<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Nöhvi
Se vielä, että tosi harmi jos on tuntunut ulkopuoliselta :( Ei oikeesti tarvisi, tämä pino kaipaa "uutta verta". Täältä kuitenkin poistuu jengiä tasaisesti odotuspuolelle, johan se kävisi tylsäksikin jos tänne jäisi tyyliin kaksi "vakkaria" pölisemään keskenään :D Ja totta, ihana kun täältä löytyy lohduttajia!

Mun palstailutauko on alkanut puolittain hyvin. Muuten en ole surffaillut vauvajuttuja, mitä nyt tässä pinossa käynyt kurkkimassa ;)
 
Moi kaikki uudet :wave:

Täällä kärsitään räkätaudista-TAAS :snotty: 8-9kk:n aikana jo viides flunssa, sais jo riittää :/

Ovis alkaa olla pikkuhiljaa käsillä :p Miehelläkin alkaa sopivasti aamuvuorot niin pääsee peittoja heilutteleen, vaikka se yrittää karttaa mua ku ruttoo, ettei saa tartuntaa, mutta kuka mies nyt seksistä voi kieltäytyä :LOL:

Muistan noi tunteet mitä kauan yrittäminen tuo mukanaan. Esikoista kun tosiaan tehtiin se 10kk :/ voimahalit kaikille joilla jo pidempi aika takana :hug: minäkin suosittelen sitä rentoutumista, ja hetkeksi unohtamista, joo helpommin sanottu ku tehty -tiedän. Mutta useimmiten se auttaa :)

Päiväkotiasiaakin oli pohdittu: Meillä tyttö meni päiväkotiin, kun oli 1v2kk ikäinen. Hyvin on menny, tosi hyvin on viihtyny ja hakiessa tulee kiukku, että joko pitää lähteä :LOL:

Nyt kallistan räkäisen pääni tyynyyn hetkeks :wave:
 
Juu, pakko nyt kirjoittaa itsekin vielä kommentti, kun käväisin (vanhasta tottumuksesta) lukemassa, mitä tänne kuuluu.

Ihan samaa ajattelin kuin Nöhvi, että mitään huonoja omatuntoja ei amanten plussastaan pidä potea! Et sä ole raskauttasi yhtään vähempää ansainnut kuin pidempään yrittäneet. Joten höpöhöpö noille ajatuksille ja nauti nyt kun voit :)

Ja tosiaan en ole kirjoittelua vähentämässä siksi, että tulee uusia ja innokkaita mukaan :) Pahottelut, jos sellaisen käsityksen saitte! Haluan saada etäisyyttä koko tähän yrittämiseen ja siksi pitää ottaa etäisyyttä myös tähän palstaan. Hyvähän se vaan on, että yrittäminen on iloinen ja positiivinen asia. Ja koska se itselle ei enää sitä ole, niin katson paremmaksi poistua, ainakin toistaiseksi, paikalta.
 
*********Sunnuntai 18.8.2012*********






Mukana:

Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp5/25-30...............yk13
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp5/22-28...............yk5
iseeyou.................poika 12/11.........kp9/?.........................yk1
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp10/28-32...............yk20
Pauki................poika 07/11..............kp11/33-34...............yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp12/32(-42)...............yk3
NiQ..........................07/11............ kp12/32....................yk6
Hyppy.................poika 8/2011.........kp15/32...................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp19/28.....................yk2
laala..............tyttö05/09.................kp19/31-64.................yk5
Thea.................tyttö06/08...............kp20/34......................yk2
Kista...................poika 12/11 ............kp 23/33-35...........yk1
Salliina...............poika10/11.............kp27/32-33.................yk4
lempo............poika 07/11...............kp35/?.......................yk2
Aura08...................12/08................kp41/31-37...............yk7
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp41/26-27...............yk6
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp98/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?

Jännäilijät
Salliina dpo10

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Kävin päivittää teille!! :) Tarkistakaa tietonne! :)

Niin ja kovasti tervetuloa uusille :wave: Rohkeesti vaan juttelemaan.. Tähän porukkaan on helppo tulla mukaan keskustelemaan!! Mä ainakin muutama kuukausi sitten koin niin :heart:
 
Kiitos nannamamma päivityksestä! :flower:

Thea toipumisia! inhottava räkätauti. :(

Täällä on monella jännät päivät käsillä! miten menee? :)

).( kp 15/32 ei mitään ovistuntemuksia. Mä en taida ovuloidakkaan tässä kierossa :O Ärsyttää! vaikkakin peittoja on heiluteltu kp 13, kp 15 ja aiemminkin.. mutta eipä taida olla hyötyä siitä mitään jos koko ovista ei olekkaan. Tylsää taa odottelu, jos nyt ei oo raskaana nii tulis jo kp1 nii pääsis uuteen nousuun :)
 
Nannamamma: Kiitos päivityksestä! :)

Thea: Ompa ärsyttävän monta räkätautia ollu. Pikaista paranemista sinne.

Hyppy: Toivotaan että ovis on ollu tai tulee. Se on tosi turhauttavaa tommonen. :hug:

ON: Nyt ei oikeen oo mitään ihmeellistä mistä edes kirjottelisin. Ovista odotellessa. :) Toivotaan, että hiiva olis lähteny lätkimään. Hain apteekista suun kautta otettavan hiivalääkkeen. :)
 
Oi, Amantelle hurjan paljon onnea plussasta! Ihanaa! :flower: Muistan niin tuon fiiliksen esikoiselta. :)

Voi Nöhvi.. :hug: Sullakin on niin pitkään jo yritystä takana, että todella toivois plussaa sinne. Mut yksi lapsi teilläkin on (on muuten samanikäinen kuin meidän tyttö), joten uskon että se plussakin jossain vaiheessa tulee. Tsemppiä!

Uusiakin tullut taas mukaan, kivaa! :wave:

Vitamiineista oli jotain puhetta. Mä alotin jo elokuun alusta nappaileen monivitaa, jossa mm. foolihappoa. Syön kyllä suht monipuolisesti, mut etenki tuo foolihappo on niin tärkeä et otan varman päälle, et sitä ainakin on kehossa tarpeeks mahdollista raskautta varten. :)

).( Täällä tänään kp24/27-30. Paperiin on tullu pyyhittäessä vähän tuhrua, joten kohta minäkin pääsen listoille. Jippii! :D Ainut mikä mua vähän huolettaa on se, et miten saadaan pupuilut osumaan oviksen aikaan. Mulla on opinnot loppusuoralla ja yhden harjoittelun joudun tehdä toisella paikkakunnalla. Oon koittanut vähän laskeskella mahdollista ovista ja voi olla, et se sattuu vähän huonosti.. : / Mut pitää sit vaan paahtaa päivittäin kotiin ja takas työharjotteluun. :D
 
Huomenta! (tähän aikaan) =)

Ihanaa et on maanantai! Uusi viikko, ja oisko nt hyvä viikko aloittaaa kunnon plussapuhuri?

Papunen Sais nyt tuhrut loppua! ;) mä pidän peukkuja, toivottavasti ei ala menkat!


).( Eilen yritin hikihatussa pongata ovisoireita, vissiin taas turhaan. En huomannut mitään. Hieman, ihan vaan hieman nippaili toiselta puolelta alavatsaa mutta sekin kesti jotain max 5minuuttia, ja loppui. Ei repäisykipuiluja, juilintoja, vihlaisuja, jomotuksia.. Oireet loistavat poissaolollaan. Kp 16/32.

muoks. No nyt minä bongasin kananmunalimat :D HYI mikä sana. Mutta pyyhittäessä tuli sellaista limaa vähän.. voiko olla ovislimoja vai parin pv takaisia simppanesteitä? :eek: Ja jos kyseessä on ovislimat, niin näin myöhään? Onkoha tässä nyt jotain häikkää... muutenkin olo on ku katujyrän alle jäänyt, heikottaa ja pyörryttää ja nukuttaa ja nenä on tukossa. :(
 
Viimeksi muokattu:
Hyppy Eikun siis, täällä odotellaan menkkoja! :D Meillä pyörähtää yk 1 seuraavan kierron myötä käyntiin. Mä oon vaan tullu tänne hengaileen vähän etukäteen, ku oon jokseenkin malttamaton. ;)

Voihan ne Hyppy hyvinkin olla ovislimatkin. Se ovishan tapahtuu yleensä 12-14 päivää ennen seuraavien menkkojen alkua eli sun kierron mukaan just näinä päivinä. Toivotaan, et ne seuraavat menkat ei sit alkaskaan. :)
 
voi apua! Olen unohtanut ilmoittaa että mulle voipi päivittää kp13/31 7 yk
mulla siis clomit neljättä ja viimeistä kiertoa, olen kyllä ovuloinut mutta eipä ole tarrannut kiinni vielä. Nyt ois ovis taas pian käsillä.
Olen lähinnä ollut tuolla clomittareissa kun kerta itse niitäkin syön, mutta tämän kierron jälkeen kokeillaan luomusti pari kiertoa.
 
Ihanaa maanantaita kaikille :wave:

Täällä ovista kovasti odotellaan tälle viikolle, vaikka pelkäänkin että saattaa jäädä hyödyntämättä. :/ Mies kun on vähän laiska noissa petipuuhissa aamuvuoroviikkoisin.. Toissailtana (kp 8) kyllä jomotteli jonkin verran alavatsalla, vasemmalla puolella. En vaan mitenkään usko, että niin aikaisin olisin ovuloinut.
Aina pillereiden lopettamisen jälkeen kaikki vähän hakusessa ja ei yhtään muista miten tuo oma kroppa toimii normaalisti :D

Mites, ootteko te muut kertoneet kellekkään pikkukakkosen yrittämisestä? :)

Me ei olla puhuttu oikeastaan kellekkään. Yhelle kaverille mainitsin, että lopetin pillerit. Ja jos jossain vaiheessa se plussa siihen testiin tulee, niin ajattelin yrittää pitää asian salassa sinne ensimmäiseen ultraan saakka. Viimeksi soitin heti äidille kun plussasin, joten pidetään tämä sitten pienenä salaisuutena :)

Meillä poika nukkuu yöt nykyään hirmu levottomasti. Ja nyt viikon ajan on yrittäny kammeta sängystä ylös jo kuuden aikaan tai vähän ennenkin. Sitkeästi olen vain laittanut joka kerta pojan takaisin pitkäkseen niin kauan, että nukahtaa uudestaan. Kiva sitten itse olla koko päivä silmät ristissä, kun yöllä on herättänyt jo muutenkin sen kolme kertaa. :/
 
thea joo, mut tätä tulee tosi vähän. Se itseasiassa jäi siihen aamuiseen limailuun. :( en tajunnu testata venyvyyttä :LOL:

papunen mitähä mä oon sekoillu :D oon kyllä tänää ollu ihan töööt.

iseeyou Teidän pitää hyödyntää ovis, simpat säästöön ;)

Galluppiin, kertomisesta... ei olla puhuttu kertomisesta kellekään. Joillekkin ystäville oon maininnut et toinen lapsi olis joskus haaveissa...joskus :attn::LOL:
 
Hyppy: Mekin on vaan kerrottu aina kaikille, että syön tuossa pillerireseptillä olevat pillerit loppuun ja katotaan sitten uudestaan :D Niitä pillereitähän olis ollu joulukuulle asti, mutta njääh. Niin paljon syntynyt ihania vauvoja sukuun/kavereille, että mäkin haluan :D
 
Voihan kilinvattu. Kirjoitin pitkän vuodatuksen ja se hävisi bittiavaruuteen. ÄÄÄÄÄ. No ehkä se oli vaan teidän onneksi.

Joten sanon siis vaan että tervetuloa uudet kakksostelijat. Ja toivotaan pikaisia tärppejä pimeneviin syysiltoihin! Monilla olikin ovis käsillä.

Ni.
 
Jos olisi mahdollista niin luulisin olevani raskaana! :popcorn: Olen ollut koko päivän pedin pohjalla, ei kuumetta mutta lämmöt normaalista hieman koholla. Olo on räkätautinen, ei nyt nenä vuoda mutta päähän koskee vietävästi ja viluttaa ja kolottaa. Mahaa on juilinut ja kourinut välillä, kananmunalimat hävinnyt. Eihän niitä paljoa tullutkaan... Mutta kun ei oo mahdollista olla kp 16 raskaana :LOL:
 
*********Tiistai 21.8.2012*********






Mukana:

Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp7/25-30...............yk13
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp7/22-28...............yk5
iseeyou.................poika 12/11.........kp11/?.........................yk1
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp12/28-32...............yk20
Pauki................poika 07/11..............kp13/33-34...............yk3
NiQ..........................07/11............ kp14/32....................yk6
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp14/31...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp15/32(-42)...............yk3
Hyppy.................poika 8/2011.........kp17/32...................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp21/31-64.................yk5
haave2.................poika 03/11..........kp22/28.....................yk2
Thea.................tyttö06/08...............kp22/34......................yk2
Kista...................poika 12/11 ............kp 26/33-35...........yk1
Salliina...............poika10/11.............kp29/32-33.................yk4
lempo............poika 07/11...............kp37/?.......................yk2
Aura08...................12/08................kp43/31-37...............yk7
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp100/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?

Jännäilijät
Salliina dpo12

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin nyt kumminkin ;) Meniköhän kaikki tiedot oikein etten kauheesti sekottanu tota pinoa?

Galluppiin että oon kertonu yrityksestä parhaalle ystavälleni, mut aika monelle on tullu sanottua että halutaan toinen vauva pienellä ikäerolla jos vaan tulee :)
 
Pika-ON reissusta: Tänään ollut tissit oudon tuntuiset :O Ei ehkä niinkuin kipeät, mutta arat ja mulla ollu outo olo koko päivän! Joko oon juonu liikaa kahvia ( :LOL: ) tai SITTEN... No joo, mutta noi tissit nostaa taas toiveita! Mutta oon yrittänyt ajatella, että ei se oo mahdollista, kun en edes ovuloi, kun imetän :D Palaan asiaan huomenna tai ylihuomenna paremmalla ajalla. Kiitos päivityksistä!!
 
Kiitos päivittäjälle! :flower:

on kp 17/32. Eilisiltana hirveen yök olo, en pystynyt syömäänkään. Hyi. Mutta ei sitä nyt oikeen raskausoireeksi voi laskea kp 17.. toiveajattelua. =D

Salliinan oireet kuulostaa lupaavalle :)
 
NiQ
Amantelle iiiiiiiiisot onnittelut plussasta :flower: :hug:

Salliina Tiiätsä, mä oon nyt niin ku niiiiin varma! :popcorn: Koska palaat reissusta? Koska testaat? Koskakoskakoskaaaa?? :D

iseeyou Heeeei! :wave: Ai sulle hyökkäsi jo noin kovan kuumeen! Huijppua! :)

Uusille tervetuloa! Meihin mahtuu sekaan, kun aina joku petturi karkaa odottajien puolelle! ;)

On: Reissustaa palauduttu. Tänään kp14, sunnuntaina tuli kerran vessareissulla täysin kirkkaanpunaista paperiin, muuten ei mitään. Eilisen aikana tissit muuttuneet aroiksi ja tänään sitten äsken ruskehtavaa tuhrua :headwall: Mä oon niiiin kyllästyny tähän ku ei kroppa toimi yhtään! Jos tähän nyt vielä menkat paukkasee niin voi perse! Tuo ruskea tuhruhan mulla viittaa aina että parin päivän päästä kurvasee ferrari paikalle. PERSEEEEE!! Onks kellää muuten oviksen aikoihin/ jälkeen (tai jos olis mennykin viikonloppuna ohi kun en oo reissussa testaillut) mitään tuhruja tai tissiarkuutta? |O
 
Viimeksi muokattu:
Hmm.. Salliina kuulostaa lupaavalta. Mulla oli ainakin tuo tissiarkuus ekassa raskaudessa voimakasta.
Kerrohan pian lisää! :popcorn:

NiQ ettei ois ihan muuta noi oireet, kuin tätiä..?? Peukutan ettei Ferraria näkyis pitkään pitkään aikaan!

Hyppy onhan tuo aika aikaista vielä oireille.. mutta jos kierto oliskin ollut lyhyempi tällä kertaa?! Mulla esikoista odottaessa kierrot säännöllistyi taianomaisesti 28 päivään, kun aina aikaisemmin olleet epäsäännölliset ja ennemminkin siellä 30 hujakoilla. Jospa oireet siitä vahvistuu! :)

ON Kolmikymppinen..............poika 09...........kp1/30-35...............yk1
Vihdoin! :xmas: Tää viimeisin kierto venyi tylsän pitkäksi, eli epäsäännölliset kierrot todella nyt taas. Olen kyllä nyt täpinöissäni, eka yrityskierto alkoi. Hui, jännää! Päätin etten nyt ala laittamaan päiviä mihinkään ovislaskuriin, vaan järjestän menkkojen jälkeen kivaa pupuilua ja usein. Mies on onneksi erittäin helppo saada mukaan touhuihin. Erittäin. :D

Galluppiin: Ei olla vielä kerrottu kenellekään, mun toisaalta tekis mieli kertoa jollekin ystävälle, mutta en nyt ehkä ihan heti. Jos yrityskertoja tulee enemmän, niin sitten ehkä jaan asian jonkun kanssa. Mieli saattaaa tosin muuttua tämän asian suhteen. Perheille emme aio kertoa ennenkuin muutama viikko kasassa. Tai ainakin esikon kanssa teimme niin, ja tuntui ihan toimivalta. Olisko 8+jotain -viikolla kerrottu perheille.
 
Onnea Amantelle plussasta :) ja osaanotot uuteen kiertoon joutuneille...

Mulla siis kpt tänään tiistaina 22/28... jos päivättäjä korjaa kuhan kerkee.. :)

Täällä kans jännäillään mitä on tulossa, tissit myös arat ja etova olo yllättää aika ajoin.. mietein myös, niinkuin Salliina, et oonkohan juonu liika kahvia, mut enhän oo juonu aamun jälkeen... myös viluttaa..hrrr.. jännää!! :D


Odottavan aika on pitkä...

haave2
 

Yhteistyössä