<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Amantelle onnittelut plussasta :)

Nöhville iso halaus. Olen pahoillani, kun taas jouduit pettymään!

Täällä loppukierto on vaihtunut alkukierroksi ja menkatkin kohta jo ohi. Mut voi ottaa pois tuolta listalta. Nämä menkat on olleet mun pohjakosketukseni. Yritys ei lopu, mutta kirjoittelu ainakin toistaiseksi loppuu. Olen niin loppu tämän asian kanssa, että pakko vähän suojella itseään. Jotenkin koen myös, että nyt on niin paljon vasta yrityksen aloittaneita, etten saa tästä pinosta sitä vertaistukea, jota eniten kaipaan.

Jaksamista kaikille yrittämiseen. Erityisesti ajatuksia lähetän Nöhville. Toivottavasti teillä onnistaa :)
 
Nöhvi
Kiitos diiselikissa ja Haini: :) Haini olen niin pahoillani sunkin puolesta. Itse olen rypenyt kanssa niin pohjalla alkaneiden menkkojen takia, että parempi ehkä vähentää tätä palstailua. Tuntuu että musta on tullut niin negatiivinen valittaja tässä kuluneen vuoden aikana, että latistan vaan muiden "intoa täynnä puhkuvien" uusien yrittäjien fiilistä.

Hyppy: niinhän sitä sanotaan että sitten tärppää kun lakkaa yrittämästä. Se on yllättävän vaikeaa kun toivoo niin kovasti sitä sisarusta tuolle esikolle ja on jo niin syvällä tässä "projektissa". Noooh, täytyy keksiä paljon muuta puuhaa niin ei ehdi miettiä liikaa...

Laala: :hug:
 
Nöhvi Niin, helppoahan se on muiden sanoa että lakkaa yrittämästä. Se vauvan kaipuu on kuitenkin suuri. Ja jos palstalta poisolo helpottaa, niin sit kannattaa tehdä niin :heart: Mutta, lohtua ainakin se että kaikki meistä on sen yhden lapsen jo saanut. Että jos yksi on tullut, miksei toinenkin? :) Varmasti saat sen plussan pian, mulla on ihan semmonen olo! :heart:

Haini :hug:

Millonkahan mulla on sit ovis, mulla ei oo noita testejä itellä ja laskurin mukaan 19-25.8 mutta sit lukemani mukaan sen pitäisi olla nyt?? näinä päivinä :O
 
Onnittelut plussasta amante, hieno yllätys "menkkojen" tilalle! :O

Pahoittelut Nöhvi ja Haini ettei pitkästä yrityksestä huolimatta plussaa kuulu. Toivon että palstatauko auttaa jos se tuntuu hyvältä nyt. Minäkin olen kuullut monen monta tarinaa tosielämästä että vauva on ilmoittanut tulostaan (vuosienkin yrityksen jälkeen) juuri sellaisessa tilanteessa jossa sitä vähiten odottaa. Se asian "unohtaminen" ei vaan taida olla lainkaan helppoa. :| Voimia, joka tapauksessa!

iseeyou, on tämä tosiaan kutkuttavan jännää... minä odottelen menkkoja alkavaksi näille päiville, ja sitten alkaa ensimmäinen yk. Olisi niin ihana aloittaa yritys rennosti miettimättä päiviä jne, mutta ei se multa onnistu. Tuntuu vaan että jos kerran jotain keinoja on vauhdittaa asiaa niin ne täytyy käyttää hyväksi. Keinoilla tarkoitan nyt sellaisia greippimehun juomista ja pupuilun jälkeen sängyssä makoilua jalat ylhäällä. Ovistikkuja esimerkiksi en ajatellut hankkia tähän hätään, meillä tuo pupuilutahti on muutenkin melko hyvä :) ja kierto säännöllinen, sekä oviksen merkit melko selkeät, eli alkuun siis ihan mutu-meiningillä.

Olen vielä vähän ulkona pinon kuulumisista, nyt nämä uusimmat pari sivua tuoreemmassa muistissa. Koitan kuitenkin hypätä juttuihin mukaan..

Niin se plussarikas kuukausi kuulostaa TOSI hyvältä, hauska että tuollainen tilastollinen seikka on tullut esiin. :) Tässähän alkaa siis oma yritys oikein priima-aikaan. :)

Oikein kovaa plussapuhuria siis pinolaisille! :flower:
 
Päivittäjä! korjaus listaan, tänään perjantaina on siis kp 13/32
Mie sanoinki jo et oon ihan pihalla näissä koopeissä! anteeks, ja kiitos :heart: Hyvä ettei menny yöunet ku pähkäilin mitkä kp:t mulla on menossa.. ovista yritän bongailla.. :D

iseeyou sinä sen sanoit. Tää on kutkuttavan jännää. Niinku minä hullu jo tilasin r-testit varastoon että pääsen tulkitsemaan roskishaamuja ja negoja ja väittää että varmasti on viivanpaikassa punaista
väriä! :stick: :LOL: ja kolmikymppisen kans oon ihan samaa mieltä, et ois ihana aloittaa tää touhu rennonletkeesti tjot -meiningillä. Mutta aina sitä huomaa itsensä tutkiskelemassa kaupassa greippimehuhyllyä, tai sängyssä tyyny pyllyn alla. :p mutta kaikki keinot sallittakoon. Mie otan ens kiertoon sen greippimehun jos nyt en saa plussaa ;)

Nyt täytys varmaan painella pehkuihin, jaksas sit taas enemmän huomenna.. :)

Eiku öitä ja hyvää alkavaa perjantaita! :)
 
*********Perjantai 17.8.2012*********






Mukana:

Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp3/25-30...............yk13
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp3/22-28...............yk5
iseeyou.................poika 12/11.........kp7/?.........................yk1
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp8/28-32...............yk20
Pauki................poika 07/11..............kp9/33-34...............yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp10/32(-42)...............yk3
NiQ..........................07/11............ kp10/32....................yk6
Hyppy.................poika 8/2011.........kp13/32...................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp17/28.....................yk2
laala..............tyttö05/09.................kp17/31-64.................yk5
Thea.................tyttö06/08...............kp18/34......................yk2
Salliina...............poika10/11.............kp25/32-33.................yk4
lempo............poika 07/11...............kp33/?.......................yk2
Aura08...................12/08................kp39/31-37...............yk7
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp39/26-27...............yk6
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp96/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?

Jännäilijät
Salliina dpo8

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi-muru :heart: Tee mitä sun täytyy, mutta ikävä mulla tulee sua :'(

Muut, mä tarviisin päivitysapua! En pääse joka päivä päivittämään ja esim. tänään lähdetään reissuun ja tullaan vasta tiistaina, että palaan koneelle vasta keskiviikkona... Joten aika pitkä aika ilman päivityksiä tulee muuten... Voi olla, että jossain välissä ehdin reissussa koneelle, mutta ei ole sanottu.

Mustakin tuntuu, että täältä on jo kaikki tutut menneet odottajiin, mutta onneksi on tullut uusia tilalle kuitenkin, niin ei tarvi ihan yksin kirjoitella. Yritän ehtiä vielä kirjoittaa iltapäivällä, mutta jos en ehdi, niin hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti :D
 
Noista keinoista jotka vauhdittaa asiaa. Me ei viimeks käytetty mitään, vaikka se raskautuminen kestikin reilu vuoden verran. Olisin vain luultavasti saanut niistä itselleni lisää stressin aihetta, kun olisin miettinyt mitä kannattaa milloinkin tehdä. :D
Itse tulin siinä kierrossa raskaaksi, kun ostimme talon ja hankimme toisen koiran. Oli niin paljon muuta ajateltavaa ja en kerennyt vauva-asioita edes miettimään. R-testinkin tajusin tehdä vasta sitten, kun täti oli jo 10 päivää myöhässä :D
 
tulin pitkästä aikaa kurkkii mitä teille kuuluu :)

:hug: kaikille taas uuteen kiertoon joutuneille

amante ONNEA TOOOOOOSI PALJON!! :heart: vitsi että tuli ihan onnen kyyneleet silmiin sun plussasta!! :)

Salliinalla näköjään jännäpäivät.. hmm.. täytyypi vierailla täällä nyt useemmin :popcorn: niin kovasti sullekin plussaa toivoisin :heart:

Me juteltiin yks ilta isännän kanssa nyt tästä meidän tilanteesta.. ja hänkin nyt oli asioista aikalailla samaa mieltä mun kanssa, kun perustelin sitä, miksi haluisi toisen pienellä ikäerolla.. Kysyin sitten että mikä tässä on ongelma, niin hän nyt oli sitä mieltä, että haluaa täysillä vaan keskittyä tohon esikoiseen ja sen kanssa touhuumiseen.. mutta tuskin tässä enää kauaa tarvii odotella, että palailen takasin listoille ;)
 
heippa ihanaiset :)

Jo jonkin aikaa pinoanne seuranneena tulisin mukaan jos vaan huolitte? :) teillä on niin tiivis porukka tässä.

Esikoinen on ollu helppo tapaus ja viimein sain miehen suostumaan pikkukakkoseen. ja huomaan nyt et on ihan yhtä innoissaan kun minäkin mut ei "usko" ovisten tikutteluun (mitä kyllä yritän bongata testeillä) eikä varsinkaan niihin muihin 'hömppäkeinoihin'. Esikoinen kyllä sai alkunsa siitä kierrosta kun laskin parhaat päivät ja jäin makaamaan jalat ylös :) se oli muistaakseni yk3


Kista poika 12/11 kp 22/33-35 yk1 on nyt
 
iseeyou se todellakin tulee sitten kun vähiten odottaa ;) eli pitäskö nyt lakata odottamasta, vaanku ei malttas. Kiva hössöttää ja miettii oireita ja .. :D luulen kyllä että pian tähänki kyllästyy - turhautuu ja stressaantuu.

Kista Itsekin olen uusi pinossa, mutta TERVETULOA! ihana saada lisää kuumeilijoita pinoon. :heart: ainniin! ja onko sulla nyt jo menossa yk1, sillä vaan et sullahan alkaa olla jännät päivät käsillä :)

on Tänään vaan pientä juilintaa alamahassa. Ei muuta. Millo se ovis tulis.... ainiin alotin mä foolihapot kans. :)
 
Viimeksi muokattu:
Hyppy: Mä oon sellanen ihminen, että nytkaikkihetipaikalla tähän näin. :D Turhaudun siis nopeasti jos en kaikkea haluamaani saa heti. Onneksi tuo viime kertainen yritys on jo opettanut siitä, että tää homma ei vaan usein mene niinkuin itse haluaisi ja toivoisi. Joten ehkä tällä kertaa sitä on osannut paremmin varautua siihenkin, että sitä ei niin vaan välttämättä olla raskaana kahden kuukauden päästä. :) Tietysti toivon, että tällä kertaa raskautuminen kävisi nopeammin kuin viime kerralla :)

Kista tervetuloa joukkoon! :)
Itsekin täällä uutena olen. Meillä näyttäis olevan molemmilla joulukuussa syntyneet pojat. :) Meillä tosiaan tällainen uudenvuodenaaton ihme, vaikka kovasti itse olin sitä mieltä etten poikaa sen vuoden puolella enää synnytä ja pidän sen vaikka väkisin sisällä. Vaan kuinkas kävikään :D
 
heips.
jos saa ihan rehellisesti sanoa, niin tuli ihan hirveen huono omatunto tuosta plussasta!! :ashamed: täällä on sellaisia, jotka ovat yrittäneet meitä kauemmin, jotka ansaitsisivat myös plussansa!!!
ja toisekseen, niin jos luitte tuota mun plussaa edeltävää tekstiä, niin varmaan rivien välistä huomaatte etten todellakaan uskonut plussaan!!!!!!!!!!!!!! sillon folliultrassahan gyne sanoi että ainakin 3-4 pvää pitäis vielä odotella ovulaatiota, jotta follit olis tarpeeksi kasvaneet. ja ovistahan en sitten onnistunut bongaamaan tikuilla ollenkaan. tuntemukset osoittivat että ovis olis ollu ultrasta seuraavana päivänä. sitten ajattelin että ei ne follit ollu vielä "kypsiä", eli ei tästä taaskaan tullut mitään.
niin, ja sitten lauantaina olin ihan varma että ne menkat alkaa, kuljin tamponi paikoillaan koko päivän, ja ajattelin että uusi kierto alkaa tästä. ja koska oli vapaailta ystävien kanssa, niin tulihan siinä sitten juopoteltuakin. eli siis varmaan ymmärrätte miten iso yllätys tämä oli itsellekin!!! nyt kauhee morkkis tuosta lauantaista! :(

mutta ymmärrän Hainin ja Nöhvin tunteet. samastahan juuri itse kirjotin, että vähentäisin tätä palstailua, koska se enemmänkin ahdistaa kun auttaa. ja juurikin tuo on yksi syy, että tänne tulee paljon uusia kuumeilijoita (kaikki siis ovat tervetulleita!!! :heart: ), eli se vertaistuki ei ole enää entisensä. muut ovat innoissaan aloittamassa uutta projektia, niin siihen olotilaan on vaikea enää hypätä mukaan, pitkän yrityksen jälkeen.

olen käynyt täällä edelleen päivittäin, koska en osaa lähteäkään. pelkään jotenkin että se tuo huonoa onnea, kun ei ole vielä varmuutta että tuolla olisi ketään. toivon kaikille ihan oikeasti niitä plussia, ja etenkin Salliina, Nöhvi ja Haini, olette ajatuksissa!!!!!! :heart: :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Amante oot ihan oikeassa että jokainen tässä pinossa ansaitsee plussansa, varsinkin ne jotka jo pidempään odottaneet ja yrittäneet pettymään joutuneet. Harmi että podet huonoa omaatuntoa maailman ihanimmasta asiasta, mutta oma onnesi ei ole keneltäkään pois. Paljon onnea ja tarrasukkia pienelle :heart: palstailun vähentäminen tekee varmasti hyvää.

Iseeyou heh, meidän poika on kuun puolessa välissä syntyny, viikkoa ennen joulua eli siis 16.12. Kirjottelitko tuolla odotuspuolella sillon odotusaikana?

Hyppy en nyt noista jännäpäivistä tiedä? kun perhesuunnittelusivuston ovislaskurin mukaan ovis olis ollu eilen? ei vaan mitään tuntemuksia...

tikutellu olen jo kp11 lähtien :ashamed: eikä yhtää plussaa tähänkää päivää mennes :headwall: eilen en kyl saanu kunnon testiä tehtyä edes...
 
Harmi että täältä poistuu niin paljon väkeä mutta toivotaan että pino aktivoituu uusien palstailijoiden myötä. Isot voima halit varsinkin Hainille ja Nöhville :hug:.

Kivaa kun tulee uusia! :wave:

Nannamamma: Pidetään peukkuja että pääset pian takasi listoille. :heart:

ON: Täti ei oo vielä ymmärtäny poistua, eli ei nyt ainakaan eka Tero-kuuri oo purru. Toivotaan että se pian ymmärtäis pakata kamppeensa ja häipyä. Saapas nähä tuleeko se ovis taas tuolla kp15 tienoilla niinku viimeks, sitä odotellessa. :) Valitettavasti meillä menee peton heilutukset varmaan aika hankalaks siinä tienoilla kun työt meinaa vähän haitata. No, katotaan miten käy.
 
iseeyou sit me ollaan samiksii! :D se on kyllä totta, että kaikkipitihetisaaha. Mutta, eihän se niin aina mene. Toisaalta pieni jännitys yllä ei tee pahaa.

amante Ei sulla saa olla huono omatunto plussasta! vaikka olisi kuinka monta odottajaa, jotka eivät ole plussaa nyt saaneet. Se vaan on tosiasia, et kaikki ei voi plussata samaan aikaan. Jokainen meistä on kuitenkin jo sen yhden saanut, eli tää ei ole mikään lapsettomuuskeskustelu (anteeks nyt jos joku loukkaantuu) mutta mun mielestä täällä saa ja pitääkin iloita plussista, ilman huonoa omaatuntoa. Ja toki huonoja päiviä on ja saa olla! ja todellakin, se vetää mielen matalaksi jos usean ykn, yvn, jälkeen vauvaa ei kuulu.. Mutta silloin kai jo kannattaisi miettiä muita keinoja? tai syitä mistä se johtuu.

Jotenkin mulla tuli kans vähä huono fiilis tulla tähän ryhmään.. kun tuntuu olevan niin "tiivis porukka" täällä, ettei uudet "innokkaat kuumeilijat" mahdu enää.. onneksi näitä ryhmiä on useita. Harmittaa vain kun täällä olisi pari tuttua joiden kanssa voisi jutskailla...
 
Amante: Te olette plussan ansainneet ihan yhtälailla niinkuin jokainen tässä pinossa. :heart: Ja teidän plussa ei ole keneltäkään meistä pois, päinvastoin. Ihana saada uusia pienia ruttuisia vauvoja tähän maahan. :heart:

Kista: Kyllä tuli kirjoiteltua tuolla esikoishaaveissa sekä joulukuisten pinossa (missä ei kylläkään niin aktiivisesti). :)

Hyppy: Vähän samat fiilikset täällä ryhmästä, tuntuu olevan kovin tiivis porukka, joten vaikea varsinkin näin alkuun yrittää sulautua joukkoon. :/

Tottahan se on, että kun on tällainen yleinen keskustelu niin ihmiset on eri vaiheissa haaveilemassa. Toisilla yrityskertoja enemmän takana kun toiset vasta ovat lopettaneet ehkäisyn käytön. On ihan hirmuinen harmi, että uusien tulokkaiden into latistaa teidän muiden tunnelmaa täällä. Mutta voiko siitä ketään syyttää? :)
 
iseeyou Kirjotit just niinkun ajattelin. Mulla on toisaalta hirvee ikävä sitä esikoishaaveilu pinoa, käyn tänäkin päivänä kurkkimassa siellä :) sinne oli tosi hyvä fiilis mennä ekoja kertoja kirjottelee. Ja samoin odotusaika pinot. :heart: mutta toivottavasti tää tästä, ja varsinkin jos lisää kuumeilijoita eksyy pinoon mukaan. :)
 
Nöhvi
Vitsit mun passivoituminen alkaa vähän heikosti kun heti kirjauduin sisään... mutta ihan pakko kommentoida amante: höpsistä keikkaa nyt oikeesti huonot omat tunnot pois, olet tosiaankin ansainnut plussan. Kuten te kaikki ihanaiset :heart: Sorry mun pettymyspurkaus sattui vähän huonoon rakoon... nyt on jo oikeesti vähän ööö "tasaisempi" mieliala, kyllä tää tästä. Esikko on ollut taas niin ihuna :heart: amante: nyt vaan nautit ihanista odotuskuukausista ja sitten siitä lopussa palkintona odottavasta nyytistä!

Niin ja se piti korjata että ei mua siis haittaa jos täällä puhkuu yrittämisen intoa, meinasin lähinnä että mä latistan muiden tunnelmaa jos synkistelen liikaa. Kyllä tänne mahtuu niin iloa kuin suruakin - mun mielestä. Kiva kun on uusia aktiivisa kirjoittelijoita :D

Salliina: saaks mää jäädä listoille pyörimään, voi tarkistaa tarvittaessa missä mennään (unohtuu muuten kp:t)? Ja voi hani: kyllä mä raportoin jatkossakin, mutta paljon harvemmin. Kuvasti plussatuulia sinulle ja tietenkin teille kaikille muillekin!
 
Nöhvi: Ja varmasti meistä jokainen muistaa ne pettymyksenkin tunteet ja tottakai saa mun puolesta vapaasti purkautua niistäkin! :) En mä sitä mun kirjoituksella tarkoittanut, että jokaisen täytyis olla intoa puhkuva ja jokaisen negan jälkeen olla edelleen mieli korkealla. Tottakai se vetää mielen mustaksi. Onneks täällä on paljon lohduttajia jos se täti sattuu kurvailemaan toiveista huolimatta paikalle :heart:
 
Nöhvi Tottakai täällä saa olla myös pettymyksen tunteita. Ilman muuta. Ja eiköhän niitä meillä kaikilla ole ollut ja tule olemaan. Sitä vartenhan tää palsta on, ja ei sun tai kenenkään muunkaan kirjoitukset oo ollu semmosia et ne lyttäis tai masentais ainakaan mun mieltä =) Tarkoitin enemmänkin sitä että tunsin itseni ulkopuoliseksi, intoilujeni kanssa kun muut ovat jo niin kauan kirjoitelleet täällä ja tuntevat toisensa.

Meillä kaikilla varmasti on todella paskoja hetkiä, onneks on tää paikka minne sit voi purkautua ;)
 
Niin,enhän mä montaa viestiä tainnut keretä kirjottaa,kun tää plussa tuli vähän niinko puun takaa :eek: En oottanu näin nopeeta raskautumista,kun ekassakin kesti se 2v.. Ja sekin clomeilla. Nyt kun se tapahtukin reippaan kuukauden sisään ekoista menkoista ja ilman lääkitystä,niin kyllä siinä vähä olin huuli pyöreenä :eek:

Mutta toivotaan sullekin pikaista plussausta. :heart: :)
 

Yhteistyössä