<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

:heart:Tervetuloa Reve :flower:

NiQ SUN painovirhe oli vinkki! koska ajattelin testata, eli raskaana oot. Joo, mä oon tämmönen taikauskonen pölhö! :popcorn:

Mun mahatuntemukset jatkuu. Välillä helittää, ja sit taas alkaa. Krampit. Tekis mieli jo testata, minä hätähousu. :( mut ei siel näkys varmaan mitään. Herkkä 10 olis kaapissa. Ja juhlatkin tiiossa vko loppuna, ettää.... mutta.. niih. :/
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
NiQ
Hyppy Ei varmaan kannata mun kirjoitusvirheiden perusteella mitään taikauskoa alkaa viljelemään. Mä kun tänne yleensä kirjoittelen niin hätäisesti, että oikein itseäkin hävettää nämä kirjoitusvirheet mitä jälkeenpäin lukee :LOL: Mua alkaa jo itseäkin naurattaan tämä oireiden vahtailu :D Kai mun tissit on sen takia kipeet ku koko ajan puristelen niitä :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Minäki jo naureskelin että herrajestas ku ihminen on vainoharhanen, vähänki kutitti tissiin nii olin jo heti et ei helvetti mutahan kutittaa nännejä!!! ja tarkastin tietty tilanteen, niin pienoinen pettymys ja nauru tuli ku huomasin tissiliivien olevan täynnä karvoja (leikkaisn hiuksia aiemmin) et vissiin muutama siinekki sujahtanu, se niistä mun oireista. :D

Mut ok, tunnustan nyt et oon ihan pösilö. Minä tein yks pv r testin, siinä mielessä et saisin viivanpaikan nökyviin. Kovasti yritin tihrustaa viivanpaikkaa, mut en sitä hyvin löytänyt. Ja päätin nyt uudestaan pisasta siihen samaan tikkuun nii siihe tuli hailu haamu, ja mun mielestä se punertaa :O mitenköhä toho voi punasta tulla, kun käytetty r testi. Kai ne jotenki oikkuilee.. herrkkkyys vielä 10..
 
NiQ
Hyppy No oot kyllä taloudellinen (pösilö?) jos kaksi kertaa käytät saman testin. En usko että sillä on mitään virkaa enää :) nyt kipinkapin kauppaan ostaan ihan uusia :LOL: Oot kyllä ihan huippu ku sä jaksat uskoa tähän mun "raskauteen", itseä lähinnä v*tuttaa mitä kauemmin tätä miettii :headwall: Korkeelta tullaan taas alas...
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppy
Mä olen tosi taloudellinen, ei vaan en tiiä mikä päähänpisto toi oli. :D on mulla kaapissa yks r testi, mutten testaa kun ei siin mitään näkys vielä. NiQ me tullaan sit molemmat rytinällä alas oireidemme kans? :) Ja joo oikeesti mulla on semmonen olo et sä oot saletisti pullat uunissa!! NiQ. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84 ja NiQ
Nöhvi
NiQ: nyt kuulostaa kyllä lupaavalle :) Oliskohan siellä "kaveri" matkassa. Peukut pystyssä! Kai se pitäis täälläkin alkaa O:ta bongaamaan ;) Koska rakastan exceliä niin multa löytyy tilastotietoa kierroistani... ovisplussa tulee yleensä kp13/14 tai kp16/17, oliskohan puolesta kiinni? Mietin tikuttamisen lopettamista nyt kun on eka lugeton kierto puoleen vuoteen. Mutta sitten ajattelin että ihan mielenkiinnosta haluan tietää onko luteaalivaihe pidentynyt yhtään... josko se olisi korjaantunut jo samoihin lukemiin mitä oli esikkoa yrittäessä. Josko lugeja ei tarviis enää.

Hyppy: repäisykivut kuulostaa aina hyvältä raskautta tavoitellessa :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug: Ja iseeyou: harmi jos ovis meni nyt ohi :/

Kolmikymppinen: no mihinkäs minä täältä menisin ;) Ei vaan, pikkasen himmaan palstailutahtia että ihan tälleen pikkasen vaan käyn täällä kurkkimassa ;) Ja katsotaan kuinka positiivisena ollaan seuraavien menkkojen alkaessa :LOL: Mutta muistuttakaa sitten mua että voisi ne asiat huonomminkin olla. Tuo sinun palstailusäännöstely kierron mukaan voisi sopia mullekin :)
 
NiQ
Et kuule Nöhvi arvaakaan kuinka paljon mä toivon, että sua ei täällä enää ensi kierrossa näy. Tai lähinnä ettei sitä ensi kiertoa tule :popcorn: *Aloittaa jo potkiskelemaan Nöhveliiniä odottajien puolelle* Toivotaan, että Luget teki taikansa ja tauko oli maaginen :hug: Ja kiva, ettet kovin aktiivisesti palstataukoile, tulee muuten ihan ikävä!

Hyppy :heart: Sulle voisin kans antaa monoo toukokuisiin! Repäisyjutut on aika jees! :popcorn:

Mitäs muille kuuluu? Oviksia? Oireita? Ajatuksia? Jotain? :stick:

On: *Kokeilee vielä kerran* Joo-o, tissit on vieläkin kipeet. Tai ei kipeä taida olla oikea sana, vaan jotenkin niitä pakottaa sisältäpäin. (Taitaa muuten pakottaa yläpäästäkin...). Hirmuisesti väsyttää, tosin se saattaa johtua siitäkin kun yksi valtavan suuri stressiasia purkautui jokin aika sitten, joka vei jo pahimmillaan unetkin. Tänään tuntui autolla ajaessa jotenkin laittomalta, oli siis jotenkin niin pöhkö olo ettei osannut yhtään keskittyä ajamiseen vaikka kuinka yritti (minä siis joka olen liikenteessä pahimmanluokan pilkunn*ssija), oli siis jotenkin sumuinen olo. Imetysaikana tuntui olevan koko ajan sama sumu päällä/päässä.
 
NiQ
*********Maanantai 27.8.2012*********






Mukana:


Kista.......................poika 12/11 ..........kp3/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp5/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp7/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp13/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp13/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp17/?.....................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp18/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp20/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp20/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp20/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp23/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp27/31-64..............yk5


Jännäilijät
NiQ dpo7

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kolmikymppinen
Nannamammalle tsemppiä taustalle ja toivottavasti miehen pää kääntyy pian :) Sympitän sua täysillä, kun meillä on niin samanikäiset lapset :)

NiQ ja Hyppy kyseli raskausoireista tuolla aiemmin - no mulla meni se tissipakotus ohi, mutta nännit on arat (mikä onkin tosi kivaa kun imetän :headwall: ). Sitten välillä tulee vähän paha olo, mutta eipä juuri muuta. Ne hajut. Mua oikein pelottaa, että nyt kun on niin oireetonta, että voiko siellä massussa olla edes kaikki hyvin :'( Jos huomaatte, niin en osaa laskea irti tästä pinosta... Mulla kun oli sillon kesäkuussa se kysta, niin mulla on kontrolli siitä tällä viikolla (elokuun vuodon jälkeen piti olla ;) ) Vau'n laskurin mukaan sikiön sydämen pitäis alkaa lyödä just päivää ennen tuota kontrollia, joten en tiedä uskaltaisinko kysyä, että pystyskö ne kattomaan, että lyökö sydän vai ei, kun ne ultraa kuitenkin... Saa nähä.

Nii ja oli kysymys siitä, että miten pian oireet alkoi. No, se oli sitten vasta dpo12, kun tissit alko tuntua "oudolle" ja tuli iltaisin niitä pahoinvointikohtauksia ja palelti.

Paukille kaiket sympatiat metsästyskauteen :heart:

Kolmikymppiselle kiitokset toivotuksista!

NiQlla tilanne kuulostaa hyvältä! Odotan sua tuolla toisella puolella! Samoin Nöhviä :heart: Ja kuinka siistin pinon toi NiQ onkaan tehnyt :)

Salliina rv 4+5 (vielä vähän sekaisin omatkin laskut ;) )
 
Huomenta.

Tein jo hätäpäissäni sen viimeisen r testin kaapista. IHAN UUDEN. :LOL: Ja jotain viivanpaikkaa olevinaan näen, muttei väriä. Joskos sais näille "oireillensa" vihdoinkin stopin. :) aikanen testausvaihe olikin, eli ei mitään kuuluis vielä ollakkaan.

Salliina mutta raskausoireethan voi hävitä hetkeksi ja palata sitten takaisin, kaikki opukset niin väittää! :) eli ei paniikkia. <3

NiQ Ootko tehny uutta ovistestiä? ;) mä oon niiiiiiiiiiiin varma susta, sä meet mua kuukauden eellä ainakin tonne odottajiin. :D
 
Huomenta

).( Siis nyt naurattaa.. :LOL: Eilen poltteli ja jomotti tuo alamaha aivan hiveesti, tänään ei vielä ainakaan, hyvä niin, tulee töistäkin jotain, mutta tänään mun värkkini tuntuu turpeelle, siis sillai kuin olisi koko viime yön heilutellut peittoa... :LOL: Ihan hirveetä kun tuntuu, et farkut hinkkaa koko ajan ;) No joo tälläistä täällä tänä aamuna =)
Täytyisi varmasti alkaa nostamaan YEL maksua korkeemmalle, yrittäjä kun olen ja sen mukaan määräytyy äippärahat, et sitten kun on asialle oikeasti tapahtuu jotain, niin ei tarvitse enää rahoista murehtia =)

Hyppy ehkä se uusio käyttö antoi vinkkiä tulevasta =) Muutaman päivän ootat ja testailet uudestaan =)
 
Viimeksi muokattu:
ReVe Mitkäs kpt sulla oli menossa? Kuulostaa ihan tärppioireille ;) toivotaan et se kertois vihiä jostain.

Menkkakipuilut jatkuu. Aamulla ei mitään, mutta nyt taas aika ajoin jomottelee. Ja ajattelin rahapäivänä tilata muutaman testin, ja ehkä ovistestejä jos tää kierto ei tuota tulosta niin ens kuussa bongailisin tikulla ovista. :)
 
NiQ
Salliina[/B Mullakin oli silloin ku esikoista odotin niin plussauksen jälkeen ainoat oireet oikeastaan vaan rv6-8 kova väsymys ja aluksi haisi kaikki pahalle. Mutta pian plussauksen jälkeen sekin muistaaksnei helpotti. Ja mua mietitytti ja murehditutti myöskin se oireettomuus hurjasti. Ennen olussaa oleva tissikipukin helpotti jo jotain viikko plussauksen jälkeen, joten paniikki oli kova varsinkin kun hyvällä ystävällä oli juuri vähän ennen ollut kkm jossa sillä loppui r-oireet kuin seinään niin tietenkin sitten itsekin kuvittelin kaikki pahat. Mutta hyvin se menee ja varmasti masussa on kaikki hyvin :hug: Koitahan nautiskella raskaudesta ihanainen! :heart:

Hyppy siis UUDEN?! :LOL: Nyt maltat kylmän rauhallisena muutaman päivän niin sit testaat uusiks (joku sana tossa nyt vähä kalskahti korvaan...). Kovasti toivon sulle sitä plussasta!

ReVe Sama piinaviikko täälläkin on edessä. Joku 4 päivää vielä pitäisi malttaa odotella. Tosin itseni tuntien saatan jo vaikka tunnin päästä syöksyä vessaan tekemään sen pakollisen negan :D

Mitäs kuuluu laalalle? Aloititko silloin ne clomit? Vai muistanko väärin? Onko ovis löydetty?

On: Mä en oo enää niin raskaana. Lähinnä vaan ketuttaa kun annoin itselleni luvan taas leijailla niin korkealla. Tissit on edelleen vähä oudot. Ehkä se on parempi ohjelmoida itsensä odottelemaan tätiä, ettei tipu liian korkealta. Ensi kiertoon suunnittellin palstailutaukoa, alkaa taas meneen liian kireeksi oman pään tilanne ja tästä on tullut ihan pakkomielle vahdata koko ajan tätä palstaa...
 
Viimeksi muokattu:
Tiedän NiQ tää palstan vahtaaminen ottaa aivoon. EI KIVA. Mekin tätä toista suunniteltiin niin et tulee jos on tullakseen, ja miks tää oikein menee? kyttäykseksi, testaamiseksi, vahtaamiseksi, oireiden tulkitsemiseksi. Yksinkertaisesti hirvee stressi tulee kun täällä kirjottelee. :D
 
Salliina85: Oi onnea plussasta! Ihan ohi mennyt, kun olen pitänyt taukoa. Iloinen puolestasi:heart: (mutta melkeen tippa tulee linssiin, kun mäkin tahdon, samanikäiset lapsetkin meillä on...).

NiQ: Voi ei sua. Toivomma plussaa kovasti, niin pää kestää. Itsekin olen taukoa pidellyt, kun aivan "turhaa" täällä keikun.

ON: Ajatuksia, tunteita... v'tuttaa. Että niin. Mulla on maalima ihanni poika, mut mä haluun sille sisaruksen. Lähdemme ilmeisesti pikasella etelään, josko siellä tärppäis, vaikka tuskin edes olen ovuloinut (ilman menkkoja kai hieman vaikeaa?). Jousia kulutetaan tasaiseen tahtiin, eli ensi vuonna olen totaalisen puutunut ja jouset on kuluneet puhki ja tarvitsen jo hermolomaa:D
 
Lupasin 3-vuotiaalle mennä leikkimään autoilla kahvin juotuani, mutta ehkä se ei huomaa jos vähän kirjoitan ;)

Salliina hyvältä näyttää, selkeästi vahvistunut viiva!!! :heart:

NiQ ja Hyppy, älkää muuta sanoko, palstailu on ihanaa ja aina tätä pitää kurkkia, mutta samalla täällä saa lietsottua itsensä ihme tilaan.. Eli parempi jos välillä osaa olla tulemattakin. Mutta ihana siis että on tällaisia palstoja ja virtuaalisia matkakumppaneita! :heart:

ReVe tervetuloa, peukut pystyssä että olisi tärpännyt! Samoin tietty muille tän hetken jännäilijöille eli ainakin Hypylle ja NiQlle. Teidän testailuja odottelen! :popcorn: Hauska myös seurata teidän oireiluja.. lupaavilta ainakin kuulostaa. Ja hui, itsekin pääsen viikon-parin kuluttua niitä miettimään. :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Hienosti on Salliinan viivat kyllä vahvistuneet. :heart:

Täällä on niin monella lupaavan kuuloisia oireita, että taidan jäädä itsekseen palstailemaan kun muut siirtyvät odotuspuolelle :D Mutta se sallittakoon teille kaikille :heart:

ON: Mua niin ärsyttää, kun ei oman kroppansa toiminnasta tiedä taas mitään pillereiden lopettamisen jälkeen. Oletin siis, että ovis ois ollu sillon toissapäivänä limojen perusteella. Noh, muttakun sitä limaa on tullut siitä asti. Tänä aamuna peuhattiin (vihdoin) miehen kanssa. Kaupoilla tuli nyt päivästä pyörittyä muutama tunti. Nyt sitten aivan älytön jomotus alamahassa ja välillä pienesti "kramppaakin". Että tiedä sitten, mitä tää nyt taas meinaa? :headwall:
 
NiQ
iseeyou Eikös ne limailut yleensä tuu muutamaa päivää ennen ovista? Se on vissiin yksilöllistä että montako päivää ennen ovista se alkaa. Mutta mä tahdon kovasti uskoa, että toi kramppailu oli ollut ovis :) Tosin saattaahan se pillerien lopetuksen jälkeen hetken hakea kierto uriaan. Mutta toivotaan parasta ja pidetään peukkuja! :)

Salliinan viivaset on kyllä aika :heart:

on: Tänään ovistesti yhtä vahva tai ehkä hipsauksen verran tummempi viiva. Ei siis todellakaan yhtä paksu kuin kontrolliviiva, mutta tuon vahvuisia viivoja en oo yleensä saanut, kun on testannut jolloinkin muulloin kun oviksen lähestyessä. Yleensä kun aloitan testaamisen niin viiva on siihen asti tasaisesti haamun esiäiti kunnes pari päivää ennen ovista alkaa tummumaan. Tosin näitä Davidin ovistestejä en oo esikoisen aikaan käyttänyt, joten ei oo ihan täyttä luottoa näihin. Olo ei oo enää yhtää RKTT :headwall:
 
onnittelut plussanneille :hug:
tervetuloa uudet :)

piinailijoille plussia :)

omaa,
Täälä on vielä toivoa kierron kannalta ;) ukko antoikin mökillä ja eilen.. :whistle:
tänään oli jotain ihme tuikkauksia vasemmassa kyljessä ilmeisesti muniksissa..:confused:
mökillä ollessa tuli sitten joka perhanan aamu herättyä nakutetusti klo 7 piti päästä pissalle, ja unia en enään viitsinyt mennä jatkamaan joten väsynyt olen vaikka joka ilta olen mennyt nukkumaan jo klo 22, niin ja en voinnut nukkua vatsallani kun mun tissejä rupesi särkemään ja kirvelemään kivusta, no joka tapauksessa jännäillään nyt kumminkin vaikka luulin että toivo on menetetty ja mulla on kyllä nyt sellainen fiilis mitä aiemmin ei ole ollut,mutta nyt tässä kierrossa MÄ OIKEASTI PLUSSAAN!!!(nähdäänpä sekin tiputus sitten myöhemmin :LOL: :whistle: ) nyt nukkumaan pääkipua pois :)
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
*********Tiistai 28.8.2012*********






Mukana:


Kista.......................poika 12/11 ..........kp4/33-35................yk2
papunen84..............tyttö 07/10........... kp6/27-30............... yk1
Kolmikymppinen.........poika 09...............kp8/30-35................yk1
Nöhvi......................tyttö 07/10...........kp14/25-30..............yk13
Kulkuriina................tyttö 11/09............kp14/22-28..............yk5
iseeyou...................poika 12/11...........kp18/?.....................yk1
ReVe.....................................06..............kp18/25................yk1
Neiti Näpsän äiti..............10/08............kp19/28-32..............yk20
NiQ................................07/11...........kp21/27-32...............yk6
Lilleri82..................tyttö 12/10............kp21/31...................yk7
hiulu......................poika 09/11............kp21/32(-42)............yk3
Hyppy....................poika 08/11............kp24/32...................yk1
laala......................tyttö 05/09............kp28/31-64..............yk5


Jännäilijät
NiQ dpo8

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Aura08
Pikku-Saara
mineea
lempo
Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 

Yhteistyössä