<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

Mä vissiin vaan oon alkanu enemmän huomata supistuksia, ku viikkoja on sen 39.. Ihan ku ne olis muka kipeämpiäkin. Tiiä sit.. :whistle:
No eniweis, tänään akupunktiossa otettiin jo "järeemmät aseet" käyttöön eli neulottiin käynnistäviä pisteitä sekä pistettä jolla yhteys kohdunkaulaan (tai jotain). Lisäksi sellaisia pisteitä jotka auttais nesteenpoistossa, sen verran turvonneet jalat mulla on.
Ens viikolla ois vielä yksi käyntikerta jos synnytys ei vielä käynnistynyt. Saas nähä!

Ainakin ensi yönä nukun kuin tukki. Tai oonhan mä lähes joka yö nukkunut ja siitä pitäis olla kiitollinen näillä keleillä ja niin kauan ku on vauvaton. Josta tulikin mieleen että pitäisköhän siirtää pinnis meidän makkariin, se on yhä tytön huoneessa :LOL:

Ja onnea vauvautuneille :flower:
 
Cristiinalle :flower: ONNEA! Ihanan iisin kuuloinen synnytys. Mä tilaan kans tollasen :kieh:

Ihan tosissaan eilisen pikkuhetken tuskan jälkeen synnytys mietityttänyt enemmän ja enemmän ja siis pelottaa jonkun verran tuleva ponnistus. Minä joka ennen esikoisen syntymää kuvittelin että mullahan on korkea kipukynnys, niin p***an marjat..synnyttäminen on vaan niin eri juttu, että sitä ei voi edes kuvailla, vaan se täytyy kokea, että ymmärtää. Noh onneksi on sitten näitä helppojakin tapauksia, jopa ensisynnyttäjillä, niin mä yritän uskoa että kun tokaa kertaa ollaan liikenteessä pääsisin jotenkin vähemmällä :ashamed: :eek: Apuuuuva!!! Tekee silti melki mieli huutaa |O

Aivottelin myös että tämä mun hirmunen paine lantiossa johtuu kenties vaan siitä, että tämä poitsu, josko on vaikka kilonkin isompi kuin pikku neiti, joka oli alle 3 kg niin onhan se jumalaton ero tuolla lantiossa..

Tälläisiä hajatelmia tänä iltana.

Meille vauva Ihanaa ja uskomatonta että joku voi nukkua vielä kuin tukki, Olen NIIIN kade! Meikä on mielestään nukkunut 2 vikaa yötä hyvin kun olen nukkunut JOPA 3,5:kin tuntia putkeen :kieh: Myöskään ei ole närästänyt enää niin kovaa ( sekin kertonee vaavin laskeutuneen ) ja suonenvedotkaan eivät ole herättäneet. Se se oliskin puuttunut viime yönä kun hyvä että pääsin hitaasti ja hartaasti vessaan nousemaan sängystä, niin saati että olisi pitänyt singahtaa suonen vedon takia, huih!

jep, rauhallisia unia :heart:

HM 39+4
 
vendela onnea tytöstä :flower: :heart: !!

baby dream onnea pojasta :flower: :heart: !!

Alisa viikon päästä kuulostais oikeen hyvältä ajankohdalta kun kuukaus vaihtuu. Mulla ei oo väliä kirjotellaanko salasanan takana vai ei, kaik käy.

Cristiinalle onnea tytöstä :flower: :heart: !!! Kyllä oli mahtavan kuulonen synnytys sulla! Ihanaa kuulla että monella on oikeen positiivista kertomusta synnytyksestä.

Aivan ihania kuvia ootte laittanut pikkusista :heart: . Niin malttamaton mieli tulee itelle kun kattelee söpöläisten kuvia täällä. Jotenkin vaan miettii että tässä voi pahimmassa tapauksessa venailee vielä sen neljä viikkoa...

Helle piinaa täälläkin... Hirveet turvotukset käsissä ja jaloissa, onneks viikonlopuks pitäis hiukan viiletä jospa helpottais. Muuten olo on aikast mainio ei kirraa tai ahista. Supistuksiakin pukkaa vaihtelevasti.

Selis ja "mötkäle" 38+1
 
Onnea vauvan saaneille ja :hug: vielä nyyttiä odottaville!

Oskari on kasvanu hurjasti ja eilen oli 2kk neuvola jossa pituutta 52,8 cm ja painoa 3960g sai myös rotavirusrokotteen ja nyt on ollu vähän kitunen. Muuten on oikein kiltti ja rauhallinen pikkumies, ruokahalu on uskomaton ja me ollaanki alotettu jo iltavellit kun tuntui että mikään määrä maitoa ei riitä. Maha pinkeänä ähisi vain, mutta nukkumaan ei ruennut ollenkaan kun muka oli vielä nälkä. Velli tuntuisi auttavan ja saammekin nukkua ruhtinaalliset 5 tuntia yöllä putkeen.
Ristiäiset on ens viikon lauantaina ja saas nähä osataanko sanoa poikaa oikealla nimellä kun mies on kutsunut poikaa lempinimellä syntymästä lähtien ja se on tarttunut kaikkien suuhun.
Mulla on raskaudesta jäljellä vielä n. 2,5 kg, mutta sitten löytyy näitä kauemmin vyötäröllä roikkuneita kiloja ainakin 15.
Mulle on nyt vasta iskenyt se herkkyys ja muistelen synnytystä melkein päivittäin! Kokemuksena se oli jotenkin niin vahva ja samalla herkkä, että haluan ehdottomasti kokea sen vielä uudestaan jos luoja suo.

Tsemppiä viimeisiin odotuksen hetkiin ja vauva arkeen!
 
Oikein Paljon Onnea nyytin saaneille! :flower: :flower: :flower: :)

Täällä taas herätty kipeisiin suppareihin neljän aikoihin, mutta lopahtivat jo tunnin päästä |O Olivat kyllä kipeämpiä ja kestivät kauemmin kuin mitkään aiemmin, että toivottavasti on jo paikat ees vähän auennut. Mieskin kerkeää varmasti kotiutua työreissulta tänä iltana ilman että täällä mitään erikoista olis tapahtunut.
Häpyluu on nykyään ihan mielettömän kipeä. Sängystä nouseminen on ihan tuskaa.
Luulen, että vauvakin olis vähän laskeutunut tässä tämän viikon aikana. No kohta on neuvola, joten siellähän se selviää :)

zizilisko+nuppunen 39+0 Enää viikko la:han! Ei tässä kauan voi enää mennä :)
 
Onnittelut taas uusista vauvoista :flower:
Ihania kuviakin olette laittaneet.

Kiva ois jo omakin nyytti saada syliin.
Eilen kävin taas vyöhyketerapiassa ja sen jälkeen supistelikin koko iltapäivän ja illan, iltaa kohti voimistuivat, mutta välit venyivät pidemmiksi ja sitten nukuin hyvin koko yön :/ jotenkin ärsyttää.. noh, eihän ne vauvat sieltä mahasta käskemällä tule, mutta tylsää kun kuitenkin supistelee ja mitään ei tapahdu.
Ja sitten mitä kauemmin menee, sitä enemmän sitä alkaa jännittää synnytystä ja muuta. Toisaalta taas ihan sama meneekö tässä vielä se reilu 2 viikkoa, kunhan vaan kaikki menisi hyvin.

Ja alkaisi jo nämä helteetkin riittää, turvotusta ei onneksi ole, mutta muuten ihan tarpeeksi tukala olo mahan kanssa. :kieh:

mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Tiistaina siis mentiin sinne käynnistykseen ja samana iltana meille syntyi tyttö.

50cm ja 3290kg, aika paljon oli isompi kuin siskosa, mutta hyvin vielä mahtu tulemaan.

Kottiin päästiin jo eilen, kun ei siellä sairaalassa saanu nukuttuun (ees nukahtamislääkkeet ei auttanu), mutta nyt on taas levänny olo yhden kotiyön jälkeen.

Nyt askartelemaan kastekutsut valmiiks, kun saahaan tää päivä olla ihan kahestaan kotona.

Nappula& Iida, kohta 3 päivää.
 
Plääh, mä oon nukkunu viime yönä päiväunien verran |O Telkkarinkin avasin kaks kertaa, 02:15 ja 05:30. Puol neljältä pääsin vasta yrittää nukkumista joten nyt VÄHÄN pöhnässä. Lähden kiikuttamaan ton pojan lääkäriin kun viime yönäkin oli vielä yli 39 kuumetta niin parempi viedä ennen viikonloppua.

BTL :heart: :heart: Lumikki + Prinssi tänään 23vrk
 
emv ihanaa, että siellä mies auttaa yösyötöissä :)

Varanikki Ihana kikkurapää teidän tyttö!! :heart:

Cristiina oikein paljon onnea!! :heart: :flower: Teillä ollu nopea toimitus :D

HM Toivottavasti sulle tulee myönteisempi kokemus nyt kuin viimeksi :hug: Täällä kans yks hyvin nukkuja :) Mää tässä mietinkin tänä aamuna, ku heräsin klo: 8.30, että mtien ikinä jaksan vauvan kanssa heräillä, ku nyt tulee yössä yks vessa reissu ja uni tulee sit yleensä heti silmään.

haave teidänkin oskari hienosti kasvaa ja menee eteenpäin, oih! :heart:

Nappula oikein paljon onnea myös sinne!! :heart: :flower:

BTL pienelle miehelle kovasti paranemisia!

Täällä kans yks odottajan odottaja.. Tänään meinaankin kysellä naapurilta, josko se haluis kokeilla sitä vyöhyketerapiaa mulle. Suppareita kyl tulee, mut ei niissä mitään jytyä ole eikä ne jää ku max. pariks tunniks päälle |O Maksimissaan vielä pari viikkoa odottelua..

Tuossa vielä masukuvaa tältä päivältä 39+2
 
Onnittelut jälleen uusille vauvautuneille :flower: ja
:hug: vielä odottaville, osaan vaan kuvitella kuinka tuskasta on olla nyt viimisillään,ku on näin lämmintä!!

Meillä on pikku-ukko tänään jo 4 vkoa vanha ja sunnuntaina tuleekin sitten eka kuukausi täyteen =)
Sen "kunniaksi" meillä onkin sitten ristiäiset :D

Ens viikolla olis taas neuvolakäynti, niin näkee miten poika on kasvanut..
Mulla meinaa vaan pää hajota ton syömisen kanssa, kun tuntuu et koko ajan sais olla tissittämässä toista ja silti tuntuu nälkäiseltä eli kitisee jatkuvasti..
Korviketta ollaan vähän annettu lisäksi ja luulen kyllä et kohta täytyy siirtyä kokonaan siihen, kun omat varastot tuntuu vaan niin riittämättömiltä..mistä mä taas otan stressiä, vaikka ei tarvis tiedän sen, mut..taas tää sama virsi :headwall:
Lisäksi tuntuu, et poika saa hirveitä vatsavaivoja siitä kun syö niin useasti ja sitten välillä lentää puklit kaaressa ku on maitoa mahassa hirveät määrät, mut silti tuntuu nälkäiseltä...Lisäksi nukkuu tosi huonosti/levottamasti ja pahimillaan heräilee tunnin välein..
Mä luulen et meillä joudutaan kans aika pian siirtymään johonki tuhdimpaan ruokaan, mut ihan vielä ei viittis ku toinen on niin pieni vielä..

Neuvolasta en voi edes ajatella et kysyn velleistä, kun siellä vaan toitotettiin viimeksikin et koita nyt vaan imettää ja plaa plaa.
Harmittaa ku lastenneuvolassa on ärsyttävä hoitsu, niin ei siellä ole kiva edes käydä..On jo ottanut meidän esikoisen oikeen kontrolloitavaksi "ylipainon" takia ja tyttö ei oikeesti edes ole lihava, painokäyrä vaan nousee liian jyrkästi....Osaan vaan kuvitella mitä ajattelee jos kysyn jotain vauvan ruokinnasta.. :|

Tulipas taas rutinaa ja mutinaa :ashamed:


Alisa Uuden pinon aloittaminen kuun vaihteessa kuullostaa hyvältä..eikä mullakaan tosiaan ole väliä kirjoitellaanko salasanan takana vai ei..
Voi olla et mun aktiivisuus kans kärsii vielä entisestään, ku esikko jää ens viikon jälkeen kolmeksi kuukaudeksi lomalle päiväkodista, voi olla kädet täynnä töitä..mut eiköhän sitä jossain vaiheessa ehdi vähän palstailemaankin :D

Nyt alkaa pikkumies örisemään sohvalla siihen malliin, et pitää varmaan mennä katsomaan, et olisko herralla TAAS nälkä..

Tirpunen ja pikku-ukko 4 vkoa
 
Alisa84:
Kiitos! Korvat oli tulehtunut ja nielunviljely otettiin, jospa se tästä sitten lääkkeillä lähtis liukenemaan. Oli hauskaa tavata tk-lääkäri pitkästä aikaa ja jutella kuulumisia :D
Sullakin on masu kasvanut kiitettävään kokoon jo! Kun alussa näytti niin sirolta! Nätin pyöreä on :heart: Oma oli jo niin elefantin mitoissa että..

tirpunen:
Meillä myös kitistään, koko ajan tissitellään ja nukutaan lähes vaan sylissä tai kainalossa, onneksi olen kuullut että muillakin näin, vähän helpottaa B) Syödään, kitistään, pulautetaan ja sama alkaa alusta :heart: Oon ajatellu et liittyy kuumuuteen ja ehkä myös jonkinmoista mahavaivaa, mutta onneksi suoralta huudolta on vielä vältytty!

BTL :heart: :heart: Lumikki + Prinssi
 
Ihan ekaksi: Paljon onnea kaikille vauvautuneille =) :flower: :flower: :flower:
Oon seuraillut mielenkiinnolla päivittäin kuulumisia palstoilla, mutta laiskana kirjoittajana jättänyt kirjoittamatta omia juttujani :D Mutta tässä hiukan in a nutshell: Mulla oli tänään vika neuvolakäynti, LA oli viime perjantai 14.5. ja seuraavalla viikolla edessä kontrollikäynti sairaalassa ja sitä mukaa käynnistysaikaa havitellaan, jollei tämä pikkumies ala ilmoittelemaan tulostaan! Vointi on ollut ihan kelpo, tietty turvotusta on jo pelkästään lämpimien ilmojen takia ja selkä välillä vaivaa kun etupainoa on jo sen verran paljon - oikeastaan henkisellä puolella alkaa olemaan jo kisaväsymystä kun odottelee lapsukaista syntyväksi :whistle: Jotenkin tosin osasin odottaa ettei tämä kaveri suostu tulemaan ulos ihan LA:n tienoin kun se keikkui vielä viikoilla 39 korkealla jalkojaan ja peppuaan heilutellen ja suostui laskeutumaan sitten hiljakseen kun LA oli lähellä. Siitä tuli kyllä lisähuolta kun en kuitenkaan olisi lapsivesien lähtiessä halunnut millään ambulanssikyydillä lähteä Kätilöopistolle :eek: Lisäksi tämä vekkuli liikkuu päivittäin (ja öisin ;)) niin paljon, että pelko napanuoraan sotkeutumisesta oli melkoinen. Onneksi kaikki kääntyi meidän molempien parhaaksi.
Ensi viikolla luvattiin erinomaisia synnytyssäitä kun ilmat viilenee :wave: yritän vielä nauttia näistä helteistä yli viikonlopun ja sitten toivottavasti tositoimiin =)

Alffie75 ja pikkumies 41+0 (LA 14.5) /Kätilöopisto --> jaksaisiko Varanikki vielä päivittää nämä tiedot kohdalleni? Kiitti! :flower:
 
Huh hellettä! B)

Neuvolassa (valitettavasti) käyty. Kaikki ok sain ajan ens vkon keskiviikolle äitiyspolille, jossa katsovat käynnistävätkö synnytyksen sillon tai jos on täysin epäkypsä tilanne, niin käskevät tulla perjantaina uusiksi, jolloin viimeistään käynnistetään.

Toivottavasti tää nappula syntyis ihan luonnollisin keinoin ennen keskiviikkoa. Toivossa on hyvä elää :whistle:

Nyt on sellanen valivali fiilis, että taidan suosiolla olla paasaamatta enempää.

Katsotaan nyt mitä viikonloppu tuo tullessaan *sormet ja varpaat ristissä* =)

Hyvää viikonlopun alkua kaikille!

Nenu ja neitilupaus 40+5 :heart:
 
Alisa, söpö vauvamasu sulla, kohta siitä "joudut" luopumaan.. B) Tosta jatkosta mulle kans ihan sama onks salasanaa vai ei, molemmat käy. Kunhan sitten vaan muistaisin kuun vaihteessa.. :LOL:

Täällä kans sellainen maitojuoppo, joka imis aina vaan, vaikka yrjö lentää.. Buhahaa sanon minä lapsentahtiselle imetykselle, pakkohan poika on irrottaa välillä ja röyhtäyttää ettei huku maitoonsa.. Ja auta armias jos kerralla erehtyy liian kauan syöttämään, kitinä kestää tunnin siihen päälle.

Kävin Tiimarissa päiväkävelyllä, ajatuksena oli askarrella itse kutsut ristiäisiin.. Jäi ajatuksen tasolle, sillä Herra Heittiö alkoi kitistä vaunuissa ja muistin että niin kävisi kotonakin. Joten otin valmiit kutsut, ei tarvi ku kirjottaa itse. Hetken leikittelin ajatuksella lähettää vaan tekstarit, mutta oikea kutsu on jotenkin juhlavampi. Ei kai sillä oikeasti ole mitään väliä, nämä on näitä imetyshormonien tuomia höpöjä. ;)

Cristiina taisi tehdä kuukauden ennätyksen synnytysnopeudessa.. :flower: Olispa iteki säästyny siltä päivän kestäneeltä jatkuvalta supistelulta. :whistle:

Tsirppi ja vihdoinkin nukkuva pikkumies
 
Onnea jälleen vauvaantuneille!!

Palstanvaihto sopii mullekin.

Tänään oli sitten neuvola. Ens viikolla on sitten vielä viimeinen neuvola (jos on) ja siitä sitten siirrytään äitipolin seurantaa yliaikaisuudessa. Jospa ei kuitenkaan tarvis... Huomenna laskettu aika!
Paino oli hiukan tippunut, vaikka luulin kaikkea muuta tän turvotuksen kans
=) Paineetki hyvät. Jännä kun kahdesta aiemmasta raskaudesta kovat verenpaineet ja toisesta ä-poli seurantaakin sen vuoksi ja nyt tässä on hyvät paineet :)
Olo ja jaksaminen oikeestaan tosi hyvät. Mitähän sekin sitten meinaa...
Me ei olla koskaan mitään ristiäiskutsuja tehty tai laitettu. Ollaan vaan suullisesti kutsuttu. Taitaa olla jokin uusi juttu. Edellisisitä ristiäisistähän jo 4 vuotta.

lypy 39+6
 
Mut passitettiin tarkistukseen Jorviin kun alapaineet huitaisi yli 100:n ja vähäisessä määrässä pissaa oli protskuja. Sydänkäyrilläolin puolisen tuntia ja alapaineet maksimissaan 95 ja protskutkin +/-. Jotain on sentäs tapahtunut; kaulaa jäljellä 2cm mutta auki 3 cm (molemmista päistä). Ja kuin tilauksesta, on muutama kipeä supparikin tullu.. Mutta kotiin päästivät, totesivat että jos alapaineet nousee yli 95, tulee kumma olo tai muuten mietityttää niin saa soittaa. Kehottivat lepäämään.. Kyselin samalla miten esim käynnistyksen laita.. Ja totesivat että kalvothan aina voidaan puhkoa jouduttaakseen synnytystä sen verran auki oon jo nyt. Tuli sellainen olo että ei tässä kauaa mene enää...

Mieskin läksi illaksi takasin töihin kun ei mee takuuseen pääseekö töihin maanantaina :kieh:
 
Onnea taas kaikille jotka ovat jo jälkikasvunsa syliinsä saaneet!! :heart: :flower: =)

Mä ehdin täällä jo tuskastuu et ei meillä ikinä tapahu mitää kun yhtäkkiä iskikin alapää kivut!Eli jotain sentää tapahtuu.. :) Tuskin merkkaa mitään mut mä elättelen toiveita et pikkuveijari tajuais alkaa kiinnittyy lähtökuoppiinsa pikkuhiljaa.. :) Meillä on kyllä kuulemma sellanen "sukuvika" että melkein järjestäen kaikki muksut on ollu "irtonaisia" laitokselle menoon asti, eli ovat kiinnittyneet vasta kun tositoimet alkaa olemaan liki, joten saas nähä..

Turvotuksen helpotusta odotellen, tää on ihan hirveetä kun noita jalkoja särkee jo niin että järki lähtee, onneks se on luvannu sunnuntaille viilenevää.. :)

Mutta mie jatkan ihmettelyä, mukavaa viikonloppua kaikille!! :)

Maira ja emppu 37+3
 
Perjantaita kaikille ja onnittelut vauvaantuneille taas! Erityisesti tuo Cristinan synnytys kuulosti varsin mukavan nopealta, sellainen tänne kanssa :)

Tänään sitten LA eli 40+0 poksahtaa. Olossa ei juuri muutoksia, kevyitä suppareita kuten jo muutaman viikon ajan mutta ei muuta... Turvotus on jotain ihan järkkyä ja paino olikin noussut viikossa viime neuvolakäynnillä 1,8 kg.. Täytyy toivoa että viilenevä ilma toisi jotain helpotusta tähän. Tai mieluummin tietysti synnytys voisi myös oloa helpottaa vaikka jo viikonlopppuna :D (toivotaan, toivotaan...)

Joko joko-kyselijät alkaneet tosissaan "piinata" ja hiukan kyllästyttää joka päivä vastata samoihin kysymyksiin (eikö se vieläkään ole syntynyt, syntyyköhän se tänään, joko supistelee kovasti jne... :kieh: ) valivali.. Kivahan se tietty on että ihmisiä kiinnostaa :)
 
Heissulivei täältäkin :)

Mä täällä vielä olen yhdessä kasassa, mutta on lohdullista lukea, etten ole ainoa! :) jotenkin vaan tuskastuttaa tää olotila ja niin toivoo, että vauva jo syntyisi! Mutta eipä mulla oo ees mitään supistuksen tapaisia niin tuskin on ihan heti syntymässä, pöh! Mä oon täällä varmaan vielä kesäkuun puolivälissä.

Kävin eilen neuvolassa ja kaikki oli kunnossa :) paino oli pudonnut edelliskertaan kilon verran, mikä oli äärimmäisen positiivista :) Joko, joko kyselyitä satelee ja mä en jaksa niitä! Kyllä mä prkl ilmoitan kun on jotain ilmoitettavaa ja voi kun olisikin jotain ilmoitettavaa, mut kun ei ole.
Sauna, seksi, siideri, shoppailu on todettu täysin toimimattomiksi, joten ei enää jaksa ees yrittää. Jotenkin siksi tää masentaa, kun kaksi ekaa on syntyneet selvästi ennen laskettua aikaa ja tää ei anna merkkiäkään moisesta :(

mut joo, isommille muksuille iltapalaa, sit sauna lämpeen ja jos olis oikein reipas niin kävis vaikka pienellä kävelyllä.

tatomira ja itu 38+6
 
Nappula Onnea tytöstä :flower: :heart: !!

Alisa olipa kivaa että vielä tuli masukuviakin :D . Söpö masu sulla!!

Alffie :wave: .

Nenu, pidetäänpä sulle peukkuja että vauveli tajuis syntyy ennen käynnistystä! Hyvä nyt kuitenkin tietää ettei tuhottoman kauan enää tarvii venailla.

Meillevauva, kuulostaa alapään tilanne jo lupaavalta. Jospa pääsisit synnyttelee. Ja toivottavasti ei oo tulossa mitään myrkytystä!

BTL :hug: . Hyvä että pikkumiehelle nyt lääkkeet niin helpottaa. Varmaan on kyllä rankkaa kahden pikkusen kanssa kun noin oot joutunu yöllä valvomaankin.

Neuvolassa käyty: Arvot oli kohdillaan. Meillä ollaan aikast ylhäällä edelleen, ei tietoakaan kiinnittymisestä. Eikä kuulemman aina ees laskeudu kun vasta juur synnytyksessä, eipä haittaa toistaseks oon pystynyt hyvin hengittää. Sf oli huimat 36 :eek: ja pelottaakin hiukan mikä jättiläinen sieltä tulee. Neuvolatäti kyllä sanoi ettei tunnu mitenkään isolta masun päältä tunnusteltaessa. Ens viikolla sit uudestaan.
Tää helle kyllä ottaa mulle niin päälle. Tuntuu vaan niin raskaalta... meillä on iltasella sisälläkin niin kuuma että nukkumaan meno ei oo kovin houkuttelevaa kun kokoajan vaan joutuu hikoilemaan...

Selis ja "mötkäle" 38+2
 
tulin vain ilmoittamaan että meille syntyi käynnistyksen voimin 18.5 poika. Kokoa oli sellaiset 3800g ja viikkoja oli 41+1.

Kalvot puhkaistiin 13.00 ja poika syntyi 18.46. nopeasti ja kivuliaasti meni. 3 eri puudutusta otin, ilokaasua, molempiin reisiin puudutukset ja viellä epiduraali, sitäkin kaksi annosta.

Kotiin päästiin eilen ja paikat on ihan rikki.. vessassa ei pysty käymään,,nousi sittten viellä 38 astetta kuumettakin. Tissit verillä, ei pysty imettämään..eli kipeenä ollaan..Silti niin onnellinen pikkuisesta<3
 
BTL kiitos! :) Hyvä juttu, että poika sai asiaan kuuluvat dropit ja pääsee tervehtymään :)

Nenu Toivotaan nyt, että teidän vaavi hokais tulla ennen käynnistystä =)

Tsirppi Kiitos! :) Joo, mää käyn muistuttelemassa sitten täällä, jos joku epätoivoisesti yrittää tänne kirjoitella ;)

Meillevauva niin se meidänkin odottavien aika vain hupenee, kyllä me se vauva saadaan vielä jokupäivä syliin :) :heart:

Maira Toivon mukaan sinunkin toukka siellä alkais porautumaan hieman alemmas ja ärsyttämään paikkoja :p

tatomira musta tuntuu kans, että täällä ollaan vielä juhannuksenakin :D Toisaalta, mun työkaverilla oli kaikki paikat kiinni jne.. yliaikaiskontrollissa ja vauva syntykin sit seuraavana päivänä, joten toivoa on ;)

selis hih, kiitos! :D oli vielä yks masukuva pakko tunkee tähän pinoon :LOL: Jos sulla kokenut terkka, niin varmasti kannattaa luottaa hänen arvioon vauvasta eli eiköhän se oo ihan sopivan kokoinen :)

finu oikein lämpimät onnittelut pojasta! :heart: :flower: Toivottavasti siellä elämä alkaa voittaa sinun kohdalla :hug:

Tänään sitten kokeillaan vyöhyketerapiaa, josap se saisi hieman enemmän suppareita (kivuliaampia) aikaan. Toivossa on hyvä elää ;) Muuten täällä kaikki mallillaan, elämä on vain odottelua ja ajan tappamista.
 

Yhteistyössä