kaikenlaista jonninjoutavaa tänään ettei ehdi pinoonkaan ennenkuin iltapäivällä mutta sitä kivempaakin oli kun huomasin että ahkerasti oli naiset päivystäneet ja kaikenlisäksi saatiin taikakuu joukkoomme, niin ihana nikki sulla!! Tervetuloa :hug: mukaan joukkoo hurjaan.
Huolestuneena lueskelin ettei myylle käy nyt yhtä ohrasesti kuin mulle tässä kierrossa että ukon kans kehräytyy niin mojova riita että ovis jää hyödyntämättä. On se kuitenkin tosi noloa tällä iällä kerjuulla olla piirakka tarjolla että kelpaisko nyt herralle mitenkään, ei sovi kyllä mun luonnolle yhtään, mieluummin oon sitte ilman.
Niin kivasti plättä ilmaisi että parisuhteen pahimpia lommoja on korjailtu sen verran että on jännättävää niin eihän sitä tiedä mitä tapahtuu koskaan, tutkimattomia on munasolujen tiet ja varsinkin aikataulut, ja sekin kauanko ne väijyy putkistossa, sehän on nyt minunki last hope tähän kiertoon että se ovis joka oli mittarissa maanantai-aamuna olisi tapahtunut vasta sitten ma-ti ja ti iltana sitten kolohunpaikkuussa olisi epätoivoinen ja sydänjuuriaan loukkaantunut siimanen löytänyt muniksen jonka omanarvontuntoa oli syvästi syrjällään.
Mahtava pari joka tapauksessa, kuvastaa kyllä täysin mua ja mun ukkoa viime aikoina. Me ei vaan osata päättää kumpi saa olla marttyyri kun on tunkua rooliin!
Tänään muuten oli aamulämpö 36,8 joten ei noista lämmöistä kyllä ota pirukaan selevää musta tuntuu että ne heiluu ihan miten sattuu joten suosittelen kyllä kenzielle ovisrapisevia tilausta. Varsinkin kun on pikkuvauva ja käy töissä niin eihän siellä verstaan puolella ole hillitön meno käynnissä joten vois sitten vähän täsmäillä niitä kertoja otolliseen aikaan.
Vielä kenzien tarinasta että se oli käsittämätöntä että raskauduit lähes joka kierrossa joten tulee kyllä mieleen ettei ne voinut niin sekundalaatua olla ne sun munikset vaan siihen oli muita syitä ja tuntuisi että liekö sattumaa että lugekierrossa napsahti täysosuma. Kyllä kai ne hyytymätkin ja kaikki muukin ylimääräinen vaikuttaa varmasti kohdun tasapainoon.
lapsellinen, :hug: muistathan että mullaki oli sellainen hullu vanhus joka väitti että kun oli ovisviiva viininpunasella ettei sitä ultralla näe onko munis valmiina tai irronnu vaikka nimenomaan mulle sano toinen lääkäri että siihen jää sellainen "musta aukko" ja että se lyhistyneen oloisen keltuaisenkin näkee ultralla. Nimittäin kun ystäväni oli ekassa ultrassa ja viikkoja oli tosi vähän niin lääkäri nimenomaan sitä keltarauhasta tutki kaikkein pisimpään että mikä sen tila on jne. kun oli vielä tuplat tulossa joten kyllähän tässä on kyse lääkärin ammattitaidosta. Ällöttävää vielä tässä ukkelissa oli että laskutti 75 kertaa eikä edes hammeenhelemaa kohhautettu. Melkoista kiskontaa. Pitäs moista ukkoo kiskasta munista vuorostaan :kieh:
Tuo kuulostaa ihanan hedelmälliseltä että marjat kypsytetään maljassa ja sitte hedelmöitetään, lutuliinillahan oli oma toiminta täysin nukuksissa munasarjoissa ja silti se kohdun limakalvo estrogeenihoidoilla pystyi sen hedelmöityneen munasolun kiinnittämään ja vauvan saattamaan maailmaan. Kun lapsellisella kuitenkin vielä kypsyy muniksia koko ajan ja ne ultrallakin näkyy niin sinähän voisit ottaa virkavapaata ja mennä vaikka sinne Tartoon kuukaudeksi lomalle ja hedelmöitymään ja otat vaikka ukkelinkin mukaan. Vietätte oikein erilaisen kuherruskuukauden oisko mahdoton ajatus?
Täytyy hipsiä varmaan ruokakaupan kautta kotiin teinit on tyhjentäneet kaapit ja oottavat nokat ammollaan että joku harakka lennättää niille ruokaa nokan eteen.
Iloista työviikkoa kaikille ja hirveesti plussia kaikkii rapiseviin tv: pyrstis :heart: