35 v + odottajat, vol 6

Tervetuloa Millikkä! Keskeneräinen, samat sanat, "lomanjatkoa" sinnekin ;) Äiskälle onnea synttäreiden johdosta!

Kaaduin juuri voipuneena punkan pohjalle, esikoisen 2-v synttäreitä vietetään huomenna (virallinen pv vasta ensi viikolla). Kilo voita ja sokeria saatu jo upotettua leipomuksiin, huomenna pitäisi jatkaa siivouksilla. Huhhuh, raskain loma taas vähään aikaan, tällaisen istumatyöläisen on helppo sanoa että pääsee töihin lepääämään ensi viikolla. Jaksamista ja voimia Barbbikselle töiden lomaan!

Pelkopoli meni ihan ok. Lapsi on siis edelleen viikkojaan pienikokoisempi, ja pelkään istukan vajaatoimintaa, joka kuulemma iski esikoisen kanssa loppuvaiheessa. Lääkäri kävi edellisen synnytyksen läpi kohta kohdalta, totesi sen olleen varsin tavanomainen käynnistyksineen. Pelkkien papereiden perusteella siltä se saattoi vaikuttaakin. Esikoinen syntyi siis vain yhden pisteen lapsena kiiresektiolla 27 h käynnistyksen jälkeen, emmekä voi miehen kanssa käsittää, miten lapsi joutui siihen tilaan. Kun kakkosen ultraus oli ohi, ja kaikki näytti olevan ok, pillahdin itkuun. Lääkäri (ulkomaalainen naislääkäri, kolmenkympin paremmalla puolella) vaivaantuneena suositteli ulkopuolisen, esim. mielenterveyshoitajan kanssa keskustelua, hän ei henkisissä asioissa osaa omien sanojensa mukaan auttaa. Pisti miettimään, että mitä se sitten pelkopotilaiden kohtaaminen on? Fyysistäkö? Noh, tapaaminen meni kuitenkin ihan ok, todennäköisesti leikataan viikko lasketun ajan jälkeen, jos ei mitään ala kuulumaan. Parasta oli, että kaikki nuo epäkohdat esikoisen syntymässä saatiin purettua auki. Samaa kätilöä en huoli kirveelläkään, mutta lääkäri sanoi että toive toteutetaan, jos mahdollista, mutta se ei ole läheskään aina niin. Lähden kävellen toiseen sairaalaan, jos se hirmulisko tulee samaan huoneeseen. Phyi.

Nyt on pakko mennä nukkumaan, masunkasvatusta kaikille!

Lk & kakkonen 27+5
 
Viimeksi muokattu:
Hei ketjulaisille! Mitä teille kuuluu?!

Lintukoira: Olihan tietysti hyvä että epäkohdat saitta pelkopolilla purettua. Mutta muuten olen kuvitellut että siellä jos missä pitäisi olla HENKISTÄ tukea. Olen myös käsittänyt että jos pelkopolille asti joutuu/pääsee, kohtuulliset toivomukset (mitä tuo toive toisesta kätilöstä vähintään on!) kirjataan ylös siihen malliin että ne myös toteutuvat.

Minulla on alkanut supistella iltaisin aika napakasti, ja siitä sitten tuli uusi huolenaihe: pikkuinen on vielä aivan liian pieni syntymään. Tässä on ratkaisevat viikot menossa, jokunen viikko vielä niin alkaisi mahdollisuuksia olla.

Ja eilisilta oli kurja: tulin matkoilta ja syömiset olivat sekaisin ja okensin monta kertaa.:( Eli on sitten pahoinvointia ja supistelua yhtä aikaa. Ei kiva.

Hyvää alkavaa viikkoa!:wave:

t: Keskeneräinen+ Kuopus 22+4
 
Arvatkaas kuka on taas sairaana.... *iso huokaus* :headwall: Olen niiiiiiin kypsä tähän... Miten vastustuskyky voi olla näin nollissa? Soitin neuvolaan ja sovittiin, että menen huomenna mittauttamaan hempan. Jospa se kertoisi jotain.

Lintukoira: Toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa ja vauvakin kasvaa tasaisesti loppuun asti! Aika erikoinen käynti pelkopolilla. Minäkin luulin, että siellä nimenomaan saa henkistä tukea.

Keskeneräinen: Mennään siis aikalailla samoissa tunnelmissa. Mulla on kanssa ollut noita suppareita ja olen stressannut, että vauva syntyy liian aikaisin. Kuulemma se on näillä viikoilla tyypillistä, mutta silti pitää koittaa välttää tilanteita mitkä aiheuttavat supistuksia. Lepoa vaan, jos pystyt. Pahoinvointi iski mullekin ihan yllättäen ja oksensin rajusti. Sen jälkeen on taas ollut "normaali" olo (lukuunottamatta tätä alkanutta flunssaa ja kuumetta). Olin ihan ihmeissäni, että mikä vatsatauti nyt iski, mutta meni nopeasti ohi eikä muille tullut mitään. Tosi outoa. Ei mulla muissa raskauksissa ole ollut pahoinvointia tässä vaiheessa. :O Ehkä sekin liittyy tähän kokonaisvaltaiseen vointiin mikä ei ole ollut kovin kaksinen tässä raskaudessa?

Barbbis 24+2
 
Täälläkin on yksin pahoinvoiva :( Mulla pahoinvointi tosin liittyy migreeniin tai normipäänsärkyyn, mutta silti se on aina yhtä ikävää. Maailma pyörii ympärillä ja ämpäri kutsuu... Yritetään silti "kollegat" jaksaa kai tämäkin joskus helpottaaa! Flunssa mulla on ollut viimeiset 4-5 vkoa.
 
Heipä hei naiset!

Lintukoira Täällä kanssa toivotaan että vauva kasvaa hyvin loppuunasti ja synnytyskin sitten menee hyvin :heart: aika ihmeellinen oli tuo pelkopolin lääkäri, mutta onneks kaikki meni suht. ok... Ja Onnea 2vuotiaalle :flower:

Keskeneräinen Toivottavasti supistelut loppuu ja pikkuinen jaksaa sielläkin loppuun asti ja syntyy sitten raskauden loppusuoralla.

Barbamama Voi harmi että sinulle nyt sitten on iskenyt flunssa kuume, ja toivottavasti sinultakin nuo supistelut loppuvat...

Eemas tuo mikreeni päänsärky on kyllä tosi kamalaa, mullakin joskus ollut ja ei oikeen mikään auta... oon ollu vaan pimeessä ja hiljasessa paikassa jos oon pystynyt.

Täällä kanssa yritän sinnitellä päivät töissä, menee selänkanssa suht hyvin, mutta nää illat on sitte piinaa kun rauhottuu niin sit alkaa jomottaa oikeelta puolelta ja vetää tonne jalkaan polven alapuolelle asti hu hu vaan... Mä oon kanssa nyt miettinyt että aloittaisin suosiolla äippäloman varhannettuna vaikka sen 50päivää aikasemmin ja kun vielä kesäloma päälle niin vois olla jo toukokuun puolestavälistä kotosalla, vaikka en kyllä tiiä kuinka kauvan taas jaksan tän selänkaa kumuta siellä... Eipä oo mulla aikasemmat raskaudet olleet näin pahoja, kaipa tuo ikä jo rupee vaikuttamaan.

TSEMPPIÄ JA JAKSAMISTA KAIKILLE MEILLE TÄÄLLÄ :heart: :wave:

äiskä-73 rv17+6
 
No täälläkin ilmoittautuu yksi tautikierteinen.Jo 5. tauti tähän raskauteen-ja tukkoinen olen ollut läpi raskauden:headwall:Muutoinkin terveyden kanssa ollut ongelmaa,anemian lähellä ja kilpirauhasen kanssa matalalla myös joten uupumus on kovaa.Nyt odotan lääkkeiden tehoa ja heräämistä tästä pitkästä talviunesta ennen vauvan syntymää.Kirjoittamishalut olleet lähes nollassa-kerhon puolella "oman kuisten" kanssa hiukan jaksanut turista!

Kaikista riesoista huolimatta,ihanaa odotusta ja kevättä kaikille:heart:

Lily ja minimies rv 32
 
Heissan,

Vieläkö tähän pinoon mahtuisi yksi kohta 36v neljättään odottava äippä.

Isommat lapset -96, -99 ja -06. Tulevan pienokaisen la 19.6.12.

Odotus tähän asti mennyt mukavasti. Lukuun ottamatta flunssatautia joka otti voimille mutta pikkuhiljaa helpottaa.
Vielä kun sais ton kuopuksen sairastelun loppumaan. Hänellä pari kuukautta sitten todettu astma joka pahentaa ja pitkittää paranemista ihan perus flunssasta.

Ensi viikolla toivottavasti ollaan kunnossa. Sillä olemme menossa aurinkolomalle koko perhe yhdessä. Tämä ensimmäinen yhteinen ulkomaan matkamme.
Vähän tässä on mietityttänyt miten itse jaksaa reissun, toisaalta kaik on menny hyvin tähän mennessä raskauden kannalt. Ja pieni loma tekee varmasti hyvää. Tarkoitus ottaa löhöilyn kannalta. ei tarkoitus retkeillä ja rasittaa kuumuudessa itseään.

Työnteko rupee oleen jo aika raskasta. Olen töissä vanhustentalossa jossa meidän osastolla pitkäaikaissairaanhoidon asiakkaita. Eli vuodepotilaita ja siirreltäviä, nostettavia lähes tulkoon kaikki. Työtäni on helpotettusen verran ettei enää tarvitse nostella ketään. Mut kyllä sitä silti on työpäivän jälkeen ihan sohvaperuna.

Äippäloma alkaa vasta toukokuun puolessa välissä. Katotaan mitä neuvolalääkärissä sanotaan parinviikon päästä. Realistisena ajattelen et josko sinne huhtikuun puolenvälin tienoil pystyis niin hyvä. Noin kuukaus ennen äippäloman alkuu oon joutunu edellisistä jäämään pois töistä.

Onko muita odottajia joilla raskaus ollut henkisesti raskasta?
Mul jostain kumman syystä on ollut henkisesti raskaampaa jaksaa. Oisko noi hormoonit täs iäs ku vaikuttaa mielialaan niin paljon. Muista ei tällasta ole ollut. Jotenkin sitä tressaa nyt enemmän kun pari- kolkymppisenä. En oo nauttinu tästä odotuajasta niin paljon ku edellisistä. Ja raskaus on suunniteltu ja pienokainen tervetullut, mutta silti...

No ei onneksi enää pitkä aika kun tuo ihanuus käsissä=)


Nona76 ja rymyiita 25+2



Nona76---35v---neljäs----LA 19.6----TYKS
 
Ihanaa naistenpäivää, äidit ja naiset!
Paljon näköjään kaikenlaista vaivaa nyt ilmassa odottajilla. Tsemppiä hankaliin hetkiin!

Minulla odotusaika on onnellisesti ohi! Ihana poika syntyi karkauspäivän kunniaksi 29.2.2012 RV 40+3, 3800g ja 52cm.

Kroppani taisi valmistella synnytystä pitkään ja hartaasti viikkojen supisteluilla, ja RV 39 kävin 2 kertaa vyöhyketerapiassa. Varsinainen synnytys olikin sitten nopea ja kipeä, mutta erittäin positiivinen kokemus. Ehdimme olla sairaalassa alle 2 tuntia ja poika oli maailmassa! Jälkeenpäin olen ymmärtänyt miten onnekas olinkaan, kun kaikki meni niin hyvin, sillä lapsi syntyi avosuutarjonnassa.

Nyt opettelemme vauva-arkea, joka on toistaiseksi sujunut aika mukavasti. Kouluikäinen esikoinen on innoissaan vauvasta. Poika vaikuttaa ainakin vielä melko rauhalliselta ja tyytyväiseltä tapaukselta, ja viettää päivänsä lähinnä nukkuen, syöden ja kakaten. =) Toki välillä vähän harmittaakin, ja vatsassa kipristelee yletön maidon tankkaaminen.

Voimia teille kaikille loppuodotukseen. Kovin on ihanaa, kun tänne asti pääsee! Raskausaikaa en tosiaan kaipaa minäkään, vaikka kaikki ihan hyvin menikin.
Käyn vielä lueskelemassa kuulumisianne ja jännään muidenkin 35+-vauvojen syntymää!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lintukoira
AmforaOikein paljon onnea vauvan syntymän johdosta! Ihanaa, että muistutit uutisellasi siitä, että kaikki nämä vaivat todella palkitaan vauvalla :)

Nona76 Tervetuloa porukkaan mukaan. Mullakin on kaksi jo vähän vanhempaa lasta eli v.97 jav.99 syntyneet. Tämä vauva, jota nyt odotan, on sitten mun ainoa 2000-luvun lapsukaiseni (ikänikin jo rajoittaa vauvailua).

Aurinkoista naistenpäivää meille kaikille!
t. Eemas 28+5
 
Heip vaan kaikille! Amforalle sylikaupalla onnea pikkuisesta ja muille paranemisia sekä jaksuja.
Melkein tulee itselle syyllinen olo kun on voinut niin hyvin koko raskausajan lukuunottamatta sitä alkumyrskyä. Toisaalta olisin ollut melkoisessa pulassa jos vointi olisi romahtanut, kun kuopus täytti vasta 2 ja esikoista täytyy raahata päivittäin eskariin ja takas.
Nyt alkaa olla hiukan epämääräisiä kipuja ja vihlomisia lantion seudulla, mutta tässä kohtaa se alkaa kaiketi olla jo normaalia. Painon oon ssanut näin neljännellä kerralla hallittua kohtuullisesti (3 aikaisempaa oli melkoisia ylilyöntejä). Tähän mennessä 9kg kerätty ja loppu häämöttää...Kaikille aurinkoisia kevätpäiviä ja voimia tulevaan!

Papuli ja "Lilli" 36+1
 
Onnea Amforalle :D :flower: :heart:!! Tervetuloa mukaan Nona! Meillä esikoinen täytti naistenpäivän kunniaksi tänään 2 vee, sen kunniaksi alan ompelemaan verhoja pikkuherralle. No eipä ne ole olleet työn alla vasta kuin puoli vuotta, josko nyt jaksaisi... :)

LK 28+4
 
Heipparallaa pitkästä aikaa ja hurjasti onnea Amforalle!

Oma vointi on jatkunut erinomaisena, flunssiltakin vältytty (kop kop). Tänään käytiin sitten rakenneultrassa (20+2) ja kaikki oli kunnossa. Kovasti piti pipana reisiään yhdessä, mutta tyttölupaus sieltä nyt kumminkin tuli. Onnesta soikeana siis ja hymy korvissa :D Tähän saakka olen pidättäytynyt vaatehankinnoista, mutta nyt saattaa kyllä karata mopo käsistä... huih!

Pomolle kerroin tiistaina ja vastaanotto oli hyvä, vaikka työsuhdetta takana nyt vajaa vuosi. Ihanaa, kun voi vihdoin olla vapaasti töissä vatta pullollaan!

Tsemppiä flunssan kourissa kärvisteleville! Ja ihanan aurinkoisia päiviä kaikille!
 
Paljon onnea amforalle!:flower: Ja Nonalle tervetuloa! Minullakin on esikoinen vm -96, toinen on sitten 2002. Eli kymmenkunta vuotta tulee kahden nuoremmankin ikäeroksi.

Tänään oli niin liukas että päädyin maahan takamuksille, onneksi varsin pehmeästi. Alaselkä ei kyllä tykännyt, tahtoo muutenkin vihloa.

Nonalle tiedoksi, kyllä tämä odotusaika on ollut henkisestikin - tai ehkä nimenomaan siltä puolen- raskas. Eilen puhelimoin lääkärin kanssa, veriarvot olivat vähän mitä sattuu ja kilpirauhaslääkitystä nostetaan. Hb oli 108- mutta edellisessä mittauksessa oli 103 joten parempaan päin on kuitenkin mennyt.

Supistelusta sanoi terveydenhoitaja ettei näillä viikoin vielä tarvitsisi olla. Lepo on kuulemma ainoa lääke joten varmaan pitää iltaisin yrittää rauhoittua entisestään. Ensi viikolla on neuvola joten siellä sitten mietitään tarkemmin, kai sitä tarvitseeko lääkäriä tavata ja tarkistaa kohdunsuun tilannetta.

Toivottavasti muutkin potevat ovat parantuneet! Minulla on pientä kuvotusta edelleen mutta tuskinpa se on sen kummempaa tautia, taitaa olla vain alkuraskaudesta jostain syystä pitkälle venähtänyt oire.

Tänän oli viikon vaihto, ja kirjasen mukaan lapsukainen olisi nyt yli puoli kiloa.:) Toki pieni vielä mutta kuitenkin.

Aurinkoisin terveisin, Keskeneräinen+ Kuopus 23+0
 
:heart::heart:# 35 v + odottajat, vol 6 #:heart::heart:


Lauantai 10.03.2012

Riina72...............39v..........3 tulossa........2.4.la.......TYKS
Papuli.................36v..........4 tulossa........4.4.la.......TAYS
lily-rose..............36v..........9 tulossa........?..............?
Eemas................39v..........3 tulossa......26.5.la.......TAYS
Lintukoira............37v..........2 tulossa......27.5.la.......PHKS
tuhmuke.............36v..........2 tulossa......17.6.la.......?
Nona76..............35v..........4 tulossa......19.6.la.......TYKS
Barbamama35......36v.........3 tulossa......23.6.la.......TYKS
Keskeneräinen.....38v...........3 tulossa.......5.7.la........MKS
Isobella..............38v...........2 tulossa.....19.7.la........TAYS
Tuulispää_75......36v...........1 tulossa.....24.7.la........TYKS
LeaderOfMyBack..38v........3 tulossa.......25.7.la........K-SKS
Uusihanuus........36v.........3 tulossa.......30.7.la.........?
Millikkä...............37v........4&5 tulossa......3.8.la........K-SKS
äiskä-73............39v.........4 tulossa.........8.8.la.........PHKS
jose-fiina...........36v........2 tulossa.......17.8.la........?
Minea-76...........35v........3 tulossa........28.8.la........OYS
Aurinkoi12.........41v........3 tulossa........?................?
Scarleth...........35v........1 tulossa........?................?
ei vielä.............37v........1 tulossa........11.9...........?
Killi12...............38v........2 tulossa........10.10..........?
Sussu-72..........?...........1 tulossa.........?...............?


:heart: SYNNYTTÄNEET: :heart:

amfora....poika...3800g.52cm...RV 40+3....29.02.12.
 
Tervetuloa uusille.

Onnittelut Amforalle.

Rakenneultrassa käyty. Kaikki rakenteet ok, samoin istukan paikka jne. Ainoa tylsä asia oli ultraava kätilö, joka mumisi itsekseen suuren osan aikaa, varsinkin jos ei saanut heti mieleistään mittaa. Ihan kuin kaikki pikkuiset olivat mitoiltaan täsmälleen tietyn kokoisia. Ehtihän siinä mutinoita kuunnellessa huolestuakin jo pari kertaa. Onneksi kuitenkin kaikki näytti olevan ok. Mitoiltaan muistutti kovasti esikoista. Sukupuolestakin saatiin veikkaus, mutta jääköön se meidän perheen tietoon vain tässä vaiheessa.

Rakenneultran jälkeen huoli ja stressi (luonteeltani olen etukäteen murehtija) purkautui selvästikin ja seuraksena flunssa:D

Hyvää viikonloppua.

Isobell ja tyyppi 21+2
 
Täällä taas eilen nousi kova kuume ja ankara jomotus poskipäissä. Yöllä jopa heräsin kovaan särkyyn. Lääkärissä kävin ja punkteerattiin poskiontelot. Heti parempi olo.
Nyt sitte popsitaan jälleen antibioottia ja särkylääkkeitä. Harmittavaisesti mul ny iskee tautii taudin perään. Normaalisti en sairasta ku max.2xvuoteen. Ja nyt jo toinen 2kk.
Ja loppuviikosta olis matkaanlähtö, toivottavasti saa ittensä kuntoon ennen sitä. Ei kiva jos reissu menee taudin takii piloil.

Sokerirasitukseen meno olis torstaina. Ei siin muuten mitään mut se pitkä odotusaika on puuduttavaa.

Nona76 ja rymyiita 25+6
 
Isobellille onnea ultrakuulumisista!

Nona: samassa veneessä ollaan. Kävin tänään neuvolassa ja kas- virtsasta löytyi sokeria. Menen torstaina sokerirasitukseen.

Tuon sokerin lisäksi aika karsea päivä: auto hajosi korjaamolla entistä pahemmin ja jäi sinne ja koulusta on tullut sitkeää täitä ja täällä pestään ja pyykätään loputtomiin...:headwall:

Ja vähän kaksipiippuinen juttu oli se että terveydenhoitaja arveli ettei tämä raskaus kyllä heinäkuulle asti kestä. Samaa olen epäillyt itsekin, ja yli keskiarvon menevä kasvukäyrä tukee tätä kuvitelmaa. No, mutta hän itse oli taas kovin vilkas, kuului sydänäänien lisäksi hirveäitä tömsähtelyjä kun kääntyili karkuun.

Tervehdys kaikille listalaisille ja paranemista sairaille!

t: Keskeneräinen+ Kuopus 23+5
 
Millikkä
heipä hei mammat

Ihana ilma pihalla. Kun löytäisi jostain vielä virtaa nauttia tästä keväisestä säästä. Kävin eilen rakenneultrassa ja molemmilla olivat rakenteet kunnossa. Jännitin varmaan tosi paljon, kun unohdin kysäistä sukupuoli veikkauksista. :) Minua on supistellut aika lailla, ja tarkistettiin kohdun suun tilanne. Kaikki hyvin, näyttäisi olevan vaarattomia supistuksia. Lääkäri mainitsi, että sairasloma kutsuu neljän viikon päästä. Todella pian pitää jäädä töistä pois.
Ikävä kun olette sairastelleet. Itsellänikin kyllä tukkoisuutta on ollut jo parikin kuukautta, mutta ei kuumeilua eikä muita oireita. Toivotaan parempia vointeja loppuajalle. Ja paljon onnea Amforalle minunkin puolestani.

Terkuin Millikkä 20+0 ja pikkuiset
 
Tervetuloa, Paloma, ja Millikkä, onnea hienoista ultrakuulumisista!:flower:

Minäkin kävin äitipolilla, pojalta näytti tämänkin lääkärin mielestä. Painoarvio oli 718 g, kuulemma "keskikokoinen". Vauvalla näyttäisi olevan kaikki kunnossa. Seuraava käynti onkin jo kun viikko 28 tulee täyteen.

Keskeneräinen + Kuopus 24+5
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Kävin eilen sokerirasituksessa ja se paastoarvo oli hiukan koholla (5,6 kun ois pitänyt olla max 5,3) eli saan nyt mittarin kotiin. Plääh! Nyt harmittaa, että tuli ahmittua karkkia su iltana. Ehkä se paastoarvo ois ollut ok ilman sitä herkuttelua? Muut arvot olivat kuitenkin ok. No eipä sille enää mitään voi.

Olen taas suppareiden vuoksi saikkarilla vähän aikaa. Jospa sitten jaksaisi tehdä ne viimeiset viikot vielä töitä ennen äitiyslomaa. Muuten kaikki taas hyvin neuvolassa, mutta verenpaine aika alhainen (110/72) mikä aiheuttaa huippausta. Luulin aiemmin, että sitä aiheuttaa hemppa. Se olikin ihan hyvä vielä vaikka laskenut onkin.

Masu on pullahtanut nyt tosi paljon. Alkaa olla jo aika ankkamainen olo :D Ihanaa, kun pikkuinen liikkuu jo niin paljon, että liikkeet näkyvät vatsan läpi (etuistukasta huolimatta). =)

Ollaan laitettu jo tosi paljon valmiiksi vauvaa varten. Pienet vaatteet on pestynä ja lähes kaikki silitettynäkin. Kaukalokin ostettiin ja asennettiin jo valmiiksi autoon. Ihanaa, kun saa pikkuhiljaa kaiken valmiiksi. Toivottavasti voi sitten viimeiset viikot vain lepäillä ja nauttia kesästä =)

Barbbis 26+3
 
:heart::heart:# 35 v + odottajat, vol 6 #:heart::heart:


Keskiviikko 21.03.2012

Riina72...............39v..........3 tulossa........2.4.la.......TYKS
Papuli.................36v..........4 tulossa........4.4.la.......TAYS
lily-rose..............36v..........9 tulossa........?..............?
Eemas................39v..........3 tulossa......26.5.la.......TAYS
Lintukoira............37v..........2 tulossa......27.5.la.......PHKS
tuhmuke.............36v..........2 tulossa......17.6.la.......?
Nona76..............35v..........4 tulossa......19.6.la.......TYKS
Barbamama35......36v.........3 tulossa......23.6.la.......TYKS
Keskeneräinen.....38v...........3 tulossa.......5.7.la........MKS
Isobella..............38v...........2 tulossa.....19.7.la........TAYS
Tuulispää_75......36v...........1 tulossa.....24.7.la........TYKS
LeaderOfMyBack..38v........3 tulossa.......25.7.la........K-SKS
Uusihanuus........36v.........3 tulossa.......30.7.la.........?
Millikkä...............37v........4&5 tulossa......3.8.la........K-SKS
äiskä-73............39v.........4 tulossa.........8.8.la.........PHKS
jose-fiina...........36v........2 tulossa.......17.8.la........?
Paloma75...........37v........1 tulossa........27.8.la........Lohja
Minea-76...........35v........3 tulossa........28.8.la........OYS
Aurinkoi12.........41v........3 tulossa........?................?
Scarleth...........35v........1 tulossa........?................?
ei vielä.............37v........1 tulossa........11.9...........?
Killi12...............38v........2 tulossa........10.10..........?
Sussu-72..........?...........1 tulossa.........?...............?


:heart: SYNNYTTÄNEET: :heart:

amfora....poika...3800g.52cm...RV 40+3....29.02.12.
 
Heippa vaan Naiset!

Tervetuloa joukkoon Paloma75:flower:

Voihitsi Barbamama kun ootte jaksaneet ja kerenneet ihanan paljon laitella jo valmiiksi tulevalle pikkuselle :), täällä vaan kaikki on vielä haaveena aah... pinnasänky oottaa autotallissa putsaamista kun on ihan tavaran peitossa ja vauvan vaatteetkin on vielä pahvilaatikoissa oottamassa pesua ja lajittelua, onneks on kuitenkin aikaa vielä laitella...
Mäkin kävin sokerirasituksessa maanantaina, mutta en tiiä vielä tuloksia, perjantaina mulla on rakenne ultra ja meinasin samalla udella että kumpaa sukupuolta siellä edustetaan jos vaan näkee :) sit vasta soittelen neuvolaan seuraavaa aikaa ja saan sokerirasituksen tuloksen tietää samalla...
Jotenki aika voimia vievää on ollu tää odotus aika, huomaa kyllä ettei enää oo 20-30 v odottaja kun samalla käy töissä hoitaa lapset ja kodin ni illalla on kyllä ihan rätti ja suorastaa kaatuu punkkaan, mutta onneks on tulossa kesä ja päivät lämpenee ja valostuu =)

äiskä-73 rv20+0 :wave:
 
Heippa vaan....

täällä ollaan melkoisen puusta pudonneina miehen kanssa. Kaksi viikkoa sitten julkisen puolen rakenneultrassa tytöksi todettu lapsukainen paljastuikin tänään 4d:ssä melkoiset kassit omaavaksi poikaseksi!

Tokihan yksityisen lääkäriaseman laitteet olivat paremmat ja kuva selkeämpi, mutta silti... Julkkarin lääkäri (vierellään erikoistuva opiskelija) monta kertaa sanoi, että ei kannata sinisiin vaatteisin panostaa ja kyllä teille tyttö tulee. Kaksi viikkoa tyttöön hurahtaneina on pikkasen hankalaa vaihtaa tästä yhtäkkiä poikavaihteelle. Sikiö on terve ja kaikki kunnossa, ja siitä tietenkin iloitsemme.

Ei voi kuin sanoa, että Luojan kiitos kun mentiin tuonne 4 d:hen. Muutoin olis ollut heinäkuussa melkoisen hurja tilanne, kun oltais menty pinkkien potkareiden kanssa tyttöä synnyttämään ja maailmaan olisikin putkahtanut poika :)
 

Yhteistyössä