Heissan kaikille taas!
:flower:
Pyörällä tuli käytyä töissä ja hyvin meni, minulla oli se selkätuki eli sellainen tuubi se tuntuu mukavalle pitkillä pyöräilymatkoilla! :heart:
Tänään juttelin pomon kanssa , hän taas muistutti minua: "Kauaa, et enää salassa pysy asiasi kanssa" Mitä? Minäkö vatsasta paksu????
Eräs la 90 v täyttävä mummokin katsoi tänään merkitsevästi vatsaani kun takkia puin, hän kerran jutteli, että tietää tyttärensä juovan kaljaa, koska tyttärellä on iso vatsa!!!!No nyt hän tietenkin luulee minuakin juopoksi! ?
Eihän tässä muutoin olisikaan mitään voisin koko maailmalle julistaa olevani raskaana, mutta en halua sellaista jälkipyykkiä kaikkien taholta, jos jokin olisikin ihan pielessä npultrassa, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan!? :ashamed: 5 viikkoa vielä, kyllä se nopsaan menee vakuuttelen itselleni;=))
Niin huomenna se varhaisultra ja illalla tulen kertomaan tulokset, koska haluan ensin , ihan ensimmäiseksi miehelle asiat kertoa esitellä, ennenkuin muulle maailmalle! :saint:
Ihanaa saan varmaan yhden-2 kuvaa mukaani ja sitten pitää soittaa Tyksiin, että raskaana ollaan, koskas haluatte minua tsekkailla? Niin laitoinkohan tänne, että ellei tyks ota minua vielä rv 10 sinne, käyn ilm itse vielä ultrassa yksityisesti silloin ja sitten onkin npultra rv 12 ja se varmaan onkin tyksissä. :heart:
En jännitä huomista, koska oireet eivät ole kadonneet, niin uskon, raskaana ollaan. :heart:
Heissan taas ja kiitos kaikille tsemppaajille huomiselle! :heart: :flower:
Minä ja Pirpana :heart: