<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

NiQ
Haave2 Ihan huippua! Ei toi kyllä enää mikää haamu oo vaan selkee plussa! Paaaaljon onnea! :hug: :flower: Mitkäs on oireet? Tuleeko sama la Salliinan kanssa?`:)

Hyppy Kiva kun siistit pinoa :) Tuo neitsyesi esiin ja pidä meidät kurissa ja järjestyksessä! :D Voihan se sun ovis tulla vähä myöhässäkin, vai onko sulla ollu esikoisen syntymän jälkeen jo monet menkat? Jos hakee vielä rytmiään?

Auraa kaipailen kovasti! Missäs mun ex-kiertokaveri luuraa? :)

On: Ei niin kummempia, rintsikat edelleen tuntuis olevan nastoja täynnä ja esikoista kanniskellessa meinaa vähän aristaa. Mieli lentelee kovasti pilvilinnoja rakentelemaan, pelottaa vaan se jyrkkä lasku sieltä mahdollisesti jo ensi viikolla. Tai eihän tästä nyt kunnolla ees tiiä venyykö kierto superpitkäksi kun on eka taukokierto Teroluteista. Huoh! hirveetä vuoristorataa... muoks* Muut plussaajat on valitellut vilua. Mulla on ihan päinvastoin. Yleensä oon kova vilukissa, mutta nyt on pari päivää ollut koko ajan jotenkin ihan tuskainen olo, kuuma, ahdistaa, kiukuttaa....
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi
Haave: en saa suurennettua kuvaa, mutta ei kyllä edes tarvii!! Tuohon on ihan selvä tapaus. Onnea :heart:

Salliina: Joo kato sinne me tullaan ennen kuin arvaatkaan :D Vaikka väkisten... Mitkäs on olotilat? Oireita? Tuntemuksia?
 
NiQ Tää mun neitseellisyys ei nyt povaa aina hyvää. :D Pilkuntarkka jossain asioissa, kunnes taas niissä missä pitäisi olla niin en ole. :D Esikoisen syntymän jälkeen oisko nyt tullu 7 menkat jo. Että, pitäis olla rytmin kasassaan? tääkin mua ärsyttää, MÄ OON NEITSYT JA MUN MENKATKI PITÄÄ OLLA KUOSISSAAN! :stick: :LOL: ps. sun oireilut kuulostaa jännälle! mut et kyl nyt karkaa vielä! tai mä tuun mukaan :)
 
NiQ
Hyppy Kovasti tietenkin toivoisin karkaavani, teinhän sen viimeksikin että karkasin kuukautta ennen sua :D hehe! ei maar, nyt tarviis oikeesti saada pidettyä itsensä maantasalla. Kaksi päivää taas istunut netissä ja haaveillut olemattomia.

Nöhvi :hug: Voi mä niin toivoisin sulle jo plussasta! Ihana kun jaksat olla noin hyvillä mielin vaikka yk:t on jo luvattoman isot. Plussatuulin toivottelen sinulle :p
 
Salliina85: Olo on jotenkin ulkopuolinen tässä ryhmässä nykyään, vaikka miten kirjottelisin niin en tunnu pääsevän mukaan tähän porukkaan. Siksi katson paremmaksi siirtyä takavasemmalle. : / Katotaan jos joskus innostun niin saatan ehkä tulla takas.
 
Onnea haave2 :flower:

hyppy siisti vaan.

).( tulin vaan oikeestaan purkautumaan kun eilinen päivä oli jotenkin ihan älyttömän stressaava. Meillä perheessä sellanen tilanne että veljen avovaimo on raskaana ja hän miettii aborttia oman veljensä ja kummitätinsä (isän ei kuulemma edes tarvitse saada tietää) painostamana, mun veli on innoissaan vauvasta mut... tähän liittyy niin paljon asioita. Mutta erityisen rankkaa toi tieto kun itse haluaisin olla jo raskaana! toi stressaa mua siksi niin paljon kun en voi tehdä asialle mitään :'( haluaisin parantaa maailman. enkä todellakaan halua loukata ketään tällä kirjoituksella!! :heart: teen sen ehkä kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Haave: Oi miten ihanaa! :heart: Onnea aivan älyttömästi ja pienelle paljon tarrasukkia matkalle :flower:

Kista: Voi miten ikävä tilanne. :/ Mä en muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka painostaa naisia aborttiin. Luulen, että jokainen osaa sen päätöksen aivan itsekin tehdä. :(

Voi NiQ, toivotaan, että siellä olis sullakin pieni jo kasvamassa. :heart: Sullakin tuota yritystä jo takana niin kovin, että olis aika päästä jo plussanneisiin. Millon meinasit testailla? :)

ON: Ovislimat äsken vessassa käydessä bongattu. Pakko kellistää mies tänään, vaikka sitten väkisin. :D
 
Onnea haave selkeästä plussasta! Mahtavaa! :flower: :flower: :flower:

Papunen tervetuloa listoille! Meillä taitaa ainakin tässä kierrossa olla melko samat jännäpäivät. =)

Voi NiQ kun nuo sun oireesi olis sitä itseään! Peukkuja täältä!

Hyppy ei mitään listanomimishuolia, hyvä vaan kun joku siistii! Jos joku palstalainen ei ole kuukausiin käynyt ilmoittautumassa niin voisi varmaan sinne Kadonneisiin laittaa, pääseehän listalle aina mukaan jos innostuu taas kirjoittelemaan!

Kista voimia sinulle hankalaan tilanteeseen!

iseeyou onnea miehen kellistämiseen! :D

Plussaonnea kaikille tasapuolisesti!

ON: Ainoa huvini tädin huomassa on suunnitella mielenkiintoisia miehenviettelykeinoja ensi viikolle. :LOL: Harmi kun mulla nää menkat kestää ja viikonloppuna on varmaan vielä tätsy kylässä.
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
NiQ: kiitti :) Toivon kovasti plussaa myös sulle! Nyt on tosiaan jo hyvä fiilis, oikeastaan parempi kuin pitkään aikaan! Viimeksi kun menkat alkoi tuli vaan semmoinen jyrkkä syöksy. Varmaan vaikutti sekin kun yksi puolituttu sai samaan aikaan plussan lyhyen yrityksen jälkeen. Joo ei se ole multa pois, mutta ihmismieli on kummallinen. Nyt sitten olen mietiskellyt ja tullut tulokseen että meillähän on kaikki tosi hyvin :D Ollaan (lähes) terveitä, meillä on ihana esikko, ihana koti, hyvä työpaikka (ainakin toisinaan) että mitäs mä tässä valitan. Kaveri on lapsettomuushoidoissa. Ovat yrittäneet esikkoa pari vuotta - en kehtaa hänelle hirveesti edes puhua meitin yrityksestä. Ja kuitenkin ollaan VASTA vuosi yritetty... toiset yrittää monta vuotta ilman tulosta. Että nyt yritän vaan pitää positiiviset ajatukset pinnalla :D

abortti: joo, en ymmärrä heppoisin perustein tehtyä... Tai siis mitä enemmän tullut ikää, niin sitä jyrkempi kanta on tullut. kista: tosi ikävä tilanne :hug:
 
Nöhvi Ihana ajatustapa sulla :heart: Ja, kyllä sä sen plussan saat! mulla on jotenki semmonen olo. Ja se on totta jos lähipiiriin sattuu syntyy vauva tai joku juuri plussaa jne, ihmismieli tekee oikkuja vaikka oliskin onnellinen toisen puolesta.

Yleisesti noista "harmituksista" kun joku vähän aikaa yrittänyt plussaa. Ymmärrän kyllä, että se saattaa harmittaa ja monesti miettii että miksi muut ja minä en vaikka olisin yrittänyt monta vuotta. Onhan se epäreilua, mutta asioissa on toisetkin puolet.. minä plussasin esikon aikaan yk2lla, eli todella nopeesti. Mutta meillä ei ollut poika terve syntyissään ja ollaan ensimmäisen vuoden ajan läpikäyty yhteensä 2 sydänleikkausta ja 3 muuta. Lisäksi yksi ainakin tulossa, että ei ne asiat aina ole mustavalkoisia. :heart:
 
Nöhvi
Hyppy: Voi kauheaa mitä olette joutuneet kokemaan :hug: Varmasti todella rankkaa! Ilmeisesti kuitenkin ollaan voiton puolella? Todella paljon voimia perheellenne!

Se vielä piti sanoa tuosta nopeasti plussanneesta.... Siis se kun ystävät kertovat vauvauutisia ei sureta, vaan se on ihanaa :) Eikä sekään että täällä palstalla joku plussaa nopsaa, niin ole niin paha juttu. Se nyt kuuluu asiaan :D Se oli semmoinen "siltä väliltä" tuttu, missä koin ettei ehkä osaa arvostaa tarpeeksi (mun kummallisella mittapuulla) sitä plussaa. Tai ehkäpä osasi, mutta mutta... Hankala selittää... sama kun työkaveri plussasi, se ei ollut tarpeeksi läheinen mutta ei tarpeeksi vieraskaan. Tuleepa sekopäistä selitystä :D Mikäköhän mun pointti oli? No ehkä että plussatuulia ihanaiset :heart:
 
Nöhvi En nyt tarkoittanu sit sua henk. kohtasesti ihan yleisesti vain :) mutta mulla oli esikoista odottaessa kamala "katkeruus" kun eräs tuttu sai vauvan, joka ei siitä pystyisi huolehtimaan tietyn taustan vuoksi. Mulla oli kamala olo silloin että miks sellaset ihmiset saa lapsia, jotka eivät niistä pysty huolehtimaan ja miksi minä saan lapsen jolla on mahdollisesti vakava sairaus.. (me tiedettiin jo ultra aikaan pojan voinnista jotain..).

Mutta todellakin, plussatuulia meille!!! :)
 
Papunen84, kiitoksia! :flower:

haave2, onnea, onnea! :heart:

NiQ, toivon lisää sulle oireita ;)

Nöhvi, olo on edelleen sellainen, ettei meinaa uskoa. Tein tänään kakkostestin päiväpissasta (ei oo kuvaa tähän hätään), mutta viiva oli kyllä vahvistunut. Ei se vieläkään mikään ekstravahva oo. Mutta siis nännit aristaa välillä kun poika syö. Välillä tulee menkkajuilintoja, mutta häviävät pian. Sitten mun hiki haisee :LOL: Sanoin miehellekin, että haista nyt, että järkky haju niin tämä vaan sanoo, että haiset samalle kuin normaalisti :LOL: :LOL: Enkä mä pysty kunnolla olemaan omassa hajussani. Lisäks oon kuurannut pojan rattaita urakalla, kun ostettiin ne käytettynä ja mun mielestä kankaat haisee ;) Mies sanoi kyllä niistäkin, ettei niissä mikään haise... Että kaipa tääkin on oire :D

Pauki, ikävää jos tunnet noin :hug: Täällä on kyllä "omat piirinsä", mutta ainakaan itsellä ei ole ollut tarkoitus sulkea ketään ulkopuolelle. Anteeksi, jos olen tehnyt niin. Toivottavasti löydät kuitenkin jostain pinon, jossa tunnet että sua kuunnellaan. Mä toivon sulle hyvää yritysaikaa, pikaista plussaa ja tsemppiä metsästyskauden kestoon ;) :hug:

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

Mulla olis nyt siis kp32/32-33 (tai tässä kierrossa kp32/30), joten ehkä jos vuoto ei pariin päivään ala, niin voisi alkaa uskoa, että kyllä siellä joku kyydissä on.

Salliina rv 4+3
 
haave2 onnea kovasti :heart:

Salliina Onnea kovasti sullekin vielä kerran :heart: Mullahan oli esikoisesta melkein eka oire noi hajut!! :D Kaikki haisi tosi pahalle, minä itse mukaan lukien ja mua oikeen ärsytti, luulin että oon tulossa hulluksi, kun en tiennyt että olen raskaana.. :LOL:

Mulla alkoi uusi kierto.. Vauvakuumeen onnistuin jo hautaamaan, mutta nyt taas uuden kierron mukana alkaa nostaa päätään.. Siis selvennyksenä uusille jotka ei ole kesän aikana täällä ollut.. Meillä isäntä päätti viime kierrossa kesken mun jännäpäivien että vielä ei olekaan hänen mielestä aika pikku kakkoselle, joten tiputin itteni taustalle.. :| Täällä mä jännäilen muiden puolesta, kunnes päästään taas itse yrittämään :heart:
 
Onnea plussanneille!

Mut saa kans poistaa listoilta, samat tunteet on ku Paukilla, tosin en oo ite kerenny vielä paljon kirjotella, mutta jotenki ei nyt käy ajatukset yhteen muiden kanssa joten vetäydyn taka-alalle... :wave:
 
NiQ
Heip naiset ihanaiset! <3

Tuosta plussakateudesta, mä oon nyt pari plussaa kuullut tässä lähiaikoina jotka aiheuttaa mussa pientä närkästystä. Huoh! Eihän se joo multa ole pois, mutta silti! :/ Mut ehkä paras uutinen pitkään aikaa on se että yksi ihana ystäväiseni kertoi kevään vauvauutisia :heart: Se on melkein ehkä yhtä parasta kuin olisi ollut oma :)

Salliina Onpa ihana nähdä nuo luvut nimesi perässä :heart: Ja hauska tuo hikihomma :D Meillä kans mies välillä huomautteleen mun ominaistuoksustani (heitellään siis yleensäkin toisillemme tuonluokan läppää :D ). Musta tuntuu että jäi toi osa imetyshiestä päälle, huh! Mitäs muita oloja sulta löytyy?

Pauki Harmi jos oot tuntenut itsesi ulkopuoliseksi :( Mä oon ainakin aika huono huomiomaan ketään, koska mulla on niin tuhottoman huono muisti kun luen aina iltaisin päivän tarinat läpi. Muistan että jollekin on tapahtunut joku juttu, enkä yleensä jaksa palailla tarinaa takasin päin. Toivottavasti löydät paikkasi ja plussasi! :)

Nöhvi Mulla on jotenkin sellanen tunne että jyrkkä syöksy se tulee mullakin :/ äääääh! Ihan tylsää! Mutta aina sitä löytyy joka jolla on asiat "huonommin" ja osaakin olla sitten tyytyväinen omaan kohtaansa. :hug:

iseeyou Huijui! Iso O! :popcorn: Toivotaan haluttua tulosta! Hihi!

kolmikymppinen Mukava että jaksat olla noin positiivisena, tädin huomassakin!

On: Hassua oloa ja yltyvää tissiarkuutta. Ajelin tuossa tänään muutaman satakilsaa autolla ja oli siinä aikaa diagnosoida ja miettiä. Sitten tuli yhtäkkiä päähän että nyt mä keksin. Se tunne kun tissit on täynnä maitoa ja pitäis päästä äkkiä imettämään ja nännit aristaa. Siltä mun tisseissä nyt tuntuu. Ahdistaa tuolta sisältä päin, tosin ei noi mun tissiriekaleet sen isommiltä näytä silti :D Nyt varmaan kaikki katsoo tätä ihan että muija on seonnut :LOL: Ja kun oikein miettimällä miettiin niin saattaisin keksiä pari muutakin oiretta :stick: (joka näillä päivillä on aivan sula mahdottomuus...)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
Miks kaikki katoaa täältä? :| ajattelisin ite, että eiköhän meitä oo aika monta ja kaikki mahdu samaan pinoon hyvine ja huonoine aikoinee.. Mutta, harmi kun porukkaa lähtee. Toivottavasti uusia kuumeilijoita uskaltaisi tulla tähän pinoon ja saatas hyvät keskustelut aikaseks. :heart:

salliina Hassua, mutta niin ne raskausoireet tuppaa tehä. :D Kerro toki lisää, täällä luetaan ihan innolla!

iseeyou hih hyvä! Toivotaan että tuotti tulosta! :D

Kolmikymppinen Miehenviettelykeinot kuulostaa hyvälle :DD hauska sana. Ja yhdyn NiQ:n kommenttiin, miten jaksat olla noin positiivinen menkoista huolimatta. Ihania ihmisiä sellaset ! <3

Nannamamma pomppaatko takaisin listoille? :) Kivaa, ett vauvakuume taas nostaa päätään. Ja MIEHET! miten osaavatkaan olla järkeviä aina oikeaan aikaan. :I

Kysymys pävityksestä!

Minä oon suhteellisen uus täällä, ja en tiedä miten teil noi päivitykset on menneet. Päivitteleekö kaikki tuota pinoa summamutikassa, vai oliko oma päivittäjä Salliina, salliina kun nyt plussasi ja siirtyy kohta odottajiin nii miten ton kanssa tehdään? :) saatas vaan uudetkin ihmiset listoille sit, ja ei jäis roikkumaan. Sanokaa te! :heart:
 
Nöhvi
*********Lauantai 25.8.2012*********






Mukana:


Kista...................poika 12/11 ............kp1/33-35...............yk2
papunen84...........tyttö 07/10....... kp3/27-30................... yk1
Kolmikymppinen....poika 09...........kp5/30-35.....................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp11/25-30...............yk13
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp11/22-28...............yk5
iseeyou.................poika 12/11.........kp15/?......................yk1
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp16/28-32..............yk20
NiQ..........................07/11............ kp18/32.....................yk6
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp18/31....................yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp18/32(-42).............yk3
Hyppy.................poika 8/2011.........kp21/32.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp25/31-64.................yk5
haave2.................poika 03/11..........kp26/28.....................yk2


Jännäilijät
NiQ dpo5

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Hyppy: listan päivitys on perustunut vähän niinku "vapaaehtoistoimintaan", eli kaikki halukkaat saa päivittää. Kuka vaan on kerennyt :) Ainakin NNÄ on päivitelly, ja tietty Salliina ja Nannamamma. Eli ei ole ollut yhtä tiettyä...

Thea ja Pauki: harmi, jos olette tunteneet noin :( Toivottavasti en ole edesauttanut tuota tunnetta. Tsemppiä ja plussia tahoillanne!
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppy
Jihuu siisti pino! kiitos Nöhvi :heart:

Omanapailen nyt, eli kohta kääntyykin kp21 puolelle. Ei mitään tuntemuksia ja oireita. :( ei tainnu tulla tärppiä tästä kierrosta.. Mites pian teillä oireet alko plussanneet, salliina?? :)
 
NiQ
Hyppy Älähän nyt vielä nakkele kirvehiä kaivoon! :) Siis "normaaleille" ihmisillehän pitäisi alkaa tulla oireita vasta tyyliin aikaisintaan muutama päivä ennen menkkoja, koska oviksesta kiinnittymiseenkin saattaa mennä se 5-9pv. Eikä ilman kiinnittymistä voi olla myöskään raskausoireita. Toista nämä raskausoireet on meikäläisillä jotka on joka kuukaisi pari viikkoa aina raskaana ennen tädin tuloa :D

Kiitos Nöhville pinon siistimisestä :) Kiva katsella tuota selkeää pinoa, varsinkin tällaisille ihmisille kuten minä, joka esim. tuntee hirvittävää mielihyvää kun saa heittä tuhjän shampoopullon roskiin ja putsata siten romua kotoaan :D :D

Lähtijät ja tulijat, kaikki me täällä vapaaehtoisesti olemme. Aika hankalaa sitä on kenellekään alkaa juttelemaan jos ei yhtään tuo itseään julki :/ Minäkin oon välillä pitkänkin aikaa ihan vaan taustalla ja lueskelen teidän juttuja, mutta en mä siitä oo älynnyt loukkaantua jos kukaan ei kysele mun kuulumisia tai huutele perään :) Mutta toivottavasti tänne uskaltaa vielä joku uusikin tulla, ettei ihan kuolla sukupuuttoon :)
 
Niin, ja eihän mulla pojankaan aikaan ollut oireita. Toivotaan, mut jotenkin on sellanen olo että ei tärpännyt nyt. Saa nähä oonko oikeessa, ainakin omaa kehoaan tässä touhussa rupeaa tuntemaan jos ei muuta :LOL:

Ja se on kyllä totta, vaikeaa jutella ihmisille jotka ei itsekään paljoa kirjoittele. Alku on aina hankalaa, itsekin kirjoitella, mutta kun vauhtiin pääsee niin ei loppua näy :D hih. Ja ei näistä ainakaan kannata loukkaantua ja ottaa itseensä, eihän täällä pakko ole kenenkään olla. Mutta saispahan kuumeilukavereita ja paikan mihin purkaa ajatuksiaan, ainakin ite tykkään :heart:
 

Yhteistyössä