Kaikista hulluimman jutun kuulin ku jollain lestadiolaispariskunnalla oli ennestään 9 lasta ja ku kymmenettä ei alkanu kuulumaan vuoden sisään, niin kävivät lapsettomuushoidoissa. Saivat hoidoilla sen 10:nnen lapsen ja sitten synty vielä 11. luomusti... siis HALOO!!!VOI EI ALEKSA2!!!
Voihan nakki! Koita nyt tsempata siellä!
Miksi tämä on niin vaikeaa meille joillekin? Ja kaikki narkkarit ja alkkikset saa kakaroita kaikki sossun luukut ja asematunnelit täyteen?!!?
Elämä ei ole reilua! MOT.
Mulla menossa tänään pp6... odottavan aika on pitkä.Loistavaa Fiia, onnea!! Tosi upeaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti.
Oliko Sintu vielä piinailemassa vai muistanko ihan väärin?
Minä taidan vähitellen uskaltautua tuonne odottajien puolelle. Viikon verran olen siellä jo varovasti käynyt kuikuilemassa. Meillä oli ultra tiistaina 6+1 ja kaksi liikkuvaa pistettä sieltä löytyi. Ensi tiistaina on uusi ultra (se on se varsinainen varhaisultra) ja toivotaan kovasti, että yhä kaikki on hyvin. Tulen pyytämään lupaa siirtyä tänne takaisin jos huonosti käy! Ja pidän teille kaikille peukkuja pikaisen plussaamisen puolesta. "Nähdään" odottajien puolella!
Seurailen taustalta teidän vaiheitanne
Peukut ja varpaat pystyssä ja karvaisten otusten hännät viritetty myös pystyyn!!!Nythän on tilanne vaan sellainen, että ne sinun kuukautiset ei ala. NIIN.Mulla tänään pp10.
pp4:stä saakka olleet alavatsan juilimiset yltyivät tänään samanlaiseksi nippailuksi ku aina ennen kuukautisia. Alaselässäki edelleen kummallista tunnetta ja rinnat arat.
2 alkion siirrossahan toinen alkio voi silti olla kiinnittyny, vaikka kuukautiset alkaiski, jotenka...
Keskiviikkona ajattelin tehdä testin ku sillon kuiteski jo pp12 menossa.
Aivan mahtavaa. Täällä on toinen pessimisti ja hermoilija. Kun asiaa ei sano ääneen, niin ihan kuin sitä ei olisi olemassakaan!!Pakkohan välillä on tulla onnistumisiakin..eikös vaan!!?Mulla on mennyt tässä vuosien varrella niin moni asia päin persettä että väkisinkin perusasenne on pessimistinen ja kyyninenkin, vaikken haluais olla sellainen ihminen. Mutta kun olen se mikä olen, niin en uskalla tätä seuraavaa asiaa ilmoittaa kuin kuiskaamalla hyvin hyvin hiljaa...
plussa.
Toivottavasti tuo tuhruvuoto ei lisäänny. Joskushan saattaa kuukautiset tulla tuhruvuotona jopa usean kuukaudenki ajan vaikka oiski raskaana. Älä vielä menetä toivoa.Tänä aamuna on ollut hieman surupuserossa. Kun heräsin, niin oli tullut rusehtavaa vuotoa, mikä ei minun kohdalla tiedä hyvää. Alaselkää jomottelee sekä vatsanpohjaa "kutittelee". Lopetin viikonloppuna Lugesteronit, koska minun kohdalla(spontaani raskaus), niillä ei ilmeisesti mitään hyötyä. Toinen lääkäri antoi ja toinen sanoi, ettei tutkimusten mukaan ole mitään hyötyä. No ajattelin, että jätän ne pois, kun minulla oli jotenkin sellainen tunne, että ne vaan taas pitää epäonnistunutta raskautta yllä, niin kuin 2. keskenmenossa. Niinpä rintojen arkuus on kadonnut, mutta kuvotus ja pahaolo on kyllä läsnä. Tosin 1. raskaudessa aloin voimaan todella pahoin hyvin varhain. Eilen varasin ajan ultraan huomiselle, takaraivossa oli olo, ettei kaikki ole hyvin. Niinhän se tuhruvuoto ilmestyi tänään. Ei auta kuin kärvistellä huomiseen, josko olisi viisaampi sitten. Tuntuu, että pää hajoaa, itkettää ja masentaa. Voiko tämä olla näin vaikeaa!!Ei auta kuin vielä edes himpun verran toivoa ja uskoa....
Jaksamista kaikille ja toivottavasti muilla on parempia uutisia!!!
Hemuliini77 5+5 tai 6+0?
Kiitos Sintu!Kyllä päivällä voi olla pituutta....nyt pitäisi nauttia kesästä ja lämmöstä, mutta minä vaan surkuttelen kotona. Eikös naapuri kävellyt just vastaan ja on viimeisillään raskaana. Myrkkyä valui suupielistäni!!!Sintu Sinullekin tsemppiä huomiseen, olet ihmeen kärsivällinen. Itse olisin jo testaillut 10 kertaa.:hug:Toivottavasti tuo tuhruvuoto ei lisäänny. Joskushan saattaa kuukautiset tulla tuhruvuotona jopa usean kuukaudenki ajan vaikka oiski raskaana. Älä vielä menetä toivoa.
Tsemppiä huomiseen ultraan! :hug:
Tuun kertoon tuloksen heti ku tiiän.Sintu, kovasti pidän täällä sinulle peukkuja plussan puolesta. Tulethan kertomaan tuloksen, kun olet testannut!?
Hemuliini, toivottavasti vain harmitonta vuotoa. Minullakin tuli vähän silloin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mikä tilanne sinulla nyt on? Toivottavasti kaikki menee hyvin! :hug: