40+ so what? (vol. 2)

Just noin mulle kävi, eli ei näkynyt heti plussaa ei. Itseasiassa eka testi oli nega kp 29 ja haamuje varjoja tuli kp 31 ja kp 33 muistaakseeni. Vasta kun perustin kunnon labran tuonne meidän vessaan kp 37 aamulla, niin saatiin selvät plussat. Meikäläinenhän teki sitten neljä testiä kerralla 3 raskaustestiä ja yhden ovulaatiotestin :D. Löysin koneelta jopa kuvankin noista testeistä mutta enhän mä osaa sitä tänne liittää.
 
ihana tapa testata, jos mä joskus edes epäilen olevani raskaana niin haluan kans neljä testiä :LOL:
Pyrstis, sulla olis taas hieno keksintö markkinoille! Availe kuitenkin sitä vessa-apteekin ovea ja kerro millä merkillä toimii ja plussa tulee.
Muutenkin oli niin ihana tänään kesken :headwall: työpäivän lukea näitä juttuja...Aurinko alkaa taas pikkuhiljaa pilkistää.. B)

Ahkeraa pupuilua kaikille, ovis tai ei =)
 
Mulla on jonkinlainen itsetuhoinen touhu menossa. Olen aina ollut hiukka punkero ja elämä on ollut sitä ainaista kilojen vahtimista. Kesällä söin suruuni ja keräsin silkaa rasvaa viisi kiloa lisää. Ja nyt sitten olen jotenkin antanut itselleni luvan syödä suklaata ja pullaa, kun on niin ikävä olo. Eipä paljon olotilaa parenna tämmöinen mässäily eikä lihominen lisää raskautumisen mahdollisuutta. Missä täällä on sellainen hymiö, että kieriskelee itseinhossa... Oisko tää? :ashamed:
 
Pitää todeta samoin kuin Matsalu kilojensa kans, et kukaties keväällä 5 kg painonpudotus saattoi osaltaan auttaa raskautumiseeni. Mut arvatkaa vaan onko kilot tulleet kesän aikana takaisin!! :/
Hitsi kun sitä saiskin taas itsestään sen verran irti,et koettais sen 3-5 kg taas pudottaa, niin kukaties silläkin olis edes auttava vaikutus.
Täällä siis pyöritään kans kera omien kilojen!! :ashamed:
Välillä pystyy hyvinkin välttämään kiusaksia kyläreissuilla, mut sit välillä taas mussuttaa kun pullahiiri :kieh:
 
No niin, heissan taas ystäväiset!
Nukuin makoisat päiväunet töiden jälkeen , kera masuni!


Tänään pomoni taas pyysi minua huoneeseensa ja sanoiasiakkaita johon hän ei suosittele minun menevän! Siis kenenkään meidän raskaana olevien. Meitä on 2 julkista odottajaa ja minä salamatkustajaa kantava!
Asiaan minä sanoin, niin enhän minä niihin paikkoihion aiokkaaan mennä, mutta kun on vaan niin vaikea löytää syytä , miksi en mene? Siihen pomoni: "niin uskon, että paljastut pian , katsellen vatsaani!!!!"
Siis en voi mitään aamullapystyn olemaan nappi housuissa (normaaleissa) kiinni, mutta puolesta pvstä alkaen ei asiasta ole toivoakaan, minua niin sattuu alavatsaan , jos nappi kiinni ja heti helpottaa kun kireys on poissa.
Niin ja minä kun haluisin olla piilossa vielä 5 viikkoa, muiden tiedolta! :headwall: Yritän parhaani mukaan;=)) Mari: Niin tämä on uskomatonta, sinulla 15 vkoa ja vatsaa ei näy paljastavasti ja minulla huomenna 7 vkoa täynnä! :heart:
Viimeksi pystyin käyttämään koko ajan normi housuja sen 12-13 vkoa, tosin painoivat jo niillä viikoilla, mutta nyt yhdet samat housut eivät mene edes vetoketjusta kiinni ja lauantaina minulla oli ne lenkkeillessäni jalassa ja ylimääräisiä kiloja ei ole kertynyt, mutta tää turvotus!!
Niin tosiaan ajattelen, että Pirpana siellä yksin asustelee! :saint: Mutta pianhan se selviää. :D

Minulla kanssa muutama kilo tulee helposti, mutta meneekin helpolla
pois.Ennen tätä raskauttahan minulla oli kuntokuuri, hirmusti liikuntaa ja kiloja putosi ja vauva sai alkunsa! :heart: Tosinenemmän uskon siihen , ettemme stressanneet vauvan teon kanssa, vaan olimme silloin yhdessä, kun siltä molemmista tuntui! :saint: :heart:

Minä testasin 3kertaa,ja kylläminä jo uskon jaluulen olevani raskaana, kun on muitakin oireita!;=)) Mm kestoväsymys, jaksan muutaman tunnin pirteänä ja sitten väsähdän, huomenna menen taas mittauttamaan RR:ni :heart:

Pinostamme: Minä taisin liittyä helmikuussa heti keskenmenoni jälkeen tähän pinoon odottamaan ensimmäisiä menkkojani km:n jälkeen Karpalon kanssa täällä aloitimme, olemme jo vanhoja tuttuja pinosta 44vko kuumeilijat siis viime vuodelta! :D
Itse aloitin koko kuumeilun kierukan poistolla 29.7.2007 ja ja 4 nnestä mahdollisesta kierrosta raskauduin silloin! :heart: Ja tällä kerralla 5:nnestä kierrosta! :heart:

Kirsikka: Älähän vielä sano, ettei tärpännyt, niin kauan kuin ei menkkoja , on mahdollista, että tärppi on käynnyt! *peukut sen suhteen edelleen pystyssä!* :wave:

Lapsellista lainaten: SAATAT OLLA RASKAANA JOS....
:heart:
-olet nainen
-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä
-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)
-apteekin raskaustesti näyttää plussaa
-et voi pahoin
-sinua väsyttää koko ajan
-rintasi ovat turvonneet ja arat
-vatsassa nipistelee ja vihloo tai sitten ei
-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei
-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi
-mielialasi vaihtelevat hurmiosta...?
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit) Tämä viimeinen oli paras!! :LOL: :LOL: Meidän Rane leopardigekkomme oikeasti juoksee villisti terraariossaan, kun menen suihkuttamaan terraariota tai antamaan ruokaa!

Pääpilvissä : pahoittelut päänsärystäsi!! :hug:
Viime raskaudessa podin migreeniä monen monta kertaa, kerrankin olin jopa slomalla 3-4 pvää ihan lääkärin määräyksestä!! Juuri näihin aikoihin, mutta missä on migreenini nyt????? Kadonnut viimeksi olen sairastanut sitä Heinäkuun 2-4 pvä , kun oli menkat! Hmmmm*kantaisinkohan pientä tyttövauvaa*?
Poikakin on toki aivan yhtä mieluisa vauva!
Viime raskauden vauva oli poika. :ashamed:

Kane: Paljon onnea uuteen yritykseenne!!


Pääpilvissä : Lainaten sinua:Voin Pikkumyylle sanoa, että mun tapauksessa oli kyllä kaikki mahdolliset ongelmat kun silloin aikanaan noita meidän tuplia odottelin. Mutta eihän se sitä tarkoita, että sulla mitään ongelmia olisi ! Sitäminäkin juuri ajattelen, että sen tähden on yksi kasvamassa, kun on niin helppo raskaus!


Huih: Näimme mieheni kanssa ne 7 vauvaa, uskomatonta, mutta totta ja kaikki vauvat ilm jäävät eloon! Huih, tuolla monikko Odottajissa oli se Pikkumyyn äiti, joka sai 3 : set ja Nimimerkki Ambree! Ja molemmilla perheissä ennestään 1 v lapset, huih,mahtanee olla kiirettä? :heart: :heart: :heart: :heart:

Pyrstis: Millä testasit,? Apteekin oma ja olikohan se Pregent? Vai mikä se olikaan? :LOL: :LOL: Ei näytä aikasisin plussaa kuin harvalle, minulle apteekin oma näytti plussan kp 33? :heart:


Mitäs Mimulille kuuluu? Muuta kuin nukkumista? :heart: :D

Ihanat illanjatkot kaikille! Ja plussailkaahaan! :heart: +++++++++++ :whistle:



Rva Pikkumyy ja Pirpana


 
...täältä ryömin ayvältä jostain kurkkimaan mitä teille kuuluu?????? :eek: :( :/

Tänne tätä hyökkäs kyläilyintoisena viime viikon loppupuolella tuhrun kera ja jälleen häipyi muutamaksi päiväksi tullakseen sitten sitäkin vauhdikkaammin takaisin sunnuntaina. |O :eek: :kieh: Koten mikähän kp se sitten mahtaa tänään olla? Olisikohan se kp3. :(

Juu ei tämä alakuloni ainoastaan tustä tätylin vierailusta johdu sillä sen nyt saatoi jo aavistellakin kun vain kertaan jäivät jälleen kammaripuuhat tässä talossa. Meinaan kun on tuo myrsky tupannut näis sisätiloissa täällä kaakokulmalla riehumaan enemmän ja vähemmän viimeaikoina. :kieh:

Niin ja oman oloni on lisäksi väsäyttänut tuo opiskelukin kun nyt sitä sitten istun päivisin opiahjossani ja siihen ei oikein osaa vielä orjentoitua.

Eikä siinä vielä kaikki syyt ja selitykset miksi en teitä ole liioin käynyt tervehtimässä. :/
Nimitäin nyt tätä kirjoittelen jälleen vanhan pöytäkoneemme varassa kun se jo kertaalleen huollossa ollut n. vuoden vanha läppärimme päätti sanoa työsopimuksensa jälleen irti. :kieh: :kieh:
syitä siis riittää.........

Joo ja jos nyt aivan rehellinen olen niin jo olin heittämässä kaikki toiveeni vaavin saannin suhteen romukoppaan tuossa jokin aika sitten kun nuo sisätilan myrskyt äityivät hirmumyskyiksi ja olin jopa aikeissa tulla sanomaan teille jotta poistun miettimään mikä on elämässäni tärkeintä. :headwall:
No nyt kuitenkin tuo hyvästien jättö saa väistyä taka-alalle vaikka edelleen mietinkin mikä elämässäni on tärkeintä. Sillä tuo asia ei minulle ole vielä selvinnyt, mutta omasta epävarmuudestani huolimatta jatkan joukossanne vaavista haaveillen. Mutta kuitenkin saatan hiukan taka-alalla enemmän oleilla.

Mut mut nyt tämä oma napaisuus väistykööt ja siirryn lueskelemaan teidän juttujanne joita minulla onkin luettavanani useamman sivullisen verran. :whistle: Joten nyt en kykene teille mitään kommentoimaan, kun en tiedä mitä täällä on tapahtunut.

-touhis- :wave: :wave: :wave: :wave:
 
hei ja pikainen kurkkaus tänne.
Olen kyllä teitä seuraillut, mutta koneella en työpäivän lisäksi kauan jaksa istua. Ja oottelen teidän plussia.

Pyrstis: testaileppa vaan. Ne marketin rfsu -halpistestit olivat mielestäni ihan hyviä, vaikka joku kertookin niissä olevan viivan paikan. Mutta niitä on helppo läpivalaista.

Rva Pikkumyy, koska sun ultrasi olikaan? Multa tänään yksi työkaveri kysyi olenko raskaana, ja heitinpä vielä leikiksi koko jutun. En tiedä uskoiko, kun katseli mahaani. Mulla kyllä on turvotusta ja kesäextraläskejä, joten maha on kyllä pystyssä, vaan taitaisi olla ilman raskauttakin. Mun turvotus ilmenee siten, että vatsa on tosiaan kuin pallo ja tuntuu, että ruoka sulaa tosi hitaasti. Sitten röyhtäykset ottavat vallan. Tämä ei ole näitä parhaimpia olotiloja.

Kirsikka68 ja muut kilojen kanssa painiskelevat. Minun piti vuosi sitten ihan oikeasti laittaa kroppa timmiin kuntoon, mutta sitten kun huomasin olevani raskaana se jäi taka-alalle. Ja sen jälkeen elämä on ollut yhtä vuoristorataa tässä kuumeilussa ja keskenmenoissa, joten mullakin 5-6 ylikiloa roikkuu (kirjaimellisesti) mukana. Ja voisin kyllä olla sitäkin kevyempi - alipaino ei ainankaan ole uhkaamassa. Mutta ei kai muutamalla ylikilolla kauhiasti haittaa ole ja eikä sillä kai hirveästi ole merkitystä raskautumiseenkaan. Toki, jos painoa on paljon extraa, niin silloin pudotus voi auttaa raskautumiseen. Ruokahan ja eritoten herkut on hyvää kuitenkin ja elämän pikku nautintoja.

Nyt mun täytyy metsästää huomisen vaatteet ja hakeutua kohti sänkyä.
Teitä kaikki lämpimästi ajatellen, mimuli ja Taimi
 
pyrstötähti
ei ole testejä mutta viimeisin vessareissu tuotti aavistuksen punertavaa paperiiin (minähän hankin valkoista vessapaperia juuri tätä varten :LOL: ) eli tulossa ollaan törmäyskurssille tädin kanssa tässäkin kuussa jossain kohtaa. :(

Onneksi on vähän muuta mietittävää lähipäiviksi kun ampaisen koulutusreissulle.

Mutta kuten hyvin kaikki tiedämme elämä se vaan jatkuu ja periksi ei anneta, vaan nautitaan joka hetkestä täysin siemauksin, eikö vaan :heart: t: pyrstis
 
Tädinkarkoitusloitsut niitä tarvitseville ja muuri pyrstiksen ym ympärille, ettei täti pääse lähelle.! :D

Ja sitten muutamalle, ketkä kaipaavat menkkoja , niitä toivon! :heart:

Ihanaa pvää ja plussailkaahan! :heart: ++++++++++++++++++++++ :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:

Höh tekstistä osa katosi!!? :headwall:

Niinvarhaisultra on perjantaina :heart: ..Nyt vaan niin kova nälkä, että pakko jättää tämä teksti tälläiseksi ihmeelliseksi! :D :heart:


Heissan vaan! :heart: :wave:

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

touhu tenava (45)........kp4/27-30........y3v...........6.
äittä-67 (40)................kp3/28-30 .......1...............3./2.yhteinen
Plättä (44)....................kp5/28-30........?................7.
AinoEmilia (43).............kp8/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)................kp10/28.............?...............3.
Minni-07 (44) ..............kp16/28............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp17/26-39.......y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp18/?...............y2v..........1.
Kirsikka68 (40)............kp21/28-39......?...............5.
Pennanen (41)..............kp23/29-32......0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp24/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp25/27............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp27/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp29/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp31/28............yk4...........4./1.yhteinen
ruujakengu....................kp33/28............?...............3.
ikiemo (43)...................kp41/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp58/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp88/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp19/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp4.................IVF 9/08...4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/32 = 10,56 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Heips! :wave:
Kiitos lapselliselle ja pyrstötähdelle eilen kirjoittamistanne listoista! Oli ilo lukea =)
Myy, meilläkin on leopardigekko =) En vaan ollut koskaan kuullut sen raskaustestikyvyistä. Hieno homma! Onkin siis ilmainen testi aina saatavilla :LOL:
Pyrstis: punainen paperissa tuonee vähän selkeyttä tilanteeseen, sitä kaipaisin itsellenikin :/
touhutenava : :hug: Toivottavasti näet auringon nousevan henk.koht. horisontissasi.
Mimuli: myöhemmin pinoon tulleena utelen, montako keskenmenoa olet joutunut kokemaan?
Toivon teille kaikkea semmoista hyvää mitä itsekukin nyt tarvitsee!
:heart:
 
No niin, nyt selvisi sitten sekin, mihin täti oli tältä palstalta kadonnut. Touhu tenavan luonahan se oli! Toivottavasti palaa nyt, kun Touhiskin ilmoittautui taas.

Ja lässyn lässyn, miten minäkin, vanha hapannaama realisti tempaudun noihin täti-juttuihin mukaan... Nyt siis asiallisesti: toiveita menkkojen alkamisesta on. Eilen kiukuttelin miehelleni selvästi hormonaaliselta pohjalta ja tänä aamuna lämpö oli laskenut pari piirua. Ehkäpä piankin pääsen FSH-arvoja mittauttamaan.

Voimia muillekin!
 
Heissan taas, pikaisen työpvn jälkeen ehdin jo nukkua päikkäritkin, nyt taas jaksaa, esim 2 tuntia? :saint: :D Pitää lähteä nopsaan kauppaan miehen kanssa, hän kun kotiutui kokonaan jo kuntoutuksesta ja mennee huomenna taas töihin, kipin kapin Saloon asti;=))

Minäpä laitoin äfarkut jalkaan, kun ei purista, ei paina /Kaikki hyvin! :heart:
Olen käyttänyt nyt pyöräillessäni sellaista masutuubia, se on kyllä hankittu kipeää selkää varten, mutta pyöräillessä tukee alavatsaa ja selkääni, ettei satu. Kuoppia vältän, kun tuntuu ilkeeltä! :eek:

Niin ja miehelle tuossa kehasinkin vautsi tissit on taas kasvaneet, nyt ne alkaa jo kainaloista turvota :LOL: Siis nämä on näitä B-kuppilaisen iloja raskaudessa, kun on saanut siirtyä C-kuppiin ja pian sitten seuraavaan. :LOL:

Maanantaina 2 hoitajaa, jotka olivat 3 vkoa palaavat töihin: Varmaan kysyvät : Mitkä silikonit olen laitattanut????Vastaan tietty siihen , että nykyään on sellaisia luomusilikoneja, ne hankin;=)))

Matsalu: Hyviä merkkejä, minäkin aina hikeennyin ennen menkkoja ellen miehelle niin työkamuille! :LOL:

Nyt on villasukat(teko)vauhdissa, jos jollaan vinkkejä johonkin ihanaan vauvan haalariin(kutomis)siis, otan ilolla vastaan! :heart:

Rane sai äsken taas vettä niskaansa, johan tuli pieniin jalkoihin liikettä. On nyt asunut meillä noin 4 vuotta ja ei ole kasvanut kovinkaan paljon, kun hän oli arka alussa ja pelkäsi ruokaansa;=))))))ruoka siis on liikkuvaa sorttia. Ei kun kaikki vaan eläinkauppoihin ja gekkojen vierelle, johan alkaa tapahtua! :heart: Taitavat olla oikein tarkkoja yli 40v naisten raskauksista! :saint:

No jospa menisi sinne kauppaan, kun on energiaa!! :heart: :saint:

painoindeksi tänään 24,5

Rva Pikkumyy ja suloinen Pirpana :heart: :heart:
 
No niin, kaikillehan emme menkkojen tuloa toivo. Pyrstikselle pidetään vielä peukkuja, tuhruja ei lasketa miksikään!

Laitanpa tähän nyt ajankuluksi tämmöisen gallupin: Mikä teillä on BMI? Eli siis painoindeksi?

Mulla tuo maaginen luku on kesän lihomisen jälkeen jo 27. Yli 25 arvolla joutuu neuvolassa automaattisessti sokerirasitukseen, mutta meikähän siihen joutuisi jo pelkän iänkin perusteella...
 
Mä en osaa sanoa BMI:stäni mitään, kun en tiedä paljonko painan just nyt kun ei meillä ole vaakaa. Mutta voin mä arvailla, että luokkaa 24 uskon sen olevan.

Kun nyt plussausrintamalla ja muutenkin on niin hiljaista, miten ois AinoEmilia uusi ennustus? Näkyisikö sieltä kristallipallosta mitään?
 
Ilman laskuria BMI:n lasketaan niin, että jaetaan paino pituuden neliöllä. Eli esim. 170 cm ja 65 kg lasketaan näin: 65 : 1,7x1,7 = 65 : 2,89 = 22,49.

25 on kai se normaalipainon yläraja. Alarajaa en tiedäkään, kun en ole koskaan ollut niin hoikka. Mulla tuo painonhallinta on aina ollut sinnittelyä ylipainon rajoilla.

Hyvä uutinen on kuitenkin se, minkä taannoin jostain iltapäivälehdestä luin: rasva lantiolla on vain hyväksi, sinne imeytyvät ruuasta kaikki vaaralliset rasvahapot eivätkä mene sydäntä ja verisuonia rasvoittamaan. Läskipyllyt elävät siis terveempinä! Ja tällä en mitenkään tahdo masentaa Ikiemoa, vaan lohduttaa itseäni. Onko sulla Ikiemo muuten mitään merkkejä menkoista?
 
Heippa ikiemo ja muut! :D

Huih ikiemo, kuinka oletkaan hoikka, toiset on! :D
Torpeedohan on myös hoikkaa mallia ja ihan hyvin on raskaana tällä hetkellä, en ainakaan muuta ole kuullut! :D :heart: Torpeedooo: Tulehhan kertomaan ihania kuulumisiasi!! :heart: :flower:

Niin :minun vatsaani , olimme tänään syöneet ruuan kalkkunaa monenlaista kasvista ja riisimonivilja sekoitetta. :p Mieheni tuli siihen pöydän viereen sanomaan : "Kuule, mitä jos oletkin pidemmällä raskaudessa jo, kun sinun masusi on niin Iso"?;=) :heart: hmmm....Minulla oli se Pregnylpistos silloin kp 12 kesäkuussa, testejä en tehnyt ja menkat alkoivat yllättävän aikaisin kp 27 ja loppuivat kokonaan jo ennen perjantain kp 29 iltaa, sen tiedän, koska rakastelimme heti kun töistä pääsijmme ja mieheni alkoi vähän alkomaholia maistelemaan ja minäkin sanoin, että voin ottaa oluen ja kun sanoin ,kun meille tuli monta vierasta iltaa viettämään, että voin ottaa toisenkin, Mies siihen : "ethän sinä nyt varmasti voi ottaa, kun menkkasi eivät ole alkaneet"! Minä: " voin kyllä menkat oli ja meni jo!" :LOL: :heart:


No oikeasti en usko, että olen pidemmällä, mutta masukuvan varmaan otan lähipvnä;=)) :heart:


Sellaisia tuulia täällä siis;=)

Heissan taas! :wave:

Terv möhköfantti Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 
Matsalu: kiitos kysymästä, mutta ei pienintäkään menkkamerkkiä tai edes muuta sen suuntaista oireilua :/ Alkuvuodesta jäi yhdet menkat kokonaan pois, mutta sitten ne taas oli ihan mallikkaasti sen n. 23vrk. Tiedä häntä sitten mitä on tulollaan, mutta eipä se stressaamalla parane ;) Entä oma tilanteesi?
Hyviä vointeja kaikille =)
 
Ja täällä ollaan, terkkuja vaan kaikille :heart: =)
Jep, 22.rv kai jo menossa ja kiirettä pitää, niin ettei välillä edes muista raskautuneensa :eek: .

Monilla täällä jännättävää ja toisilla harmejakin, mutta tasapuoliset halit :hug: kaikille,elän hengessä mukana ja puhisen plussia+++++++++++++ :whistle:

Aika harvat tietävät raskaudestani ( paitsi lähisuku , työtoverit ja muutamat muut tyypit) ja hupaisia keskusteluja käydään päivittäin.Esim.tänään, kun juttelin tyttären valmentajan kanssa, hän muisteli, että ajatella, miten hassua, ettei hän huomannut, kun odotin kahta edellistä lastamme :D .Juu, ajattelin mielessäni, että vatsassani potkii taas puolikiloinen poika ,etkä taaskaan tiedä mitään ;) .Nyt, kun on taas hupparit tms.t-paidan päällä, voin rauhassa pitää pikku-ykän piilossa :heart: B) .

Olo on ihan jees, vähän nuo vas.jalan kohjut kiusaavat ja tosiaan sellainen huimaus, kuin Pikkumyylläkin.Eli RR on alhaalla, mutta parempi niin, kuin korkea :) .Pitäisi kai ostaa jotkut ä-farkut tai joku äitiysteltta, mutta ainakun suunnittelen ostoa, pitää lapsille ostaa jotain tärkeää, kenkiä, harrastuskamppeita, tuulipukuja......jne.Onneksi joustavat housut menevät hyvin ja pitkät paidat......No, en ole mikään vaatefriikki muutenkaan :ashamed:

Pikkumyyllä jännä ultra tulossa, odotamme innolla kuulumisia.Seuraan muutenkin kaikkia juttujanne, mutta en ehdi useinkaan kirjoittamaan.Olette kyllä ihan kaikki mahtavia tyyppejä :heart:
Onnittelut siitä, arvon naiset :flower:

Nyt kuorsaamaan oman kullan viereen, jeeeeeeee :heart:

Ihanaa loppuviikkoa kaikille

T.Torpeedo
 

Yhteistyössä