40+ so what? (vol. 2)

Omaa napaa, tai siis kystaa, vielä. Luulen, että Päikki-kysta-ottelu on 1-0 mun hyväksi. Toivottavasti se ei ihan heti ota revanssia. Tänään nimittäin täti tupsahti yllättäen kylään ja sen sortin kamaa pukkaa tuolta alakerrasta pihalle, että kysta on ilmeisesti kosahtanut. :x Aika kovat ovat alavatsakivut koko ajan, mutta kipu tuntuu terveeltä ja normaalilta. Eiköhän tää tästä. Luotetaan siihen, että tämä on nyt tätiä ja mulle voi merkata tälle päivälle kp1.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Päikki (40).................kp2/27................y1,5v.........2.
kenzie64 (43)............kp4/28................yk1?..........4.
äippä67 (41)..............kp7/26-39..........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp10/28..............yk2...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp13/25-43.........?...............1.yhteinen
Kirsikka68 (40)..........kp15/28-39........?...............5.
lapsellinen67 (40)......kp15/25-29........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43).....kp15/32.............yk1............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp17/29-32........y0,5v........2.
mimmimamma (46)....kp18/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)................kp18/28..............?...............4.
Matsalu (44)...............kp18/24-25.........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp21/28..............yk5...........4./1.yhteinen
vilmaville (43)............kp22/28-30........y1,5v........9.
äittä-67 (40)...............kp24/28-30.......yk1............3./2.yhteinen
touhu tenava (45).......kp25/27-30.......y3v............6.
Taikakuu (40)..............kp26/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp26/28-30........?...............7.
haave3 (39)................kp27/28..............?................3.
AinoEmilia (43)...........kp29/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)...............kp31/28..............?...............3.
ikiemo (43).................kp62/n.23...........?................4.

babo67 (41).............kp5/29-31......PAS 10/08...5./1. yhteinen
kane (43).................pp7..................IVF 3.9.08....4./1. yhteinen

Kertoilkaahan kuulumisia:
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp54/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp106/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/36 = 11,88 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 7 )




Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Aurinkoista, mutta kylmää huomenta! :)

Päikki: Kiva että sait kystan selätettyä. :) Nehän saattavat joskus olla tosi sitkaitakin.

Minä havahduin hereille yhtäkkiä aamuyöllä siihen, että mun munasarjaa vihlaisi. :eek: Mikä lienee ollut? Toiveikkaana ajattelin tietty että se ois ollut ovis, mutta kun testeissä ei plussaa ole ollut ollenkaan. Ja muutenkin, kun tuota pitäisi ryhtyä "hyödyntämään" vasta jälkikäteen. No, tänään mulla on lääkäriaika Mc Dreamylle myöhään iltapäivällä, niin jospa siellä viisastuisi jotain? Tää on nyt vähän niin kuin "viimeinen taisto" ja viimeinen toivo, että jos tuolta ei mitään apuja saa, niin kyllä sitten kaikki jää kohtalon haltuun. Aikamoiset "sateentekijäodotukset" siis yhden miehen harteille. :LOL:

Mutta, plussailkaapas einiinvaan:in vanavedessä rakkaat pinolaiset. :heart: Testit rapisemaan! =)
 
Vieläkin sydäntä lämmittää tuo Einiinvaan plussaus. Ihan niinkuin Pyrstis sanoi, juuri tuota kaivattiinkin. Alkaisi nyt vain plussia tulla tänne vanhempiinkin ikäluokkiin...

Kane, ei noin varhain tarvitse mitään oireita ollakaan. Toivossa elämme kaikki.

ON: Eipä mitään uutta länsirintamalla. Kierto alkaa pikkuhiljaa kääntyä lopuilleen, hyvä niin. Huomenna on ehkä jotain raportoitavaa, kun käyn lapsettomuuslääkärin luona ns. 0-ultrassa. Lapsellisen lääkärissä käynnin saldokiinnostaa myös kovasti!
 
Kiitos lapsellinen listapäivityksestä! Tule heti ip:n jälkeen raportoimaan lääkärikuulumiset. Uteliaina odottelemme!

Matsalu Onko sulla jo tiedossa vai mietittekö lääkärin kanssa huomenna 0-ultrassa, koska sä alat piikitykset sekä mitä kamaa piikität ja miten paljon? Millaiset fiilikset sulla on itse piikittämisestä?

On tosi kivaa, kun yhdellä jos toisella täällä homma edistyy ja on jotain mitä odottaa! Mun oma tilanne on nyt se, että ainakin vielä tämä kierto menee luomuna ja kp15 alan vedellä Teroluteja 10 päivän ajan. Lääkäri haluaa kierron täsmälliseksi ja selkeän menkkojen aloituksen. Mulla on nimittäin ekan lapsen syntymästä lähtien menkat muuttuneet sellaisiksi, että 2-3 päivää ennen menkkoja tulee ruskeaa tuhrua ennen varsinaista tulvaa. Näiden seuraavien menkkojen alkaessa menen kp2 ultraan, jossa varmistetaan, että kysta on oikeasti häipännyt ja jos näin on, niin sitten alkaa piikitykset (ilmeisesti taas Puregonia + nyt myös pieni määrä lh:ta). Mutta eletään nyt vielä yksi luomukierto, vaikka mulla ei todellakaan ole sille mitään korkeita odotuksia.
 
Olipas upea uutinen täällä pitkästä aikaa - :heart: ONNEA koko perheelle :flower: . Myöhästyneet onnittelut myös syntymäpäivästäsi, eikös tuo plussa ollut aika mukava synttärilahja?
Hyvää "vuosikertaa" olet täytyy myöntää ;) , perässä tullaan. :heart:
 
Huomenia kaikille!


Minulla siis nyt tämä vuosilomapäivä, niin saan sitä viettää haluamallani tavalla.


Yöllä olikin hereillä välillä, mutta sitten nukahdin ja heräsimme 5:00 puuroaamiaiselle ja mies lähti töihin, minä jatkoin nukkumista 9 asti
Kiva oli nukkua pidempään;=)

Suunnitelmissa olisi tänään pullien leivontaa
Reipasta lenkkeilyä sauvojen kanssa 9km


Ja sormikkaiden kutominen valmiiksi asti


Mukavaa päivää kaikille!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Lopuksi olen kyllä marras-joulukuun vaihteessa raskautunut vaikka emme rakastelleet kuin sinä pvnä kun clearblue, näytti plussaa, eli munasolu vasta irtoamassa, kyllä siittiöt elää.

Tosin tässä kierossa jatkamme ihan kuin tähän astikin lempeillen silloin kun tuntuu oikealle, ja se taitaa tuntua siltä aika usein.
 
Päikki, kun mulla on eka hoitokerta forever, en tiedä oikeastaan mitään. Lääkäriltä sain viime kerralla lyhyen kaavan ivf:n ohjeen. Sen mukaan piikitys alkaa kuukautisten tokana tai kolmantena päivänä elikkä mulla toivon mukaan ensi viikolla. Jos siis menkat ovat palanneet entiseen rytmiinsä. Mitään edeltäviä sumuja ei tarvitse ottaa, kun on siis lyhyt kaava. Hormonimäärien arvioimista varten piti käydä siinä FSH-verikokeessa. Mutta periaatteessa huomenna vasta kaiken kuulen. Toivoa sopii, että kohtuun tai munasarjoihin ei ole heinäkuun ultran (keskenmenon jälkitarkastus) jälkeen ilmestynyt mitään outoa.

Piikitykseen suhtaudun suurella kammolla tässä vaiheessa, mutta toisaalta luotan siihen, että ovathan ne muutkin oppineet. Mulla on ainakin reilusti mahamakkaraa, johon piikit iskeä! Onko sulla kokemusta, miten se on mennyt?

Toivottavasti pääsette tekin pian aloittamaan hoidot...Tai jospa luomukierto tuokin odotetun tuloksen! Itseäni vähän harmittaa, kun viimeisen luomukierron piinistely katkeaa kesken: lääkäri varmaan näkee huomenna, olenko raskaana... Tai siis että en ole...
 
Ei kannata jännittää tuota piikittämistä. Esim. Gonal-f kynät ovat tosi helppoja pistää. Irrotuspiikki oli vähän paksumpi neula mutta senkin pistäminen onnistui hyvin joka kerta, vaikka alkuun epäilinkin.

Nimimerkillä "jos minä pystyin siihen- niin kaikki muutkin pystyvät"
 
Anteeksi naiset että kysyn tätä täällä,yritin ihan asiaa kysyä tuolla mitäs nyt puolella,mutta ei siellä saa vastauksia.. :ashamed: Niin tämmöistä vaan kyselisin (ihan vaan ihottuman takia) että voiko sensitive nestemmäistä käyttää mustien vaatteiden pesuun (omo). Jauheessa on mainittu että sisältää valkaisuainetta..
 
Matsalu Mullakin eka, ja tähän mennessä ainoa, ivf oli antagonistinen eli lyhyen kaavan mukaan tehty. Piikitys alkoi kp3. Koska munin silloin huonosti (2 onnetonta munasolua), niin nyt mahdollisessa uudessa ivf:ssä piikitys aloitetaan kp2. Lääkärin mukaan jo yhdellä vuorokaudella voi olla iso merkitys.

Itse suhtauduin piikitykseen järkyttävän suurella kammolla. Selasin nettiä hullunlailla, että eikö siihen ole oikeasti mitään muuta vaihtoehtoa... Kun lääkärin kanssa on päätetty mitä pistetään, milloin ja kuinka paljon, niin sen jälkeenhän on pistosohjaus hoitajan luonna. Olin siellä kämmenet aivan hikisinä ja suunnilleen hyperventiloiden. Jos mun olisi pitänyt siellä kokeilla pistämistä omaan nahkaan, olisin varmasti pyörtynyt siihen hoitajan bukleematolle. Mies ilmoitti iloisena, että HÄN voi kyllä pistää mua. No niin varmaan, tod.näk. kahvaa myöten koko piikin mun nahkaani.

Eka pistokerta oli inhottavin, kun ei ollut sitä ennen tehnyt. Kämmenet taas hikisinä ja naama punaisena. Useita minuutteja meni rohkeutta kerätessä, vatsanahkaa tähdätessä sekä ilmassa "koeiskuja" tehdessä. Mutta pitää sanoa, että piikittäminen on ajatuksena paljon, paljon, paljon pahempi kuin se itse oikea tapahtuma. Kuten Mari sanoi piikki on helppo pistää. Mulla oli lääkkeenä Puregon ja pistokset tehtiin Puregon pistokynällä. Piikki on niin ohut ja terävä, että se uppoaa huomaamatta vatsanahkaan. Sitä ei siis tarvitse millään tavalla "iskeä" ihoon, vaan se vaan painuu sinne, kun laittaa kiinni vatsamakkaraan. Äläkä Matsalu puhu mitään vatsamakkaroista. Mun BMI 27,8:lla on oikein hyvää vatsaihraa mihin piikin kajauttaa. No, jotain hyvää läskistäkin. Uskon siis vuorenvarmasti, että jos tällainen heikkohermoinen ja piikkikammoinen kykenee hommaan, niin kykenet sinäkin.
 
Päikki ja Mari, kiitos rohkaisusta. Ehkä se piikitys minultakin onnistuu, vaikka vähän jo mietinkin, että saisiko apteekista jotain ihoa puuduttavaa ainetta. Ja että saakohan yksityisklinikalla käydä hoitajalla pistattämässä, jos itsellä menee sisu kaulaan. En minä niinkään niitä pistoskyniä pelkää, mutta tuleeko siellä eteen ihan oikeita ruiskuja?

Toisaalta suhtaudun kyllä asiaan niin, että teen mitä tahansa, siis ihan mitä tahansa murhaa lukuunottamatta ja kestän vaikka millaiset kivut, jos se vain auttaa tässä vauvanteossa!

Taikakuu, ei ole Omosta kokemusta, mutta sinuna en pesisi mustia millään pyykinpesuaineella, jossa on valkaisuaineita. Kyllä ne haalistavat.

 
Matsalu Mulla kanssa tuo Puregon kynä, Orgalutran jarru oikeilla kertakäyttöruiskuilla ja irrotus Pregnyl. Samaa kuin Päikki ja Mari, enemmän ne juuri ällöttää ajatuksena, kuin sattuu. Mä kun tein yhden keväällä (ivf siis) ja toisen syksyllä, niin melkein silmät kiinni ja ns vasemmalla kädellä sujui jo piikitys. Olin kyllä huojentunut kun loppui, mutta ne varsinaiset piikitkään ei varsinaisesti satu, ajatus sattuu enemmän ja se ulkonäkö niissä.

Mulla ei noita muniksia ollut kauheesti koskaan. Ekakerralla 7 follia joista tuli 6 ja hedelmöitty 2. Toka kerralla ei eka näkynyt kuin pari, lisää Purgon annokseen, lopulta näkyi 6, tuli 5, joista kaksi onnitunutta nyt sisälläni kasvamassa. MUTTA, ei se määrä vaan laatu. 20 pientä follia voi tuoda saman tuloksen kuin mulla. ELi oikeesti, jos niissä ei ole munasolua, tai eivät jakaannu, niin ei paljon ole iloa. Toisen kerran kohdalla lääkääri vaan totes, ettei munasarjat aina reagoi ihan samalla tavalla, kun kauhistelin suurempia määriä. Tässä iässä harvoin niitä liikaa kuitenkaan tulee...

Mulla on kuitenkin hyvä olla nyt, kävi miten kävi, on ainakin tehty mitä voitu, voidaan vaan voittaa :heart: Eli eipä juuri oireita, pientä flunssaa koittaa, mut sitä on liikkeellä...
 
Juu kyllä oli kiva synttäriyllätys, kerrassaan :heart: Meillä on sillälailla tjot- meininkiä ollut, ei varsinaista yritystä, mutta ajateltiin että jos suodaan vielä vauva niin tervetuloa! Mulla nyt rv 4+3 eli varsin alussa... haalea plussa clearbluella tuli siis kp 27 ja kp 30 hcg pitoisuus 86. Hcg pitoisuus huipussaan vast viikoilla 7 - 12, joten siihen nähden ei mitkään isot luvut mutta koholla kumminkin!! Tarttee soitella neuvolaan tästä joku päivä, olen ajatellut että istukkabiopsiaan menisin, se lienee viikoilla 8 - 11 tai sinnepäin. Pitänee alkaa ottaa selvää noista jutuista.
Lämmin halaus teille kaikille ja tsemppiä, sekä plussia, plussia... :flower: =)
 
Voi miten ihania uutisia täällä on tullutkaan! Oikein sydämelliset onnittelut einiinvaan. Mahtava homma et plussa tuulia on liikkeellä! :heart: Ja onnittelut myös merkkipäivän johdosta!

Tuolla aikaisemmin joku kirjoitteli poskiontelotulehduksesta ja nyt flunssaisesta ajasta yleensä. Niin voin suositella siihen hoidoksi suolahuonetta. Viime talvena sairastelin itse oikein kunnon räkätautia ja se pakkautui lopulta jo vaikka minne, niin sit kuulin yhdeltä ystävältä tästä suolahuoneesta joka oli juuri silloin avattu tänne meidän kotikaupunkiin. Apua todellakin sain!! Käytin myös tytärtäni siellä ennen leikkaukseen menoa, et hengitystiet on kans kunnossa. Suolahuoneesta on moni saanut apua myös ihottumiin ja mm psoriaasikseen. Mulla tosiaan lähti limat liikkeelle ja sai ihan niistettyä sitä töhnää pois. Ja mikä parasta, et sen jälkeen ei vielä ainakaan ole ollut flunssia. Ja jos tulisi, niin sinne suolahuoneelle kyllä suuntaisin pikimiten.

ON: Mulla eilen sit rapisteltuani ovistikkuja sain mitä voimakkaimman viivan, kp oli 14.
:p Viime keväisetkään ovikset ei moisen vahvaa saaneet koskaan aikaiseksi. Mut nytpä ei sit auta kun jännäillä sen pari viikkoa, et onko ahkerointi kammarin puolella tuottanut toivottua tulosta! ;)
 
pyrstötähti
mutta itse sitten tulee kertomaan lääkäriterkut teille myöhemmin jahka karauttaa kotiinsa.

Minä itse pesen aina kaikki yhdellä ja samalla pesuaineella omo-sensitivellä, en tiiä kait ne haalistuu mutta kun ei jaksuja riitä värkätä monen purkin kanssa pyykkikoneella :(

Sitä pientä tukkoista oloa tuntuu nyt olevan kaikilla ja kurkku hiemankipee, lämpöä 36.8 tuntumassa ei onneksi pahemmaksi ole yltynyt ettei mene hartaasti odottamani luonto-reissu ihan höpöksi. Kp:n mukaan vasta reilun viikon kuluttua täti tulisi mutta oviksen mukaan jo viikonloppuna pitäisi alkaa helmaa vilkkumaan paperinnurkassa ja maanantaina olisi 14 pv:ää oviksesta, joten jännää on nähdä kumpi pitää paikkansa, kulkeeko se oviksen kanssa samassa tahdissa tätyli vai kierron kanssa. Vai olisiko peräti nyt harhautunut radaltaa, kun hiukkaskiihdytin käynnistettiin tänään? Ties mitä seurauksia sillä on kiertoihimme :kieh:

Tätä loppukierron jollotusta on:ssa mutta ihanaa kun meillä on einiinvaniin uunituore plussa siitä riittää meille iloa nyt kaikille ja toivottavasti saadaan kohta muiltakin piinaviikoilta kuulla yhtä mukavia uutisia samoin kuin oviksen metsästäjiltä.

Muistattehan että tänään tulee klo 23.00 uusinta se keskenmeno-ohjelma (huh huh kuullostaapa aika ankialta näin kirjoitettuna) aion kyllä itse silmät tapilla katsoa jos vaan muu perhe ei saa sydänkohtausta :eek:

Iloista illanjatkoa kaikille ja käykäähän pinoilemassa ahkerasti! tv: pyrstis :heart:
 
Einiinvaan Onnitteluja edelleen hirmuisesti ja myöhästyneet syntymäpäiväonnittelutkin samalla!


Hyvä arvohan tuo sinun vereitestisi arvo on!Kiitos kun kerroit,koska saattaa olla, että tosiaan itse menen veritestien kautta eteenpäin, jos raskaudun taas jossain vaiheessa..Meillähän työpaikan yhteydessä myös labra :heart:

Kirsikka Onnittelut Ovisplussasta!
Nyt vielä illalla petipainia teille varmistukseksi!
Oliko sinulla Lugesteronit tukena nyt? En muista! :headwall:

Mietin kuumeisesti alanko niitä laittamaan tässä kierrossa vai en;=))

Pyrstis: Ajattelinkin, että varmaan tapasitte samalle reissulla Lapsellisen kanssa!
Toivottavasti uutiset lapsellisen suunnalta ovat hyviä!


Yv:tä laitettu jälleen taikakuulle! :wave:

Ihanaa iltaa kaikille tasapuolisesti!


Rva Pikkumyy
 
Matsalu Juu, eteen tulee oikeitakin ruiskuja, mutta ne on oikeastaan ihan pieniä ja sieviä. :) Mulla on ollut kanen kanssa samat tropit eli Puregon, Orgalutran-jarru ja Pregnyl-irrotuspiikki. Puregonin piikki on paksuudeltaan 0,33 mm, Orgalutranissa ei juuri paksumpi ja Pregnylissä 0,5 mm. Esim. ton Orgalutranin pistin totta puhuen samalla idealla kuin Puregoninkin eli laitoin neulan vasten vatsanahkaa 45-asteen kulmassa ja vaan työnsin. Sinne sujahti ja ei tuntunut missään. Ja rehellisesti sanottuna mä ostin EMLA-puudutetta apteekista Pregnyl-piikkiä varten, mutta en sitä koskaan käyttänyt, vaan Pregnyl-pistoskin hoitui hienosti. On totta, että kun pitää tavoitteen mielessä, niin sitä kestää mitä vaan.

Mulla tehtiin 0-ultra kp3. Tällöin oli jo oikeassa munasarjassa kaksi kookasta follia 12 ja 13 mm. Nämä hormonibabet oli ilmeisesti kypsyneet edellisen kierron clomien seurauksena tollaisiksi + varmaan sekin vaikuttaa, että ovuloin ylipäänsä hyvin kookkaasta follista. Yhteensä pimpuloita näkyi ultralla 8 kpl, mutta niistä tosiaan vain kaksi lähti kunnolla kasvuun.
 
Pikkumyy: Kiitti onnitteluista, siis ovisplussan johdosta. :heart:
Niin arvelin et tänään vielä jos tuon isännän sais petipainiin, niin hyvää varmisteluahan se olis ;)
Kyllä mulla on resepti siihen lugesteroniin, mut itse asiassa nyt en sitä tueksi kyllä aloittanut. Jotenkin tosiaan kuitenkin uskon, et se minun ongelmani on se munasolun irtoaminen ja siihen se clomi on ihan ok. Mut et nyt en sit kuitenkaan siihen lugesteroniin enää sit turvaudu. En tiedä onko virhe vai ei, mut näin nyt.

Mut nyt siis taidan painua tuonne kammarin puolelle.... :whistle:
Varmistelu ei liene pahasta :p

Hyvät yöt kaikille tasapuolisesti ja +++++ unia! :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Päikki (40).................kp3/27................y1,5v.........2.
kenzie64 (43)............kp5/28................yk1?..........4.
äippä67 (41)..............kp8/26-39..........y1,5v........2.
Minni-07 (44) ............kp11/28..............yk2...........2./1.yhteinen
pääpilvissä (45).........kp14/25-43.........?...............1.yhteinen
Kirsikka68 (40)..........kp16/28-39........?...............5.
lapsellinen67 (40)......kp16/25-29........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43).....kp16/32.............yk1............4./1.yhteinen
Pennanen (41)............kp18/29-32........y0,5v........2.
mimmimamma (46)....kp19/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)................kp19/28..............?...............4.
Matsalu (44)...............kp19/24-25.........?...............1.
pyrstötähti (47)..........kp22/28..............yk5...........4./1.yhteinen
vilmaville (43)............kp23/28-30........y1,5v........9.
äittä-67 (40)...............kp25/28-30.......yk1............3./2.yhteinen
touhu tenava (45).......kp26/27-30.......y3v............6.
Taikakuu (40)..............kp27/27-32.......?................2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp27/28-30........?...............7.
haave3 (39)................kp28/28..............?................3.
AinoEmilia (43)...........kp30/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)...............kp32/28..............?...............3.
ikiemo (43).................kp63/n.23...........?................4.

babo67 (41).............kp6/29-31......PAS 10/08...5./1. yhteinen
kane (43).................pp8..................IVF 3.9.08....4./1. yhteinen

Kertoilkaahan kuulumisia:
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp55/28.............?...............3.
Mussukka67 (40)........kp107/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/36 = 11,88 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 7 )




Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

einiinvaan (42)......9.9.2008........kp30...........................

[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 

Yhteistyössä