Hei te ihanat supernaiset:heart:
Onnea onnea
Taavi166, toivon että viiva vahvistuu ja pysyy!!!!
Ottikselle viivoja toivon myös hurrrrjasti!! Mikä on tilanne? Hirmuisesti hyviä säteitä sulle. :heart: :flower:
Mur-mur, Mukava kuulla, että sun surullisen kokemuksesi jälkeen mieli on pikkuisen parempi. Lähempi tuttavuus miehesi kanssa kuulostaa oikein hyvältä idealta
. :flower: sulle!
Kaikille teille toivon vahvoja plussia ja sitkeitä sissejä jotka tarraavat ja pysyvät! Ootte tärkeitä joka ikinen!
ON Me saatiin miehen kanssa juteltua muutama päivä sitten (tai oikeastaan mä puhuin; kerroin miljoonatta kertaa miltä musta tuntuu ja annoin "ohjeita"). Suora puhe jeesasi, tuli parempi mieli molemmille kun ilma puhdistui. Skeptisen kuitenkin oon tän asian suhteen, koska tääkin dialogi on käyty satoja kertoja läpi ja aina se palaa entiselleen ja meinaan tukehtua.
Ilma kuitenkin puhdistui ja eilen aamulla mentiin ultraan hyvillä, valoisin ja odottavin mielin katsomaan miltä meidän Algio näyttää, ja kuulemaan sydänäänet. Olin ajatellut että nähdään sormet ja kaikki, kun jo rv 10+1. Ultrassa mahan päältä ei kuitenkaan näkynyt yhtään mitään ja gyne käski pissalle tyhjentämään rakon ja ultrasi vielä alakautta, mutta tyhjää oli vaan :'(. Algio oli vissiin kuollu vähän edellisen ultran (rv 6+3) jälkeen. Itku tuli ja pala nousi kurkkuun. Se pala on siellä vielä; itkettää mutta mulla on iahn zombie olo, etten oikeen ees pysty itkemään. Silmien takana on tulva ja pala kurkussa.
Gyne antoi lähetteen labraan, jossa otettiin Hcg, maanantaina otetaan toinen, jotta nähdään Hcg:n kehitys, siis lasku. Maanantai-iltaa kun saan tulokset, soitan gynelle. Saa nahdä mitä sitten tapahtuu.
Mulla ei ole ollut oireita suuntaan eikä toiseen; ei raskauoireita eikä vuotoa. Rinnat vain on isommat ja maha vähän kasvanut, siinä kaikki. Jos mä nyt oikein ymmärsin englannin kieltä, niin tää on siis keskytynyt keskenmeno. Mutta mitä se tarkoittaa käytännössä, eli pitääkö kohtu tyhjentää vai odotetaanko että tyhjenee itsestään?
Muistelen, että jollain teistä täällä on ollu tällainen kokemus. Muistanko väärin, vai oliko Ottis sulla? Miten se meni?
Anteeks sekava ja omanapainen kirjoitus. Halaus kumminkin kaikille ja mitään en niin toivo, kuin että tää mun kkm olis tämän pinon vihoviimeinen ikävä uutinen!!!
P.S. Mulla on Ottiksen kutomat villasukat jalassa yötä päivää, välillä käytän pesukoneessa, mutta heti pian takaisin jalkaan. Ne on enemmän kuin villasukat. Ne on mulle täsi tärkeät, ja ne muistuttaa mua aina susta ja teistä kaikista täällä. Kiitos :heart:!
T. Onneton Hystis