Tervehdys kaikille!
Oon ollu tän viikon sairaslomalla pahoinvoinnin takia.
Joka aamu oon oksennellu useita kertoja, ja usein myös illalla, just ennen nukkumaan menoa. Ja sitten aamuöisin aloin herätä panikoimaan, että miten selviän tulevasta työpäivästä, ja sittenpä vasta olikin kamalat oksentelut aamulla! Joten päätin, että ehkä nyt on parasta jäädä vähäks aikaa kotiin huilaamaan. Neuvolan täti oli puhelimessa ihanan empaattinen ja lohdutti, että ei vauvalla mitään hätää ole. Ja lääkärikin rauhoitteli, että kyllä se varmasti pian ohi menee, mutta että on ihan ok joskus vähän levätä.
En todellakaan oo mikään työnarkomaani tai ylisuorittaja, mutta jotenkin on ollu tosi kova pala jäädä SAIRASlomalle tämän takia, varsinkin kun en ollu töissä vielä kertonu että oon raskaana. (Eikä nytkään onneks tarvinnu kertoa muille kuin esimiehelle.) Mutta kieltämättä oon nauttinu näistä vapaapäivistä, on ollu ihana keskittyä ihan 100% itseensä ja omaan oloon! Aamut on menny sängyn ja vessanpöntön väliä ravatessa, mutta päivällä on ollu oikein hyvä olo, silloin oon puuhastellu pieniä koti- ja remonttitöitä, tehny pitkiä kävelylenkkejä ihanassa aurinkosäässä - ja syönyt!
En osaa kuvitella minkälaista tää ois, jos kotona olis yksikin pieni lapsi, joten suuri kunnioitus ja syvä kumarrus teille jotka odotatte toista/kolmatta/jne. lasta!!
Tänään iltapäivällä on ultraääniseula äitiyspolilla. Jännittää!!! Päässä pyörii miljoonia kysymyksiä ja huolenaiheita, mutta eiköhän kaikki selviä aikanaan...
Voi että, kun olisin jo niin pitkällä kuin Olkkis ja Spookymama, puhumattakaan Äiti-kengusta! Tsemppiä kaikille mahojen kanssa!
Vilhelmiina73
11+5