<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Selvennykseksi vielä: En oo siis ottanu nokkiini kenenkään kommenteista tai kommentoimattomuudesta. Tuntuu vaan että en ehdi kirjotella täällä enää sitäkään vertaa kun ennen, työt siis haittaa harrastuksia. :D Ja nyt vielä kun porukkaa on vaihtunu niin tuntuu että täällä on tosi tiiviit piirit mihin on vaikea päästä mukaan jos ei jatkuvasti oo seuraamassa ja kirjottelemassa. Toivottavasti en nyt loukannu ketään näillä sanoilla. =)

Salliina85: Sä sit tosiaan plussasit juuri sopivasti ennen sitä hirvimetsästystä! :) Ihanaa!!! :heart:

Toivon sydämmeni pohjasta pikaisia plussia varsinkin Neiti Näpsän äidille, Nöhville ja NiQlle. Toki myös muillekin. :heart: :heart:
 
Nöhvi
Hyppy: käytin vaan tilaisuutta hyväksi :D Sinä kun aiemmin kyselit listan siistimisestä ja siihen tuli muilta "siunaus", niin nyt oli oiva tilaisuu. Ja älä tosiaankaan heitä vielä kirvestä kaivoon! Oireettomuus voi olla oire ;)

Pauki: toivottelen hyvää jatkoa ja sitä plussaa tietenkin :) Tule ainakin kertomaan, kun se plussa pärähtää. Tai sitten törmäillään tuolla odotuspuolella ;)

NiQ: sullahan alkaa dpot olla jännällä mallilla :)
 
Heippa! Onpas juttua taas tullut, ihana kun pino on aktiivinen. Ymmärrän toisaalta hyvin esim. Paukia kun kerroit että et ehdi seurata ja varsinkaan kirjoitella paljon, mulla on itselläni monta kertaa lopahtanut into keskustelupalstoihin samasta syystä.. Nyt taas kun olen kotosalla ja ehdin useammin vilkaista nettiä niin tulee pysyttyä paremmin keskusteluissa mukana. Älkää nyt kuitenkaan ihan kokonaan kadotko.. käykää ainakin välillä moikkaamassa meitä aktiivisempia! Tietty palstataukoa kannattaa pitää, jos siitä muuten tuntuu olevan apua, esim. stressinhallinnassa. Kiva kuitenkin että Nöhvi osallistut edelleen, ja ihanan positiivisia ajatuksia sinulla elämästäsi. Noinhan se niin usein menee.. välillä pitää oikein muistamalla muistaa miten hyvin monet asiat omassa elämässä on. Kun ihmismieli luontaisesti haluaisi aina enemmän kuin mitä on. No en nyt vauvahaavetta laittaisi missään nimessä samalle tasolle vaikkapa materiaalisten asioiden kanssa, onhan se paljon primaarimpi tarve. Mutta silti, on upeaa että jaksat kuitenkin iloita kaikesta muusta ihanasta mitä sinulla on. Eikä lainkaan vähäisimpänä se esikko, joka meille kaikille ryhmäläisille on jo suotu. :heart: Miten sitä voikin rakastaa noin paljon?! :heart:

Itselläni on ollut vähän ideana että tässä menkkojen jälkeen en niin paljon täällä roikkuisi minäkään vaan keskittyisin enemmän tähän live-elämään, ja juurikin siihen miehen kellistelyyn mukavissa merkeissä (en halua ainakaan aloittaa pakkopullalla..), ja sitten enemmän täällä jännäillä taas kierron loppupäästä. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu tästä, siis että näin laskelmoivasti toimisin. Itseäni vaan tällä säästäisin, kun olen sellainen stressiin taipuvainen, ja se käy niin helposti etten edes itse asiaa huomaa!! Enkä mä OIKEASTI pysty täältä kuitenkaan olemaan pois.. :D Mutta ainahan hyviä suunnitelmia kannattaa tehdä. :D

Nyt tulee sekavaa tekstiä, kun en muista mistä kaikesta on puhutttu ja käyn aina välillä kurkkaamassa kirjoittelun lomassa. Kuka ylisti minua positiivisuudesta menkkojen keskellä: Helppohan minun on iloita, kun on ekan yykoon menkat menossa! Hih. Kaikki jännäily vasta edessäpäin... en taida olla ihan yhtä iloinen jos homma venyy. Mutta näillä mennään nyt. Muutama hyvä idea on jo mielessä. ;)

Hyppy olispa oireettomuus tosiaan sulla nyt oireena. Peukkuja peukkuja!

Nannamamma, kylläpäs sun mies keksi. Höh. Pidän peukkuja että mieli muuttuisi yhtä yllättäen toiseen suuntaan..

Salliina upeaa että viiva oli vahvistunut. Paljon vauvaliimaa sinulle!

Ihanaista viikonloppua kaikille! Meillä iltapäivälle ohjelmassa ystäväperheen pojan synttärit, jonne mennään koko perheellä. Ihan mukavaa.
 
Nöhvi Laittaisitko jos huomaat niin tänään lauantaina alkaneeks kp1/33-35 ja yk2.

Olin huomaavinani rintojen arkuutta ja sitten oli samanlaista etovaa oloa iltasin mitä esikon aikaan :LOL: mutta taisin vaan olla syöny liikaa :headwall: mut miten oiskaan voinut raskautua kun en edes ovuloinu, no uutta pökköä pesään jahka täti häipyy.
 
Viimeksi muokattu:
Juuri kun pääsin sanomasta että mulla ei oo oireita, niin eilen yöllä ja tänään koko päivän (taukoa tietty välillä...) ollut menkkamaisia kipuja, joita mulla ei todellakaan oo ollu ku just menkkojen alkamispäivänä. JA alapäähän pakottaa! siis tuntuu kun olis viimesillään raskaana, ja semmonen jomotus. Huh.. Voiko ovulaation jälkeen oireilla noin? :eek:
 
NiQ
Kistalle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :hug: On ihan täyttä sontaa kun kroppa lähettelee väärinä signaaleja ja me vauvakuumeiset höppänät sitten kuvitellan vielä kaikkea mahdollista. Mistä tiedät ettet ole ovuloinut ollenkaan? Testailitko?

Nannamammalle tsempit sen ukkelin kanssa! ;)

kolmikymppinen Itseni tunnistin hyvinkin tuosta sun kirjoituksesta ja ideasta olla täällä roikkumatta :D Itse kun kans olen sitä soortia, että läpi harmaan kiven vaikka hampaat irvessä. Joten taukoa täältä tekisi varmaan ihmeitä omalle päälle :p

Nöhvi
Jotenkin mun pessimistinen puoli huutelee takaraivossa ettei mulla välttämättä oo ollutkaan se ovis silloin sunnuntaina niin kuin kuvittelin. Joten koitan pysytellä jalat maassa vaikka mieli koko ajan keksii lisää oireita :D Jokos sä oot ovista alkanut metsästämään tähän kiertoon?

Hyppy Toivottavasti se olis ihan sitä itseensä! :popcorn: Josko sun kiertosi olisikin tehnyt tepposet ja oliskin ovis ollut aiemmin, niin sittenhän vois olla jos vaikka vähän oireitakin! :) Toivotaan parasta!

On: Nää tissinläpyskät mua kyllä ihmetyttää. Heräsin yöllä pari kertaa siihen, että nukuin mahallani ja tisseja ahdisti. Ei ne oo mitenkään siis kosketusarat, mutta kummasti ne ahdistaa kun kantelee esikoista tms. Vaikka noi onkin tommoset minit :LOL: Väsyttää. Nukuttiin klo 10 saakka esikoisen kanssa, sitten vielä 3h päikkäreitä :stick: Ei varmaan hetkeen tuu uni vielä, heh! Tänään on muutenkin ollut sellainen päivä, että on ollut ihan sumussa ja päätä särkee, onneksi pian pääsee hierojalle!
 
Viimeksi muokattu:
Ihana NiQ toi tissinläpyskät! tiiän mitä tarkotat. :D ja sun oireet kuulostaa kyllä ihan oikeesti hyviltä!!! Semppii!!

Mun tekis mieli hirveesti jo testailla, vaikka eihän se mitään auttaisi. Ja nyt sit mietin millon uskaltasin testata, on tämäkin taas.
 
NiQ
Hyppy Läpyskätpä hyvinnii :LOL: Mä oon kans tänään koko päivän taistellut itseäni vastaan "eipäs-juupas"-leikkiä tuon testaamisen kanssa. Mieli niin tekis, mutta järki sanoo että se on 100% varmuudella nega. Ja mä niin vihaan niitä negoja! :kieh: Joten, kun olisi järkevä niin odottelisi kylmän rauhallisena vaikka viikon (Joo, niin varmaan...). Ääääh! Tää on niin turhauttavaa! Ja sitten mulla kukkuu vielä takaraivossa ettei mulla kumminkaa oo mitää ovista ollu ku en oon sitä tikussa nähnyt sen reissun takia.
 
*********Sunnuntai 26.8.2012*********






Mukana:


Kista...................poika 12/11 ............kp2/33-35...............yk2
papunen84...........tyttö 07/10....... kp4/27-30................... yk1
Kolmikymppinen....poika 09...........kp6/30-35.....................yk1
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp12/25-30...............yk13
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp12/22-28...............yk5
iseeyou.................poika 12/11.........kp16/?......................yk1
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp17/28-32..............yk20
NiQ..........................07/11............ kp19/32.....................yk6
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp19/31....................yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp19/32(-42).............yk3
Hyppy.................poika 8/2011.........kp22/32.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp26/31-64.................yk5
haave2.................poika 03/11..........kp27/28.....................yk2


Jännäilijät
NiQ dpo6

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Huomenta, heräsin ihan tuskaisaan järkyttävään alamahan POLTTELUUN + menkkakipuihin. Kovat menkkakivut, mutta ei menkkoja. Tätä mä oon kyl miettiny ku mulla ei yleensä tuu menkkakivut kun just sillo ku menkat alkaa samana päivänä.. :/ :D Mitäh'n kummaa.
 
Hyppy Kiinnittymiskipua?? Mä itse en kipuillu esikoisen aikana, mutta parilla kaverilla on tullu ihan järkyttävät vatsakrampit kiinnittymisestä. Voi, toivon niin sitä parasta vaihtoehtoa sulle! =)

Haave2 Tuon on niin selkee plussa ku vaan voi olla! Onnea! :flower:

NiQ:lla Alkaa olla myös jännät paikat! Toivon sitä parasta vaihtoehtoa myös sinne! Tsemppiä!

).(Tänne on löytänyt tiensä jonkin sortin flunssa tai ainakin yrittää löytää, oon ollu elisestä lähtien ihan puolikuollu. En nyt jaksais mitään räkätautia, jospa se tästä talttuis alkuunsa ennen ku pääsee kunnon vauhtiin. Odotan nyt vaan kovasti, et nää menkat menis ohi ja alkais ne hetket, ku vauvahaaveiden eteen voi tehdä jotain konkreettista. Munkin tarvii ruveta Kolmikymppisen tavoin suunnitteleen niitä erilaisia miehenviettelykeinoja kierron puoliväliä ajatellen. :LOL:
 
NiQ testailin kyllä, ensimmäistä kertaa davidin testeillä, ei tullu yhtään kertaa kahta viivaa. ja lisäks on ollu kuivaa kun saharassa :) (tän varmasti halusitte tietää :LOL:) ja 2 viikkoo peitto heilui joka päivä. tsemmpiä sulle testaamisen odotteluun!

iseeyou harmi ettet saanu hyödynnettyä ovista.
 
NiQ
Tein äsken ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi ovistestin. Toinen viiva oli aikas tumma, ei silti läheskään kontrollin värinen. Onko jossain joku ketju/nettisivu missä olis kuvia että miltä näyttää ovistestit milläkin dpo:lla? :stick: Muistan joskus käyneeni jollain englanninkielisellä sivulla missä joku oli tehny oviksesta lähtien joka päivä sekä ovis- että r-testin :attn:
nimim. liikaa aikaa

*muoks* löytyi!

Pee On A Stick ~ OPK's as HPT's
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
NiQ ENTÄ JOS??? ;) laitahan tulkitsemiskuvia meillekkin! mullekkin niitä ovistestejä!:)

on, kipuilut jatkuu. Repäsy ja vihlontakipuja, menkkatuntemuksia. Painontunnetta, ihankuin ponnistusvaihe olis alkamassa. Kamalaa! mietin jo et kohtuko multa tippuu?? :p :eek:
 
NiQ
Anu :hug: Ihanaa kun sä käy täällä meitä kurkkimassa! Säkin oot jo noin hurjan pitkällä! Vautsi! Koska teillä on rakenneuä? Meinaattekos kysäistä tuleeko teille pikkusisko vai -veli? :) Mikä olo sulla on?

Hyppy En mä vielä ainakaan ajatellut tehdä r-testiä, oon ihan varma että se menee hukkaan. Kun mun laskuopilla se ovis on ollu ehkä viime sunnuntaina, ehkäehkäehkä... :eek: Mutta nukuimpa tossa 2h päikkärit taas vaikka viime yönäkin tuli 10h unta :D
 
Terve,
Uutena täällä =) Ajatus on tulee jos tulee, varsinaista yritystä ei ole ollut, huomaamattamme peitto heilui oivana hetkenä =) Yksi poika on -06 , kaikki sen aikaiset jutut on jo unohtunut =)

Tässä nyt pohtinut vaihtoehtoa olla raskaana.. Peittoa on heiliteltu oviksen aikaan, joten ajatus ei ole mahdoton ajatus, nyt vain malttamattomana mietin "oireita" onko ne oikeasti totta vai jotain muuta. Siis oletettu ovis on ensinnäkin ollut ma-ke (hedelmällisin aika 17-24.8) vissinkin... Eilen jalat puutui lantiosta alaspäin, tämän jälkeen on alkanut tasainen jomotus häpyluun yläpuolelle, eli aivan kohdun kohdille sekä välillä viillot vasemman munasarjan kohdille ja torstaina iski aivan puskista järjetön väsymys, ihan teki tiukkaa pysyä hereillä.. kotiin päästyä oli pakko mennä päikkäreille, jota en ole 5 vuoteen tehnyt..Niin ja tuossa alavatsassa "patti" joka ahdistaa kyyristyessä, ahdistaa/painaa. Siis tää on toisaalta niin hassua, kun tietää miten oma mieli voi tehdä tepposia, mutta oireet on tullut tavallaan salaa, asiaa kun en pohtinut, ennen oireita... Nythän muuta ei osaa enää ajatellakkaan =) Kiitos jos joku osaa "auttaa" =)
 
NiQ
Tervetuloa ReVe joukkoon kuumeilevaan! :) Tää naisen kroppa ja mieli on kyllä kummallinen kun vauvaa kovasti haluaa. Kiinnittymiseenhän kaiken järjen mukaan menee se 5-9vrk, eikä ennen sitä pitäisi raskausoireita olla, mutta itse ainakin kuulun siihen kastiin että "oireet" tai oireet tulee heti oviksen jälkeen (esikoisesta tiesin heti pari päivää oviksesta että on tärpännyt :p ). Hassua! mutta toivotaan parasta ja plussaonnea sinulle! Koska ajattelin testata?
 
Noniinnjjjust :D :D ReVelle tietenkin yritin esittää kysymyksen, että "koska ajattelit testata?" :LOL:
En tiedä vielä, yritän nyt kuitenkin kitkutella vähintää ens viikon loppupuolelle, eihän se luultavasti aikaisemmin edes näkyisi =) Kaapissa olisi kyllä herkka testi odottamassa, mut olkoon nyt toistaiseksi vielä siellä =) Tässä on jomottelun yhteydessä kerinnyt jo miettimään kaikki sairaudetkin läpi... toivon ainakin ettei mistään sellaisesta ole kyse.
Oon tässä yrittänyt muistella esikoisesta oireita, mutta silloin havahduin kun yhtäkkiä tuli ilta kyökkä, ja testissä olikin plussa... muita oireita ei oikein ollutkaan, jaa, tissit kasvo hervottoman kokoisiksi... mut niin ne aina menkkoja ennen... nykyään ei ole menkoistakaan turvonnut, eikä ole kyllä turvoksissa nytkään.. Se se taitaa ylesin oire olla... Kyllä toisaalta on sillä ajatuksella liikenteessä, ettei nyt kyllä olla raskauduttu... vaikka ajoituksen sattumoisin meni oikein ilman suunnittelua =)
 

Yhteistyössä