Hikiset heipat täältä kaukaa :wave:
En oo viime aikoina paljoa käynyt täällä, kun nämä sivut tökkii niin kamalasti. Ei meinaa aueta millään :/
Hyvistä ultrakuulumisista kaikille käyneille paljon onnea!
Minäkin käväsin tänään taas kurkkaamassa pikkukarhua ja siellä se kölli kolossansa
Ja lääkäri sanoi, että 70% varmuudella se ois tyttökarhu :heart: Katotaas pitääkö paikkaansa loppuun saakka! Nythän viikkoja vasta 11, en tiedä mistä kummasta se sen näki, mutta kattotaan. Tyttö ois kyllä niiiiin tervetullut, poika myös eipä sillä :heart:
Täällä on ollut niin h****tin kuuma viime aikoina, että en oo pystynyt yhtään mihinkään ja paha olokin vaan aina yltyy mitä kuumempi ilma. Mä oon niin kypsä tähän helteeseen, että ei oo tottakaan! Tuntuu ettei henkiä saa. Nyt onneks saan lopettaa sen progestan lääkityksen, joka pistää pään ihan pyörälle aina tunti lääkkeen ottamisen jälkeen ja niitä piti ottaa 3 krt pvässä, joten melkein koko päivä meni ihan sumussa. Jospa sitä nyt alkais sitten olla elävien kirjoilla pikkuhiljaa.
Millonkas muuten te, joilla
hepariinilääkitys, ootte lopettaneet sen käytön? Lääkäri sanoi et seuraavalla kerralla katotaan, josko lopetetaan vai mitä tehdään. Oon netistä lukenut, että jotku joutuu käyttään koko raskauden ajan. :/