40+ so what? (vol. 2)

No enpäs sitten vielä napannutkaan... Mieheni kun olikin huolissaan, että jos kumminkin olisin raskaana ja tekisin vahinkoa tuolla rohdolla...
Minä, joka olen tehnyt kaksi nega testiä, enkä ole tuntenut ensimmäistäkään raskausoiretta, huolestuin onneton kuitenkin sen verran, että päätin että teen vielä yhden testin ennen kuuria. Katsotaan jaksanko valvoa pissaa pidättäen niin pitkään että tekisin sen vielä tänään, vai odotanko aamuun...
On tämä kans aikamoista tunnemylläkkää.
:/ :)
 
No niin... Tein sitten keskiyöllä sen kolmannen nega-testin ja nappasin tipat sen jälkeen. =)
Saas nähdä mimmoisia tunnemylläköitä on seuraavaksi luvassa...
Nyt on jonkun muun vuoro kirjoitella! Iloa päiväänne! :)
 
Huomenia kaikille tasapuolisesti!


Ikiemolle: hyvää rohdoskokeiluaikaa ja toivottavasti ne menkat alkavat, tai sitten raskaus!!!


Tänä aamuna sitten oli ensimmäiseksi meillä tarjolla kylmäpuristettua vehnäalkioöljyä veteen sekoitettuna;=)) Mies ei kovasti pitänyt mausta, mutta kilttinä poikana joi sen! :heart:

Eilen illalla söimme iltapalaksi vesimelonia ja viinirypäleitä! :p

Aamulla molemmille myös poreBerokkaa lasillinen, jotta jaksamme! :heart:

Eipä oikeastaan muuta , kuin plussailuonnea kaikille!


Kukas onkaan seuraava jännäilijä, ovistestien tai raskaustestien muodossa???
Sitten kuvia taas kehiin! :D

Rva Pikkumyy :heart: :p :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Kirsikka68 (40)...........kp3/28-39.........?...............5.
lapsellinen67 (40).......kp3/25-29.........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43)......kp3/32..............yk1...........4./1.yhteinen
Pennanen (41).............kp5/29-32.........y0,5v........2.
mimmimamma (46)......kp6/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)..................kp6/28..............?...............4.
Matsalu (44).................kp6/24-25.........?...............1.
Päikki (40)...................kp9/27...............y1,5v........2.
pyrstötähti (47)............kp9/28..............yk5...........4./1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp10/28-30......y1,5v........9.
äittä-67 (40)................kp12/28-30 ......yk1...........3./2.yhteinen
touhu tenava (45)........kp13/27-30......y3v............6.
haave3 (39)..................kp14/28.............?...............3.
Plättä (44)....................kp14/28-30......?................7.
AinoEmilia (43)............kp17/31-34.......?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)................kp19/28.............?...............3.
Minni-07 (44) ..............kp25/28............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp26/26-39.......y1,5v.......2.
pääpilvissä (45)..........kp36/25-43........?...............1.yhteinen
ruujakengu...................kp42/28.............?...............3.
ikiemo (43)..................kp50/n.23..........?...............4.
kenzie64 (43?)............kp?/28................?...............4.

babo67 (41).............kp28/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp13.................IVF 9/08.....4./1. yhteinen

Kertoilkaahan kuulumisia:
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.
einiinvaan (41).............kp67/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp97/29............yk11.........2./1.yhteinen
Hellu1............................kp?/?.................?................3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/35 = 11,55 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 6 )




Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Jännittää äippä67 ja minnin tilanne, tulkaahan keromaan jotain kuulumisia? :saint: :heart:

Ensin ajattelin pyöräillä tuonne kauppakeskukseen, mutta taitanee olla liian kylmää? :headwall:

Jospa nappaisin miehen(armeijapoijan)auton lainaksi! :LOL:

Pitäs jotain mukavaa löytää, jospa jonkun paidan ja kynsilakkaa??

Onkohan Prismassa laadukkaita ovistestejä, ihan liuskoja? :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps mimulin 2. ultran takia peukut ja varpaat täällä pystyssä, toiv Taimi on hyvissä voimissa! :heart: :heart:

Tulethan mimuli kertomaan, kun ehdit! :flower:
 
Pikkumyy: Prismoissa on ainakin kuulemma noita aamuisin tehtäviä Fertestejä, joita minä käytän nykyään yhdessä mammaksin testien kanssa.
Niitä vain pitää pitää testiastiassa 5 min. Ei pidetä käsin, vaan siinä on sellainen paikka, johon tikku laitetaan. :LOL: Nuo Fertestit näyttää minullekin yhtä vahvan tai vahvemman viivan, toisin kuin mammaksit.
 
Mukavaa perjantaita kaikille :flower:
Sateista ja harmaata, jotenkin luihin ja ytimiin menevä sää, syksyä siis ilmassa, ainakin täällä meillä päin.

Niin minäkin toivon PikkuMyy, että se tuulimuna/keskenmenoni oli vain huonoa tuuria, enempi kuin sen clomin aikaan saama. Joten tänään sitten rohkeasti vain aloitan uuden viiden tabletin satsin kp 3-7. Iltaan meinasin tabletin oton jättää, kun illasta silloin se kunnon vuotokin alkoi. Vai onko teillä jotain tietoa, onko sillä väliä mihin aikaan sitä tablettinsa syö?

Tänään kävi entinen työkaveri näytää 3 viikkoa vanhaa vauvaansa. Kylläpä tuntu haikeelta, kun mietti, et itselläkin vois masussa kasvaa oma suloinen, jos ei olis käynyt kuten kävi. Et kyllä se vain tuntuu vihlaisevan kerta toisensa jälkeen, kun itsellä ei tärpää mitenkään helposti kuumeilusta ja ahkerasta yrityksestä huolimatta!

Plussa onnea minultakin niille jotka sitä aikaa elelevät, äippä 67 ja minni tais ainakin olla.
Ja muille muuten vaan sopivan aktiivista elämää ;)
 
Palattu on shoppailemasta;=))

Olipa mukavaa, huomata taas olevansa Nainen! :heart: Kaiken tämän jälkeen ;=)

Nautin niin shoppailusta, yllätän mieheni sitten :heart:

varmaan vietämmä vkloppua rennosti, että saa nollattua päätä ennen ensi ma työn alkamisia. :saint:


Eipä tässä muuta tällä erää, hiljaista on missä kaikki uinuu? :eek:

Rva Pikkumyy :heart: :p :wave:
,



 
Mullahan olisi siis laskujen mukaan (niiden niukaakin niukempin menkkojen jälkeen jos ne nyt menkat olivat) maanantaina kp 28, mutta enpä nyt usko olevani raskaana, peitto on kyllä heilunut :heart: , mutta kävin gynellä kp 10 aikoihin lopputarkastuksessa ja gyne sanoi että limakalvo on ohut, joten enpä nyt usko että siihen tälläkertaa munis olis tarttunut. Mulla ei ole mitään mahaoireita, joten epäilen että tästä tulee pitempi kierto. Niin kävi viimeksikin ja eikös Matsalulle ollut käynyt samoin kaavinnan ja km:n jälkeen.

Kyllä tää tästä, jälleen kerran menkkoja odotellen B) ja jotain positiivista: nyt voi vielä nauttia punaviinin ihanista aromeista. =)
 
Minni, juu, mulla oli myös noin, että ekat menkat kaavinnan jälkeen olivat tosi niukat. Ja toinen kierto venyi sitten päälle 40 kp:n vaikka normaalisti on vain 24-25.

Lapsellinen, minäkin käytän noita Fertestejä, mutta lukeeko niissä tosiaan niin, että pitää tikkua liottaa 5 minuuttia pissassa? Minä olen ainakin kastellut tikkua vain 15-20 sekuntia ja aina olen hyvät ovisplussat saanut. Täytyy itsekin tarkistaa, jos ohje vielä löytyy...

ON: menkat ohi. Vasemmalla puolella on jo munasarjoja lupaavasti vihlonut, kaipa siellä munikset kasvavat. Ovista alan tikutella varmaan jo huomisaamusta. Aikaistahan tuo vielä on, mutta kun minulla niitä tikkuja on varastossa enkä niitä enää tämän jälkeen aio tarvita, niin joutaa tuhlata.
 
Minni: Kiva kun käväsit kertomassa kuulumisiasi! :heart: Minkä verran sen limakalvon paksuus kuuluisi olla tuossa kp 10 kohdalla, kun en tiedä?
Taitaa kaavinta olla pahempi vaihtoehto, kuin lääkkeellinen tyhjennys, mutta pakkohan sekin on joskus tehdä, ellei muu auta. Enhän itsekkään vielä tiedä, mikä tulee eteen! :headwall:

matsalu:Onnittelut , että mankat ovat ohitse, ja sitten mukavia viivojen vahvistumiskuvia, tänne ovistestienkin muodossa! :heart:

Voi , kuinka olen Onnellinen erään puolesta, kävin vakoilemassa odottajien puolella!! :heart: :heart:

Nyt pian suihkuun, ym.... :heart:

lapsellinen : Kitos infosta ovistestien suhteen!

Rva Pikkumyy :heart: :wave: :flower:
 
Pennanen Tunnustaudun, että olen aina nappaillut jotain nappeja, mutta nyt tämän vauvakuumeilun myötä homma on vain kiihtynyt. Tällä hetkellä käytössä Multitabs, B-vitamiini, sinkki, magnesium ja pellavansiemenöljy.

Vastoin kaikkia ohjeita kävin eilen verenluovutuksessa. Raskautumista toivovat eivät saisi mielellään käydä. Oon käynyt suht säännöllisesti viimeiset 10 vuotta ja en tohtinut kieltäytyä kun oikein kortilla pyysivät "ojentamaan käden". Oon ajatellut, että tuokin on hyvää koulua tällaiselle piikkikammoiselle. Mulla on aina ollut suht korkea hemppa, nyt kylläkin oli "vain" 149, ja oon hätäpäissäni miettinyt, että olisko silläkin jotain vaikutusta näihin vauvahommiin.
 
Voihan vinetto, Lapsellinen oli sittenkin oikeassa! Festestin ovistikkuja täytyy tosiaan liottaa pissassa kokonaista 5 minuuttia! Minä en ole ikinä pitänyt niin pitkään, mutta ovisplussat ovat silti olleet ihan selvät. Tokkopa tuosta on vahinkoa tullut...

Minä en syö mitään lisäravinteita. Noita omega3- ym. kapseleita voisin syödä, mutta kun minulla on lievä veren hyytymishäiriö, nekin on minulta kielletty. Luotan siihen, että monipuolisella sekaruokavaliolla saa kaiken tarvittavan.

Ovisviivoista en taida viitsiä valokuvaa ottaa, mutta jos raskaustestiin vielä joskus kaksi viivaa tulee, sitten ehkä.
 
Pennanen: Purkkivitamiineja en ole normaalisti käyttänyt, mutta jo vuosia olen aloittanut päiväni aloe vera-mehulla (2rkl) ja femisoijajauheella (jugurtissa). Flunssien aikana, mitkä tuo aloe vera on kyllä pitänyt tosi hyvin poissa luotani, on käytössä ollut Antivir-"napit" ja masuvaivoissa maitohappobakteerit. Siinä mun repertuaarini. :) Nyt olen em. lisäksi ostanut vehnänalkioöljyä. Niin ja ne Mulimen-tipat on nyt testattavana. :) Magneesiumin saannin hoidan syömällä päivittäin oliiveja (jos lopetan oliivien syönnin, saan suonenvetoa...). Univaikeuksissa mulla on joskus ollut myös yrtti"nappeja", muttei tällähetkellä. Ja talvella D-vitamiini (koska juon luomumaitoa mihin sitä ei lisätä).
Ruokavalioni on kyllä uskoakseni aika terveellinen ja monipuolinen (viimeiset 20 vuotta ilman lihaa, mutta kalaa syön usein). Tämmöiseen olen tottunut ja se sopii minulle, mutta näissä asioissa on eroja mikä kullekin sopii. =) Odotusaikoina olen syönyt foolilisää ja lisäraudan olen saanut Kräuterblutsaft-mehusta. Tulipas aika raportti...
Päikki: Hieno homma, että käyt luovuttamassa verta. Minulla on huono omatunto, etten vielä itse ole saanut sitä aikaiseksi, sillä olen itse parikymppisenä ollut onnettomuudessa jonka jälkeen oma henkeni oli toisten luovuttaman veren varassa. Se kyllä velvoittaisi minuakin.
Mutta nyt taitaa olla aika toivotella hyviä öitä kaikille! :heart:
 
Huomenia tännekin,

täällähän se Rva Pikkumyyn onnellinen odottaja on. Taimi voi siis hyvin - voitte varmaan kuvitella kuinka pelkäsin ja mietin, miten selviän pois sieltä huonojen uutisten kera. Mutta siis sydän sykki ja pituutta oli nyt 2 cm ja vastasi viikkoja 8+5. Kuvaruudussa se oikein jo pieneltä ihmisalulta näytti. Niissä kahdess ekassa raskaudessa en näin pitkällä päässytkään. Olisikohan nyt pahin takana - toivottavasti. Toki vielä on kaikkea varmaan edessäkin, kun tutkimuksia tehdään, mutta kaikki aikanaan. Olin aika eufoorisessa ja sekavassa tilassa, kun sieltä kävelin pois. Katselin myös tulevaa synnytyssairaalaani siinä matkalla.

Eilen illalla tuli valkkarin kanssa hieman punaisia viiruja, mutta alkusäikähdyksen jälkeen, ajattelin, että se ultraus varmaan aiheutti limakalvojen ärsytystä. Nyt sen jälkeen ei ole mitään näkynyt.
Mulla on muuten kotona valkoista veskipaperia (kuumeilijoilla ja odottajilla tulee olla valkoista) ja siitähän sitten on hyvä analysoida nopeasti tilanne. Toisin kuin töissä, jossa on sitä keltaista ja veski on punasävyinen. Siinä saapi vanha silmä monesti tihrustaa, on tuossa jotakin punaista. Inhottavia tuollaiset veskit -punaiset vessat tulis kieltää. Muutenkin vessaan mielestäni sopimaton väri - ainakin suurena pintana.

Kiva, että Rva Pikkumyy tunnut jo voivan hyvin. Shoppailu kummasti auttaa useimmiten. Mielestäni naisen tulee usein nauttia siitä, että on nainen. Pienet hemmottelut ovat paikallaan. Sekin varmasti auttaa raskautumiseen.

Täällä onkin nyt monet vitamiinit ja muut arsenaalit käytössä. Ne ovat varmasti omalta osaltaan hyväksi plussautumisessa. Itse olen vuosien varrella parantanut ruokavaliotani terveellisemmäksi - siis paljon vihanneksia ja kuituja ja vähän kahvia. Kuumeillessa silloin join sitä greippimehua ja söin vesimeloonia ja tietty sitä raskausajan multitabsia. Mies meillä syö ja on aina syönyt terveellisesti. Paljon mm. ruisleipää ja käyttää omegakapseleita. Me molemmat liikutaan myös miltei päivittäin.

Ovis testeistä sen verran, että mä en onnistunut koskaan löytämään Prismasta minkäänlaisia testejä. Enkä kehdannut kysyäkään. City-Marketissa mielestäni ne rfsu-testit toimi ihan hyvin ja olivat suhteellisen halpoja. Mulla oli myös se digitesti ja ensin testasin noilla halvoilla ja tavallaan varmistin tuolla digillä.

Minni07: mulla myös km:n jälkeen nyt viimeksi ekat menkat piti käynnistää ja olivat mielestäni aika niukat. Mulla oli se lääkkeellinen tyhjennys, mutta sittenhän mua kaavittiinkin puudutuksessa, kun sitä palaa yritettiin pois. Sen jälkeenkin menkat olivat vähän sekaisin, vasta heinäkuussa mulla oli ihan normaalit menkat. Mutta uskon, että toi mun tapaus oli poikkeava, kun kohtu ei meinannut tyhjentyä ja siksi kiertokin oli sekaisin. Silloin vuosi sitten km:n jälkeen kierto palasi kolmessa viikossa.

Nyt tuo jälkikasvu on käynyt tuossa jo niin monta kertaa, että ne on päästettävä koneelle ja mä siirryn aamupalalle.
Tässä vielä Taimin kuva:


Ja teille kaikille plussaonnea - käyn kyllä katsomassa aina teidän kuulumiset!
 
Mukavaa lauantaipäivää kaikille ja onnittelut Mimulille hyvistä uutisista ja kauniista ultrakuvasta. Omaa sydäntä kyllä kirpaisi, itsellä kun todettiin keskytynyt keskenmeno juuri tuossa vaiheessa raskautta. Mutta olen silti tosi iloinen aina, kun jonkun odotus jatkuu onnellisesti noiden vaikeiden alkuvaiheiden läpi.

Eka ovistikku rapisteltu - ja nyt oikeaoppisesti pissakupissa lioteltu - vaan eihän tuossa vielä mitään näkynyt. Eipä ole aihettakaan, kp vasta 7.

Ei ole muuten ihme, että Mimuli ei ikinä löytänyt Prisman ovistestejä. Ne on sijoitettu tosi kummalliseen paikkaan, luontaistuotteiden viereen alahyllylle. Olen monta kertaa Prismassa sanonut, että testit pitäisi sijoittaa kosmetiikkaosastolle, kondomien viereen, vaan eivätpä ole tainneet ottaa opiksi...
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Kirsikka68 (40)...........kp4/28-39.........?...............5.
lapsellinen67 (40).......kp4/25-29.........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43)......kp4/32..............yk1...........4./1.yhteinen
Pennanen (41).............kp6/29-32.........y0,5v........2.
mimmimamma (46)......kp7/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)..................kp7/28..............?...............4.
Matsalu (44).................kp7/24-25.........?...............1.
Päikki (40)...................kp10/27.............y1,5v........2.
pyrstötähti (47)............kp10/28............yk5...........4./1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp11/28-30......y1,5v........9.
äittä-67 (40)................kp13/28-30 ......yk1...........3./2.yhteinen
touhu tenava (45)........kp14/27-30......y3v............6.
haave3 (39)..................kp15/28.............?...............3.
Plättä (44)....................kp15/28-30......?................7.
AinoEmilia (43)............kp18/31-34.......?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)................kp20/28.............?...............3.
Minni-07 (44) ..............kp26/28............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp27/26-39.......y1,5v.......2.
pääpilvissä (45)..........kp37/25-43........?...............1.yhteinen
ruujakengu...................kp43/28.............?...............3.
ikiemo (43)..................kp51/n.23..........?...............4.
kenzie64 (43?)............kp?/28................?...............4.

babo67 (41).............kp29/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp14.................IVF 9/08.....4./1. yhteinen

Kertoilkaahan kuulumisia:
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.
einiinvaan (41).............kp68/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp98/29............yk11.........2./1.yhteinen
Hellu1............................kp?/?.................?................3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/35 = 11,55 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 6 )




Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]


Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

[/b]





YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Hyvää lauantaipäivää. :) Minulla on meneillään viinimarjojen mehustusurakka. 12 litraa on jo pullotettuna ja n. 6 litraa vielä tulossa.

Mimuli: Ihana ultrakuva... Siellä se Taimi köllöttelee niin tyytyväisen näköisenä. :heart:

Matsalu: Näin tosiaan on niitten Fertestien suhteen. :LOL: Mutta toimivia testejä jokatapauksessa...

Pikkumyy: Kyllä kai limakalvon pitäisi kp 10 olla jo vähintään 5 mm.

Pennanen: Ihan nyt minä ainakin tässä vauvakuumeilussa vasta olen alkanut kokeilemaan noita kaikenlaisia rohdoksia. Joskus olen ainoastaan syönyt magnesiumia kun suonenvedot ovat vaivanneet.

Äipän kuulumiset edelleen kiinnostavat... :heart:

Kaikille plussia ovistesteihin ja r-testeihin toivotaan. :heart: :heart:
 
Leppoisaa lauantaita kullekin! =)
Sain jo kuusikymppiseltä ystävältäni tämmöisen tekstin, jonka haluan välittää teille, siskot :

Siskot säilyvät:

Nuori aviovaimo istui sohvalla kuumana kesäpäivänä juoden jääteetä
vierailulla äitinsä luona.

He puhelivat kaikenlaista elämästä, avioliitosta, aikuisuuden
velvollisuuksista. Silloin äiti kilisytti jääpaloja lasissaan ja
katsoi tytärtään
syvälle silmiin.

'Älä unohda Siskojasi' hän neuvoi.
'He tulevat sinulle vielä tärkeimmiksi, kun vanhenet.
Vaikka kuinka paljon rakastaisit miestäsi tai lapsiasi,
tulet silti tarvitsemaan Siskojasi.

Muista aina tavata heitä silloin tällöin,
tee asioita heidän kanssaan.

Muista, että Siskot tarkoittavat KAIKKIA naisia, ystävättäriäsi,
tyttäriäsi, kaikkia sukulaisnaisiasi.
Sinä tulet tarvitsemaan muita naisia.
Naiset aina tarvitsevat toisiaan.

Olipas hassu ohje, nuori nainen ajatteli.
Enkö ole juuri mennyt naimisiin?
Enkö liittynyt parien maailmaan?
Olen naimisissa oleva nainen,
hyvänen aika! Aikuinen!
Totta kai mieheni ja tuleva perheeni ovat
ne, jotka riittävät minulle loppuelämäni!

Mutta hän kuitenkin oli kuunnellut äitiään.
Hän säilytti kontaktit Siskoihinsa
ja sai uusia naisystäviä vuosien myötä.

Kun vuodet kuluivat, hän alkoi pikkuhiljaa ymmärtää,
että äitinsä todella tiesi, mistä puhui.

Kun aika ja elämä tekevät muutoksia naisen elämään,
Siskot ovat yksi pysyvä ja muuttumaton asia!

Elettyäni yli kuusikymmentä vuotta, tässä on tärkeimmät asiat,
jotka olen oppinut:

Aika kuluu
Elämä kuluu
Välimatkat erottavat
Lapset kasvavat
Työpaikat tulevat ja menevät
Rakkaus kasvaa ja katoaa
Miehet eivät ole sitä mitä pitäisi
Sydämiä särkyy
Vanhemmat kuolevat
Kollegat unohtavat
Ura päättyy

MUTTA,

Siskot säilyvät,
oli teidän välillänne sitten kuinka paljon aikaa
tai välimatkaa.

Jos sinun täytyy kulkea yksin, Siskot ovat matkan varrella
kannustamassa, rukoilemassa puolestasi, nostamassa sinua,
puuttumassa asioihin puolestasi
ja odottamassa syli avoinna, kun tulet polkusi päähän.

Vaikka joskus rikkoisit sääntöjäkin,
he kulkevat rinnallasi
Tai auttavat sinut pulasta.

Tyttöystävät, työystävät, tyttäret, tyttärentyttäret, miniät,
kälyt, äidit, isoäidit, tädit, siskontytöt, serkut, kaikki ihanat
naiset siunaavat elämäsi!

Lähetä tämä kaikille niille naisille, jotka merkitsevät jotain
elämällesi!

Minä tein juuri niin!

:heart:
 
Ai miten ihana kuva Mimulilla pikku Taimestaan! :heart:
Voikumpa joskus vielä sais katsella omaakin tuollaista kuvaa :)

Ja ikiemon ystävän lähettämä viesti ystävien ja naisten merkityksestä toisilleen on kyllä hyvin totta! Vain nainen voi ymmärtää toista naista ja varsinkin jos elämä on koetellut tai antanut niitä onnen pipanoita samallalailla matkan varrelle, niin sen myötä sen ymmärrys ja myötä elämisen taito sen kuin kasvaa. :heart:

Minä napsin täällä Befolia, jättihelokki + GLA + E-vitamiini kapseleita, omegaa kera mustikan eli BlueOmega kapseleita. Toki sitä koettaa myös terveellisesti syödäkin, mut ei kai tuo lie pahastakaan jos noita popsii.

Hieno homma ketkä käy verta luovuttamassa! Itsekin olen käynyt joitain kertoja. Mut tosiaan kun itse silloin onnettomuutemme jälkeen näki kun tyttäremme sitä verta tarvitsi, niin sitä nostaa entistä arvokkaammaksi sen luovuttamisen tärkeyden. Se voi todella pelastaa ihmishenkiä!! :heart:
 
Heippaus kaikille! :hug: :flower: :heart:

Olimpa "kauan" poissa koneelta;=))

Eilen lähdimme tanssimaan, "aloittamaan uutta alkua jälleen" :heart:
Oli ihanaa, tapasin siellä myös lapsuuden "ystäväni", hän jutteli kuinka hänen molemmat lapsensa ovat saaneet alkunsa, onko se ivf:llä? vai miksi sitä kutsutaan?

Hän sanoi, että olemme niin onnellisen näköisiä mieheni kanssa, rakastuneen oloisia! Se on totta, en tiennyt, että se loistaa meistä ulospäinkin! :heart: :p

Hän kovasti toivotteli tuoreelle avioparille perheenlisäystä, josta kiitimme kauniisti, hän siis ei tiedä, että 2 raskautta jo koettu puolen vuoden sisällä.

Tanssimme todella paljon mieheni kanssa, minulla piikkikorkoiset tanssikengät jaloissa, joten koko jalat ovat kipeät tänään, mutta tanssiminen niiden kenkien avustuksella on ihanaa, ja vielä kun on hyvä viejäkin! :heart: Jivesimme, tanssimme valssia, foxia, beati, bluesia, hidasta valssia, jne.....

Mukavalle tuntui kun sain ihailevia katseita muiltakin miehiltä.;=)

Olen ja Olemme Niin Onnellsia! :heart:

Ikiemo Ihana tuo siskot kirjoitus! Kiitos!

Verenluovuttamisesta: En luovuta, minulla ongelmia ollut hb:n kanssa vuosia, nyt ilm parempi, mutta heikkenee helpolla, jopa 88 ollaan oltu ja siinä 100 paikkeilla.

Matsalu: onnea viivojen vahvistumiseksi, siitä se alkaa, ensimmäisestä tikusta ja voi sitä riemua, kun aavistus tulee toisesta viivastakin näkyviin! :heart:

Mimuli: Ihanan näköinen teidän Taimi! :heart: :heart:

Kiitos kuvasta! Onnea edelleenkin koko raskauden ajaksi! :flower:

lapsellinen , kiitos päivityksestä! Ja limakalvon paksuus infosta! :flower:

kaikille pinolaisille tasapuolisesti ihanaa iltaa! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
B) vähän hiljaista palstalla näköjään :'( kaikki viikonlopun riennoissaan,tai ehkäpä ennemminkin köllötellään kotisohvilla.

Minä en ole napsinut nyt mitään vitamiineja enkä rapistellut, lähinnä mieluiten napsisin nokkaan mun ukkoa. Harmi juttu ovis alkaa kolkutella ovelle ja lähden työreissuun pariin otteeseen ja pieni sotatila täällä himassa joten saapa nähdä käykö niin että menee sivu suun tällä kertaa. Olen kyllä yleensä hillinnyt itseni näihin aikoihin ettei mene kallisarvoinen kierto hukkaan,mutta nyt ei kyllä nappaa ja olen saanutkin kohtuullisen tilanteen täällä kehiteltyä joten yksin vietän lauantai-iltaakin. Mutta ihan koko naissukupuolen vuoksi oli pakko antaa ukolle opetus :LOL: :LOL: Niin mainio oli tuo tarina naisista,se on totta jos mikä. Ystäväni kanssa kun juttelin tänään useaan otteeseen voin kyllä yhtyä tuohon tarinaan. Ystävät ne on ja pysyy, miehet joskus tulee ja menee.

Mutta iloista iltaa, en ole ollenkaan harmissani enkä surullinen,päinvastoin, tiikerinlailla täynnä taistelutahtoa ja kunnon näpäytyksen aionkin ukolleni antaa. Hän on sen totisesti nyt ansainnut. :kieh: tv: pyrstis the tiger
 

Yhteistyössä