40+ so what? (vol. 2)

Heissan , kiitos lapsellinen päivityksestä! :flower:

Pahoittelut menkoistasi!!! :hug: :hug:

Minulla edelleen kaikki hyvin , lämpöä on vähän tullut, mutta seurailempa tilannetta ja yritän vähän liikkua, jotta tarpeellinen aines tulisi ulos.


Mitä muille kuuluu??? :heart:


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Mukava huomata Myy hyvällä mielellä ja kutakuin kunnossa vaikutat olevan.

Melko kanasia tuntuu olevan pino täynnä, ihania kuvia :LOL:
Matsalu ja Päikki, terveisiä VL Tre, munia mittailtu jo, nimiä en vielä antanut, mutta ei kovin montaa ole, että nimenantoa harkitsen. Toisella puolella ehkä kaksi käyttökelpoista(ja ne millit isoimmissa 16-17) toisella ehkä kolme, eli ei kauheesti. lisää piikkipäiviä määrättiin ja punktio on ma. Ke sitten saan hedelmällisen mukaan, jos sellainen tulee. Meille tää on viimeinen kierros (no jos sattuu pakkaseen jäämään, mutta viimeksi vain kaksi hedelmöitty ja muniksia oli enemmän), siis rahat kertakaikkiaan loppuu. (tai loppui jo oikeestaan :headwall: ) Sellasta kovin lopullisen ja surullisen tyylistä oloa pukkaa kokoajan. kai nuo hormoonit vaikuttaa osaltaan.. No viikon kuluttua tää ratkee, jos on siirrettävää. Eli kestäkää kanaset siihen asti piikkijuttuja multa, voi olla että loppuu siihen kuin kananlento :whistle:

Kovasti on miehen kanssa käyty jo keskustelua, jos ei onnistu. On sitten aikaa nauttia toisistamme. On oltu vasta vuosi naimisissa ja elämä makkarissa kukoistaa, onneksi. Näin toisella kierroksella osaa nauttia täpöillä siitä, että rakastaa puolisoa ja tulee varmasti miehellekin sanottua useammin kuinka tärkeä ja rakas on. :heart: Monien jutuista huomaa, että parisuhde on kuitenkin todella tärkeä asia sekin.

Melko hempeilyä keskellä päivää... :heart:
 
Kane: Hyvä että siellä kuitenkin useampi folli on kasvamassa. :) Eihän niitä lopulta tarvita kuin se yksi. Onnea matkaan! :hug:

Pikkumyy: Mun menkoissa ei juuri ole pahoiteltavaa. Odotettavissahan tää oli jo sen limakalvojutun vuoksi ja muutenkaan mitään oireita ei ollut. Uusi kierto ja uudet kujeet... mulla on se lääkärikin tämän kierron puolivälin paikkeilla.
 
pyrstötähti
Joo se oli kukko ja mun ukko on kalakukko horoskoopisaki. Oikeen on tunteellinen vesipeto. Ja aina tässä vaiheessa kiertoo maailman seksikkäin ja ihanin mies ja parin viikon kuluttua alkaa käymään hermoon ja näyttämään ihan nukkavierulta :eek: sitä kestää viikon päivät sitten. Ja taas mennään niinkö linnanmäellä tätä vuoristorataa yhä uudelleen ei ihme että välillä päätä huimaa mutta so what, kyllä se elämä järkkää pysähyksiä väliasemillekki.

Et sitten Kane harkinnut muita operaatioita lisäksi kun teilläkin on niin tuore ja ihana liitto niin sitä erotiikkaa on tarpeeksi sen kummemmin oviksia metsästelemättä ja se kutkuttava toive siellä loppuun saakka että eihän sitä koskaan tiedä,sitä ei nimittäin tiedä oikeesti kelle se lottoruletti päävoiton pyörähyttää kerran kuusa :heart: :heart:

Lapselliselle rattoisia rättipäiviä ja kohta varmaan tavataan jos ohi ajelet sinne McDreamylle parin viikon kuluttua? Ja ajoitushan on hyvä näkyy sitten jos on ovista ollut. Mä en kyllä tajua että mikä pönttö mulla sillon kesällä oli kun oli se ovistesti mulla matkassa ja näytin sitä sille niin se sano että ei sitä ultralla näe onko siellä ovista tapahtumassa/tapahtunut mä aattelin että ostostv-kanavaltako se paremmin näkyy,ihan ihme vanha ukko sekin :x

Pikkumyyllä varmasti tyhjentäminen sujuu hienosti kun alku on noin lupaava ja olisikohan se erilainen näin varhaisilla viikoilla kun ei ole varsinaista sikiötä kuten viimeksi kuitenkin oli viikkoja jo kasassa niin paljon menehtynyt pieni vielä olemassa,en ole asiantuntija,mutta tämmöistä pohdiskelin. Jaksamista ja toivotaan että kierto heti säännöllisesti lähtisi rullaamaan ja yrityshän voi hetimmiten vaikka tärpätä kun helposti näköjään raskaudut.

Mimmimamma on sitten jäänyt kuuman miehensä kanssa petiin kun ei ole semmin koommin pinoonkaan ehtinyt :flower: ja ihan oikea veto jättää kuvat laittamatta,kyllä varmaan menisi kuin kuumille kiville pinoon kuin pinoon moinen vonkale.

Hyvää ja reipasta päivänjatkoa kaikille ja aikuinen nainen voittaa aina :whistle: tv:pyrstis
 
pyrstötähti
mä luulen että taitaa valitettavasti jo olla 5 yk menossa jos ehdit niin korjaa...Hitsit kun aika menee sukkelaan ja vuosi kuluu nopsaan,jostain luin että purun jälkeen jos nappaa niin sen pitäisi vuoden sisällä tapahtua :headwall: mutta ei sitä auta surra elämä nyt vaan on eikä murehtimalla mitään voita päinvastoin menee aika ihan hukkaan =) tv:pt
 
Eli siitä kolmosesta haaveillaan..! Keskenmeno takana talvella ja nyt Terolut käytössä ja kp olisi 12/28.Lapsia on 2 alle kouluikäisiä.Yritystä takana jo reilu vuosi.





Alkuperäinen kirjoittaja lapsellinen67:
Entinen YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


touhu tenava (45).........kp4/27-30.......y3v...........6.
pyrstötähti (47)............kp8/28..............yk3...........4./1.yhteinen
einiinvaan (41).............kp9/28-31........?...............3.
pääpilvissä (45)............kp14/25-43......?...............1.yhteinen
AinoEmilia (43).............kp16/31-34......?...............4./1.yhteinen
lapsellinen67 (40)........kp19/26-28......y1,5v.......1.
gitte (39)......................kp20/28.............?...............1.
mimuli (42)...................kp20/29............yk3...........4.
äippä67 (41).................kp24/26-39......y1,5v........2.
Rva Pikkumyy (43).......kp25/28-29......yk4...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46).......kp26/27...........y6v...........4.
Nuusku (42)...................kp26/28...........?...............4.
päivänkakkara67 (41)..kp29/26...........?...............1.
ruujakengu.....................kp34/................?...............3.
Mussukka67 (40)..........kp38/29...........yk11........2./1.yhteinen

babo67 (41)............kp30/29-31..PAS 8/08?...5./1. yhteinen
kane (43).................kp11/25..........PAS 8/08.....4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.
Elina67 (40)............................................?................1.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Ketju alkanut 21.2.2008 --> 21.7.2008 mennessä "tavoite" = 3 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Ketjun jättäneet: keijukka

Pitää taukoa:

Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.

Kesätauko 1.6.2008 alk.: vilmaville (43)..kp1/28-30..y1,5v..9.

Mietintätauko 21.5.2008 alk.: dinosaurus61 (47)..kp16/26-28..?..6.

Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)


[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


äittä-67 (40).....8.4.2008... kp32...yk 1...LA 12.12.2008

torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk 1..LA 31.12.2008

Minni-07(44)....23.5.2008...kp30...yk4....LA 28.1.2009

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37....y1,5v..LA 14.2.2009
[/b]



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
haave3: Tervetuloa mukaan pinoomme. :flower: Lisään sinut listalle heti. :heart: Onnea oviksen hyödyntämiseen, on näköjään ne ajat juuri käsillä. :)

Pyrstis: Olen vissiin sekoillut tuon listan kanssa, epäilen. En tahdo varsinkaan noita yk:ta muuttaa... :whistle:

(Korjailtu tämänpäiväinen lista siis sivulla 41)
 
PikkuMyylle voimia tähän päivään ! :hug:

Mulla itsellä ihme juttu, kun nyt lauantaista asti (4 vrk) tullut vain ruskehtavaa tuhru vuotoa, pikkuhoususuojilla pärjäillyt! Toinen kierto sit sen tuulimunan jälkeen. Vois jo täti tulla ihan rohkeesti kylään, niin pääsisi niitä Clomeja taas napsimaan. Tympii tälläinen ollakko vai eikö olla olotila! :kieh:

Onko tässä pinossa suurin osa sieltä etelä suomesta päin? Itse olen Pohjois-Karjalasta.

 
pyrstötähti
hui kauhistus kun menin jonnekin palstalleja ja oli siellä linkki synnytysvideoon eipä käy kateeksi noi kätilöitten työt ja tuli ihan 3 lapsen äidille synnytyskammo :LOL: eli löytyyhän niitä hyviä puolia siitäkin ettei olla vielä raskaana :saint:

Tervetuloa haave3 meidän pinoomme,mukavaa kun syksyllä ropsahtelee uusia haaveilijoita kuin sieniä sateella, plussatuulia ja sateen rapinan lisäksi rapisevien havinaan kaikille!
 

heippaus juuri ennen päikkäreitä! :wave: :heart:

Olin kävelemässä 1/2 tunnin lenkin ,että sain vähän tulosta enemmän , siis vuotoa- Minullapa oli ihana koira lenkkikaverinani! :heart: Pieni ruskea koira, kiltisti vierelläni kulki, välillä silmiini kauniisti katsoen. :heart:
Tämä on omakotitaloaluetta niin täällä noita koiria kuljeskelee välillä vapaanakin. Eikä ole isoja teitä lähellä. :saint:

Nyt lämpö laskenut noin 36,8, eli ihan hyvä merkki, vatsaan sattuu normaalimenkkamaisesti, ei oikeastaan kovempaa. :/ Ja migreenikin su-ma yöstä alkaen taisi olla tätä "menkkoja" ennakoivaa migreeniä, koska on nyt poissa. :D

Niin pyrstis: Se on varmaan totta: "tiuhi-viuhti" oli ensimmäinen oikea synnytykseni ja koskaan aiemmin paikat eivät olleet auenneet, minulla sektioita mmssa tehty sen takia, että mitään ei ole tapahtunut kohdun suulla. :headwall: Tosin eka oli perätilasynnytys ja ei olisi mitenkään päässyt alateitse poiskaan, oli kyykyssä-sammakkopoika- :heart: , toinen tyttö arvioitiin tosi isoksi: Oli kuitenkin vain 3600gr, eka oli 3100gr, viimeisessä olikin hepatoosi ja kun ei lähtenyt tulemaan, piti sektioida rv 38 :heart: Hän olikin niin pieni suloinen poikavauva, nyt jo 17v :heart:

Niineli Tiuhtis varmaan avasi paikkoja, jotta nyt helpommin aukesivat :heart:

Vähän vain kipuja , se on kyllä hyvä asia.

Tunteet on aika ok tällä hetkellä......Vähän jo mietin , mikä olisi haaveemme kolmannen "lempinimi" matkalla tehdessämme häntä. :heart: ja kolmannesta raskaudesta jos raskaudun, tulee, kyllä pelottava, koko alkuraskauden ajan, mutta silti sitä haluamme/toivomme! :heart:

Juu ja irronneen munasolun tai munasolut voi nähdä ultrassa aivan selvästi, kuten minulla oli 2 irronnutta helmikuun jälkitarkastuksessa.

Saa nähdä mitä näkyy nyt jälkitarkastuksessa 16.9.2008, toivotaan ainakin, että raskausmateriaali on poistunut elimistöstä.


Milloinkohan km:n kokeneet ovat alkaneet tikuttaa ovista uudelleen?


Minulla greippimehu valmiina jo jääkaapissa;=) :heart: Pääsee taas mies kehumaan töissä liukkailla paikoilla, kun se aika koittaa!!!!! :heart: Toista oli kesälomalla. :ashamed:

heissan taas siis! :heart: :wave:

Koira oli tämän näköinen jos joku tunnistaa omakseen: :LOL:

 
Tervetuloa Haave3 ! =) Kiinnostuneena kyselen heti ikääsi? Joskin älkäämme antako sille liian suurta merkitystä. Yhteinen haaveemme on tärkein. :) Kiva kun joukko kasvaa! :flower: Kasvakoon se myös sikiävien lasten myötä! +++++
Lapsellinen: Minun tietoni olivat kokonaan kadonneet viimeisimmästä listasta :( Haluu olla mukana! Kiitos paljon kun hoitelet tuota listaa! Siitä on mukava katsastella missä mennään. :) Joskin oma tilanteeni on harmillisen tylsää seurattavaa... :/ Jatkoja kullekin! :heart:
 
Ikiemo: Et sinä mihinkään ole kadonnut. :hug: Kauhee kun mä säikähdin. :LOL:
Siis se meidän uusin lista on tuolla edellisellä sivulla (sivu 41) ja kyllä sinä siellä olet. :)
Tää 42 sivun lista on lainaus eka sivun listasta...

Minäkin olen kiinnostunut haave3:n iästä ihan jo tuon listan vuoksikin. :)
 
PikkuMyy: En ole tehnyt raskaustestiä...Sitä tässä itsekin mietin,kun ei ole edes mahakipuja, niin kun on normaalisti aina ennen menkkoja... Mut ei ole kyllä mitään raskaana olonkaan oireita! Siis rinnat hellänä, vilun väreitä tms.

Niin, kyselit sitä et millaiset oli ekat menkat tuulimunan jälkeen. Ne alkoi ensinnäkin 35 pv km:n jälkeen. Eli minun kiertoni huomioiden, täysin niin kuin menkat kuunaan. Ja ei ne minusta sen kummemmat olleet kuin muulloinkaan. Ei sen kipeämmät tai runsaammat. Ja sithän minä jo tikuttelin ekan vuodon jälkeen kp 10:n muistaakseni eteen päin ja sain sit sen viivankin ilmestymään silloin kp 13 kohdalla. Ja nyt sit on tätä tuhruttelua jo neljättä päivää... Tänään on kp 28 et kerkeehän se tästä vuodoks vielä muuttua.

Minulta myös tervetulo toivotus Haave3:lle ! :wave:
 
pyrstötähti
Tästä kierrossa mistä "luomu-rapistelu" plussa tuli niin oli käytössä myös avusteita. Tässäkin pinossa vieraillut Hillevi kertoi, että tiesi akupunktion auttanee pariskuntia lapsettomuudessa. No ei muuta kun puhelin käteen aika syntyperäiselle kiinalaislääkärille, ja siellä ehdinkin ihan kolme kertaa käydä ennen plussa tulosta.

Lisäksi otin kuurin Mulimen tippoja. Jotka ovat homeopaattisia tippoja joita saa luontaistuotekaupasta. Homeopaatti jolta asiaa kysyin niin kertoi että tuotteella on erittäin hyviä kokemuksia myös eläiten puolella, mm. vanhojen kanojen hoidossa joiden muninta on vähentynyt/ hidastunut, on saatu loistavia tuloksia. Totesin siihen että no tälle kanalle sitten heti litra ky tuotetta ;o). Homeopaatti kertoi että 50 ml riittää hyvin kuurina, 40 tippaa puoleen lasilliseen vettä joka ilta, ei sekoiteta millään, annetaan seistä hetken ajan ja juodaan. Nämä tipat ovat kuulemma erinomaisia myös jos kierto on epäsäännöllinen/pitkä, eli normalisoivat kiertoa nopeasti.

Aamuisin laitoin vesilasiin sekaan 1- 2 Pascoe emäsjauhetta (maku ei todella hurmaa, mutta mitäpä sitä ei epätoivoinen kokeilisi). Tämä poistaa elimistöstä happamuutta, mutta enpä huomannut mielen happamuuteen vaikuttavan. Ja samalla yritin välttää ruoka-aineita jotka elimistöön tuota happamuutta lisäävät (valkoinen vehnäjauho, pasta ja ns. roskaruuat).

En tietenkään voi olla 101 % varma toiko tämä resepti plussan vai ei? Mutta itse uskon että asioilla on ollut merkitystä, varsinkin akupunktiolla.
 
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1108601
Tässä juttua vehnänalkioöljystä, en kehtaa miehelle laittaa viestiä, tuoppa sieltä hyllystä myös vehnänalkioöljyä, omenaviinietikkaa meillä onkin :heart: , mutta kun en tiedä, miten niitä kuuluu ottaa, siis kuinka paljon? Onko joku viisaampi täällä?

PASCOE-EMÄSJAUHE

Sekaruokavalion aiheuttamaa elimistön happamuutta tasaava PASCOE-EMÄSJAUHE sisältää mineraaleja, jotka neutraloivat elimistön happoylijäämää, Jos happovarastot ovat suuret, elimistö ja virtsa saattavat pysyä happamana jopa yli puoli vuotta. Valmistetta suositellaan käytettäväksi riittävän pitkään ja sekaruokavaliota noudattavalle jopa jatkuvasti.

Happovoittoinen ruoka kerää elimistöön nestettä samalla tavalla kuin suola. Kun ruokavaliosta vähennetään suolaa ja käytetään PASCOE-EMÄSJAUHETTA, poistuu nestettä ja selluliittia elimistöstä. Tätä voidaan suositella yksinkertaisena laihdutuskeinona.

PASCOE-EMÄSJAUHETTA suositellaan erityisesti seuraavissa tilanteissa:

ikääntyville ihmisille
hammaskiilteen kadosta kärsiville
luukadosta kärsiville
paaston aikana
paljon Coca-Colaa nauttiville lapsille ja nuorille
reumaatikoille, fibromyalgiaa sairastaville
urheilijoille
vatsavaivoja poteville
PASCOE-EMÄSJAUHE sisältää Sanderin emäsjauhetta, jota on täydennetty emäksisellä magnesiumkarbonaatilla, fysiologista kalsium-magnesium -tarvetta vastaavassa suhteessa.


http://www.baldrian.fi/ajankohtaista.shtml

http://www.terveyshymy.fi/artikkelit/aikakoneen-alex-sai-happo-emastasapainonsa-jarjestykseen


http://www.hoitolahyvaolo.fi/pascoe.html

http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/3766/Pascoe+Em%E4sjauhe , tästä saa tilattua tuotetta.

http://www.niksautus.net/heikki/hoitoja/hoitoja.html

http://www.haapajarvenluontaistuote.net/18

Ja tästä linkistä saa suoraan tilattua mulimen tippoja:

http://www.terveolo.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=172&category_id=16&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1


No eipä tässä muuta tällä kerralla


:D



Hyvin nukuin päikkärit :xmas:

Miehelle, kun tekstasin laitoin viestiin , että irtokarkit maistuisivat!! :p Lupasi ostaa, jos vain muistaa! :xmas:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 

juuri mieheni kuva; että osasit löytää oikean kuvan. Kiitos rva pikku-myy ja voimia tämän päivän koitokseen :hug: :hug:

Pyrstis oli se mies kuuma mutta ei sentään niin kuuma että olisin töistä ollut poissa tänään. Johtajana toki voi määritellä oman työaikansa, kunhan hommat hoituu. Töistä kun en kerkeä käydä sivustoilla Niin siitä johtuu päivän aikainen hiljaisuus. Livahdin aiemmin kotiin tänään kun päätä särki.

Haave 3 tervetuloa joukkoon mukaan.

mimmimamma
 
En ole itse kirjoittanut tätä runoa, se on pyörinyt monilla keskustelupalstoilla enkä valitettavasti tiedä sen kirjoittajaa, mutta se on mielestäni uskomattoman kaunis.



"Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee? Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut, kun vain katselen täältä kaukaa,
enkä tule, vaikka he odottavat niin kovasti, että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa, pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa, ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan, Isä, etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on Luojalleen,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana hänen poskea silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärillä tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme, löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?"
 
Heipähei :wave:
Onko jollakulla tietoa onko olemassa jokin erityinen akupunktiopiste joka edesauttaa raskaaksi tuloa? Itse käyn nimittäin säännöllisesti (jo vuosia) akupunktiossa (viimeksi tänään), mutta saan sitä niska-hartiaseudun vaivoihin.
Kane: kaunis runo :heart:
 
Kane: Kaunis runo, olenkin sen joskus aemminkin lukenut, mutta aina se liikuttaa!

Olin kävelemässä, olo ei ole oikeastaan erilainen kuin olisi norm menkat menossa. :ashamed: Ehkä itkimme niin paljon miehen kanssa vkloppuna, että suurin suru meni pois. Olen tosin tänäänkin itkenyt kerran, koska yksi asia harmitti, mutta onneksi asia järjestyi! :heart:

Niin ja asuinpaikkana Lounais-Suomen pieni kaupunki

Rva Pikkumyy :heart: :wave: :heart:
 

Yhteistyössä