No niin, heissan taas ystäväiset!
Nukuin makoisat päiväunet töiden jälkeen , kera masuni!
Tänään pomoni taas pyysi minua huoneeseensa ja sanoiasiakkaita johon hän ei suosittele minun menevän! Siis kenenkään meidän raskaana olevien. Meitä on 2 julkista odottajaa ja minä salamatkustajaa kantava!
Asiaan minä sanoin, niin enhän minä niihin paikkoihion aiokkaaan mennä, mutta kun on vaan niin vaikea löytää syytä , miksi en mene? Siihen pomoni: "niin uskon, että paljastut pian , katsellen vatsaani!!!!"
Siis en voi mitään aamullapystyn olemaan nappi housuissa (normaaleissa) kiinni, mutta puolesta pvstä alkaen ei asiasta ole toivoakaan, minua niin sattuu alavatsaan , jos nappi kiinni ja heti helpottaa kun kireys on poissa.
Niin ja minä kun haluisin olla piilossa vielä 5 viikkoa, muiden tiedolta! :headwall: Yritän parhaani mukaan;=)) Mari: Niin tämä on uskomatonta, sinulla 15 vkoa ja vatsaa ei näy paljastavasti ja minulla huomenna 7 vkoa täynnä! :heart:
Viimeksi pystyin käyttämään koko ajan normi housuja sen 12-13 vkoa, tosin painoivat jo niillä viikoilla, mutta nyt yhdet samat housut eivät mene edes vetoketjusta kiinni ja lauantaina minulla oli ne lenkkeillessäni jalassa ja ylimääräisiä kiloja ei ole kertynyt, mutta tää turvotus!!
Niin tosiaan ajattelen, että Pirpana siellä yksin asustelee! :saint: Mutta pianhan se selviää.
Minulla kanssa muutama kilo tulee helposti, mutta meneekin helpolla
pois.Ennen tätä raskauttahan minulla oli kuntokuuri, hirmusti liikuntaa ja kiloja putosi ja vauva sai alkunsa! :heart: Tosinenemmän uskon siihen , ettemme stressanneet vauvan teon kanssa, vaan olimme silloin yhdessä, kun siltä molemmista tuntui! :saint: :heart:
Minä testasin 3kertaa,ja kylläminä jo uskon jaluulen olevani raskaana, kun on muitakin oireita!;=)) Mm kestoväsymys, jaksan muutaman tunnin pirteänä ja sitten väsähdän, huomenna menen taas mittauttamaan RR:ni :heart:
Pinostamme: Minä taisin liittyä helmikuussa heti keskenmenoni jälkeen tähän pinoon odottamaan ensimmäisiä menkkojani km:n jälkeen Karpalon kanssa täällä aloitimme, olemme jo vanhoja tuttuja pinosta 44vko kuumeilijat siis viime vuodelta!
Itse aloitin koko kuumeilun kierukan poistolla 29.7.2007 ja ja 4 nnestä mahdollisesta kierrosta raskauduin silloin! :heart: Ja tällä kerralla 5:nnestä kierrosta! :heart:
Kirsikka: Älähän vielä sano, ettei tärpännyt, niin kauan kuin ei menkkoja , on mahdollista, että tärppi on käynnyt! *peukut sen suhteen edelleen pystyssä!* :wave:
Lapsellista lainaten: SAATAT OLLA RASKAANA JOS....
:heart:
-olet nainen
-olet harrastanut seksiä ilman ehkäisyä
-kuukautisesi ovat myöhässä (1min-9kk)
-apteekin raskaustesti näyttää plussaa
-et voi pahoin
-sinua väsyttää koko ajan
-rintasi ovat turvonneet ja arat
-vatsassa nipistelee ja vihloo tai sitten ei
-sinulla on ummetusta ja ilmavaivoja tai sitten ei
-tunnet olosi kuumeiseksi ja turraksi
-mielialasi vaihtelevat hurmiosta...?
-eläinkaupan gekot villiintyvät terraarioissaan (pystyvät kuulemma haistamaan raskaushormonit) Tämä viimeinen oli paras!! Meidän Rane leopardigekkomme oikeasti juoksee villisti terraariossaan, kun menen suihkuttamaan terraariota tai antamaan ruokaa!
Pääpilvissä : pahoittelut päänsärystäsi!! :hug:
Viime raskaudessa podin migreeniä monen monta kertaa, kerrankin olin jopa slomalla 3-4 pvää ihan lääkärin määräyksestä!! Juuri näihin aikoihin, mutta missä on migreenini nyt????? Kadonnut viimeksi olen sairastanut sitä Heinäkuun 2-4 pvä , kun oli menkat! Hmmmm*kantaisinkohan pientä tyttövauvaa*?
Poikakin on toki aivan yhtä mieluisa vauva!
Viime raskauden vauva oli poika. :ashamed:
Kane: Paljon onnea uuteen yritykseenne!!
Pääpilvissä : Lainaten sinua:Voin Pikkumyylle sanoa, että mun tapauksessa oli kyllä kaikki mahdolliset ongelmat kun silloin aikanaan noita meidän tuplia odottelin. Mutta eihän se sitä tarkoita, että sulla mitään ongelmia olisi ! Sitäminäkin juuri ajattelen, että sen tähden on yksi kasvamassa, kun on niin helppo raskaus!
Huih: Näimme mieheni kanssa ne 7 vauvaa, uskomatonta, mutta totta ja kaikki vauvat ilm jäävät eloon! Huih, tuolla monikko Odottajissa oli se Pikkumyyn äiti, joka sai 3 : set ja Nimimerkki Ambree! Ja molemmilla perheissä ennestään 1 v lapset, huih,mahtanee olla kiirettä? :heart: :heart: :heart: :heart:
Pyrstis: Millä testasit,? Apteekin oma ja olikohan se Pregent? Vai mikä se olikaan? Ei näytä aikasisin plussaa kuin harvalle, minulle apteekin oma näytti plussan kp 33? :heart:
Mitäs Mimulille kuuluu? Muuta kuin nukkumista? :heart:
Ihanat illanjatkot kaikille! Ja plussailkaahaan! :heart: +++++++++++
Rva Pikkumyy ja Pirpana