40+ so what? (vol. 2)

Pikaisesti kävin lukemassa uusimpia kirjoituksianne. Tulimme tunti sitten mökiltä joten en ole ollut reiluun vuorokauteen koneen ääressä. Oireistani oli kysellyt ainakin PikkuMyy ja lapsellinen. Edelleenkään ei ole ainakaan menkkoja ennakoivia oireita. Paleltaa jatkuvasti. Mutta rapistella en uskalla vielä, katsellaan nyt vielä joitain päiviä. Ja toivotaan parasta.
 
Varhaishuomenia;=)
Onkohan äippä nyt seuraava, joka siirtynee tähän junaan??


Toivottavasti!


Pyrstis, Otahhan se kukkosi nyt tiikerimäisen otteeseesi!
tai sitten näin;=) Ei kannata menettää hyvää ovisaikaa kiukutteluun!


Ihanaa sunnuntaiaamua kaikille!


Rva Pikkumyy
 
Mukavaa sunnuntaita tasapuolisesti kaikille! :heart:

Meillä myös täällä hieman"viileä" ilmapiiri isännän kanssa. Varmaankin pitkä työputki isännällä verottaa. Kysyinkin jo tuossa siltä onko aihetta edes aloittaa sitä clomhexalia!! Jos tilanne jatkuu tälläisenä pidempään. Mut lupaili, et kunhan taas vapaat alkavat, niin kyllä se sit siitä... Sikamaisia työvuoroja onkin ja vain ykkös vapaita sit siellä täällä. Mut onneks sit alkavan viikon lopulla jo pitempi vapaa. :heart:
 
Tervehdys kaikille ja Myylle kiitos ihanasta pullasta! :heart:
Kertokaas miten pitkäksi teillä tai tutuillanne on kierto venähtänyt, ilman että kyseessä kuitenkaan olisi kuukautisten lopullinen katoaminen? Itselläni nyt kp 52... tiedän kyllä, ettei tämä ole vielä mikään ennätyslukema, kunhan lohtua vaan etsin. :/
Mutta vaikuttaa kauniilta päivältä, ainakin täällä etelässä. Pääsen kohta esikoiseni keikkaa kuulemaan. =) Kaikkea kivaa kullekin! =)
 
Hyvä, etä pullat maistui.


Kävimme kaupassa, mies osti minulle tälläisiä:
, sain laittaa terassille ja pihalle ruukkuun vastaanottamaan , kun saavumme pihalle.


olenkin aika:
, ruuan jälkeen menen päikkäreille!

Onko sinulla ikiemo ollut ennen noin pitkää kiertoa? Mitä ovistestit näyttävät, yhtä viivaa, vai heikkoa toistakin viivaa??
Toivotaan , että pian saisit kierron tasaantumaan! :heart:

Äippä: tuleppa vähän kertomaan itsestäsi, viluttaa ja onko "hajuhaittoja"? :heart:

Mitäs muille kuuluu?


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
Kaunis sunnuntaipäivä, täällä munikset alkavat taas kuoriutumisharjoitukset käynnistää mutta kukko on kyllä kanalta tässä kierrossa hukkunut jonnekki mökötystarhaan |O hohhoijaa ei näin vanhana jaksa millään näitä kotkotuksia vaikka muninta-aikakin on käsillä niiin sitä ei tietty saisi hukata. Mutta kyllähän lisääntymisinto laantuu kun ei nyt nappaa mikään. Ja näyttää olevan molemminpuolista,sohvalla murjotetaan puhumattomana ja loukkaantuneena kun on pitänyt vähän huomautella asioista. :( No ei tässä kyllä niin epätoivoisia olla että kerjuulle ruvetahan, ollahan sentäs pohojanmaalla ja täällä ei herroja kumarrella =) Iloista päivänjatkoa ja parempaa onnea muille pinolaisille :heart: tv:pyrstis
 
PikkuMyylle kiitokset pullasta, nam. Niin, viluttaa kummasti joka päivä. Oksennus on muutaman kerran meinannut hajuista tulla. Esim. työmaalla yksi laitekorjaaja oli kylvänyt itsensä päälle vähän tuhdisti partavettä ja meikäläinen oli viittä vaille yrjön partaalla. Nenä oli aamulla tukossa mutta nuhaa ei sen kummemmin kyllä ole ja vatsa on pinkeenä. Mutta jotenkin olen aivan 100 prosenttisen varma, että vilkas mielikuvitukseni tekee vain tepposiaan. Pelkään niin kovasti pettyväni taas kerran...

Miten PikkuMyy jakselet? Tuntuu, että olet todella positiivinen tapaus =)

Kaikille kovasti terveisiä ja plussapuhureita
 
Heippa äippä: Todella hyvä merkki tuo miesten partaveden haju!, nenän tukkoisuus on myös yksi ihan oikea oire, se on ihmeellistä , mutta totta!
ja se palelu, eli hyppäähhän suosiolla tämän junan kyytiin!!:
, siinä on sinulle hyvä paikka istua, olehyvä!!


Ja kiitos kysymästä: Voin oikein hyvin ja mielellään palaan huomenna taas töihin , ja pianhann se ovisaikakin jo lähestyy, ei ihan vielä, mutta kuitenkin!


Lapsellisen päivitykseen: 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 6 ) , tulee vähän kiirus, mutta emmeköhän onnistu arvon ladyt??


Rva Pikkumyy
 
Taitaa olla porukat viikonlopun vietossa, kun on niin hiljaista. Tänne ei kuulu kummempia. Meidän tavallinen sunnuntaipäivä: nukuttiin aamulla pitkään, juotiin perusteellinen aamukahvi ja luettiin lehti. Sitten ulkoilua 3 h, lounas, jonka kera hiukan viiniä. Päiväunet, siitä herättyä arvatkaa mitä. Nyt lorvehtimista.

Pistää tietysti ajattelemaan, että päivä olisi varmaan erilainen, jos täällä olisi joku pikkuipana heti aamuseitsemältä kiskomassa vanhempiaan hereille... Mutta kypsinä ihmisinä toki kestäisimme sen! :whistle: :p

Välit mieheen hyvät, ettei senkään puoleen ole murehtimista. Hän haluaa lasta ihan yhtä epätoivoisesti kuin minäkin, niin että ei varmasti ryhtyisi suurin surminkaan riitelemään ovisaikana...

Äipälle vielä, että nuo sinun oireesi ovat kyllä todella lupaavat. Palelu voi johtua tietysti vain oviksen aiheuttamasta lämmönnoususta, mutta tuo nenän tukkoisuus on tosiaan aivan oikea oire! Peukkuja, koska uskaltaudut testaamaan?
 
:wave: Terve taas!
Äippä: Kyllä minä jo rohkenisin onnitella sinua! =) Onpas nyt jännää!
Myy: Kiitos kysymästä. Selailin sen johdosta -08 ja -07 kalentereitani ja kummankin vuoden alkupuolelta löytyi yksi tämmöinen vastaavalla tapaa venähtänyt kierto. Mutta nyt tunnustan, että en ole eläissäni kertaakaan pitänyt kädessäni ovistikkua. En edes ole nähnyt semmoista, paitsi pakkauksia apteekin hyllyllä. Voisiko semmoinen kertoa jotakin tässä tilanteessa?
Pyrstis: :hug:
Matsalu: Sujuvaa jatkoa teille! =)
Jokaiselle jotakin kivaa! :flower:
 
Ikiemo: Ajattelin vaan, että jos ovistikkua kokeilisit, voisikohan ovis olla vaikka tulossa, ja sinulla vain olisi ne yhdet menkat jääneet välistä?? En oikein osaa sanoa, mutta gyne kuitenkin varattuna myös, eikös?

Toivotaan asiaan pikaista selvyyttä! :heart:

Matsalu: Kivan tuntuinen teidänkin sunnuntai ollut! :D :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
............kun olen täysin kelkasta pudonnut enkä nyt sitten tahdo takaisin päästä kyytiin. |O :whistle:
Meinaan kun on tämä läppärimme tehnyt niit temppuja teräviään ja sen myötä huolloissa sitten seikkaillut viikon jos toisenkin. Juu ja kyl on tämän perheen elämää muutoinkin uusiin uomiin soluteltu jo usiamman viikon, tuon minun päivä opiskelijaksi siirtymisen myötä. :headwall: :p :whistle: En meinaa millään oikeen osata oiskella päivällä, kun siihen ilta opiskeluun jo ennätin tottua. Tuntuu jotenkin et ei edetä opinnoissa mihinkään, kun siel ilta opiskelun puolella on niin tiukka tahti ja nyt on luppo aikaa väliin väik muille jaettavaksi. Niin et jotenkin on sellainen paha aavistus et viel saadaan niskat limassa kirjoja tuijotella.

Eikä muutoksen tunnu loppuvan vieläkään sillä tuo meitin kuopus aloittaa tulevalla viikolla päiväkoti uransa jälleen reilun puolen vuoden tauon jälkeen.

Hmmmmmmmmmm...........niin ja kyl on viel pakko teille tunnustaa et on meinannut hanskat kehään lentää kerran jos toisenkin tämän vaavikuumeilun osalta, kun on ukkon kanssa yhteen otettu milloin mistäkin toistaan typerämmästä syystä. :kieh: :kieh: :kieh:

Vaan niin tuota eilen sitten ukkoni kuhertelemaan houkuttelin :snotty: ;) Joten saatoitte jo arvata miksi. No ovishan se ovella kolkuttelee (ilman tikuttelua mennään tuon kp ajoituksen perusteella siis) kehoni itse kertoili jotta "huhuuuuuuuuuuu nyt olis aika!" :LOL: :D :D :D Peittoja vähän kammaris pöläytellä.

Mut juu nyt taidan siirtyä hiljakseen tuonne kammarin puolelle jotta aamulla olen ennen kuutta jo puurokattilaa vahtaamassa. |O :whistle: :D

:wave: -touhis- :wave:

ps. Sorry laidit, kun en kommentoinut teidän tekstejänne. Mut ehkä sen anteeksi saan, kun en ole :wave: kelkassa pysynyt.
 
pyrstötähti
nyt otti pyrstikselle sitten ohraleipä.Mökötys jatkuu,täysin mykkä mies sohvalla ja äsken kun hiveä jomotus iski alakertaan muistin että mullahan on 2 kpla clearbluen digitestiä ja kastautin tikkua ja niimpä niin,ovismuna paukahti ruutuun,tosin mielestäni tuossa testisssä on herkkyyttä ollut aina liikaakin,liuskatestin viiva ei ole ihan järeä ja tossa on silti munis sarvwen päässä möllistellyt.No näin tässä nyt käy,aamukuudelta reissuun ja ti iltamyöhällä kotiin ja ke anivrhain uudelle turneelle ja to iltamyöhällä takaisin.Joten nyt ei olla onnellisten tähtien alla.Kävi mielessä että josko se onkin kuitenkin tarkotettu että parempi näin ilman lasta kun näköjään ei osata kuitenkaan sovussa elää eikä riitojas sopia kypsien ihmisten tapaan vaan ne aina saavuttavat tällaiset mittasuhteet,Ihan vakavissani jo mietin koko tämän liiton jatkuvuutta kaikin puolin.Ikävää on näin negatiivisia asioita edes nyt kirjoittaakaan meidän iloiseen ja positiiviseen pinoon mutta kun ei ole muutakaan mihin valittaa ja varsinkaan että tähän liittyy tämä aktiivinen kuumeilu.Näin tällä kertaa ja kuten ennenkin,asioilla on tarkotuksensa,tv alakuloinen pyrstis
 
Huomenia!


Voi, sinua pyrstis, olette itsepäisiä molemmat, kun kumpikaan ei ala sovintoa tekemään!


Ja tähän pinoonhan saa kertoa iloisia asioita, kuin vähemmänkin iloisia, esim juuri näitä avo-avioliiton ei niin iloja!

Tällä hetkellä vuoto loppu, ei illan-yön aikana ole tullut, mutta varmuudeksi täytyy housuihin täytettä laittaa!


Kiva oli herätä jo ennen 4:ää, jännittää taas toi töihin paluu, tyhmää, siis jännittää!
ei nyt ihan tolleen sentään!;=)

Mukavaa alkavaa viikkoa ja eiköhän se yksi plussa tuosta tipahda pian plussavaunun kyytiin! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Pyrstis: :hug: :flower:
Myy: Sujuvaa työpäivää!
on: Vaikka seuraava tarina ehkä onkin vain vilkkaan ja toiveikkaan mielikuvituksen siivittämää fantasiaa, kerron teille kuitenkin eilisillastani. Illalla tunsin ovismaista kipua vasemmalla puolella ja sen innoittamana houkuttelin flunssaisen mieheni hommiin, vaikka hän ensin valittikin päänsärkyä... :LOL: Yleensä lemmiskelyn jälkeen nukahdan hyvin, mutta nyt valvoin monta tuntia. Nukuin koko yönä vain kolme tuntia... |O Mielenkiintoiseksi tilanteen tekee se, että kautta aikojen minulla on ollut kuukausittain kaksi vaihetta jolloin nukun huonosti. Toinen on se kun ovuloin ja toinen pari päivää ennen kuukautisia. Olisipa tässä kyse kummasta hyvänsä, niin se olisi mukavaa edistystä. :) (Tai sitten valvoinkin vain siksi, etten ennen aamua uskaltanut käydä vessassa, vaikka rakko pullotti, kun pelkäsin, että kaikki simpat valahtavat pönttöön... :LOL: )
Semmoista. Nyt ajattelin, että jollei täti parin päivän sisään tule, niin olen yltiöpositiivisesti RKTT. =) Valoisia ajatuksia päiväänne! :heart:
 
Onnittelut Mimulille, oli niin ihanaa lukea ultrauksestasi, onnea jatkoon.

Minulla on tuo hemoglobiini niin alhainen, että en pysty luovuttamaan verta. Kerran olen sen tehnyt ja silloinkin rajamailla oltiin, että hyväksyivät luovuttamaan.

Matsalu: Olen itse myös monta kertaa miettinyt, että erilaisia olisvat päivät, jos olis pikkuipana olemassa. Siitä on niin kauan edellisestä, poika kun jo 24 täyttää.

Oma napa: Aamulla tuli vähän punertavaa paperiin, joten kierto toimii JEEE ja se niukkaakin niukempi vuoto oli siis menkkavuotoa. Tästä se taas lähtee!! Mulle voi merkata kp1/28.

Nimimerk.
kerrankin iloinen menkoista
 
Kaikille :flower: & :heart: viikkoa!

Päivän kysymys kuuluu: missä hitsissä on meiksin ovis??? Nyt jo kp12 eikä tietoakaan. Yleensä ovis on ollut kp11. No joo, varmaan viime kierrossa epäonnistunutta pasia varten nautitut Zumenonit ja Lugesteronit ovat pistäneet homman uusiksi. Kuitenkin ihan epistä. |O
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Minni-07 (44) ..............kp1/28..............yk2...........2./1.yhteinen
Kirsikka68 (40)...........kp6/28-39.........?...............5.
lapsellinen67 (40).......kp6/25-29.........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43)......kp6/32..............yk1...........4./1.yhteinen
Pennanen (41).............kp8/29-32.........y0,5v........2.
mimmimamma (46)......kp9/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)..................kp9/28..............?...............4.
Matsalu (44).................kp9/24-25.........?...............1.
Päikki (40)...................kp12/27.............y1,5v........2.
pyrstötähti (47)............kp12/28............yk5...........4./1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp13/28-30......y1,5v........9.
äittä-67 (40)................kp15/28-30 ......yk1...........3./2.yhteinen
touhu tenava (45)........kp16/27-30......y3v............6.
haave3 (39)..................kp17/28.............?...............3.
Plättä (44)....................kp17/28-30......?................7.
AinoEmilia (43)............kp20/31-34.......?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)................kp22/28.............?...............3.
äippä67 (41)................kp29/26-39.......y1,5v.......2.
pääpilvissä (45)..........kp39/25-43........?...............1.yhteinen
ruujakengu...................kp45/28.............?...............3.
ikiemo (43)..................kp53/n.23..........?...............4.
kenzie64 (43?)............kp?/28................?...............4.

babo67 (41).............kp31/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp16.................IVF 9/08.....4./1. yhteinen

Kertoilkaahan kuulumisia:
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.
einiinvaan (41).............kp68/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp98/29............yk11.........2./1.yhteinen
Hellu1............................kp?/?.................?................3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/35 = 11,55 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 6 )




Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Maanantaiaamua kaikille! =)

Eilinen meni pitkään nukkuessa ja marjoja poimiessa. Tuhrutäti tekee lähtöä, toivottavasti tänään ei enää tuherra tai tääkin kierto menee pieleen...

Äippä: Oireet kuulostaa kyllä lupaaville. :) Onhan sulla kp:t jo niin pitkällä, että ihan hyvin voisit testailla... (malttamaton täällä odottelee)

Pyrstis: :hug: Voihan harmitus tuollaista juuri ovisaikaan.... Vaikka toisaalta, enpä tiedä kuinka terveellistä on pitää asioita sisällään vain oviksen takia... :x

ikiemo: Mulla on ollut joskus 6 vuotta sitten ainakin 53:n kierto, eikä siihen menkat loppuneet. Nyt sitten kun nää häikät alkoi, mentiin viime vuoden keväällä jo yli kp100:n. Varmaan ihan anovulatorinen kierto riittää siihen, että tuollainen pitkä kierto tulee... Tuo sun teoria oviksesta voi pitääkin paikkansa. Estrogeenin laskuhan aiheuttaa noita unettomuuksia ja juuri ennen ovista estrogeeni laskee, samoin kuin ennen menkkoja. Toivotaan että se oli tosiaan ovis!

Päikki: Testaile vaan edelleen. Varmaan ne lääkkeet nyt siirtää sitä ovista, tulee sitten kun on sen aika...
 
Lapsellinen: Kiitos teoriani lääketieteellisestä vahvistuksesta! =) Itse en ole sen syytä tarkemmin tiennyt, mutta olen vaan lukuisat kerrat huomannut unettomien öiden ajoittuvat juuri em. kohtiin kiertoa. Miten on, olisiko se teoriassa mahdollista, että olisin voinut ovuloida kp52?
 
Minnille onnittelut menkkojen tulosta! Se on niin helpottavaa silloin, kun niitä tosissaan odottaa...

Päikki, niinhän se on, että nimenomaan se kierron alkupuoli voi venyä eli ovis viivästyä syystä jos toisestakin. Kärsivällisyyttä, kyllä se sieltä tulee.

Pyrstis, sen kun kerrot vaan, ei siitä täällä kukaan pahennu.

Mä olen päätynyt siihen, että kerron miehelle jo hyvissä ajoin, ainakin viikkoa ennen, milloin suunnilleen olisi aviollisia velvollisuuksia hoidettavana. Se on sitten tavallaan hänenkin vastuullaan, että järjestää itsensä sopivaan ruumiin- ja sieluntilaan. Ettei minun tarvitse ihan kaikkea vastuuta ottaa.

Hiukan ahdistaa, kun lapsen saaminen tuntuu olevan niin maan perusteellisesti naisen juttu. MINUN on aamuisin leikittävä tikkuleikkejä vessassa ovista etsiessä, MINUN on pissittävä tyhjää näyttäviin raskaustesteihin, MINUN on rampattava lääkärissä, MINUN on kohta pisteltävä mahanahkaani hormoneja. Ja MINUN sisältäni kaivellaan jollain raapalla esiin munasolut. Ja mitä tekee mies! Ruiskii siemeniään aina sinne, minne käsketään, vaihtoehtoisesti minun sisälleni tai testipurkkiin. Tätä asiaa ei voi muuksi muuttaa, vaikka minulla on maailman ihanin ja myötätuntoisin siippa.
 
Kesäloma meni ja arki alkoi tasan klo 8.00 tänä aamuna.Harmi vain että sää tänään mitä kesäisin ja harmittaa huominen töihinlähtö. Lomalla en valitettavasti ehtinyt lukemaan pinoa ollenkaan, ei hajuakaan mitä teille kuuluu. Luen ajatuksen kanssa kunhan ensin laitan omat kuulumiset.
Rippijuhlat onnistuneesti 23.8 sen jälkeen vielä viikko lomaa jonka vietimme ympäri suomea sukulaisissa vieraillen. Mukavaa. Paljon serkkuja tätejä ym joita en ollut tavannut yli 20 vuoteen!!
Oma napa : Kp 20 tänään. ! 16. pv paikkeilla julmettu juiliminen vasemmalla, ovista taas uumoilin. Hyödynnetty on :p Vauva-ajatuksia on takaraivossa edelleen, mutta kiire on pitänyt ajatukset onneksi muuallakin ettei menisi pelkäksi suorittamiseksi.

Ihanaa maanantaita ihanat Ladyt ! Ryhdyn lukemaan kuulumisianne.

t. syyspirteä AinoEmppu
 
Kiitos rauhoittelusta. Uskottava vaan on, että kyllä se ovispimpula koneeseen läjähtää. Oon vaan niin kärsimätön. :attn:

Matsalu Arvaa vaan, miten tuo homma jatkuu sitten KUN raskaudut. SINÄ ramppaat neuvolassa, pissit verensokeritikkuihin, käyt sokerirasituskokeessa, SUA tykitetään erilaisin piikein, ultrataan joka sopukasta jne. jne. + näiden norm. raskauden seurantojen päälle vielä Madame-osaston ylimääräiset raskauden seurannat, mahdolliset äippäpolikäynnit jne. Lapsen isi saa tulla katselemaan kivoja ultrakuvia ja suurin "työ" on naisella. Mä olin viimeksi raskausaikana ahdistunut kaikesta tosta. Mulla todettiin vielä raskausdiabetes, joten sen myötä tuli entistä enemmän juoksua joka suuntaan. MUTTA nyt lupaan ja vannon, että en valita, jos vielä jostain löytyisi pulla uuniin. Kaiken otan vastaan kuin nainen.
 

Yhteistyössä