Tsemppiä synnytykseen Tirulii..saatat jo olla "punkaissut " pienokaisen maailmaan..mutta jos vielä käynnistyksessä olet, tsemppiä , ihanaa kohta pieni nyytti kainalossasi :heart:
Puuhpuuhpuuh...plussatuulahduksia muille täältä puhkun :heart:
Erkalle :hug:, ymmärrän miten rankalta tuntuu, koin saman 2008 samoilla viikoilla, aika vain voi parantaa :'( :hug:
Mur-Mur, edellisen Neuvola käynnin jälkeen varmasti et pysty iloitsemaan varauksetta raskaudestasi, toivottavasti seuraavan ultran myötä helpottaisi :heart: Olette iltarukouksessani pienokaisen kanssa ja toivon että kaikki menisi hyvin ja ensi syksynä pienokainen myös sinulla.
Ottis, miehet eivät ymmärrä muuta kuin selviä käskyjä tai pyyntöjä..Joskus luin kirjan missä oli miesten ja naisten välisiä ymmärryseroja, aika valaiseva
! Esim. Jos sanot että huoh, pitäisi pyykit laittaa..mies ei lotkauta korviaankaan..huokailet ja lopulta kysyt/ tiuskaiset ja menet itse laittamaan ja kritisoit miehesi käytöstä kysymällä miksi ei tee mitään...mies ei oikeasti ymmärrä mikä sulla on...pitäisi vain yksinkertaisesti sanoa että laitatko pyykit.. Mies ei putkiaivoillaan ymmärrä vihjailuja tai edes kääntrispsykologiaa
!
Oma mieheni on puhelias, pussaava ja muutoinkin auttava, vaikka aika jääräpää mutta keskustelemalla asiat meillä hoituu, siitä olen onnellinen!
Exäni oli narsisti ja voin sanoa että aika ajoittain elämä sellaisen kanssa on yhtä he...ä!!! Kesti 13 v, ilman urheiluharrastustani olisi varmasti mielenterveys mennyt...
Siteet ym pitäisi olla aivan luonnollisia elämänasioita ja ainakin mun mies tuo kaupasta jos pyydän.. Ostanut koirallekkin aiemmin
!
Siitähän "naapuritkin" tietää että on vielä hedelmällinen
Toivottavasti ette pahastu kun seuraan palstaanne, odotusaikana tuli tavaksi Mur- Murin eläväistä kirjoitusta lukea ja jotenkin itse vauvan vielä saaneena, toivon sitä teillekkin ja iloitsen onnistumisistanne täysin sydämin
:$ :$ :heart: