40+ so what? (vol. 2)

Huomenia! Lapsellinen ja muut, mulla on nyt vähän tämä lapsettomuushoitojuttu päällä, kun niitä olen juuri aloittelemassa. Varmaan nämä hoitojen yksityiskohtaiset pohdinnat kuuluisivat paremmin tuonne lapsettomuuspuolelle, mutta kun ei sinnekään osaa vielä oikein hakeutua... Ehkä sitten, kun (jos) piikitykset alkavat. Koettakaa nyt vielä kestää mua, täällä on kuitenkin jotensakin turvallista palstailla.

Tänään menen FSH-mittaukseen. Voi kun mulla olisi vielä hyvin toimivat munasarjat! Edes se...

Minni, kyllä mulllakin meni KM:n ja kaavinnan jälkeen kierto aivan sekaisin. Ekat menkat tulivat kyllä 5 vk kaavinnasta, mutta tosi niukkoina. Seuraava kierto venähti sitten puolta pidemmäksi kuin tavallisesti. Nyt sitten vuotaa kyllä ihan riittävästi...

Ikiemo, ei se puhelinnumeron etsiminen auta. Täytyy oikein varata se aika ja sitten kun se on tehty, kaikki paikat rentoutuu ja vuoto alkaa... B)
 
pyrstötähti
viime keskiviikkona tein testin ja kaks viivaahan siihen tuli, vaikkakin oli kp 4 ja verta vuosin. pari päivää tuhruttelin menkkojen jälkeen, mut nyt on loppu ja toivekkaana tässä ollaan et josko pikkanen olis pysyny matkassa

Eli kyllä nyt suosittelen minäkin että käväiset veritestissä sehän näyttää sitten varmasti totuuden. Ja kun niitä haamuja on näkynyt testeissä?? Mulla ei oo kertaakaan haamujakaan näkynyt ja vuolaana on virrannut :LOL:

tässä tämmönen pikaine huomio, palailen paremmin iipeestä, tv:pyrstis
 
Matsalu: Elä nyt ihmeessä ikätoveri edes suunnittele muihin pinoihin poistumista! =)
Nyt on mulla gyne-aika varattuna ja kalenteriin kirjattuna. Mutta mun suosikkilääkäri on niin kovin monen muunkin suosikki, että aika löytyi vasta ke 10.9. Että jos täti ei siihen mennessä itekseen tule, niin tuolloin onkin jo korkea aika lääkärin kirjoittaa sille tehokkaampia kutsukortteja. :LOL:
Siihen asti nyt meditoin mantranani noita sinun sanojasi "kaikki paikat rentoutuu". :saint:
 
Juu, samat sanat kuin Matsalu: sori, meikä änkeää tänne uutena ja alkaa heti tajunnanvirran lapsettomuushoidoista! Se on vaan nyt jotenkin niin päällä, että en saa suutani kiinni. Jos meillä Matsalun kanssa piikitykset alkavat, niin perustamme pinon "IVF syys-lokakuussa" ja tilitämme toisillemme siellä. ;)
 
Jep, Päikki, tuo on varmasti aiheellista. Hyvähän Ikiemon on nyt sanoa, mutta kuka kestää, kun me alamme millimetrimitalla vertailla kasvavia munasolujamme?! Minä aion antaa jokaiselle niille oman nimen, että tiedän, kenestä puhun... B) :p

Verikokeissa käyty. Pyysin samalla vanhat, neljä vuotta sitten otetut koetulokset, kun niitä ei itsellä ollut. Voi kun olin siihen aikaan hyvässä hormonaalisessa vireessä, kaikki arvot kohdallaan, FSH:kin vain 4,4. Kunpa edelleen olisi samoin.

Ikiemo, peukutan sulle ja annan tädille sun osoitteen.
 
Elina: Sinulle jos kenelle soisin onnistumisen. :heart: Jos ei tämäkään ole helppoa, että tietää missä on vika, ei varmasti sekään, ettei selkeää syytä löydy.
Joskus tulee mieleen, että on tuossakin vielä lääketieteellä kehittymistä. Koska joku syyhän lopulta kuitenkin on olemassa, mutta lääkärit eivät vain sitä pysty selvittämään. Lienee joskus jopa sekin, että tehdään vain ns. rutiinitutkimukset. :/

Matsalu: Toivottavasti FSH-arvosi on ok. :heart: Vaikka on sitä raskaaksi tultu tosi korkeillakin arvoilla, mutta silti... Yleensä lääkärit kyllä heittävät hanskat tiskiin heti kun korkea FSH on kysymyksessä.
 
Kivoja kuvia, nuo kanaset! :LOL:

Ja pyrstötähtihän siinä istuskelee koruissaan, eikö vain!? :heart:

Niin meillä on toivoa, koska munasolut edelleen kasvavat todistetusti! Mitäs äipälle kuuluu, joko alkaa olla piinahetket käsillä, kun sinullahan munasolut olivat myös kasvaneet, siitä olin Onnellinen puolestasi! :heart:

Elina: kiitos lämpimistä sanoistasi! :hug: :flower: Toivotaan, että kolmas kerta toden sanoo positiivisessa mielessä! :heart:

Sinulle myös haluaisin sen vauvan suoda , kun syytä ei löydy! :hug: Ehkäpä kulman takana jo odottaa yllätys. :saint:

Minä olen nukkunut, pyöräillyt sitä ennen tuonne kaupunkimme(pienen) keskustaan, side varmuudeksi housuissa. Ajattelin, vähänkö olisi noloa jos kaupassa alkaisin ihan seulana vuotaa ja verta olisi joka paikassa, siinä sitten tyynenä vain selittäisin : hei ei tässä mitään hätää, tämän piti vasta huomenna tapahtua, ja muut jo tilaisivat ambulanssia paikalle,. :kieh: Kummia ajatuksia kyllä.....Mieleni-mielialani pomppii laidasta laitaan!-niin sen kuuluukin, mutta tekemällä jotain saan alakulon aisoihin. :D Niin siellä pienessä kaupungissa menin sitten onkohan se kirppis nimeltään-kun katoaa sanatkin? :LOL: No sinne jonnekkin menin, en yleensä käy, mutta hetken ajattelin aikaani kuluttaa. No ostin ihanan raidallisen kilpikonnakauluksellisen raitapaidan lyhyillä hihoilla, maksoi jopa huikeat 2 euroa! :heart: :LOL: No saimpahan jotain hassua tehtyä!


Sitten tosiaan nukuin , kun koko ajan on migreeni, huomenna en varmaan tunne migreenin kipua, kun on tujut troppaukset päällä ja minä kun en yleensä edes <Panadoliin helpolla sorru! Joten pää on varmaan huomenna jonkun verran "pöllyssä"..Eli jos olen koneella ja kirjoittelen mitä sattuu-antakaa anteeksi! :heart:

Matsalulle ja päikille, elkää mihinkään kadotko, kyllä me kaikki tarkat munasolujen koot,lukumäärät ja pistosajankohdat haluamme tietää! :heart: :saint:

Tämä kana on kuvannut minua muistaakseni tämän pinon ensimmäisellä sivulla, tai tarkoitan sillä minkä karpalo aloitti helmikuussa: Eli tässä samassa pisteessä ja tunteissa olen : Vuoto alkakoon!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
pyrstötähti
nimittäin kampaajalla onduleeraamasa höyhenet ja puinkin korut napaa myöten aamusella,oli niin kepiä olo kun pöllyttelin aamusella mun kukon kanssa muniksiani liikkeelle!
Että tästä se lähtee, pohojanmaalla sanotahan,notta uutta suolee ku vanaha kuolee,Entinen kierto on historiaa ja uusi aina alkaa. Eihän kukaan lakkaa lottaamastakaan jos ei heti voita ;) vai mitä :kieh:

Peukut pystyyn että saadaan ovisplussat pinoon ja älytön peukutus ja jännäys että joku meistä napsauttaa kaks viirua rapisevaan!

Iloista päivänjatkoa kaikille kanasille! :heart: tv:pyrstis
 
Hienoja tipuja hieman kotkottavia olette löytäneet. Varsinkin rva pikku-myyn kana on ihan viittä vaille valmis tanssimiseen....

Kiitos kommenteistanne. Lämpö edelleen ennallaan 37.3 ja ovis testissä väriä ihan sopivasti.
Raskaustestit siis on off ei selkeätä vastausta. Kuvitella voi ihan mitä tahansa.

Katsellaan tilannetta, aika näyttää.

mimmimamma
 
ha haa pikku kanaset...Minusta toi Pyrstiksen kuva oli paras;=))))

No missäs muut luurailevat tänään?????

Mimuli kiitos! :hug: :flower: Ja vastaan tälle puolelle sinulle, en voinut ottaa kipulääkkeeksi Panacodia, koska saan siitä migreeniä ja se on minullekkin aivan liian vahva lääke! :headwall:
Huomenna siis Ibumax600 ja samaan aikaan Baratabs. Aina samaan aikaan kuin Cytotecit, tarvittaessa useamminkin, kipuja saa välttää!

No ollaan rakasteltukkin, josko se auttaisi kohdun suun pehmenemisessä? :heart: + :heart:

Pyrstis juu tämä on totta:: Eihän kukaan lakkaa lottaamastakaan jos ei heti voita :LOL:

heippa taas kaikille! :heart: :wave:
 
Minni-07
(44) ..............kp22/28............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp23/26-39.......y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40).......kp24/25-29.......y2v...........1.
Kirsikka68 (40)...........kp27/28-39.......?...............5.
Pennanen (41).............kp29/29-32.......y0,5v........2.
pääpilvissä (45)..........kp33/25-43........?...............1.yhteinen
ruujakengu...................kp39/28.............?...............3.
ikiemo (43)..................kp47/n.23..........?...............4.

Täällähän on myös monta jännäilijää! :heart: Onnea kaikille! :flower:


http://www.aftonbladet.se/administration/annons/webbtvtest/webbtvtest1/article1897320.ab
 
Nettipimentolainenkin taas täällä linjoilla. B) Sain uuden modeemin...

Juu, minäkään en lakkaa yrittämästä, vaikka mahdollisuudet onnistua ovat pienemmät kuin saada lotossa 7 oikein. :p

Pikkumyylle tsemppiä; toivottavasti kaikki sujuu mahdollisimman kivuttomasti. :hug: :heart:
 
noin värikäs ja säihkyvä:) No, ei rva pikku-myyllä vähempi mieskään voisi olla :)

Minun mies tulossa matkalta ja pihtailin tuossa alkuviikon aikana ja viikonlopun ollut poissa, joten mies ilmotti että lämmittele paikat, kun hän on lähestymässä kotia ja eikä kuulema eunukki olekaan :LOL: :LOL: eli taitaa kuuma tapaus palata himaan.

Kuvaa siihen en löydä...tai periaattelisista syistä en laita :headwall: muuten, joku muu voisi kuuman tapaukseni napata. Kilpikonna ehkä kuvaisi otusta parhaiten. Löydättekö sellaisen minulle rva pikku-myy tai pyrstis....

mimmimamma :LOL:
 
Löytyihän se mimmimamman vatsalihaksia tekevä uroa etsittyänä: Tässä siis mimmimamman mies pyynnöstä:


Niin luonto on viisas , auttaa minua, eli eilen kello 21:30 aavistus punaista paperiin , Ibumax600 nassuun , side pöksyihin ja nukkumaan, sekä 2 Cytotecia kohdunsuulle., 2 kertaa olen herännyt ja nyt tällä kolmannella kerralla jäin ylös, mutta nyt suunnittelin laittavani toiset 2 Cytotecia ja ottavani Ibumaxin ja Paratabsin samanaikisesti, ja nukkumaan, jos uni tulee, :xmas: |O


Kauhean kovia kipuja ei ole, mutta kipuja kuitenkin, ja vuoto ei vielä ole alkanut. Joten miehen kainaloon kello 5:00 asti, siis en taida päästä sinne, hän nukkuu sikeästi;=) :heart:


Niin mieheni on "rauhallinen" kalat horoskoopissa, muita kalamiehen omistavia pinossa? Itse olen Kuuma skorpioni! :heart: :saint:


Heissan taas! :heart: :wave:

Rva Pikkumyy :heart:
 
Heippa ja uusi huomennus! :D

Nyt juuri otin viimeiset Cytotecit 2 kpl suun kautta, voin ihan hyvin, kipulääkkeitä tosin otan samalla.

Tällä hetkellä vuoto vastaa normaalia menkkavuotoa, vähän runsaampaa kylläkin. :saint: Mutta ei paha.

Mies yllättyi kun sanoin hänen lähtiessään, että enää 2 viimestä Cytotecia ja lääkkeet on käytetty, yllättyi varmaan, ettei ollut ollenkaan sellaisia avauskiuja kuin viimksi, sehän kesti koko pvn ennenkuin vuoto alkoi, mutta ilm alkuraskaus on helpompi tämän asian suhteen.

No maukasta aamua kaikille ja minulle voi laittaa kp:ksi täksi aamuksi kp 1/32, ajattelin 32 siksi, koska viimeksikin km:n jälkeen muistaakseni kesti tuon ajan .ja 1. yhteinen siis edelleen haaveissa. :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

lapsellinen67 (40).......kp1/25-29.........y2v...........1.
Rva Pikkumyy (43)......kp1/32..............yk1...........4./1.yhteinen
mimmimamma (46)......kp4/27..............y6v...........4.
Nuusku (42)..................kp4/28..............?...............4.
Matsalu (44).................kp4/24-25.........?...............1.
Päikki (40)...................kp7/27...............y1,5v........2.
pyrstötähti (47)............kp7/28..............yk5...........4./1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp8/28-30........y1,5v........9.
äittä-67 (40)................kp10/28-30 ......yk1...........3./2.yhteinen
touhu tenava (45)........kp11/27-30......y3v............6.
haave3 (?)....................kp12/28.............?...............3.
Plättä (44)....................kp12/28-30......?................7.
AinoEmilia (43)............kp15/31-34.......?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)................kp17/28.............?...............3.
Minni-07 (44) ..............kp23/28............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp24/26-39.......y1,5v.......2.
Kirsikka68 (40)...........kp28/28-39.......?...............5.
Pennanen (41).............kp30/29-32.......y0,5v........2.
pääpilvissä (45)..........kp34/25-43........?...............1.yhteinen
ruujakengu...................kp40/28.............?...............3.
ikiemo (43)..................kp48/n.23..........?...............4.
kenzie64 (43?)............kp?/28................?...............4.

babo67 (41).............kp26/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp11.................IVF 9/08.....4./1. yhteinen

Missä olette?
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.
einiinvaan (41).............kp65/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp95/29............yk11.........2./1.yhteinen
Hellu1............................kp?/?.................?................3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/35 = 11,55 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 6 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

[/b]




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 

Yhteistyössä