40+ so what? (vol. 2)

Tervehdys Torpeedo, hauska tutustua =) :flower: Katselin tuota onnellisesti raskautuneiden listaa ja huomasin kohdallasi merkinnän yk1. Meinaako se tosiaan, että tulit raskaaksi kertaheitolla? Wow =)
Kaikkea hyvää sinulle ja kaikille! :)
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

äittä-67 (40)................kp4/28-30 .......1...............3./2.yhteinen
touhu tenava (45)........kp5/27-30........y3v...........6.
Plättä (44)....................kp6/28-30........?................7.
AinoEmilia (43).............kp9/31-34........?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)................kp11/28.............?...............3.
Minni-07 (44) ..............kp17/28............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp18/26-39.......y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp19/?...............y2v..........1.
Kirsikka68 (40)............kp22/28-39......?...............5.
Pennanen (41)..............kp24/29-32......0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp25/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp26/27............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp28/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp30/28-30......y1,5v........9.
pyrstötähti (47)............kp32/28............yk4...........4./1.yhteinen
ruujakengu....................kp34/28............?...............3.
ikiemo (43)...................kp42/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp59/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp89/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp20/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp5.................IVF 9/08...4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/32 = 10,56 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.8.2008 mennessä "tavoite" = 5 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Huomenta päivää täältäkin! Älä nyt Pennanen kokonaan tätiä täältä pois manaa, kun joillekin hänen saapumisensa olisi mitä tervetullein tapahtuma! Toivoa on. Aamulämpö hilautuu hitaasti alas, oli enää 36,9. Ehkä jo huomenna?
 
Mikäs näivetystauti meidän pinoamme vaivaa? :LOL:

Vielä ehtisi plussan jollekin tänään päräyttää, kun on tuo "tavoitekausi" tänään taas finaalissa. Mutta olemme hyvin tilastollisen todennäköisyyden mukaisessa tavoitteessa.
*minäkö tilastoihminen* :LOL:

Ikiemo: Tuli tuosta sun BMI:stä mieleen, että varmaan muutama lisäkilo ei olisi pahitteeksi kuitenkaan estrogeenitason suhteen. =)

Mun BMI näyttää todellisuutta kauniimmalta, koska oikeasti olen vyötärölihava, joka on juuri sitä pahinta lajia lihavuutta. Mun lantio ja vyötärö on ihan eri paria; lantio on jossain kokoa 36 ja vyötärö kokoa ainakin 44 jo nykyään. :ashamed:

Mitenkäs tämä ryhmä; Kirsikka68, Pennanen, Nuusku, mimmimamma, pääpilvissä ja vilmaville, onko oireita tai testejä rapisteltu?
 
Ja kiitos IKIEMO :hug:
Niin, aloin itsekin miettimään, että miten se raskaaksitulo oikein meni :eek:
Meillähän on jo 5 lasta ikävälillä 2-12v. eikä me oikeastaan enää ajateltu toivoa lisää pikkuruisia.Ikää meillä siis :minä vuosimallia 66 ja mies 67.No, viime syksynä otin kuitenkin kierukan pois ja aloimme miettiä, että uskalletaanko, ehkäisy oli kuitenkin käytössä, ja mieli epäröivän kauhistunut.
Sitten tapahtui 6v.tytön pitkäaikaisessa sairaudessa tosi huono käänne ja hän joutui solusalpaaja-hoitoon , jolloin päätimme jättää mietinnätkin vauvasta, pikkuinen tyttö tarvitsi niin paljon huomiota ja voimia.Tilanne tasaantui ja tyttönen alkoi voida paremmin ( sairastaa sellaista suolistosairautta) ja pääsi taas normaalielämään mukaan ja vauvahaave putkahti taas esiin :heart:
Alkuvuodesta tulin jotenkin vahingossa raskaaksi, vaikka ei mitenkään yritetty/laskettu tai taidettu edes olla saman peiton alla :D (vitsi :D ), mutta se alkoi vuotaa heti plussauksen jälkeen.....en oikein tiedä olinko raskaana vai mitä se oli...Sitten päätimme maaliskuussa, että hitsi vie, mehän HALUTAAN vauva :heart: Niin minä sitten laskin oviksen kierrostani ja me käytettiin se hyväksi ja raskaus alkoi tavallaan ekasta yrityksestä , vaikka siinä oli monta hommelia välissä ;) .Onhan se todettu, että me kai tullaan helposti raskaaksi, kun on jo 5 lasta, joista yksi on saanut alkunsa kierukan aikana (nro 4 :heart: ).

Siinä stoorimme, toivon että kaikki saatte vielä kokea tämän raskauden riemun ja uuden ihanuuden syliinne :heart: :hug: +++++++++++++++++++++++++++++

Torpeedo
 
Juu, kiitos huolenpidosta painoni suhteen :heart: Se on ollut sama jo ties kuinka kauan (pituuttakin 180cm). Mutta hyvä että sitäkin välillä miettii. Luin meinaan just kanssa, että vaihdevuodet alkavat hoikilla aikaisemmin :( Jos ei laihduttaminen ole helppoa, niin ei lihottaminenkaan ole ihan yksinkertaista. Etenkään kun ei halua tehdä sitä vaan suklaalla ja makkaralla :LOL:
Kun ensimmäistä kertaa kuumeilimme lihotin itseäni lääkärin kehotuksesta muutaman kilon. Mies teki ihania smetanaherkkuja yms. :) Minä lupaan nyt vähän herkutella. :D
 
Tällaisen ihanan, minulle ennestään tuntemattoman lausahduksen bongasin tänään.
Älä itke ruma laps, ei äitiskään mikään ruusu ollu

Hiljaista on palstalla... :eek:

Huomenna kuitenkin taisi olla Pikkumyyn ensimmäinen ultra. :heart:
Myöskin Kanella kontrolliultra IVF:ää varten ja Marilla taisi olla neuvola-aika. Peukkuja kaikille noihin ja kertokaahan heti kuulumiset. :heart:
 
en kans ole painoindeksiä laskenut, mut epäilemättä sais 10kiloo tippua :ashamed:

Juu huomenna katsotaan aamulla heti onko muniksia... Tää kun on varmaan viimeinen yritys, niin toivottavasti on. Viimeksi oli kuusi ja viisi kypsää, kaksi hedelmöitty eli kauheesti ylimääräisiä.... No periaatteessa eka ultrakuva lapsesta :LOL: , mieluumin oisin tuossa Myyn ultrassa, mutta parempi tää kuin odottelu ilman toivoakaan...

Ajattelit lapsellinen kannustaa meitä kaikkia tolla runonpätkälläs :LOL:

Hyvällä mielellä iltaa kohti kiinalaisella filosofialla kisojen kunniaksi:

"Jos tahdot olla onnellinen yhden tunnin elämässäsi, juo lasi viiniä;
jos tahdot olla onnellinen yhden päivän, lue hyvä kirja;
jos tahdot olla onnellinen yhden vuoden, hanki itsellesi puoliso;
jos tahdot olla onnellinen koko elämäsi, ryhdy puutarhuriksi."
 
Heissan kaikille taas! :D :flower:

Pyörällä tuli käytyä töissä ja hyvin meni, minulla oli se selkätuki eli sellainen tuubi se tuntuu mukavalle pitkillä pyöräilymatkoilla! :heart:

Tänään juttelin pomon kanssa , hän taas muistutti minua: "Kauaa, et enää salassa pysy asiasi kanssa" Mitä? Minäkö vatsasta paksu???? :LOL:
Eräs la 90 v täyttävä mummokin katsoi tänään merkitsevästi vatsaani kun takkia puin, hän kerran jutteli, että tietää tyttärensä juovan kaljaa, koska tyttärellä on iso vatsa!!!!No nyt hän tietenkin luulee minuakin juopoksi! ?:LOL:

Eihän tässä muutoin olisikaan mitään voisin koko maailmalle julistaa olevani raskaana, mutta en halua sellaista jälkipyykkiä kaikkien taholta, jos jokin olisikin ihan pielessä npultrassa, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan!? :ashamed: 5 viikkoa vielä, kyllä se nopsaan menee vakuuttelen itselleni;=))

Niin huomenna se varhaisultra ja illalla tulen kertomaan tulokset, koska haluan ensin , ihan ensimmäiseksi miehelle asiat kertoa esitellä, ennenkuin muulle maailmalle! :saint: :D

Ihanaa saan varmaan yhden-2 kuvaa mukaani ja sitten pitää soittaa Tyksiin, että raskaana ollaan, koskas haluatte minua tsekkailla? Niin laitoinkohan tänne, että ellei tyks ota minua vielä rv 10 sinne, käyn ilm itse vielä ultrassa yksityisesti silloin ja sitten onkin npultra rv 12 ja se varmaan onkin tyksissä. :heart:

En jännitä huomista, koska oireet eivät ole kadonneet, niin uskon, raskaana ollaan. :heart:

Heissan taas ja kiitos kaikille tsemppaajille huomiselle! :heart: :flower:

Minä ja Pirpana :heart:
 
pyrstötähti
Heti pois alta tätiuutiset,iltaa kohti ihan jo punaista ja aamulla aukesi putous.Menin suihkuun ja yhtäkkiä lätsähti kopperon lattialle oikein paksu mytty,oikein pärskeet kävi,ja sitä rataa on jatkunut.Mä tarkistin että 5-6.8. oli ne ovistestit olleet oikeen punaisella jotenka ihan oikeaan aikaan mutta nyt ei tosiaankaan ollut sitä tuherrusta lainkaan.

Että harmittaako niin arvaatte varmaan mutta toisaalta kun ei niin ei ja kyllä näyttää systeemi toimivan,limistä oli isommallekin alkiojoukolle :LOL:

En tiedä mistä johtui se mukamas tunne että nyt olisi jotain tapahtunut. Ei siis kannata luottaa kuumeilijan vaistoon,mutta toivoa pitää aina ja heti ensi viikolla olen siis taas rktt ja pea jamitäniitänytolikaan.

Minusta näyttää että kaikki naiset ovat raskaana jatkuvasti kulman takaa työntyy vauvamassukkaa ja vauvanvaunuja ja huh huh. Mutta onneksi mun ei tarttenu piinistellä ku v :LOL: hän aikaa ja unohdan menneen kierron ja katson taas uuteen.

Ihania juttuja olitte taas kirjoitelleet. Ihan kuin olisi ollut hirveän kauan pois kun avasin tänä iltana koneen.Huomista ultraa täällä jännätään porukalla,jospa niitä onkin kaksi olisko vähän mahtavaa myy?? Toki rankkaa mutta tulispa tuplaonnea ja heillä olisi kaverit toisistaan aina.

Pidetään positiivista energiaa yllä,kavereita ei jätetä,eihän,koskaan?!tv:pyrstis,rättipylly
 
Heipsan tytöt,

ensinnäkin odotin niin Pyrstiksen plussaa, mutta se tätsy sitten löysikin sinut, harmi. Mutta ihanaa, että suuntaat katseen jo uuteen kiertoon.

Rva Myylle ultrakuulumisia kovasti ootan myös. Jaksamme varmaan täällä odottaa iltaan - kyllähän miehen on asiasta ensimmäiseksi kuultava.

BMI:stä täällä on ollut paljon juttua. Mulla se on varmaan joku 26 nyt tai siis ainakin ylipainon puolella. Mutta mulla on tuo paino jakaantunut tasaisesti, joten vaatekoko on 38-42, joten ei tuo paino ole ihan hirveesti rassannut (vaik olishan se ihanaa, jos oli kokoa 36, kengännumerokin oli 36 ja voishan sitä näyttääkin 36-vuotiaalta). Tosin odotuksen kannalta olisi ollut hyvä olla sen muutaman kilon kepeämpi, mutta kun ruoka on niin hyvää.

Ikiemo kyseli montako keskenmenoa mulla on ollut - siis kaksi nyt vuoden sisään ja sitä ennen ei ollenkaan. Toivotaan, että olivat kierukasta johtuva ja silkka sattuma, ja tällä kertaa pääsisin yli kasi viikon. Ensi viikon ultra tulee olemaan todella jännä paikka.

Oireet mulla on kyllä vielä tallella ja nukun kyllä todella paljon ja siksi illat kuluukin sohvalla. Vatsa valittaa milloin mistäkin ja ummetus on riesana. Hajut edelleen öklöttää. Ja rinnat ei tunnu ollenkaan omilta - siis ne on isot. Liivitkin joudun vaihtamaan isompiin. Tiedän, että nyt alkaa kriittinen vaihe mun osalta, siis tää seiska viikko. Onneksi töissä unohdan välillä raskauden enkä ehdi harmitella ja jotenkin oloni on parempi kuin silloin talvella samoilla viikoilla. Selkääkään ei särje. No tulipa nyt tänne oireiltua.

Nyt nappaan jotakin iltapalaa ja sitten otan untavapeittoni ja ryömin sen alle. Perjantai huomenna - ihanaa.

Vaikka en jaksa joka päivä kirjoitella, luen kyllä aina teidän kuulumiset,
Mimuli ja Taimi 7+1
 
Niin vielä nopeasti ennen nukkumaan menoa, olisihan se ihanaa saada kaksikin vauvaa, kun niin tätä on odottanut /toivonut siis raskautta! :heart: Huomenna selviää asia. :saint:

Nyt ihanat illanjatkot kaikille ja nukkumaan käypi tieni! :wave:

Ps minullakin vielä osa vaatteista 38 kokoa ja menevät just ja just päälle, mutta hóusut ei! :headwall: :D

No on minulla isompiakin vaatteita, jotta vaatteetta ei tarvihe kulkea! :saint: :D

Ja mimulille pidän kaikki peukalot ja kaikki mahdolliset onnenkantamat pystyssä , että nyt menee hyvin ja Taimi näkee päivänvalon huhtikuussa ! :heart:

Minä ja Pirpana :heart:

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

pyrstötähti (47)............kp2/28..............yk4...........4./1.yhteinen
äittä-67 (40)................kp5/28-30 .......1...............3./2.yhteinen
touhu tenava (45)........kp6/27-30........y3v...........6.
Plättä (44)....................kp7/28-30........?................7.
AinoEmilia (43).............kp10/31-34......?...............4./1.yhteinen
Höpisijä (42)................kp12/28.............?...............3.
Minni-07 (44) ..............kp18/28............yk1...........2./1.yhteinen
äippä67 (41)................kp19/26-39.......y1,5v.......2.
lapsellinen67 (40)........kp20/?...............y2v..........1.
Kirsikka68 (40)............kp23/28-39......?...............5.
Pennanen (41)..............kp25/29-32......0,5v.........2.
Nuusku (42)..................kp26/28............?...............4.
mimmimamma (46)......kp27/27............y6v...........4.
pääpilvissä (45)...........kp29/25-43.......?...............1.yhteinen
vilmaville (43)..............kp31/28-30......y1,5v........9.
ruujakengu....................kp35/28............?...............3.
ikiemo (43)...................kp43/n.23.........?...............4.
einiinvaan (41).............kp60/28-31......?................3.
Mussukka67 (40).........kp90/29............yk11.........2./1.yhteinen
Matsalu (44).................kp?.....................?................1.
Elina67 (40).................kp?.....................?................1.

babo67 (41).............kp21/29-31....PAS ?/08.....5./1. yhteinen
kane (43).................kp6.................IVF 9/08...4./1. yhteinen

Hellu1.............................kp?/?................?...............3.


(Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/32 = 10,56 Pino alkanut 21.2.2008 --> 21.9.2008 mennessä "tavoite" = 6 )

Mukana myös:
Pömppöli ...... taustajännäilijä
kenzie64 ...... liittyy viimeistään syksyllä aktiiviseksi jäseneksi


Pinon jättäneet: keijukka, dinosaurus61


Pitää taukoa:
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)

[/color]
Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

Rva Pikkumyy (43)..31.7.2008..kp30..yk5..LA 8.4.2009
[/b]




Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Hyvää perjantaiaamua!

Pyrstis: Surku, että täti vielä sinut löysi... mutta uudella innolla uuteen yritykseen vaan. :hug:

Minä onneton menin mittailemaan strategisia mittojani eilen... Lomallahan yritin etsiä housuja kaupasta, vaan sopivia ei löytynyt, eikä mittaustulosten perusteella tosiaan ole ihmekään. :eek:
Mulla on vyötärö 86 cm (koko 44/46) ja lantio 94 cm (koko 36/38). Lisäksi kun olen lyhyt ja lyhytjalkainen, ei minulle sopivia housuja taida löytyä mistään... :( Rinnanympärys on muuten sitten 96 cm (koko 40/42) eli kaikki on aivan eriparia. :eek: :LOL:
Minun on pakko alkaa laihduttamaan, vähintään 10 kg, koska mulla vyötärö on 1 kg= 1 cm :(
 
:) Eli varmaan täti kolkuttelee, kun ihan hentoa punaista jäi paperiin aamupissillä käydessäni. Että joo vaan, huomenna varmaan kp 1 :|

Vettä sataa ja on tosi lämmintä. Ei haittaa. Vetäydytään viikonlopuksi tuonne mökille ja nautitaan saunomisesta ja hyvästä ruuasta ja tietysti toisistamme. Elämä hyväilee mua tavalla joka ihan tuntuu fyysisesti vaikka henkistä laatua onkin. Siksi ei tule edes tädin myötä suru puseroon. On jotenkin niin hyvä ja tasapainoinen olo. Tuntuu, että olemme vaan entistä läheisempiä tuon armaani kanssa. No, niinhän sitä sanotaan että vaikeudet joko yhdistää tai erottaa. Meitä se on jos mahdollista, tuonut entistä lähemmäs toisiamme. Meillähän on sellainen yhteys toisiimme, että meidät oli varmasti tarkoitettu toisillemme jossain maailmankirjojen ja aikojen suunnittelussa.
Mutta täydellistä ei tietysti ole olemassakaan, eli sitä pienokaista meille ei kai suoda. Jos tuo pienokainen olisi saanut tulla tähän maailmaan joka rv 14 menehtyi kohtuuni, niin hän olisi nyt neljävuotias..sitä tulee välillä mietittyä ja joulunaikaan käymmekin aina tuolla hautausmaalla sytyttämässä kynttilän "lapselle, jota emme koskaan saaneet.." siellä on sellainen kivi näille tapauksille, jossa on lelujen kuvia ja enkeli, sekä tuo teksti..

No jopas nyt meni nostalgian puolelle. Eipä muuta kuin iloista ja rentouttavaa viikonloppua !
Onnea jokaiselle omiin vaiheisiin ja Pikkumyylle : olen ajatuksissani mukanasi ultrassa :hug:
Juu ja ne plussapuhallukset :whistle: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Pyrstötähdelle pahoittelut, mutta uutta putkeen vaan!

Pääpilvissä kirjoitti niin kauniisti avioliitostaan. Juuri tuolta minustakin tuntuu: vaikeudet ovat lähentäneet. Se lohduttaa, että avioliitossa on rakkautta, vaikka lasta ei kuulukaan.

Täälläkin pihlajanmarjat punertavat, mutta ei sitten tasan tarkkaan mikään muu. Odotan, odotan...

Lapsellinen, etkös sinä kertonut, että kuukautiset eivät tule lainkaan ilman lääkkeitä? Mistä moinen johtuu, estrogeenin puutteesta vai jonkin muun hormoonin?
 
Matsalu: Estrogeenin puutteesta se ainakin minulla johtuu, koska kohdun limakalvo ei kasva. Mutta se voi johtua myös keltarauhashormonin puutteesta, mutta silloin limakalvo kasvaa liikaa. Tuohan on aika tyypillistä vaihdevuosien alussa, jolloin vuotovälit harvenevat ja vuoto on tullessaan sitten runsasta.
 
pyrstötähti
rättipylly ilmottautuu,varmaan on joo joku puute varmaan kohta ainakin raudanpuute,sitä rataa vuotelee ja limakalvoa on kasvanut onneksi ilman tuherrusta päästiin tositoimii ja eiköhän nää tästä häädetä tipotiehensä. Onneksi mulla on tota lääkettä millä alan nyt sitten loppupäiviksi hillitsemään tota tulvehtimista.

Kävin kyllä hirveän toiveikkaana ja menetin kyllä totaalisesti uskoni muka hyvään intuitiooni. Yritän tietysti olla toiveikas ja säilyttää positiivisen asenteeni sehän on kaikin puolin hyvää elämässä,mutta mutta, pakko on myöntää että olen nyt kuitekin luopumistyöni alkumetreillä. Olen onnellinen näistä jotka sain ja keskityn nyt siihen ja yritän löytää kaikki muut hyvät puolet tästä liitostani vaikka siihen ei sitä vauvaa taida enää tullakaan :'( niin silti meidän elämämme on oikein hyvää ja ihan lähipiirissämme on paljon vauvoja joita saa varmasti hoitaa aina kun vauvanhajua kaipaa.

Näin mä olen funtsinut että innolla tietysti seuraan palstalla ja jos oikein pitkäksi kierto venähtää niin testaan sen viimeisen rapisevani mutta ovistestejäkään en tilaa enempää.
Kuten eräs lääkäri sanoi, oiskohan se matsalulle vai kenelle,en muistakaan enää, että ihan yhtä hyvin voi raskautua hoidoilla tai luomusti niin olen varma että minun kohdallani se pätee myös,en enempää aio käydä testaileen sitä hormonia tai munajohtimia,tää on tässä ja oikeen hyvä ja onnellinen mieli minulla on kun tämän päätöksenkin sain tehtyä.

Mutta en mä aio palstalta hävitä tietysti mihinkään,tää on niin huippuporukka ettei mitään rajaa. Oikein ihanaa ja aurinkoista viikonloppua teille kaikille, tv: pyrstis :heart: :heart:
 
Pyrstis: :hug: :heart: Ehkä se ylläri tulee samoin kuin PikkyMyylle tässä hetikohta? Eikähän sun tarvitse testailla ovista ainakaan, kun sen sä tunnet muutenkin. Ja et tosiaankaan saa hävitä mihinkään!!! :hug:

Minua ei välttämättä näy täällä viikonlopun aikana, koska meidän kotikoneelta ei ole koko viikolla päässyt nettiin...
 
Pyrstis :heart: Kauniista pohdinnoistasi jäi kyllä minullekin kuitenkin korvan taa kutkutus, että sinulla on nyt edessäsi uusi vaihe ja nähtäväksi jää mitä se tuo tullessaan =) Täti ainakin kertoo tullessaan, että mummoja ei vielä olla. :)
Itse kyllä keittelisin tädille vaikka mimmoset pullakahvit kun vaan tulisi tyköni! Tässä houkuttelevia kukkiakin tädille. :flower: :flower: :flower:
Oma kp 43 ei naurata! :(
 
Minä soitin jo lääkärille ja sain ajan heti maanantaiksi. Jos menkat eivät sitä ennen tule, pääsee ainakin näkemään, onko limakalvo ohut vai missä vika piilee. Ennen tuota raskautta ja keskenmenoa ja kaavintaa minulla toimi kierto ihan hyvin: oviksen tunsin ilman testejäkin, vuoto tuli ajallaan ja määrästä päätellen limakalvokin oli tarpeeksi paksu. Mistään vaihdevuosihäiriöstä siis tuskin on kyse, varmaan KM ja kaavinta vain ovat sotkeneet kierron perusteellisesti. Mutta maanantainahan siihen sitten varmaan saadaan selvyys, jos ei sitä ennen...

Ja Ikiemolle taas myötätunnon halaus, suurunpiirtein samoissa mennään noin kp:den suhteen eikä naurata minuakaan, ei...
 
pyrstötähti
että otit jo ajan ei tartte turhaa pähkäillä vaan saat selvyyden. Ja ikiemolle myötätuntohalit ymmärrän hyvin että hermo menee kun odottelee tätiä,mä lähetän sen sinne mieluusti on nimittäin tehokkaan oloisella päällä täällä lakeuksilla tämän eukon kimpussa :D
Kauheesti jänskättää myyn puolesta pitää kyllä pitää koko ajan linjat auki että nähdään montako vauvaa siellä on kun noin napit on jo piukkana =)
 

Yhteistyössä