40+ so what? (vol. 2)

pyrstötähti
kiitos ohjelmavinkeistä en tosin ehtinyt kun olin puolukassa ja sen jälkeen sitten aivan infarktin partaalla kykittyäni mättäällä. Ihmettelin että miten on niin huono olo ja illalla olikin jo 37.0 lämpö ja tänään vähän flunssainen tunne, viluttaa selkäpiissä ja outoa mutta totta kieli on jotenkin hellä ?? :eek: eli varmaan jotain kurkkutulehdusta pukkaa kun meilläkin töissä nää työnsankarit roikkuu hirveissä räkätaudeissa täällä levittämässä näitä flunssia kaikille.

Täytyypä muistaa huomeniltana katsoa tuo uusinta olin ensin että jee jos se on siellä Ylen Areenalla mutta ilmeisesti sitten ei ollutkaan.

Minä yhdyn kans tähän veritesti-kuoroon että mene nyt kokeeseen mimmimamma vai onko sulla mahdottoman matkan päässä nämä palvelut?

Nyt pitäisi saada uusia kuulumisia kun on vähän hiljaista plussaosastolla,aletaan jäädä jälkeen meidän entisestä tahdista ja sentään kesä ja aktiivisten rauhasten aika takana :whistle:

Mukavaa päivää terv: pyrstis :heart: :heart:
 
menin kyllä lääkärille tuon poskiontelovaivan takia ja selitin, että en voi ottaa mitään muuta troppia kun raskauden ajan turvallista lääkettä, kun niin epäselvä tilanne. Lääkäri sanoi että tuossa iässä kuukautiset ovat tavallisesti epäsäännölliset ja se kertoo vaihdevuosista :headwall: yritin selittää että minun kuukautiset ovat säännölliset mutta viime kierto niukka. Ei ottanut verestä raskaustestiä vaan totesi että mars Gynelle kun näytin "hieman" turvoneen vatsani ja selitin sitä hassua paineen tunnetta.

Joten kai tässä sitten sinne pitää suunnistaa ja tehdä ns. vuositarkastus. Varmaan määrä taas noita primoluutteja, jotta saataisiin aikaan kunnonvuoto. Eihän sitä tiedä, jos siellä joku jutska, joka mennyt kesken eikä poistu itsestään ja siitä nuo hassut on-off testit kertoavat. Samoin tämä ala-vatsan turpeisuus.

mietteliäs
mimmimamma

 
Heissan taas nopeasti, kun pittää ottaa auto ja lähteä sen kanssa kauppaan, kun en kehdannut märässä ajohaalarissa kauppaan mennä, täällä sitten satanut aivan koko päivän kaatamalla!! :headwall:

Niin se ohjelma oli mielenkiintoinen, monenkin asian takia, esim, että kokee 6 keskenmenoa 6:vuoden aikana ja sitten menee sinne englantilaiselle klinikalle ja saa raskauden tukemiseen kiinnittävät lääkkeet ja steroidia, mikä oli aivan pilottiasteen kokeilu tälle naiselle, puolivälissä raskautta suunnillee hän heräsi ihan kylpien veressä, mutta kun sairaalaan pääsi , niin hematooma sieltä vain oli valunut, ja sikiö voi hyvin, ihanan tummahiuksisen tyttären synnytti lopussa! :heart: Voi sitä onnea mikä heillä oli!! Ohjelmassa myös ilmeni että kun monta vuotta yrittää saada vauvaa, se heijastuu aika huonolla tavalla parisuhteeseen, monet naiset kokivat olevan huonoja naisia, kun eivät pystyneet miehelleen sitä lasta antamaan, minusta outo ilmaus, kaksihan sitä on tekemässä, eikä vain nainen! :headwall:

Ohjelma oli ihan hyvä/katsottava! Taas siinä mainittiin kun yli 35 vuotiailla on huonoja munasoluja niin paljon, tulee enemmän keskenmenoja jne...Sen minäkin olen jo kuullut riittävän monta kertaa, mutta jatkan sinnikkäästi, esim Kenzien viitoittamalla tiellä! :saint:

Nyt ruokakauppaan! :p

Rva Pikkumyy :heart: :p :wave:
 
eli kp 25,eipäs vaan kun 26!!Koska eilen otin viimeisen Terolut- tabun..Mitään raskausoireita ei ole..Siis harvoin on tällainen kierto ollut,usein on ollut jotain tuntemuksia mistä on alkanut miettiin että josko nyt olisi tärpännyt.Olisiko tuo Terolut sitten poistanut noita oireita,esim.rintojen arkuus,painon tunne vatsalla ym?No tässä nyt vaan ootellaan menskujen alkamista,mutta kiitos vaan- lapsellinen67-plussatoiveista..
 
pyrstötähti
Sinä teit sen, toit plussan meidän pinoomme ja juuri kun me sitä tosiaan tarvittiin!

Halauksia ja rutistuksia ja kaikkea hyvää Sinulle että pikku-salamatkustaja nähdään meidän kaikkien ilonamme tuotapikaa ultrakuvissa



toivoopi Pyrstis :heart:
 
Einiinvaan: Suurenmoiset Onnittelut raskaudestasi ja paljon Onnea raskausajaksi!! :heart: :flower: Mikä sinulla oli hcg arvo kun se otettiin ja mikä rv? Mielenkiinnosta kyselen, kun ja jos raskaudun taidan hyppiä verikokeissa myöskin;=)




Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Niin lisää vielä, tänään siis minulla kp14/32, ja töissä ajattelin koko päivän, ettäolipa ihmeellinen ovis jos ovis jo oli, koko ajan monen pvn aikana oli enemmän ja vähemmän kipuilua, valkovuotoa ihan vähän,liukkaus kyllä toimi touhutessa.

No pyöräilin kotiin ja tietenkin ensin piti käydä pisulla ja yllätys-yllätys sitä liukkautta sellaista kananmunan valkuiaismaista tai jotaan sinne päin tulikin pyyhkiessäni. :headwall: :heart: Kumma juttu ihmettelin, kun tänään ei ollut niitä kipuja ollenkaan.

Söimme ja lähdimme kauppaan ja sen jälkeen jalkoja oikasemaan petiin,niiín kaikkia Jalkoja! :LOL: :saint: Eli jospa tänään on sepv kentieskun munasolu irtoaa? Koskaanhan ei voi tietää,mikä pv se on? Tosiaan touhuillaan nyt vaan sen mukaan kuin hyvälle tuntuu(olin kyllä aika kuumana) täytyy myöntää! :snotty: :heart: :saint:

No eipä mies pahakseen pannut! :D

Eli sellaista vaan täälläpohdin,oliko ovis, menikö ovis, irtosiko munasolu/munasolut.....?

Näkeeköhän se jo huomisaamuna aamuläämöstä jos munasolu/munasolut ovat irronneet?Eli nouseeko aamulämpö nopeastiainakin tänä aamuna oli edellisaamuaalhaisempi lämpötila,kuumemittarista mieheni niin ei perusta, kun ei tiedä, miksi mittailen lämpöjä, mutta ovistikut ovat kauhistus!! :headwall: Toisaalta olenkin keksinyt oivan tavan: Mittaan välillä ovista rakastelukerran jälkeen monen tunnin päästä siis tikutan, eli ei ole paineita rakastellakko vai ei,mutta niistä salaisista tutkimuksista en kerro miehelle! :heart:

Iloisin iltaterveisin Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps kuinka monennesta kerrasta raskauduit Einiinvaan? Siis yrityskertaa tarkoitan? Onnea vielä! :heart:
 
mutta ei oikeen valitettavasti ole mitään, paitsi kauhea nälkä ollut pari päivää.. *miettii ankarasti* pitäisköhän jo pikkuhiljaa alkaa asennoitua neg... ei ei kai vielä. Siis 6pv raskaana ktt ja toivoo parasta..
Luulen että sunnuntaina (ja tiistaina ja keskiviikkona) testaan... virallinen siis toi ke.
 

Yhteistyössä