Heippaus kaikille! :hug: :flower: :heart:
Olimpa "kauan" poissa koneelta;=))
Eilen lähdimme tanssimaan, "aloittamaan uutta alkua jälleen" :heart:
Oli ihanaa, tapasin siellä myös lapsuuden "ystäväni", hän jutteli kuinka hänen molemmat lapsensa ovat saaneet alkunsa, onko se ivf:llä? vai miksi sitä kutsutaan?
Hän sanoi, että olemme niin onnellisen näköisiä mieheni kanssa, rakastuneen oloisia! Se on totta, en tiennyt, että se loistaa meistä ulospäinkin! :heart:
Hän kovasti toivotteli tuoreelle avioparille perheenlisäystä, josta kiitimme kauniisti, hän siis ei tiedä, että 2 raskautta jo koettu puolen vuoden sisällä.
Tanssimme todella paljon mieheni kanssa, minulla piikkikorkoiset tanssikengät jaloissa, joten koko jalat ovat kipeät tänään, mutta tanssiminen niiden kenkien avustuksella on ihanaa, ja vielä kun on hyvä viejäkin! :heart: Jivesimme, tanssimme valssia, foxia, beati, bluesia, hidasta valssia, jne.....
Mukavalle tuntui kun sain ihailevia katseita muiltakin miehiltä.;=)
Olen ja Olemme Niin Onnellsia! :heart:
Ikiemo Ihana tuo siskot kirjoitus! Kiitos!
Verenluovuttamisesta: En luovuta, minulla ongelmia ollut hb:n kanssa vuosia, nyt ilm parempi, mutta heikkenee helpolla, jopa 88 ollaan oltu ja siinä 100 paikkeilla.
Matsalu: onnea viivojen vahvistumiseksi, siitä se alkaa, ensimmäisestä tikusta ja voi sitä riemua, kun aavistus tulee toisesta viivastakin näkyviin! :heart:
Mimuli: Ihanan näköinen teidän Taimi! :heart: :heart:
Kiitos kuvasta! Onnea edelleenkin koko raskauden ajaksi! :flower:
lapsellinen , kiitos päivityksestä! Ja limakalvon paksuus infosta! :flower:
kaikille pinolaisille tasapuolisesti ihanaa iltaa! :heart:
Rva Pikkumyy :heart: :wave: