Pottu ja Miisamari, voimia teille! Minulla on ollut samaa ongelmaa (huono vaste lääkkeille, ja vähän muniksia...). Epätoivon hetkellä on hiukan auttanut, kun olen ajatellut lääkärin sanoja, että tilanne vaihtelee kuukausittain (ihan kuin FSH:kin minun tapauksessani). Joskus sattuu vaan älyttömän huono kuukausi ja muniksia tulee minimimäärä - mutta toisella kerralla saattaa hyvinkin onnistaa paremmin! Pidetään nyt sormet ja varpaat ristissä, että pääsette molemmat onnellisesti siirtoon asti!
Ekavekara, huimasti onnea testaukseen! =) En uskalla vielä itse testata, mutta sinun tulostasi odotan malttamattomana - tulethan sitten heti raportoimaan!!
Sharlin, onko sinullakin testaus mielessä vai lykkäätkö muutamalla päivällä?
Alan olla itse jo ihan epätoivoinen oireiden puutteesta. Tänään olin kylläkin kärttyinen - täsmälleen samalla tavalla kuin muutenkin tähän aikaan kuusta...
Chloe-raukka... Kuulosti ihan hirveältä kokemukselta. Hurjaa, kun kipulääke ei auta. Toivottavasti toivut nyt pikaisesti. Ja onneksi saalis oli kuitenkin suuri!
Libby, pyydä sinäkin vain kunnon lääkitys punktioon. Kyllä se usein menee kivuttomasti, mutta tuntuu silti mukavammalta, kun nuppi on vähän sekaisin!
Ekavekara, huimasti onnea testaukseen! =) En uskalla vielä itse testata, mutta sinun tulostasi odotan malttamattomana - tulethan sitten heti raportoimaan!!
Sharlin, onko sinullakin testaus mielessä vai lykkäätkö muutamalla päivällä?
Alan olla itse jo ihan epätoivoinen oireiden puutteesta. Tänään olin kylläkin kärttyinen - täsmälleen samalla tavalla kuin muutenkin tähän aikaan kuusta...
Chloe-raukka... Kuulosti ihan hirveältä kokemukselta. Hurjaa, kun kipulääke ei auta. Toivottavasti toivut nyt pikaisesti. Ja onneksi saalis oli kuitenkin suuri!
Libby, pyydä sinäkin vain kunnon lääkitys punktioon. Kyllä se usein menee kivuttomasti, mutta tuntuu silti mukavammalta, kun nuppi on vähän sekaisin!