<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Salliina: Onnea, onnea, onnea!!! :) <3 Mulla oli jotenki sellainen tutina, että sinä ja amante plussaatte samassa kuussa. Mutta eihän noita ääneen uskalla sanoa. Pääsetkö vielä meidän huhtikuisten ryhmään vai mihin sun LA asettuu?
 
Kiitoksia iseeyou, Hyppy, NiQ, Kolmikymppinen ja Nannamamma :heart:

En voi uskoa tätä todeksi. Ahdistaa, kun join tuossa viikonloppuna kolmena päivänä kunakin yhden saunasiiderin :headwall: Jokin takaraivossa jyskytti, ettei kannattas, mutta päätin, että tuo ääni on se sama valeraskausääni, mikä on ollut kaikissa kierroissa tähänkin asti. Toivottavasti tämä ei nyt sitten voi satuttaa vauvaa : /

Muutenkaan en oikein uskalla vielä täysin iloita, kun kuitenkin ollaan näin alussa. Jos vaikka tulee keskenmeno ja vaikka sun mitä. En osaa sitäkään sanoa, oliko viiva "riittävän vahva" näille päiville. Tästä se jännittäminen vasta sitten alkaakin.

Ihanaa on, toisaalta on haikeeta! Pitää jättää teidät tänne (paitsi uskokaa vaan, että takas tuun jos jotain käy :LOL: ). Pakkohan sitä on välillä käydä kurkkimassa mitä teille kuuluu ;) Varsinkin Nöhvi, Kulkuriina, NNÄ ja NiQ - plussatuulia :whistle: Toki muillekin tasapuolisesti!! :heart: Ottaakohan ne mut jo tuonne odottajiin vai pitäsköhän tein seurana pyöriä vielä täällä kun on niin pienet viikot :LOL:

Ainiin, amante, jos luet tätä. Plussattiin yhdessä niinku päätettiin. Ja kevätvauvat molemmille! :)

NiQ, LA on laskureiden mukaan 1.5. Onko mun nyt sitten pakko mennä toukokuisiin? :O

Muoks. Piti vielä listata teille oireet :) Siis tissit oudon tuntuiset - ei siis kipeät, ei ehkä edes arat, vaan jotenkin omituiset. Eilen illalla palelti hulluna ja kahtena iltana oli TOSI ällöttävä olo. Menkkakipuja oli eilen ja tänäänkin jomotellut (tää mua just pelottaa, että jos alkaakin : / ) ja eipä tässä oikein muuta. Noista tisseistä sen ehkä arvasi parhaiten.

Ja anteeksianteeksi kun oon tällänen omanapa ollut vain tänään :(
 
Viimeksi muokattu:
Tuu vaan meidän huhtikuisten pinoon, kyllähän nuo vielä muuttuu :) Meillä on hyvä porukka siellä.
Tottakai otetaan sut jo sinne, enkä mäkään oo täältä odotuspinosta ihan kokonaan eroon päässy :D
 
Viimeksi muokattu:
salliina: EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :kiss: ihan uskomaton juttu!!! :D :D :LOL: Ihan miljoonasti onnea! ja siis hei, mäkin join edellisenä vkl:na ennen kun plussasin!!! mitä kohtalon sanelemaa........ :heart: ja kyllä, tuo viiva on ihan riittävän tumma näille päiville, etenkin jos teit sen päiväpissasta. ;)
mä en ole liittynyt vielä mihinkään ryhmään odotuspuolella, haluan ensin varmistaa varhaisultrassa, että joku tuolla on...on jotenkin niin epäuskonen olo!
ei voi muuta sanoa, kun että uskomatonta, me tehtiin se!!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Salliina85
NiQ
Salliina tod. näk neuvolassakin varmaan laskevat sen 28-kierron mukaan (mikä mun mielestä on ihan älytöntä. Esikoisesta mulla oli tulossa 40pv kierto ja siltikin ne laski sen 28pv mukaan...). Miten sulla esikoisesta meni, tuliko poitsu ennen vai jälkeen lasketun ajan? Mun mielestä voit ihan huoletta mennä huhtikuisiin, koska oot noin rajalla. Tosin siinä on se tympeä puoli että aina kaikki on sua viikoissa niin paljon edellä :D Mä oon täällä niin täpinöissäni sun plussasta :hug: Ihana juttu!

Muoks* Oli pakko selata sun juttuja takasin päin ja 28pv kierron mukaan sun la vois olla 30.4 kun kerroit että ti 7.8 oot ilmeisesti tiineytynyt ;) haha! Vähänkö oon intona sun plussasta! :D
 
Viimeksi muokattu:
NiQ, liityin pikkukakkosodottajiin, se varmaan riittää tälle erää :) Mustakin on älytöntä, että lasketaan sen 28 pväkierron mukaan, kun tiesin sillon (ja tiedän nyt) ovispäivän. Siis vaikka en tikkuja käytäkään. Poika syntyi vaivaiset 11 päivää yli lasketun ajan ;) Eipä meille siis lupaa vappuvauvaa, vaikka LA sillon onkin. Huomaatteko, että mä hengaan täällä nyt koko illan ;) En oikein vieläkään tiedä mitä ajatella ;)
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Nöhvi
Salliina-hani: mitä minun silmäni näkevätkään :heart: Tuohan on niin selkee plussa ettei kyllä jätä mitään epäilystä! Sä oot niiiin RASKAANA :heart: Onnea tuhannesti!!! Nyt vaan tarrasukkia matkaan ja nauti!! Ja pitäkääpä keskustelu virkeänä siellä pikkukakkosten odottajissa, niin me tullaan kaikki sinne perässä pölisemään.

Täällä hyvä fiilis, tullut tehtyä paljon töitä ja reissuakin pukkaa. Vauvapalstoja olen vältellyt, paitsi olen mä kyllä tätä pinoa käynyt kurkkimassa ;)
 
Onnittelut plussista amante ja salliina :hug:

täälä ei vielä varmastikkaan odottajien puolelle siirrytä , mökille menossa viikonloppuna ja teidän että kun anoppi on samassa paikassa niin mies ei edes perimmäisessä puskassa kuvittelisi seksiä harrastavan joten mitä ilmeisemmin meillä ei ovista hyödynnetä tässä kuussa. :kieh:

no mutta nyt jatkamaan pakkausta huomenna töiden jälkeen mulla ja koirilla lähtö ukko ja tyttö lähtivät jo eilen tiistaina.

niin ja tervetuloa uusille :)

hyvää viikonloppua kaikille :)
 
Salliina: Tuolta voit laskea ovispäivän mukaan LA.n. Sitä mäkin käytän kun tiedän koska ovis on ollu. Huomenna neuvola, saa nähdä miten se sitten laskee sen.

Laskettu aika -raskauslaskuri

Tonne saa laitettua kierron pituudenkin. Mutta toisaalta sillä ei oo mitään merkitystä jos tietää koska ovis on ollut. Siitähän ne viikon alkaa rullaamaan kuitenkin.
 
Teitä kaikkia varmaan kohta jurppii nää mun oirekirjailut täällä. Mutta mä oon nyt ihan pihalla. Herätessäni heti aamulla rupes koskemaan vimmatusti alaselkään, ihanku ois jumissa. Lisäksi vasemmalle puolelle alavatsaan vihloo tosi kiukkusesti. Ja housuihin lörähtelee valkkaria. Se ei oo kirkasta, mutta valkosta ja klönttejä. Anteeksi tarkka informaatio. ;) Mutta onko se nyt niin, et mulla eilenkin oli noita kipuja mutta ei valkkaria? et oliko mun ovis eilen vai tänään? vai pitääks mun nyt seurata vaan tota vuotoa, millon se loppuu?
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Kista Mut ei mulla kutise tai oo ollenkaan "hiivamainen" olo :D Hiivassa monesti on ollu niin kamala kutina etten oo erehtynyt. Ja eikä vuoto ole tahmeaa, mutta semmosia limaklimppejä... :stick: mut mietin et jos oliskin ovulaatio, niin taitaa olla liian myöhään :( kp19/32.. lämpöjä en oo säännöllisesti ja kellontarkkaan mitannut, mutta suunnilleen asteen koholla ovat nyt kun yleensä.

Muoks. Kerkesinki jo vastata tohon, olitkin poistanut ... :D
 
Viimeksi muokattu:
Onnea valtavasti Salliina :heart:

Ja kuulkaa, voi ei kun jännittää... mä tiedän, olen todellinen hätähousu!!! mutta kun kaapissa oli 2 testiä(apteekin oma ja davidin) jääny viime kierrolta ja tuntenukset viittaa vahvasti raskaana oloon... niin kiertopäivänä 24/28 sain kumpaankin testiin niukasta päiväpisusta haamun, kumminkin ihan selkeen haamun!! apua, voikohan tää olla sitä itseään :O

haave2
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja iseeyou
NiQ, ihana kun oot noin innoissaan :heart: Mä kuitenkin luulen, että LA on 1.5. koska vaikka hommailtiin tiistaina niin ovisoireet oli keskiviikkona. Se heittää sen yhden päivän eteenpäin sitten :)

Nöhvi, mä niin ottasin sut ja ton NiQn mielelläni mukaan tuonne pikkukakkosodottajiin! Tuuttehan pian, tuuttehan :heart:

NNÄ, kiitos :heart: Sulle toivon sitä plussaa hurjasti kanssa, kun alkaa yk:t olla korkealla. Mutta ehkä sitten kun sitä vähiten odottaa :)

alley, joo, tuolta kattelin ja näyttäs et 1.5.

Kista, kiitos!!

Pauki, kiitos! Mihin sä katoat? :O

Hyppy, en osaa sanoa noista sun oireista. Mulla oli selkeä ovis nyt, siis limailu loppu heti oviskipujen jälkeen...

haave2, kiitos!! Jännää sielläkin :O Milloin uusi testi?? Toivon viivan vahvistumista!! :D
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Oi, Salliina! Hurjasti onnea!!! :) :flower: Hyvällä tuurilla pääsen sun kanssa Toukokuisiin. Hope so!

Haave2 Sielläkin jännät paikat! Ei siihen testiin tule edes haamua ellei raskaana ole! Ylihuomenna testaa uusiks, niin HCG on tuplaantunu. :)

).( No niin!!! Nyt mäkin pääsen vihdoin listalle! Eli mulle saa päivittää tyttö 07/10 kp1/27-30 yk1. Mulla on ekat päivät aina niin kipeitä, et sais nää menkat jäädä samantien pois pidemmäks aikaa, kiitos! Töissä oli aika kamalaa, kun mahaa niin kouristeli. : / Ovista ootan tuonne kp14-15 tienoille, jos kierrosta tulee 27 päivänen, joita suurin osa kierroista on ollu. Jännää! :D
 
Viimeksi muokattu:
SUUREN SUURET ONNITTELUT PLUSSANNEILLE!!!!

Mä nyt ajattelin kirjoitella vaikka tuolla taustailijoissa olen...

Mä kävin tällä viikolla gynellä tarkistamassa että miten toi alavärkki oikein pelittää.
No ensimmäisenä lääkäri tokas et sä olet vielä nuori, kyllä sä kerkeät...tätä mä todellakin halusin kuulla!! No purin hammasta ja yritin olla ajattelematta.
Uä:ssä sitten oli että vasen puoli surkastunut, toiminta?
Oikealla puolella munarakkula puolet pienenpi mitä tässä kohtaa kiertoa pitäis olla. Ovulaatio oli mutta noin 20% mahdollisuus tässä kuussa raskautua...ja kun ei toi mies oo kotona niin eikös se oo 10%...
No mutta päätettiin olla nyt alottamatta clomitteja koska on sitä mieltä että niitä ei kannata syödä jos ei oo joka kuukaus valmis käydä tarkistaa onko niistä apua, vai onko ongelma miehessä. Sovittiin että vielä mennään näin ens vuoden puolelle ja sitten katsellaan uudestaan. Juhlitaan railakkaasti 30vuotis bileet :)

Haave2 Toi Hcg arvo nousee jokaisella eri tahtiin. Jollain voi nousta jo muutaman päivän päästä hedelmöittymisestä ja jollain vasta viikolla 5-6. Toivotaan sormet ja varpaat ristissä :)

Hyppy Mulla kans semmoista kutinan/kirvelyn/ärstyksen sekaista ja gyne ei ainakaan sanonut et olis hiivaa. Mutta semmosia pieniä haavoja löytyy tuolta alapäästä reilummin...??
 
Äiti07 Ei mulla oo kutinaa tai kirvelyä, kirjoitin et hiivan aikaan vaan on mutta ei muuten ;)
Ja tuosta tutkimuksestasi, eikös yleensä raskautumis mahdollisuus per kk oo 20-25% eli hyväthän mahikset sulla on paitsi jos mies ei ole kotona nii toinen juttu. Eikun jemmaan simppoja ;) Tsemppiä!!!

Haave Peukut pystyyn!!!! :saint:

Papunen Kivaa! :) plussarikasta kiertoa!!!
 
*********Perjantai 24.8.2012*********






Mukana:


papunen84...........tyttö 07/10....... kp2/27-30................... yk1
Kolmikymppinen....poika 09...........kp4/30-35.....................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp10/25-30................yk13
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp10/22-28...............yk5
iseeyou.................poika 12/11.........kp14/?......................yk1
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp15/28-32................yk20
NiQ..........................07/11............ kp17/32.....................yk6
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp17/31....................yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp18/32(-42).............yk3
Hyppy.................poika 8/2011.........kp20/32.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp24/31-64.................yk5
haave2.................poika 03/11..........kp25/28.....................yk2
Thea.................tyttö06/08...............kp25/34......................yk2
Kista...................poika 12/11 ............kp29/33-35...........yk1
lempo............poika 07/11...............kp40/?.......................yk2
Aura08...................12/08................kp46/31-37...............yk7
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp103/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?

Jännäilijät
NiQ dpo4

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella[/QUOTE]
 
:heart:Päivitin huomisen ennakkoon, paikin poistin pyynnöstä listalta, mutta kerro ihmeessä jos mieli muuttuu niin ilomielin lisätään takaisin :heart: ja huudelkaa jos on jotain väärin. :)

Mineea, pikkusaara, lempo, aura... tietoja puuttuu/kierrot huitelee sadoissa, haluaisitteko ilmoitella ootteko listoilla vielä? :) saatas pino siistiksi :flower:
 
Viimeksi muokattu:
:heart:Lukasin ton mun viestin^ uudelleen, en todellakaan tarkottanu sitte "omia" tota ja heitellä pihalle porukkaa, aattelin vain että päivitti sitä kuka tahansa, niin ois siistimpää jos sais ajantasalle ainakin loppup'''n anteeksi :) Oon horoskoopilta neitsyt, ja siks varmaan kaikki vimpan päälle. SORI :D :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ

Yhteistyössä