Voi
Sintu, miten raastavaa! Jos vuoto ei ole edelleenkään eilisestä iltapäivästä enentynyt, niin vaikuttaisi kyllä ihan harmittomalta... Toivottavasti pääset pian testiin, ihan oman mielenrauhasi takia.
Kiva kun
Motokin piipahti. Paljon lykkyä sulle maanantain operaatioon! Olipa hyvä että sait ajan näinkin ripeästi.
Myyn ja
Katrinin innoittamana päätin sitten minäkin antaa tänne tosi pitkästä aikaa elonmerkin. Kevätkesällähän palstalla oli varsinainen verenvaihto-operaatio... Kääks, minä ja nää mun kielikuvat, taas. :$ Mutta siis valtaisa plussapuhuri imaisi monta naista mukaansa, ja samalla palstalle pörähti uusia tyyppejä. Hetkeksi aikaa tuli vähän vieras olo, mutta eiköhän tämä tästä.
Mulla viime ajat on olleet henkisesti tosi rankkoja. Tuntuu että toivo on alkanut jotenkin peruuttamattomasti murentua. Kaipa mun mieltä synkistää se, että kohta tulee kuluneeksi neljä vuotta siitä, kun päätettiin että baby saa tulla jos on tullakseen. Tämän neljän vuoden aikana perhepiiriin, samaan perheeseen, on tullut kaksi vauvaa, joista toisen ristiäisiä kohta juhlitaan. Ihan jo tuohon tilaisuuteen valmistautuaksenikin olen sitten kelaillut paljon ajatuksiani ja koettanut saada ne jotenkin syttyrään. Ja vähän tummanpuhuva mönttihän siitä lopulta tuntuu muodostuvan... Lomalla on aikaa ajatella.
Toinen mikä syö naista on yksinäisyys. Nyt alkaa tuntua se, että kaverit katoaa ympäriltä. Harva ymmärtää tällaista tilannetta, ja pystyn kyllä ihan hyvin ymmärtämään sen. Pidinhän itsekin vielä muutama vuosi sitten lapsettomuudesta "kärsimistä" vähän huuhaana ja lapsettomuushoidoissa olevia jonkinasteisina kummajaisina (ehkä jopa pikkaisen itsekkäinä). En pidä tietenkään enää, mutta oman kokemuksen kautta tiedän, miten toisellakin tapaa asiaan voi suhtautua, jos omakohtainen kokemus puuttuu.
Huh, tuli tällainen pullautus... Onneksi aurinko paistaa, ja huomenna lähdetään vähän lomareissuun! Pitää etsiskellä onnenpipanoita suurennuslasilla, kyllä niitä siellä täällä tässä munkin polun varrella on.
Kolmen viikon päästä on sitten ivf-suunnittelukäynti julkisella. Toiseen yritykseen lähdetään. Ekassa kaikki muu meni nappiin, mutta pienintäkään tärpin yritystä ei tullut neljässä siirrossa.
Myötätuulta kesäpuuhiinne ja plussanneille vielä kerran onnentoivotukset!