarisella ruokavaliolla, ihan vain kokeeksi auttaako pco-oireisiin. Ehkäpä auttoi, kun ei mitään kurjia menkkavaivoja nyt ollutkaan, vain tuo vaimea jomotus. Vuotokaan ei vaikuta nyt niin hurjalta... tuleehan sitä edelleen, mutta inhimillisen runsaasti vain.

Kyllä täällä nyt niin jännittävät ajat ovat Päikillä ja Nillalla, että aamuruuhka sivuilla on varmasti melkoinen. Inialle ja Mimmimammalle pahoittelut tädistä myös... Se on kyllä totta, mitä Mimmimamma sanoi, että tädin tulo on piinailupäivinä toisaalta helpotuskin... Vaikka sitä niin pettyy ja melkein katkeroituukin, niin silti tulee aina sellainen helpotus päälle kun tirskahtaa! Murmur, minullakin on vanhemmiten alkaneet nuo pms-oireet siirtyä paremmin tuonne ovisaikaan. Ukko suorastaan ärsyttää minua silloin ja kaikki pienetkin epäkohdat hänessä ottavat päähän. Samalla ukko-kulta tietysti himottaakin... ONNEKSI, ettei ainakaan vielä maistu puulta tuo lemmiskely-homma. Ja miekkonen tietysti vain tykkää kun vaimo siemenet mielessään tekee aloitteita sekstailuun vähän väliä!!!

Maalta palattu, ollaan yl. viikonloput maaseudulla, saa näin syksyllä syödä marjoja, olla ulkona ja grillata, tietty minä grillaan jotain muuta ku makkaraa.
Päikille onnea plussasta! Ei viivan vahvuudella ole mitään merkitystä, kunhan on viiva =).
Nillanilla, oot aikasin liikkeellä testin kans...pp14 on se oikea aika, eikös? Ja nyt jo roskishaamu, jesss! Luget ei mitenkään vaikuta testitulokseen. Minä kans aina testannut apteekin omalla, aina ollut luotettava. Mutta älähän hosu, nyt vasta pp9 ;) .
Kaikille RKTT:lle plussia =) !
Mimmimammalle ja Inialle pahoittelut tädistä :( , itellä kans menkkaolo, jokohan huomena alkaa, sen verran menkkajomotusta ja turvotusta :ashamed: .
gerpera

Nilla voi kuinka jännää. No huomenna sitten apteekin kautta, voisithan ostaa myös jonkun herkän testin, toisaalta jotkut +saanneet ovat kokeneetkin, että herkissä näkyy oikeasti heikommin se + kuin noissa normaaleissa. Luget eivät mulla ole ainakaan noin vaikuttaneet. Ihanaa kyllä katsella niitä kahta viivaa, vaikka ei tulekaan testi aikana ja niihin ei voi siis luottaa, mullahan tuli kerran testiajan jälkeen haamu + yhteen liuskatestiin ja vaikka tiesinkin, että se ei mitään takoita oli kuitenkin hienoa sitä katsella. Uskon mur-murin kanssa samalla tavalla, että pullat on sulla uunissa =)

Jadette tuo matalahiilarinen ruokavaljo kuulosti tehokaalle, voi kurja miten alas oli tuo hb laskenut!

Huomenna töihin, mihin se loma hujahti?

Kiitos kaikille hengessä elämisestä. Jos on hetkikin aikaa ajatella, niin meinaan tulla hermoheikoksi. Toisekseen tää omien tissien puristelu on pakko saada loppumaan. :LOL:
Solakka Silakka Ajattelin, että jos testaisi seuraavan kerran tiistaina aamulla, niin näkisi suuremmalla varmuudella sen nouseeko hcg oikeasti. Kyllä tiistaina pitäisi jo näkyä oikea viiva, eikä vaan haamu.

Jadette Mulla on positiivisia kokemuksia matalahiilarisesta ruokavaliosta. No, tietty laihduin sen myötä, mutta parasta oli, että energiataso ja mieliala nousivat huomattavasti + kaikenlaiset pienet renkat kropassa vähenivät (esim. vatsavaivat, hiivaongelmat jne.). Toivottavasti ruokavaliosta on sulle apua pco-oireisiin.

Jäipä nyt kuitenkin pupustelemati..nukahdin hetkeksi elokuvan aikaan soffalle ja mies sitten jo meni nukkumaan kun heräilin pöpperöisenä..on siis mentävä niillä perjantan simpoilla, enkä oikein usko nyt tärpin käyvän..

Miun on hirveän vaikia lähestyä miestäni kun hän tuollainen "möksöttäjä" luonteltaan jos jotain kismaa tulee..itse tykkään jutella asiat halki ja siippa sitä kammoksuu-jostain kumman syystä..minä kyllä sen aloitteen teenkin jos riidanpoikasta ollut, yleensä jo hetken päästä asian unhoittaneena hölötän ja pölötän niin kuin ennenkin, mies taas ärsytävästi mököttää..ja varsinkin en tykkää tuosta "vihan päälle" nukumaan menosta, minua jää niin kovin vaivaamaan ja hiertämään kun valvoskelen sitten yksinäni ja mietin kaikkea mitä sanoin ja mitä hän sanoi jne, jne....

Ymmärränhän minä sen että ei olla kaikki samasta puusta veistettyjä mutta tuo hänen jurous&siisäänpäin kääntyneisyys (aina välistä ) pistää mietityttämään tämän suhteen vahvuutta..pikku purkaus taas tässä näin yön tunteina:)..se vaan aina helpottaa pikkasen kun saapi tuntojaan kirjoitella teille-kiitos siitä!!!!:flower:

Joka suhteessa varmasti ne omat "kompastus kivensä", luulenpa niin;)

Ötyä vain teille jotka vielä valvoskelette!!

mur-mur

Minä valvoskelen... Meidän suhteessa minä olen se mököttäjä ja minua ärsyttää kun toinen on riitelyn jälkeen heti kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan... hölöttämässä mur-mur kuvailemallasi tavalla. Näin erilaisia me ollaan, toinen vaatii pidemmän leppymisajan ja toinen on heti valmis unohtamaan.

Meillä mökötettiin minun toimestani ainakin viisi vuotta - kerran kuukaudessa - kun halusin niin kovasti kolmatta lasta, eikä mies suostunut millään. Lopulta mökötys palkittiin ja mies suostui - väsyttämällä. Heh, aika kamalaa painostusta, mutta liian kauan piinasi, kun nyt sitten se ei tunnu enää onnistuvan. Välillä tuleekin sellaisia vihan tunteita, että mies laski varman päälle ja suostui kun aika on ohi!!! Nykyäänkin sanoo, että vauva saa tulla jos on tullakseen, mutta ettei hänellä varsinaisesti kuumetta ole. Ehkä luoja on sitten tulkinnut homman niin, että kun molemmat eivät vauvaa sataprosenttisesti halua, niin eipä sitä heille sitten anneta enää.

Kolmannesta lapsesta - tai taitaa se olla mahdollisuudesta saada joskus vielä tytär kahden poikalapsen lisäksi - tuli minulle vähän niin kuin pakkomielle. Tämä on ollut meidän suhteen "kompastuskivi" ja voi niitä riideltyjä öitä asian tiimoilta! Välillä mies kyllä tunnusti, että pelkää olevansa kykenemätön "tekemään" tyttöä, että pettyisin kuitenkin ja vaatisin neljättä lasta tytön toivossa. No, nyt olen kuitenkin nuo sukupuoliasiat onneksi hyväksynyt ja toiveissa vain lapsi. Ja tänään olin huomaavinani miehenkin puolelta pientä harmistusta kun menkat taas saapuilivat.

Pikaisesti vielä..

En minäkään "unohda" sitä riitaa joka tulee heti mutta en jaksa vaan mököttää pitkään-se kait yleisempää muutenkin naisilla;) tuo mököttäminen siis..sitten jossain vaiheessa kuitenkin asiasta haluaisin keskustella kun enimmät höyryt on puhallelltu, mies vaan ei halua tai kykene..:|

Meillä myös minulla enempi se vauvakuume, silläpä tuo ukko paha varmaankin hieman kosti(lapsellista mielestäni) että, "siitäs sait kun olit niin nalkuttava" ja ei ollut halukas peiton heiluttelu puuhiin vaikka tiesi ajan olevan nyt kypsä!!(ovis)..omalla tavallaaan lasta hänkin haluaa mutta enempi miettii niitä negojakin asioita mitä kenties pikkuinen tuo tulleessaan, jaksetaanko hoitaa jne..minä taas olen sen verta sellainen rohkeampi ja yritän olla edeltä käsin hurjasti suremati-sitäkin kun on tullut PALJON yh:na tehtyä, uskokaa pois!!

Tokihan se vaavi tuo muutoksen perheeseen muutenkin, kuin vain yhtenä lisäjäsenenä..kaikki aina lutviutuu kuitenkin loppujen lopuksi, vaikkakin esim. väsyä silloin vauva aikaan olisi tiedossa..minusta sen arvoista kuitenkin jos pikkuinen vielä yllättäisi tulollaan.:heart:

Ötyä taas kertaalleen..kiva jadette kun kirjoittelit!=)

mur-mur

Jadette ja mur-mur, tuosta mököttämisestä, näköjään mielenk. aihe :saint:.
Meillä se olen minä, mutta en mäkää kauaa jaksa mököttää. Mies ei osaa mököttää, ei koskaan sano tahallaan pahasti, ei haasta riitaa, aina valmis petipuuhiin...
Jos meille, tai siis mulle, tulee jostain kismaa ni yksin saan riidellä. Ärsyttää ku toinen vaa hiljaa, ei puolustele, ei kommentoi, on ihan avuton ja sekös mua ärsyttää.
Olen kans sellanen et jos jotain kismaa on ni asiat pitää puhua heti. Jos illal menee pahal mielel nukkuu ni uni on kyl olematonta. Et tällasta :whistle: .
Harmi sinulle mur-mur, et miehesi "kostaa" seksillä, jos ollu riitaa...
Täällä myös minulla se vauvakuume. Ehkäisyä ei käytetä, mies tietää et voin tulla vielä raskaaksi, mahdollisesti :/ .
gerpera

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Uudi (46)...................kp2/24-30............yk7...........3./1.yht.
mimmimamma ...........kp2/28............?..............4./1. yhteinen
Jadette (39)...............kp2/28-30..........yk7...........3.
Inia (42).................kp3/26-29.......yk11....1.
Taikakuu (40).............kp8/27-32.........?............2./1.yhteinen
liiza (43).....................kp12/25..............yk15........4.
mur-mur (43).............kp15/28....................yk6.........3.
Solakka Silakka (40)..kp16/25-27.........yk11........1.
pääpilvissä (46)........kp23/25-43.........?............1.yhteinen
gerpera (48)..............kp24/28-30............yk3..........3./1. yht.
nillanilla (42)..............kp28/28-33.........yk5........1.
Päikki (40).................kp28/?...............y.2v................2.
ikiemo (44).................kp29/20-50.........y?..........4.
Sariella09 (42)..........kp48/40.........yk?........5./1.yhteinen
star-67 (42)................kp51/26-33(-39)....yk6........3.
äitijo2x (46)...............kp58/27-28............yk?........3.

:flower: Kesätauolla :flower:
siira, lumeton, oivikki

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
gerpera (48).............dpo11
nillanilla (42).............pp10
Solakka Silakka (40)..dpo4
mur-mur (43)...........dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Tuosta mököttämisestä. On se kauheaa olla riidoissa. Itse pidän parisuhteessa siitä, että asiat puhutaan läpi, jos joku hiertää ja ettei jompikumpi haudo mielessään jotain kummallisia. Olen herkkä vaistoamaan toisen mielialan ja nukkumaan pitää mennä sovussa.

Meillä ei ole ollut vielä edes kunnon riitoja, ollaan oltu yhdessä reilu 1,5 vuotta, mutta pari kertaa olen totaalisesti räjähtänyt jostain mitä en siedä, mutta leppynyt yhtä nopeasti. Myöhemmin, kun olen miettinyt räjähdyksen todellista syytä, olen huomannut kantavani taustalla huolta tästä raskautumisesta ja sen oikeasti stressaavan. Meillä on molemmilla vauvakuumetta, kun ei sitä ensimmäistäkään ennestään ole. Tiedän, että pitäisi ottaa rennommin, mutta en vaan osaa.

Inia sopiiko, että päivittelen listaa vielä tämän viikon ja sitten vaihdetaan? Voin sitten joskus taas tuurata sinua. Suunniteltiin vaellusretki alkavaksi ensi viikon alussa, lähdetään Pohjois-Karjalan kunnaille. En ole koskaan ennen käynyt sielläpäin. Patikoidessa kuluukin viimeiset piinapäivät ja täti tullee reissun päätteeksi kylään.. Mutta sitten onkin jo aika soittaa klinikalle inssiin menosta :p

Huhuu! Meidän testailijat pitää meitä jännityksessä. Minulla on tunne, että pari plussaa saattaa nyt tupsahtaa..:heart: :heart:

Mites Sariella, sinulla on jo viikon mennyt yli, onko normaalia?

Mie myöskin huhuilen nillanillaa ja Päikkiä..mikä on siellä tilanne?=)

Juu, on ne nämä parisuhde asiat sellaisia kinkkisiä useinkin..myönnän että meillä on parisuhteessa noita ongelmia liikaakin ja välistä mietinkin tämän vaavihaaveen hautaamista:|

Sitä vaan nyt kuitenkin porskutellaan päivä kerrallansa ja haaveilen aina siitä "toimivasta" parisuhteesta..pitkään olin vain lapsen kanssa kahdelleen, melkein 14v ja on se vähän vaikia aloitella sitä toisen kanssa yhteiseloa kun on jo omat tavat ja rutiinit, toinen täytyisi muistaa ottaa huomioon jne..

Kyllä meillä kriisejäkin on pari ollut ja ero näytti jo vääjäämättömältä-silloinkin minä miehelle taoin "järkeä" päähän että "puhu hyvä mies-PUHU"!!!!..ärsyttää niin joskus se lypsäminen ja heti hän hermostuu kun ei vain kykene tunteistaan oikein puhumaan..no, nyt en enempää ukko raiskaa moiti;)..lapsi on hälle tärkeä ja paljon pojan kanssa viettääkin aikaa, myös kotiaskareet häneltä luonistuu TOOOSIII hyvin!!!!:D..häpeilen myönnän että minua tympii tuo ruoan laitto, siivoilu, pyykinpesu jne, jne..pakkohan se tietenkin on niitäkin tehdä mutta luistan jos vain mahdollista:p..olen kyllä aika lusmu-myönnän:whistle:

..sillä mies varmaan sanoikin että, "kukas sen vaavin hoitaa"?..vähän nyt kuitenkin hän kärjistää,:eek: kyllä minä oman osani teen ja eväs on häntä odotelemassa kun kotio työstä saapuu ja koti mallillansa, sekä lasta on hoidettu kumpainenkin ihan yhtä lailla, vaavi aikaankin minä päivät ja hän enempi iltaisella-kuin nyt myöskin kun kotosalla olen..mutta tämä nyt tästä meidän "suhteesta" ja sen toimivuudesta..olisikos kellään iloisempia asioita kerrottavana, halojata halloooooo!?? :D

mur-mur

Mur-mur lämpimät synttärionnittelut. Toivotaan, että kaikki kotona hyvin. :hug: :flower: Ehkäpä ne aiemmin laitetut simpat riittäis toivotaan niin.

Jadette ja mimmimamma pahoittelut tädistä.

Päikille onnittelut haamusta ja kovasti toivon, että vielä vahvistuu. :heart:

Nillanilla olipa kurja testi, seuraavaa sitten jännityksellä odotamme. Plussapuhureita. :whistle:

Solakka Silakka rentouttavaa patikointilomaa sinulle.

Oivikki toivottavasti päänsärky on jo hellittänyt ja mukavia työpäiviä.

Torpeedo kiitos tsempeistä ja paljon onnea pienestä pojasta. Nämä ovat aina iloisia uutisia, vaikka ei yhtä aikaa kuumeiltukaan.

ON kp 2 voit SS laittaa minulle, että taas näin.

Uudi :hug: pahoitteluni..on tämä rankkaa, niin rankkaa touhua-lähinnä henkisesti, ainakin mulle.

Jospa se elo tästä meilläkin mieheni kanssa kirkastuupi=)..peesaan muuten SS:n kirjoitusta että kyllä riidan jälkeen on asioista puhuttava muuten jää kaivelemaan..ja tietty muullonkin asiosta keskustelta niiden oikeilla nimillä-kissa pöydälle useasti vain!!

Mulla ei kyllä nyt tästä kierosta ole myöskään toiveet korkealla..harmittaa vain kun meni hyvät ovikset vähän niin kuin sivu suun tuon eripuran vuoksi :ashamed:..lämmöt ei ole yhtä korkealla kun viimeksi, äsken mittailin 36.89C..oli kyllä aiemmin ennen ovista alemmat-36.5C..hiukka siis nousua. Viimeksi kuummeillessa oli 37.1C..eihän noissa isoja heittoja ole mutta pitäis nyt noiden lämpöjen pysyä tuossa mitä äskettäin mittailin kun ovis oli ja meni-senkin vielä varmistelin digillä.

..aiemmin matkaan laitetuista simpoista vielä.olihan se vähän sellaista "räpellystä" kun nautittunna vähän tuota väkijuomaa, varsinkin miehen puolelta-minullahan virtaa jus silloin riittää:D..varsinkin miehekkeellä halut kovat mutta teot ei niinkään "kovat"..ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan..alkomahooli selkeästi heikentää tuota miehen seisokkia(suoraa puhetta "siitä" nyt ;) ) ja ei ollunna mikään "huippu suoritus" mutta mukavaa kyllä oli:pJUUUHH!!!

Vahvistuiko Päikin haamulainen?..mites nillanilla?..paljon plussatuulia ja taraliimaa!!:wave:

gerppis..minullekko??..jos näin, kauniisti kiitän ihan on miun värit kimpussa!!!=) 44v siis pamahti plakkariin..olikos muita elokuisia täällä..
gerppis mites siun tuntemukset..onko mitään ollunna?

mur-mur

Mur-Mur :flower: onnittelut synttäreistä!

Uudi :hug: , toivon leppoisaa alkanutta kiertoa sinulle. Töissä meni mukavasti ensimmäinen päivä, ei ollut kiirettä =) . Päänsärky helpottanut, vähän vielä painon tunnetta, vähän ukkosta yritää nostaa, mutta ei taida ihan jaksaa kuitenkaan. Jotenkin iän lisääntyessä on enemmän alkanut matalapaine aiheuttamaan oireita.

Sariella
tosiaan mitkä sun tilanne on?

Solakka silakka aivan mahtavan kuuloista tuo teidän vaellus. Muutein miten kanat voi?

Päikki toivon sinulle haamun vahvistumista huomen aamulla!

Nilla onnea testiin huomenna!

Gerbera meinaatko testata?

++++ rktt:läisille!

SolakkaSilakka minulla kierto on aina heitellyt tosi pahasti, joskus on ollut useita kuukausiakin pois. Siinä mielessä en oo yhtään yllättynyt että kierto taas näyttää venähtävän... Itse asiassa laskin sen aiemmin väärin, oikeesti nyt onkin jo menossa kp51.

Se mua vaan ihmetyttää kun perjantaina tuli yhtäkkiä niin selkeet menkkakivut ja lauantainakin alavatsaa nippaili. Nyt se on hellittänyt mutta edelleen sellanen painon tunne alavatsassa on... Kuvittelin että täti tulee, mutta ei. Pakkohan mun oli sunnuntaina testaamatta. Mutta taas niin selkee nega sieltä tuli :( Kyllä se aina vie mielen niin alakuloseks, ei siitä pääse mihinkään... Enpä tiedä mitä tässä pitäisi taas ajatella, kaipa mä testaan taas jonkun ajan päästä uudelleen ja ehkäpä käyn gynelläkin, josko saisin Luge ja Clomi kuurit. Eniten mä pelkään että vaihdevuodet alkaakin jo nyt ja mä saan unohtaa mun vauvahaaveet :( No mutta en mä kuitenkaan vielä aio luovuttaa!!

Mur mur täällä on toinen elokuinen, 2.8. syntynyt eli leijona siis minäkin. Eilen siis tuli 43 v täyteen. Mun ihana höpsö mieheni teki mulle puolen yön aikaan (halus olla eka joka onnittelee mua) sydämenmuotoisen kakun (kääretortusta ja kermasta - ei ole mikään leipuri) ja laittoi kynttilän palamaan. Se on välillä niiiiiiiiiin romanttinen =) Mut kyllähän meilläkin välillä riidellään, ja kaikkein eniten inhoan just sitä että mennään riidoissa nukkumaan. En mäkään osaa nukkua silloin vaan ajatukset jää päähän pyöriin ja on tosi surkee olo!!!

Päikki ja Nillanilla täälläkin jännitetään niin kovasti teidän puolesta!!! Kyllähän se haamu minun käsitykseni mukaan aina plussaa enteilee, koska eihän siihen muuten tulisi mitään. Minulla ainakin on aina niin puhdas valkea nega, eikä auta vaikka kuinka kaivelisin sen jälkikäteen roskiksesta ja katsoisin uudestaan. Mulla on siis täällä kaikki varpaatkin pystyssä teidän +++++++++++ puolesta =)

Niin, ja pahoittelut kaikille teille joille täti on tullut kylään!! Toisaalta, sehän on ainakin merkki siitä että kroppa ainakin jollain tasolla toimii. Itse tässä just mietin että miten tässä voi ees vauvakuumeilla jos ei tätiä ala näkymään - apuva.......

Heippa Sariella ja onnittelut synttärien johdosta sinullekin. :flower: :heart: Toivotaan, että sinun kierto vielä normalisoituu ja vaihdevuodet me puhalletaan vielä kauas pois. :whistle:

RKTT tarkoittaa: raskaana kunnes toisin todistetaan, jos nyt ihan oikein muistin.

Yhteistyössä