Mino, huh huh. Koeta jaksaa!! Ei kellään sain olla töissä noin kurjaa :hug:
Se peijjoonin tuhru ei vaan lopu :headwall: Sitä ei ole paljoo, lähinnä aamulla tulee pyyhkiessä vähän, mutta se kummittelee yhä! Okei, on tätä ollu ennenkin, mutta viimeks tätä reilumoi tuhruttelu enteili vaikeaa kehityshäiriötä, joten nyt ne kummitukset tuoll amun päässä tekee jo voltteja :ashamed: Lääkärissä kävin eilen, mutta lekuripa ei kurkannu alaosastoo, kun ei tullu verisätä vuotoo. Päivitt vain allergialääkkeet ja voiteet kuntoon.
Tortaina neuvolaan ja siellä kyllä aion pistää kovan kovaa vasten ja vaatia lähteen ultraan. Mun on PAKKO saada tietää, onko tuolla ketään, vai onko km/keskeytynyt km, tuulimuna vai tuubissa asukas. Se ny oliski, toista torvee ei ole käytössä vanhan onnettomuuden takia ja jos ainokainn menee, niin.... Ei sais tehdä tällaisia kauhuskenaarioita, mutta menetyksen pelko on kosketeltavissa. Olen nähnyt painajaisia ja sen semmosta. En osaa tältä odotukselta odottaa enää mitään :ashamed: Haluaisin niin kovasti kuulla hyviä uutisia, mutta en uskalla edes enää toivoa niitäkään. ei sais olla tällainen hermoraunio, mutta kun vain nyt olen. Pahentuneiden allergiaoireiden ja fibromyalkia särkyjen takia saikkua pidennettiin toukokuun loppuun asti. Nyt on ekaa kertaa elämäni aikana ollu pahoinvointia, joka kyllä on hirveetä. Tästä "ilosta" en olekkaan ennen tienny mitään. Hyi olkoon. Oireita siis ainakin on edelleen ja lisääntyy, joten ristiriitaisin tuntein mennään.
Anteeksi tämä valitus. On vaan niin paha olla.
Lumi-Marja ja Nuppunen 7+0 (toivottavasti siis hän on kyydissä ja voi hyvin)