<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Jee haave2 aika lupaavalta kuulostaa sielläkin! Kärsivällisyyttä odotteluun..!

Mulla on karsee olo, menispä nopsaan täti kotiinsa (ja pysyisi siellä sellaisen vuoden verran ;) )Tällä kertaa alkoi suoraan vuodolla, yleensä pari päivää tuhruttelee ensin. Mikä lie.. tuli vaan mieleen että ennen esikon tärppikiertoa oli juuri näin, että vimpat menkat alkoi heti runsaina. Hyvä enne? :D Kaikkeen tässä on tartuttava, vaikken taikauskoinen olekaan. Hih!

Hyvää yötä kanssakuumeilijat!
 
NiQ Menikö mulla jotain ohi, mut millon sulla oli ovis? tai tikutitko? enteet ainakin kuulostaa hyvältä :) muistatko oireita miten esikon aikaan tärppäs? Peukut pystyyn!!! :popcorn:

Kolmikymppinen joo, aluks ne oliki mulla 28 päivää, ja sit venyi 32.. ja tässä pysyny. Mutta jos se ois 28, nii eikai näitä oireita siltikään vois vielä tulla :confused:Mutta sulle PLUSSARIKASTA kiertoa!! ;)

haave2 :popcorn: iiiiiik! kuulostaa todella, TODELLA jännältä :)

on minun olot senkun jatkuu. Hirvee nälkä, mutta kun jotain yrittää syödä ei se mene alas asti. :( ei edes mun lemppariherkut. Eilen tökki jauhelihan haju :x kipeä olo jatkuu, palelu ja väsymys. Joskin välillä helpottaa.. Päänsärky tosin ei lopu sitten millään. Vihlontoja on ollu masussa, mutta niitä nyt on vaikee tulkita. Joskin, tänään tuntui outo paineentunne, josta olen kyllä lukenut mutta edes esikoisen aikaan sitä en tuntenut?? nyt oon kyllä ihan pihalla kierrostani. Miten tää voi olla mahdollista. :confused: tulkitkaa joku joka ymmärtää....
 
NiQ
Hyppy Oltiin ke-ma reissussa, ja jätin kiltisti ovistikut kotiin kun ajattelin jääväni kuitenkin kiinni :D Eli oviksesta ei ole todisteita :stick: Mutta jos olisin oikein rohkea niin ajattelisin että ovis olisi ollut sunnuntaina jolloin oli kylläkin vasta kp12, kun tuli se täysin uusi ilmiö oli pieni kirkas veritippa pyyhkiessä. Eilisen aikana kipeytyi tissit ja tänään ollut jo aika kipijät :p Lueskelin juuri meidän vanhoja kirjoituksia ja aika samoilla oireilla oon alkanut esikkoa odottamaan, tosin mä oon kyllä silloin tällöin ollut aika rktt ja niiin valeraskaana! :D Eli ei luotettavaa tietoa noista oloista :D Edellinen kierto oli 26 tai 27pv, en muista tarkasti.

Mulle voisi päivittää jännäilijöihin dpo 1, päätin nyt elää tämän mahdollisen ovistiedon kanssa. Katsotaan sitten loppupäästä kuinka kävi :)

Ainiin, ja galluppiin: Oon kyllä aika avoimesti toitottanut että toista lapsosta toivotaan ja yritetään. Ei yhtään mun tyylistä, mutta onpahan tullut huudeltua :D hehe!
 
*********Keskiviikko 22.8.2012*********






Mukana:

Kolmikymppinen....poika 09...........kp 2/30-35...............yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp8/25-30................yk13
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp8/22-28...............yk5
iseeyou.................poika 12/11.........kp12/?.....................yk1
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp13/28-32.............yk20
Pauki................poika 07/11..............kp14/33-34.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp15/32....................yk6
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp15/31..................yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp16/32(-42)...............yk3
Hyppy.................poika 8/2011.........kp18/32...................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp22/31-64.................yk5
haave2.................poika 03/11..........kp23/28.....................yk2
Thea.................tyttö06/08...............kp23/34......................yk2
Kista...................poika 12/11 ............kp 27/33-35...........yk1
Salliina...............poika10/11.............kp30/32-33.................yk4
lempo............poika 07/11...............kp38/?.......................yk2
Aura08...................12/08................kp44/31-37...............yk7
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp101/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?

Jännäilijät
Salliina dpo13
NiQ dpo2

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Toivottavasti päivitys onnistui, koitin vähä opiskella ja harjotella. :)

Laitoin itsenikin dpo 2, oletan että ovis oli maanantaina. Vaikka laskurin mukaan se olisi tänään :confused: koitan nyt luottaa niihin oireisiin, jotka viittasi maanantaille. Eipä tuo nyt oo niin justiinsa! =)
Vai miten se lasketaan? onko maanantai oletettu ovis dpo0, sitten tiistai dpo1, keskiviikko dpo2... vai miten se menee? oon ihan pihalla.

Minäkin kävin NiQ lukemassa vanhaa pinoa! Oi niitä aikoja :heart: mulla ei kyllä sillon raskautuessa ollut mitään oireita. Joten jos yhteen menis tän kierron kanssa, nii tärppiä ei oo tullu.
 
En kerenny tuolta tiistain päivityksestä korjata noita Haave2:sen kiertopäiviä niin ne jäi nyt väärin tohon uuteen eli ne olis tänää keskiviikkona 23/28. !!

täällä on jo monella jännät päivät.. itse en edes ovuloinut luultvastikaan :)
 
Kista jos joku haluaa sen jo päivittää niin saa, minä en kerkee kun kiireellä piipahan nyt täällä. :) Tai sit saa olla huomiseen. Mullekkin pitää päivittää uusiks, dpo1 eikä 3.

Pähkäilin, maanantai DPO-1, tiistai DPO0, Keskiviikko DPO1 ? Oliks tää nyt oikein tai sinnepäinkään? :D
 
Nyt napailen... En kyllä tiiä mitähän nää mun oireilut nyt on. Tänään on juilinu alamahaan kyllä ihan oudosti, aivan kun synnyttäessä kun supistus oli tulossa ja kipu tyssää siihen. Outoa. Ja sitten näitä vihlontoja, enemmän vasemmalla puolella...

Mites muut? jännät paikat alkaa olla muutamalla. Huhuu?? loppupään porukka :)

Ootteko tehneet leikkimielisiä poika,tyttö arvailuja jos sattuisi tärppäämään? tai kokeilleet kiinalaista kalenteria? Meille sen mukaan olisi tulossa poika, jos nyt olisin raskaana. :)
 
NiQ
Hyppy Korjaisitko mulle dpo2 tälle päivää kun jossain välissä ehdit :) Epäilisin sen oviksen olleen sunnuntaina :) Mun mielestä sä oot ainoa kuka voi sun tekemää päivitystä korjata...Tuli ihan nauru kyllä monessa kohtaa kun luin niitä meidän vanhoja kirjoituksia :D

Salliinan testailuja odottelen myös kuumeisesti! :popcorn:

On: eipä juurikaan mitään. Tissinläpystät edelleen arkana. Arvatkaa oonko googlannu kOko viime yön oviksen jälkeisiä tissikipuja ym :LOL:
 
Ihana kun Hyppy viitsit paneutua asiaan ja päivittää. Mun rivi muuten ok mutta tänään keskiviikkona olisi kp 2/30-35.

Mikäs tuo kiinalainen kalenteri on? Meillä ei sen kummemmin olla arvailtu, paitsi mies aikoo keskittyä tekemään tyttöä. :D

Tätiärsytystä täällä. Voi mä niin jo haluaisin myös oireita bongailemaan.
 
Anteeks oon ihan hoopo en oo koskaan päivittänyt ja nyt sit en osaa huomioida kaikkiea :D sorry! kunhan se salliina palailee kuvioihin, niin on ainakin osaava päivittäjä :LOL:

Mutta kiinalainen kalenteri olis tässä ja tosiaan, loppuvuodeksi mullakin veikkais tyttöä. Mut tässä kuussa poikaa.. ja esikoisesta piti kyllä paikkansa ;)
 
NiQ: No kyllähän se kuume ihan ylivoimaseks kävi. :) Mieskin alko kuumeilemaan enemmän, kun pääsi veljensä vastasyntynyttä poikaa pitelemään sylissä. :)

Kiinalaisen kalenterin mukaan meille tulis tyttö, jos mä tän vuoden puolella vielä raskautuisin. :) Ja kieltämättä, oishan se ihana tyttö saada kun yks poika jo on :heart: Mutta tulee kumpi tulee, ihan yhtä toivottu ja rakastettu on :heart:

muoks. esikon kohdalla tuo kiinalainen kalenteri piti ainakin paikkaansa :)

Täällähän oli monella lupaavia oireita ainakin jo iso kasa :popcorn: jännityksellä jään odottelemaan testituloksia! :)
 
Tulipa mieleen tyttö/poika -keskustelusta, sain tietää muutama viikko sitten että on olemassa kotitestejä joilla voi arvuutella (eivät kai lupaa 100% tulosta) masussa kasvavan lapsen sukupuolta. Ihan uusi juttu mulle.. onko teillä kokemusta näistä, tai tunnettko jonkun joka on näitä käyttänyt?! AIka jännä juttu.. ihan vaan mielenkiinnosta kysyn kun tuli nyt mieleen. Itse olen jopa miettinyt että en seuraavassa raskaudessa välttis edes haluaisi tietää vauvan sukupuolta. Olisi aika hauska odottaa synnytykseen saakka ja jännätä itsekin! Mitään värijuttuja(kaan) ei juuri tarvisi miettiä kun vauvatavarat on jo kasassa, no vaatteita lukuunottamatta (ellei nyt niin onnellisesti kävisi että syntyisi suunnilleen samaan vuodenaikaan kuin esikko, tai sitten koon puolesta muuten sopisivat samat; kaikki on säästössä :D ). Ekassa raskaudessa ultraaja bongasi sukupuolen jo reilusti ennen keskiraskautta, en kyllä oikein osannut uskoa siihen poika-teoriaan ennen kuin vasta myöhemmissä ultrissa, tuntui niin aikaiselta.
 
Hei rakkaat, ette arvaa. Siis apua. En tiedä itkeä vai nauraa. Tänään kaupassa sitten tuli sellanen olo, että ostanpa raskaustestin. Ja sitten piti päästä jo kaupan vessaan tekee se :LOL: Niin tota, kuinka usein nuo PregCheckit näyttää vikaan?? Tänään siis kp30/32-33, mutta oireiden mukaan olis ollut lyhempi kierto, eli kp30/30 olis nyt. Niin mitä mitä, kattokaa tätä??

Aijaa.com - 10761195

Palaan illalla linjoille. Apua. En oikein tiedä mitä ajatella. Huhhuh :D
 
.. ja vielä, tiedättekö muita sukupuolen ennustustapoja? Varoitan, seuraava perustuu ihan taikauskoon. :kieh: Miehen suvussa kulkee sellainen juttu että perheen lasten hiusrajaa niskassa tarkkailemalla saa tietää sisarussarjan seuraavan lapsen sukupuolen. Eli jos hiusraja niskassa on V:n muotoinen (siis se keskiosa muodostaa V:n), se ennustaa seuraavaksi poikaa, jos taas tasainen, se ennustaa tyttöä. Heillä siis kolmen lapsen sisarussarjassa tämä toimii. ;) Nyt en muista että mites mun sisarusten kanssa, vai ollaankohan koskaan katsottukaan. Tää oli tälläinen hömppäjuttu tietenkin, mutta hauskojahan nämä on.

Yksi kaveri teki mulle jonkun sormustestin kerran, sekin ennusti tyttöä, samoin kuin tuo meidän pojan hiusraja. :D
 
NiQ
Salliina MÄ NIIIIIIN TIESIN!!!! :hug: :flower: Ihan huippua! Paljon onnea!! Mut nyt on ihan tylsää kun säkin petit meidät ja lähet muka johonkin odottajien puolelle :LOL: Ei maar, ilolla sut sinne lähettelen kunhan tuut kertomaan kuulumisia silloin tällöin :wave: Meneekös laskettuaika sitten jo toukokuun puolelle? :)
 
Salliina ONNEA HURJASTI!!!! :heart: oli aikakin täräyttää plussat tänne. Nyt plussataan me muutkin urakalla ;) tarvitaan sit myös uus päivittäjä!

Kolmikymppinen en ookkaan kuullu tuollasta niskan hiusraja ennustusta :D heti meni pojan niskavillat tarkistaa, ja tyttöä povais. :D

Onhan noita ennustuksia vaikka mitä, sormusennustus..ja ruokasooda ennustus :D

).( mä nyt sit varmaan ovuloinki tänään. Ei yhtään limaa, tai ainakaan runsasta mutta vasemmalle puolelle tuikkinu koko aamun ja myös alapäähän :eek: vatsalihaksetkin tuntuu olevan kipeinä, enkä oo treenaillu :DD
 
*********Torstai 23.8.2012*********






Mukana:

Kolmikymppinen....poika 09...........kp3/30-35...............yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp9/25-30................yk13
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp9/22-28...............yk5
iseeyou.................poika 12/11.........kp13/?.....................yk1
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp14/28-32.............yk20
Pauki................poika 07/11..............kp15/33-34.............yk3
NiQ..........................07/11............ kp16/32....................yk6
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp16/31..................yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp17/32(-42)...............yk3
Hyppy.................poika 8/2011.........kp19/32...................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp23/31-64.................yk5
haave2.................poika 03/11..........kp24/28.....................yk2
Thea.................tyttö06/08...............kp24/34......................yk2
Kista...................poika 12/11 ............kp28/33-35...........yk1
lempo............poika 07/11...............kp39/?.......................yk2
Aura08...................12/08................kp45/31-37...............yk7
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp102/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?

Jännäilijät
NiQ dpo3

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 

Yhteistyössä