40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Jääris, milloin siulle tuli eka haamunen R-testiin jossa punertavaa väriä?..ja tuliko se Kotitestin testeillä?(liuska/puikko)..kiitos jo edeltä vastauksestasi!! =):flower:
..hyvinkö siellä masu kasvaa?.. :heart:
 
Heipähei :wave: Mites tämmöstä pitäis tulkita:
Mulla oli kp9 ovistestissä kaks nättiä viivaa, kp10 ei toista viivaa juuri lainkaan, kp11ja12 en testannut (meni hermo), mutta tänään kp13 testasin (kun on niin komia finni leuassa) ja tuli taas kaks punaviivaa...? Ei ymmärrä! :/ t. ikiemo
 
ikiemo älä välitä niistä muista viivasista, kylläpä se kp9 oli se ovis+!! =)

..se alkaa meidän iässä tuo Oilin metsästys olla jo vaikiampaa.. :( LH hormonia elinmistössä miten sattuu..miullahin ovis aikaistunut, vielä viime vuoden puolella oli kp12-15..nyt jo kp10
 
Ottis
Ikiemo Oliko ne tän päivän viivat haaleampia vaaleampia kuin ne kp9:n viivat? Toisaalta voipi olla just niinkuin mur-mur tossa yllä kirjoitteli, ett sulla on Oili kyläillyt sillon kp10. Oliko mitään muita tuntemuksia?
 
Tässä juuri itsekkin olen tutkaillut tätä kiertoni muuttumista..luulen, että nämä selkeitä merkkejä siitä väistämättömästä.. :/ ..ihmettä tässä enää kaivataan - ei muuta!!

..se miun plussakierto Jouluussa oli pidempi ja ovis+ kp15..

 
Kiitos vastauksistanne. Sikäli kun muistini tai yksiteholinssini eivät petä, niin kp9 ja kp13 viivat olivat samanmoiset. Noita tuntemuksia on mielestäni lähinnä sen mukaan, miten paljon annan mielikuvitukseni laukata... Jaa, että jo kp9 ois voinu olla? Sitten sen kyllä missasin... :(
No, enpä minä kuolemanvakavasti tätä peliä pelaa, kunhan leikittelen elämällä. :LOL:
Voikaapa hyvin! t. ikiemo
 
..taitaa tämä kuumeilu miun osalta olla tässä..elämäntilanne jne..

..vaan eihän sitä koskaan tiedä, miten tuo kevät/kesä kirvoittaa miussa "jotain"..niin, tai miehessähin ;) ..voihan sitä vähän vielä haaveilla.. :saint:
 
Niiiiiin, ei ole tätiä,oireet jatkuvat.....enkä ole testannut :D .Ajattelin vielä hetken kestää ja katsella, josko tätyli tulisi, mutta poissa on pysynyt :eek: .Mutta eihän voi olla totta, että olisin raskaana :whistle: .Päätettiin jo viidennen jälkeen, että perhe on valmis, mutta sitten haluttiin vielä yksi ihanuus :heart: .Mieheni tippuu persauksilleen, jos olen raskaana ehkäisystä huolimatta ( huom.44 täytin just).

Kyllä minä testaan ehkä iltaan mennessä, ei oikein hermo kestä enää kauaa :D .Tää on vaan jotenkin niin kutkuttavaa......olen jo huomannut, että oikein haluaisin olla raskaana, ja petyn jos nega tulee.Ihme juttu: viikko sitten en edes tiennyt haluavani vauvaa :LOL: ja nyt ihan liekeissä :whistle: ;)

Mun on niin vaikee kommentoida teidän juttuja, kun menee henkilöt sekaisin :ashamed: ...olen niin amatööri täällä.Onnea kuitenkin kaikille ja tsemppiä, jos on ikävä vaihe menossa :heart: Olette te vaan aika mimmejä =) :flower:

Nyt korkkaan.............karkkipäiväkarkit :D Jes!!!!

Mukavaa päivää, palaan linjoille illalla :)
 
En oo kerinnyt vielä lukea sitten eilisen tämän ketjun viestejä mut luen tämän päivän aikana. Yks osu silmiiin ja vastaan siihen heti =) eli mur-mur juu kotitestin liuskoja olivat ja herkkyys 10 ja muistaakseni dpo8 sain roskishaamulaisen joka oli siiinä ja siinä että oliko miellikuvituksen tuotetta vai ei ;) mut mielestäni oli aavistuksen aavistus punertavaa kuivuttuuaan. Sitten dpo9 taisi jo testiajan sisään tulla sellainen aavistuksenomainen punertava haamulainen. Dpo 10 jo voi sanoa että punertava haamu. Sen ei siitä kauheen nopeesti vahvistunut se viiva että meni useampia päiviä että sai väriä reippaammin. Samoihin aikoihin myös S-kaupan pregentstick ja rfsun:n liuska alkoi haamuttaa.
 
Sanokaahan... (laitoin jo erillisen kysymyksenkin tuonne odotuspuolelle aiheesta) mutta onko kellään ollut raskaana ollessaan reikää hampaassa ja mitä sille on tehty ja miten? Onko puudutettu? Onko siinä km-riskiä (luin jostain että olisi ensimmäsellä raskauskolmenneksellä riski). Mulla siis alkoi tänään hammassärky enkä ennen maanantaita voi varata edes aikaa mistään . Mulla on elämmäni aikana vain kerran särkenyt hammasta ja silloin piti kuollettaa koko hammas :attn: et miks just nyt eikä esim. 4 viikon päästä jolloin olis vähän varmemmilla vesillä tässä raskaudessa.???? :headwall: Tänään rv 8+1 ja oireita on ihan mukavasti (kuvotusta siis ja rintojen arkuutta). Viimeksi oireet kloppuivat rv 8+4 joten jännäksi vetää :attn: ).
 
Jääris kiitti vastauksestasi. =) ..tosi aikaiseen siulla on kyllä haamu tullut!!

Kylläpä se siun kannattaa tuo reikä käydä hoidattamassa, raskausaikana muutoinkin hampaat reikiytyy nopsempaan.
Löysin tietoa tuosta Lidokaiinista(se kai tavallisin puudute)

EI ole todettu epämuodostumisien lisääntymistä tai muuta suoraa tai epäsuoraa vaikutusta sikiölle!!!..kyllähän ihmisten hampahia raskaana olessahin hoidetaan ja monesti on pakkokin puuduttaa. =)
 
Ottis
Torpeedo Jännäksi menee.. testaa jo =)!

Jääris Ei mitään hätää, kun sanot vaan lääkärille, ett olet raskaana. Edellisen kerran kun kävin hamppilääkärissä, lekuri kysyi ennen toimenpiteiden aloittamista, että olenko raskaana. Kai se kuitenkin jotenkin vaikuttaa siihen esim. mitä puudutetta tai lääkkeitä käyttävät. Mulla taidettiin silloin vain korjata rikki mennyt paikka ja puudutettiin. Mun hamppilääkäri on hirveän tarkka muutenkin kaikkien lääkitysten kanssa.

Onnea maanantain ultraan :heart:!
 
Ottis
mur-mur Suuria sinäkin mietit. Minä yritän täällä hiljaa mielessäni päättää olenko varma siitä, että haluan lasta tähän suhteeseen. Nyt menee ihan ok, mutt esim. eilen mietitytti, kun en todellakaan voi koskaan viikonloppuna olla varma, etteikö mies varkain joisi ja tuollainen epärehellisyys kyllä nakertaa suhdetta. Ja sit kun viinan myötä tulee paljon kurjaa ja ikävää, ei se sovi ollenkaan yhteen vauvahaaveen kanssa. Mutt totta on sit sekin, ett ilman vauvahaavetta toi mies lentäis tästä pesästä paljon herkemmin kuin osais kuvitellakaan. Ja sit vielä se yksinkertainen totuus, että jos nyt saisin tietää olevani raskaana, ei tarvitsisi hetkeäkään miettiä, kun tietäisi just sitä haluavansa sama miten elämä muuten olisi.
 
Mur-mur se dpo8 voi olla ettei siinä liuskassa mitään varsinaisesti näkynyt mut dpo9 kyllä jo jotain näkyi. Eli tuosta dpo8:sta en mene vannomaan kun itselläni niin laukkaava mielikuvitus välillä et kun oikein haluaa jotain viivaa ja väriä nähdä niin voi sitä nähdäkin ;)
 
Ottis niin se tuo alkomahooli on kyllä iso kompastuskivi :( ..olen elänyt aikoinanan tuon esikkoni isän kanssa 4v ja kyllä se EI ollunna herkkua, hän oli kova juomaan. Kävi alkuun töissäkin mutta juomisen vuoksi meni sekin. Ihminen voi muuttua jos haluaa..ja esim. vauvan vuoksi miehesikin voisi..jos ei sie pärjäät kyllä yksinkin, vahva nainen kun olet!!:heart: :)
 
Ottis
Mur-mur Juu, jos en itseeni luottaisi, niin enhän minä uskaltaisi vauvasta haaveillakaan tuon miehen kanssa. Vaan kun toi alkoholi ei ole ainoa ongelma. Just tossa aloin merkata muistiin asioita, joista mies valittaa / äkäilee ja kellon ajat myös. Täytyy kerätä todistusaineistoa ku sanoin, etten jaksa tosiaankaan tässä suhteessa enää kauaa jos toinen ruikuttaa ja valittaa vähän väliä ja on ylipäätään negatiivinen. Toissailtana ku ukko taas jostain joutavasta valitti, sanoin, ett meidän pitäis ihan tosissaan istahtaa alas miettimään eroa, sillä eihän hänelläkään voi olla hyvä olla, jos on koko ajan joku asia huonosti. Loppuillan oli sit suorastaan yli-iloinen, naureli, höpötteli jne., mutt se oli ilmeisesti esitystä kaikki, kun hetken ajan pelkäsi miten käy ja nyt on taas unohtanut.
 
Voi Ottis, tuo viina on pirullinen aine :( . Viina vie niin helposti hermot, että ei tarvitse olla edes juovuksissa kun kaikki asiat on p***llään ja muutenkin se muuttaa ihmisen luonnetta. Mä elin vuosia suhteessa, jossa alkoholi oli miehelle se nro 1. Tosin vieläkin elän tavallaan saman miehen kanssa. Tavallaan siksi, että sama mies mutta kuitenkin täysin muuttunut. Mä en enää lopulta jaksanut katsoa sitä jokapäiväistä juomista (jokapäiväistä 7 vuotta). Heitin ukon pihalle, aikaa kului ja sitten yhtäkkiä hän oli päättänyt lopettaa juomisen ja niin on ollut täysin raitis kohta pari vuotta -ja asutaan jälleen saman katon alla :) . Mulla oli "edellisen elämän" viimeisinä aikoina samanlaista asioiden kirjaamista, lähinnä itselleni, että huomasin missä mennään. Toivottasti sun miehesi huomaa mitä arvokasta menettää, jos ei käytöstään muuta!
 
Ohoh
Täällähän on aherrettu vaikka kuinka monta ketjua viimeisen käyntini jälkeen :headwall: :headwall: :headwall:
Joten en sitten millään jaksanut kaikkia lueskella.. :LOL:

Mielelläni pientä pikakertausta kuulumisistanne kuulisin. Siis tiivistetysti tietenkin.

Omalle "tontilleni" kuuluu taasen hiukan uutta....vaan edelleen nuo uutuudet ovat tuonne opintojen suuntaan. ;) Vauva uutisia ei ole kerrottavana...sillä sillä puolen edelleen hiljaista on. :( Tosin haaveita/toiveita en ole vieläkään kyennyt pois heittämään...tuossa eilen juuri tapasin itseni miettimästä millaista olisi vielä kertaalleen pidellä omaa vauvaa sylissä. :ashamed: Vaan ennenkuin voinen edes haaveilla raskaaksi tulosta olisi painoa saatava pois ja reilusti (>>> opiskelut ovat tuoneet kiloja kehooni ja samalla tietty tuon uuden ammatin.)
Minä nimittäin tulin sitten laittaneeksi hakupaperit ammattikorkeaan ja aikeenani on suunnata sosionomiksi tai jopa jatkaa vielä siitäkin hiukan lisää erikoistumalla...en tosin vielä täysyn varma mihin suuntaan. :p


Plussia viskon :wave: :wave: :wave:

-touhis-
 
Kiva touhis kun tulit moikkailemaan!!:wave:
hienoa, jotta siulla riittää intoa uusillehin asioille - kuten opiskelu, hattua nostan!! =)

Kuumeilusta omalta kohden.. Voi olla, että tämä kierto jää viimeiseksi yritykseksi..tai sitten ei..parisuhde rintamalla on sen verta "ongelmaa" :/ ..tämmöistä tämä välistä on.

Viimeksi oli kriisi n. 1.5v sitten ja mies jo etsi itselleen uutta kotoa..mutta asiat saimme kuntoon - joten kuten ja tässä ollaan porskuteltu päivä kerrallansa, enempi tai vähempi tyytyväisinä eloomme.

Tuon km:n jälkeen iski vielä ittelleni näin kevään korvilla masiksen poikanen ja siihen nyt lääkkehiä popsin - olo oikistaan jo parempi:) .. mutta tietenkin tämä "läheisyyden puute" mieheni kera kyllä kaihertaa..

Toivon kovasti siullekkin vielä sitä pientä ylläri pylläriä tulevaksi!!!!!!! =) :heart:

..plussia ja kaunista kevättä..

Ps. Itsekkin mietin tuota painoani..viimeiksi raskauduin kun sitä muutaman kilon sain putuamaan(7kg)..pitäisi nyt ottaa ittiään niskasta ihan kiinni ja sama uusia!
 
Ottis
Rinafina Kiitos kommenteistasi. Tarinasi sun miehes muuttumisesta on rohkaiseva. Mun mies ei onneksi juo kuin viikonloppuisin ja osaa tarvittaessa skipata kokonaan yhden viikonlopun yli juomattakin, mutt siltikään en pidä siitä, ett hän juo salaa. Päivällisen pikku puhutteluni jälkeen hän on taas yrittänyt olla kiltti ja ystävällinen, mutt näemmä sillä välin kun kävin kaupassa pikaisesti, on hän alkanut pikkasen naukkailla. Kävin just kaapillaan kurkkaamassa ja nytpä sit lähdenkin kysymään mikä salaisuus piilee varkain juomisessa.

Touhis Kiva kuulla sinustakin =).
 

Yhteistyössä