Onnittelut jälleen uusille vauvautuneille :flower: ja
:hug: vielä odottaville, osaan vaan kuvitella kuinka tuskasta on olla nyt viimisillään,ku on näin lämmintä!!
Meillä on pikku-ukko tänään jo 4 vkoa vanha ja sunnuntaina tuleekin sitten eka kuukausi täyteen =)
Sen "kunniaksi" meillä onkin sitten ristiäiset
Ens viikolla olis taas neuvolakäynti, niin näkee miten poika on kasvanut..
Mulla meinaa vaan pää hajota ton syömisen kanssa, kun tuntuu et koko ajan sais olla tissittämässä toista ja silti tuntuu nälkäiseltä eli kitisee jatkuvasti..
Korviketta ollaan vähän annettu lisäksi ja luulen kyllä et kohta täytyy siirtyä kokonaan siihen, kun omat varastot tuntuu vaan niin riittämättömiltä..mistä mä taas otan stressiä, vaikka ei tarvis tiedän sen, mut..taas tää sama virsi :headwall:
Lisäksi tuntuu, et poika saa hirveitä vatsavaivoja siitä kun syö niin useasti ja sitten välillä lentää puklit kaaressa ku on maitoa mahassa hirveät määrät, mut silti tuntuu nälkäiseltä...Lisäksi nukkuu tosi huonosti/levottamasti ja pahimillaan heräilee tunnin välein..
Mä luulen et meillä joudutaan kans aika pian siirtymään johonki tuhdimpaan ruokaan, mut ihan vielä ei viittis ku toinen on niin pieni vielä..
Neuvolasta en voi edes ajatella et kysyn velleistä, kun siellä vaan toitotettiin viimeksikin et koita nyt vaan imettää ja plaa plaa.
Harmittaa ku lastenneuvolassa on ärsyttävä hoitsu, niin ei siellä ole kiva edes käydä..On jo ottanut meidän esikoisen oikeen kontrolloitavaksi "ylipainon" takia ja tyttö ei oikeesti edes ole lihava, painokäyrä vaan nousee liian jyrkästi....Osaan vaan kuvitella mitä ajattelee jos kysyn jotain vauvan ruokinnasta.. :|
Tulipas taas rutinaa ja mutinaa :ashamed:
Alisa Uuden pinon aloittaminen kuun vaihteessa kuullostaa hyvältä..eikä mullakaan tosiaan ole väliä kirjoitellaanko salasanan takana vai ei..
Voi olla et mun aktiivisuus kans kärsii vielä entisestään, ku esikko jää ens viikon jälkeen kolmeksi kuukaudeksi lomalle päiväkodista, voi olla kädet täynnä töitä..mut eiköhän sitä jossain vaiheessa ehdi vähän palstailemaankin
Nyt alkaa pikkumies örisemään sohvalla siihen malliin, et pitää varmaan mennä katsomaan, et olisko herralla TAAS nälkä..
Tirpunen ja pikku-ukko 4 vkoa