40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Pahoittelut ja osanotto sinulle Hysteria :|. Olin niin onnellinen, että jotkut tältä palstalta ovat päässeet "eteenpäin" eivätkä palanneet, kuten sinä, mutta nyt siis sitten kävikin näin, myös sinulle... :'(
Vaikka tämä palstahan on ihmisineen niin ihana, etteihän täältä mihinkään halua edes päästä :)

Itsellänikin oli keskenmeno useampi vuosi sitten, ultrassa näkyi rv 6+5 normaalia pienempi alkio, ja rv 8 tai 9 ei näkynytkään enää juuri mitään. Kaavinta sitten tehtiin, ja se oli minulle hyvä, koska kipukynnykseni on aika alhainen. En juurikaan joutunut kärsimään fyysisiä kipuja. Henkisille kivuillekaan minulla ei ollut silloin tilaa, kun silloisen miehen kanssa meni huonosti, eikä hän tainnut surra lainkaan - päinvastoin... Siinä elämäntilanteessa minunkaan surulleni ei ollut sijaa, ja suru jäikin surematta :$. Nykyisen mieheni kanssa onneksi asiat ovat täysin toisin :heart: - surut voidaan surra ja ilot iloita - yhdessä.

Hienoa sarppav, että tallettelette, niin olen minäkin tehnyt nyt useana päivänä :saint:
Yrittämisen puutteesta ei ole ainakaan jäänyt nyt kiinni. Toivottavasti saadaan taavin
lisäksi paljon muita raskautuvia vielä tämän vuoden puolella. Plussatuulia puhaltelen... PUUUHHH kaikille!

putunen Kiitos sinullekin :heart:. Kyllä mekin vielä jonain päivänä mekin, eiks niin!? Ja loppuun asti vaavi kotiin saakka. Näin on pakko olla!!! Yks kaunis päivä jokainen meistä tän pinon naisista ollaan onnellisia ja meillä rauha sielussa. Sitä toivoen ja odottaen nyt eletään päivä kerrallaan.

Hystis Ai, en outo..mutta erikoinen..no kiva, että edes silleen hyvällä tavalla:D
..mie kun olen luullut olevani iiiiiiiiihan tavallinen vaan..:rolleyes:

Sleep peacefully without the nightmares:heart:

Ps. Lääkkeellinen kohdun tyhjennys= therapy of uterine drainage
kohdun kaavinta= uterine curettage
Keskeytynyt keskenmeno= Abortus inhibitus
..löysit varmaan samoja käännöksiä kuin miekin..

Viimeksi muokattu:
Taavi 166 Ihana uutinen..Tuhannesti onnea.
Elämä on..Sinä saat iloita ja sinun kuuluu olla onnellinen vauva uutisestasi. Vaikka tämä kuumeilu tällä iällä onkin sitä että saadaan myös näitä suru uutisia lukea.
Kaikille kuitenkin haluaisimme sen nyytin tuhisemaan viereen ja toivon että jokainen sen vielä meistä saisi kuitenkin, vaikkakin lopulta kokea!

Oivikki Aikamoisen kiireinen olen ollut ja koko ajan ei kaikkia oireita ja tuntemuksia ehdi/tahdokkaan rekistöröidä. Kuitenkin masussa tänään kun nousin äkisti tuntui vihlaisu joko sai hetkeksi jalat notkahtamaan. Lämpöä on nyt 36.8, en tiedä voiko merkitä mitään. Pomppasi aiemmin tuossa 37.3 ja sitä kyllä ihmettelin.
Nyt ala masu tuntuu hieman raskaalta. ja oli on kyllä turvonnut, mutta paljonhan noita hormooneja on tullut napsittua etä onko tuo nyt ihme.
Tisut välillä ihan normaalit ja välillä tuntevat viiman herkästi.

Hysteria Myös minulle olette kaikki tosi tärkeitä. Paha olo on sinun menetyksen takia, voi uskoa sen. Mutta älä luovuta, ethän..Mutta anna nyt surun tulla. ja aikanaan mennä.
Sitten, kukapa sen tietää, mutta jospa sen vauvan aika vielä on. Niin kiva olisi meidät kaikki vielä saada vauva masua kasvattamaa.

Viimeksi muokattu:
Jäi meillä talletukset eilen tekemättä :(

Mies oli niin väsynyt, että ei oikein lämmennyt illasta. Ja aamusta olisi ollut myös aikaa, vaan ei mulla fiilistä... No jos tänään illasta, tai saattaa mennä tällä kierrolla oikea aika ohi.
Kyllähän me perjantaina talletettiin, mutta mutta...

No, nyt mentävä. On työhaastattelu edessä kohta. Ei ihan omaa alaa, mutta likeltä liippaa, joten menen ainakin kuultavaksi =)

Aurinkoista ja kuulasta päivää (ainakin täällä etelässä on).

*Mukavaa talvista alkanutta viikkoa kaikille!!*

I-K Kyllä oirehia kerkeää vielä lisääkin tulla, älä huoli - kovasti tarraa&vaaviliimaa pikkisille!:heart:

sarppav nämä "tallettelut" EI aina toisaankaan mene, niin kuin suunnittelee:(
Toivon kovin, että perjantain saaliista moni vikkelähäntäinen jaksaa ja siulla ylläri R-testissä vajaan kahden vko:n päästä jo on!!:wave::heart:

Viimeksi muokattu:
liizukka:hug:

Noinhan se miullahin..tässä "kökitään vaan!!..en osaa ajatellakkaan mitään ehkäisyä.
Pillerit on pannassa ja kierukka ei sovi. Kumiukkojen kanssa ei jakseta kumpainenkaan alkaa vekslaamaan..mitäs niitä vielä?..pessaari - ei oikein innosta sekään: /..
Ainut varteenotettava, olisi miehen vasektomia ja siitä päättää hän itse.

Näin kait se pitää vaan mennä porskuttaa ja kyllähän se luonto hoitaa sitten..(niin kuin nythin on jo nähty)
Aika pessimistisesti sitä alkaa hiljaksiin tähän "haaveeseen" suhtautumaan kun valmista ei vain kovasta yrityksitä huolimati synny!
(noin muuten miulle hoitaja perjantaina sanoihin sairaalassa - "helposti raskaudut mutta valmista ei synny"!!):ashamed:
..kummasti kyllä sanottu, miusta..

Pikkasen miulla vielä sitä vuotoa sitten eilenhin tuli ja lemmekkäät leikit miehen kera jäi..kattellaanpas vaikka tänään iltapuhteella..jospa vaikka..;)

:heart:+++++++++++:heart: laittelen tulemaan!!!!

Viimeksi muokattu:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Rominas
(40)..............kp0/25-27......yk14(09/09 06&10/10) 2.
Ottis (43)....................kp2/23-28.......yk17.....................1.
mur-mur (45).............kp6/28............yk19(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp12/28-36.......yk2v...................3.
Mahdotontako (45)......kp13/29............yk4....................1. yht.
sarppav (39)...............kp14/27-32.......yk4......................2.
putunen (41)...............kp14/24-32.......yk9....................3./1.yht.
Raputar (40)................kp17/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp18/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp23/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp24/28...........yk4(04/10) 2.
Morticia (42)................kp25/29-34......yk 1v..................2.
Iida-Karoliina (46)........kp29/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp32/35-45.......yk3.....................4.
wiiwi67 (42).................kp41/25-32......yk27 (03/10)...4.
Ballerina Bolero (40)....kp41/25-28......yk34....................3.
taavi166 (39)..............kp44/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)...........kp49/29............yk5(06/10)...4./1.yht.
onlydream (37)...........kp74/23-29.......yk?...................3

putunen (41)...................dpo2
taavi166 (39)..................dpo13:heart:(dpo11)
Morticia (42)...................dpo7
Iida-Karoliina (46)...........dpo7
liiza (44).........................dpo6

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:

Viimeksi muokattu:
Kiitos taas päivityksestä mur-mur :flower:. Joo varmasti vaikealta ja oudolta tuntuisi ajatus ehkäisystäkin, koska sitä vauvaa silti toivoo, ja niin kauan kuin hormonitoiminta joten kuten pelaa, niin se on kuitenkin mahdollista.

Kylläpä nuo dpo päivät nyt hitaasti etenevät |O. En millään jaksaisi reilua viikkoa odotella... Milloinkahan sitä voisi huvikseen ekan kerran testata, kun kaapissa noita herkkiä testejä kuitenkin loikoilee. Olisikohan dpo 9 eli maanantai-aamuna... toisaalta jos ei tässä kierrossa nyt tulekaan MITÄÄN oireita, kun viime kierrossa niitä oli vaikka muille jakaa, ja pieni tärppikin silloin oli käynyt, niin voipi olla että odottelen rauhassa vain menkkoja. Saas nyt nähdä kuinka maltan. Toisaalta olen kyllä niin mestari oireiden bongailussa, että varmasti taas jotain löytyy :D

Tässähän on aika monta piinailijaa dpo:issa ennen minua, joten jännäilenpä ensin kaikkien heidän puolesta, eli plussia nyt joukolla testeihin, ihanaiset, niin saadaan toivo nousemaan kaikille!!! :heart:

Viimeksi taisi olla jotain dpo 11 se haamulainen, mutta kun se ei sitten ollutkaan tarttunut kunnolla kiinni, niin voihan olla ettei hcg:kään ollut sitten normaalisti noussut... Dpo 9 tai 10 voisin nyt sitten tällä kertaa kokeilla, eli viikon päästä maanantaina tai tiistaina. Sen kyllä jo nyt arvaan, etten menkkoihin asti kyllä jaksa odotella, kun nuo testit huutelevat käyttöönpääsyä kaapissa ;) Ja on siinä testaamisessa se hyvä puoli (omalla kohdallani) että jos ei sitten mitään näy, niin toiveetkaan ei Turhaan nouse korkealle, ja tiputuskaan ei ole sitten Niin suuri menkkojen saapuessa :rolleyes:

Taavi ootkos testannut tänään?

Yhteistyössä