40+ so what? (vol. 2)

Kp:den laskemisesta: lapsettomuuslääkärit laskee seuraavasti. Kp 1 on eka kunnonollinen vuotopäivä (tuhrua ei lasketa), jos vuoto alkaa ennen klo 18. Jos kunnon vuoto käynnistyy vasta illalla, kp 1 on vasta seuraava päivä.

Mutta olen samaa mieltä kuin Lapsellinen, pääasia, että itse tietää, miten merkitsee ja tekee sen aina samalla logiikalla.
 
Kotkotkot...
Nyt on nuo Mulimen-tipat mulla ostettuna, joten voin ryhtyä testaajaksi. Pullo maksoi 21,90. Eli ei ihan halpaa, mutta jos sillä sais tätiin vauhtia, niin olis se edullisempaa kuin lääkärissä käynti. ;)
Vehnänalkioöljyä mulla onkin jo pullo jääkaapissa odottelemassa. Ajattelin aloittaa sen nauttimisen (ja greippi-mehun) sitten kun täti on tullut.
Nuusku: Kiitos kertomastasi. =)
 
Mari: Uusavuttomana vielä olen ymmälläni... Kävin tuolla "muokkaa tietojasi" osastolla ja napsautin sen raksin mikä sallii s.postiosoitteen näyttämisen toisille (kun en ollut aluksi sitä laittanut). Mutta nyt kun painan "yksityisviesti"-kohtaa tai noita pikku kirjekuoria, niin koneelle vain tulee teksti joka vaatii kirjautumista... Yritänpä vielä jos kirjaudun ulos ja takaisin, auttaako se. =)
Lapsellinen: Lystikäs kuva :LOL:
 
Mielestäni yksityisviesti ei vaadi tuota sähköpostin näyttämistä toisille. Kokeile tosiaan että kirjaudut ulos ja sitten uudestaan sisään.

Kun olet kirjautunut sisään niin pääset viesteihin myös kun painat tuota pientä kirjekuoren kuvaa joka on toisten nimimerkkien alla (ei näy oman nimimerkin alla).

t. Mari
 




Niin nyt on eka teelusikallinen nautittu sekä kylmäpuristettua vehnäalkioöljyä vesilasilliseen sekoitettuna , että 1tl omenaviinietikkaa vesilasilliseen sekoitettuna. Tuossa vehnäalkioöljyssä pullossa lukee näin: Sisältää runsaasti E-vitamiinia ja tyydytämättömiä rasvahappoja, Jotka vaikuttavat hiusten kuntoon sekä ihon nuorekkuuteen, eli varsinainen nuorennuslääke menossa, pianhan näytänkin sitten 25v tyttöseltä jälleen!

vatsakipu suunnilleen poissa ja nyt taas hymyilyttää! :D

olen ostanut greippimehua minulle, miehelle ja minulle tomaatteja lykopeenin vuoksi sekä molemmille myös vesimelonia, lisää miehen hedelmällisyyttä! Mutta miten saan miehen aamuisin juomaan tuota vehnäalkioöljyä, siinä pulma, onkohan se niin nukuksissa, ettei huomaa mitä juo kun laitan aamuisin aamupalan!? :xmas: :whistle:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Onpas teillä aivan ehtymätön varasto toinen toistaan hauskempia kuvia käytössänne! Kiitos jälleen! :LOL:
Ja jopas sattui Myy, kun sen vaikutuksista tietämättä ostin juuri kokonaisen melonin. =)

Mari: Mulimenista vielä... Onko niitä tarkoitus ottaa vielä sen jälkeenkin kun kuukautiset ovat alkaneet? Eli auttavatko ne myös raskautumisessa vaiko vain kierron tasaamisessa? Siis 20 tippaa iltaisin? (pakkauksessa lukee 4-5 x vrk, mutta se lienee "mummojen annos").
(Luontaistuotekauppani myyjä tiesi niitä käytettävän vaihdevuosioireisiin, mutta muuta hän ei osannut sanoa.) Kävin vinkkaamillasi "kiinalais-sivuilla" ja hyvin tuttua seutua tuo on. Kiitos paljon! :heart:
 
Vielä yksi leikkimielinen neuvo kaikille, että älkää meloneita tai mitään muitakaan hedelmiä ostaessanne sortuko ostamaan niitä jalostettuja siemenettömiä lajikkeita. Mieheni joskus totesi siemenettömistä hedelmistä kieltäytyessään syyksi: "Sitä olet mitä syöt." :LOL:
 
Ikiemo, minun pitää sinulle vielä raportoida yksi mieheni ja minun välinen keskustelu. Tässä päivänä muutamana sanoin, että kannattaisi varmaan rakastella, koska se voi saada menkat alkamaan. Johonka mieheni totesi, että "Se on varmaan tepsivä keino. Kun tarpeeksi monena päivänä peräkkäin rakastelee, niin kyllä ne menkat siitä sitten alkavat..." Ja näinhän kävi!
 
Laitoin miehelle tälläisen tekstarin kokeeksi, , että mitä tuumii:

Siis näin:

"Kävin kaupas, ostin monenlaista tärkeää mulle ja sulle, nuorekkuutta lisäämään.Tärkein kylmäpuristettu vehnänalkioöljy, sitä otetaan aamuisin 1 tl, vesilasilliseen sekoitettuna molemmat ;=), vesimelonia iltapalaksi molemmille! ja tomaatteja lissää!"..jne vieti jatkui, mutta en tähän laita loppua! :p :xmas:



Vastaus tuli:

Heh. Hienoa!!

Eli kuurimme siis alkaa!


Niin kaupoistahan oli välillä Valion greippimenu kokonaan loppu ainakin toisista, koska ilm naiset hulluna sitä ostivat, koska se lisäsi valkovuotoa, ja helpotti oviksen tunnistamista! :heart:

No mahtanee, nyt olla melonit pian kaupoista loppu??! :LOL: :LOL:

 
Ikiemo; Mulle annettiin ohjeeksi ottaa tuo 40 tippaa vesilasiin joka ilta, niin kauan kuin pullosta riittää. Sekoittaa ei saanut, annettiin vaan seistä hetki ja juotiin. Ainakaan minusta ei maistunut miltään. Tipat piti säilyttää suojattuna päivänvalolta ja sähköisten laitteiden läheltä.

Älkää vaan sitten ostako papaijoita kun pyöritte siellä hedelmätiskillä. Niitä syötetään jossain päin maailmaa aborttilääkkeenä naisille.
 
nyt vihdoin opin miten näillä sivustoilla kirjoitellaan y-viestiä. On systeemit siis muuttuneet.
Kiitos teidän selkeän informaation löysin kirjekuoret. Kuvittelin että nykyään minä voin vaan vastaanottaa viestejä.:headwall: :headwall:

mimmimamma
 
No voi nolo minä, kun en sitä kirjekuori juttua hoksannut :p :headwall:
Mut onneks teiltä voi aina kysyä =)

ON:Huomenna sit jos aloitan kp 3:lla sen ClomiHexal kuurin. Vähän kyllä jännittää, kun tosiaan lääkärikin sitä sanoi, et sillä lääkkeelläkin on se tuulimuna raskauden riskiä nostava vaikutus. Mut kun ei se muutenkaan se munis irtoile... Pitää vain toivoa parasta ettei sit uusis sama homma. :heart:
 
Niin ei kannata edes haaveiluaikana ostaa papaijaa, jos vaikka estää kiinnittymistä! :$

Monissa mysleissä, muroissa on myöspapaijaa, kannattaa lukea tekstejä. :heart:

Kirsikka, eiköhän se ole kuitenkin pieni mahdollisuus se tuulimunaraskaus ClomiHexaleilla aiheutettuna? Enemmän uskoisin, että huonoa tuuria. :ashamed:

Kirjoitin hienon kirjeen tädilleni tänään, hän niin kyseli heinäkuussa saako onnitella , olenko raskaana, en tiennyt silloin olevani, mutta nyt kirjeessä kerroin tapahtuneen. Hän ymärtää, kun kokenut keskivaiheen keskenmenon ja ku raskauden aikanaan. Kirjoitin, kyllä, että meille saa pieni vielä tulla, jos on tullakseen! :heart:

Kalani kanssa vähän lempeiltiin ruuan jälkeen! :heart: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Mari: Ou nou... vai että ei sähköisten laitteiden lähellä... Arvaas missä olen pitänyt tuon pullon koko päivän ajan? Käynnissä olleen tietokoneen vieressä tietenkin! No, nyt sitten tietää mitä syyttää jos en heti kohta tulekaan raskaaksi. :kieh: Toivottavasti se, että se oli sentään avaamattomassa pakkauksessa, olisi vähän varjellut sitä. :saint: Nyt menen kuitenkin nappaamaan ne 40 tippaa ja laitan pullon parempaan talteen.
 

Yhteistyössä