<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

En ole muutamaan päivään lukenut ja täällähän on taas tapahtunut. En ehtinyt montaa sivua taaksepäin lukea tänäänkään, joten pahoittelen että en kommentoi kirjoituksianne sen enempää. Babydream paljon tsemppiä huomiseen!!

Täällä on vauva-arki lähtenyt aivan ihanasti käyntiin. Meidän pienokainen antaa meidän öisin nukkua 7h putkeen, ja päivisinkään ei kiukuttele lainkaan, pitää vain sellaista pientä ääntelyä kun on vaippa märkä tai kun haluaisi rinnalle. Tänään kävi terkka kotikäynnillä, ja pojalla on paino jo reilusti ylittänytkin syntymäpainon! Eli painoi tänään 3500grammaa, kun syntymäpaino oli 3270g. terkka oli mielissään, mutta sanoi myös että ei tosiaan tarvitse yöllä herätellä syömään. Olen sitä tehnyt, koska synnytyssairaalassa niin neuvottiin. No joo, hyvin poika siis kasvaa, ja on kerrassaan ihana tapaus.

Hentta75 olen aivan samaa mieltä siitä, että itku on herkässä ja tunteet muutenkin tosi pinnassa. Onnenkyyneliä itken melkein päivittäin. Poika on vaan niin mielettömän suloinen, rauhallinen ja ihana. Katselee meitä isoilla silmillään ja on niin viisaan oloinen. Mulla on vaan niin ihana olo.

Olen palautunut synnytyksestä aivan uskomattoman hyvin. terkka tänään sanoi, että se varmaan johtuu siitä että meni luomuna tuo synnytys, eikä siis tullut repeytymiä. Ollaan oltu kolmena päivänä jo ulkona pojan kanssa, ja raskauskiloja on enää kilo jäljellä vaikka olen syönyt ihan älyttömästi, ja kaikkea makeaakin. Muutenkin on todella iloinen ja energinen olo. Tietenkin siihen auttaa se, että meille on sattunut poika joka antaa vanhempiensa nukkua yöllä. :)

Onnea kauheasti kaikille vauvaantuneille jälleen kerran, ja tsemppiä loppuodotukseen vielä odottaville. Toivon että saatte hienot synnytyskokemukset ja että vauva-arki on yhtä ihanaa kuin kuvittelittekin! =)

AnnaBanana ja poika 8päivää
 
Tänään sitten loppu virallisesti teini-ikä. :D Eli pyöreät 20v tuli täyteen. Ei musta ihan teiniäitiä kerenny tulemaan. :D

Sain kaverilta lahjaksi lahjakortin jalkahoitoon ja huomenna menen sitten sinne, ihanaa! Kerkeen vielä käydä tommosessa hemmotteluhoidossa ennen kun vauva syntyy.

Jep, mutta onnea taas kaikille vauvan saaneille ja tsemppiä niille jotka lähtee synnyttämään.

Ja baby dream jospa satutaan olemaan sitten samaan aikaan sairaalassa. Luulen kyllä että ollaan kun itse menen jo torstaina osastolle. :)

Riikka ja pikkuinen 38+1
 
Miikulainen :flower: onnea tytöstä :heart: !!

Tänne ei kummempia, odotellaan jo että pikkuinen syntyis kun nää helteet tosiaan ottaa mulla voimille. Normaalistikkin kärsin helteestä niin ei tää raskaus kyllä yhtään helpota oloa. Tänään oon taas pihalla kökkinyt ja istutellu kukkasia ja tuhtannu muutenkin pihalla. Vähän oli paineet koholla kun päivällä niitä mittailin, toivottavasti ois sitten illaks laskenu :/ .

Ihanaa on kuulla miten on vauvojen kanssa arki lähtenyt sujumaan ja samalla tietty jo malttamattomana oottaa ite että sais nyytin kainaloon.

Riikka synttärionnittelut :flower: !!!

Selis ja "mötkäle" 37+5
 
Ei ole tullut käytyä täällä, mutta nyt kerrottakoon, että meille syntyi tyttö 11.5. rv 40+2. Oli rauhallinen alku, kunnes lääkäri puhkaisi kalvot vauhditaakseen synnytystä ja sitten loppu olikin huim. Aukesin noin tunnissa muutamasta sentistä täysin auki ja kivut oli kans sen mukaiset! Ponnistaa ei juurikaan tarvinnut, tuli vähän kuin itsetään lennossa ulos. Mitat 3140 g ja 48 cm. Meidän neljäs lapsi, kolmas tyttö :D . Kotona oltu jo monta päivää ja hyvin on mennyt.
 
Mä oon nyt mittaillu paineita viikonlopusta kun huomasin että jalatkin on tunkit. Alapaine hipoo 90:tä mutta ei niin usein ylity että soittaisin neuvolaan. Onneksi voi kulkea crocseissa niin mahtuu jalkaan. Yllättävän hyvin pärjää vaiks helle ei olekaan tässä tilassa kiva. Ja onneksi tätä tilaa ei voi (eihän..?) jatkua pitkään. Nyt kyllä on alkanu vierailtakin ihmisiltä (leikkipuistossa, kaupassa...) tulla kommenttia muhkeasta vatsasta :whistle:
Itekin ihan hätkähdin ku näin peilikuvani näyteikkunassa, näytän just sellaiselta joka räjähtää koska vaan. Nyt en olekaan tehny mitään peruskotitöitä enempää eikä suppareitakaan ole kauheasti. Mihin helkkariin ne katos? Kävelemisestä tulee "parhaimmat".. Ehkä mä köpöttelen viikonloppuna itekseni kävelemään niin saapahan samalla omaa aikaa :D
Anoppikokelaskin muisti tiedottaa sukulaisesta jolla on la ens vkl:na että vauva jo alhaalla ja leikkaavat varmaan etukäteen. Todettiin ukon kanssa että sairaala tekee sen varmaan jo sen takia koska niille kävi tositosi huonosti viime raskauden lopussa. Anoppikokelas kyseli kans että eikös tokat lapset usein synny hieman etukäteen..Joo, ehkä, ehkä ei. Tää ei kyllä tee mitään merkkejä että mentäis etukäteen.

Torstaina olis taas akupunktio. Ehkäpä mä pyydän neulomaan käynnistyspisteitä :whistle:
Nyt pitäis olla oikeesti kaikki valmiina (noh, korvikkeita en ole ostanu. Mies saa ne ostaa), autokin on nyt sisältäkin puhdas (kivasti kaksi koiraa saa karvoja leviämään!) ja kaukalo telakoineen asennettu. Ja esikon istuinkin laitettu "isommaksi" että jalat mahtuu. Puuttuis enää se vauva.
 
noniin.. kättärin päivystyksessä istuttu, tunti käyrää otettu ja kaikki hyvin. sisätutkimus tehtiin ja todettiin että on 3cm auki :$ ja niitä suppareita en oo kyllä huomannut ollenkaan, jos sellaisia on ollut. Huomenna aamulla käynnistykseen:) viikkoja silloin 41+1
 
emv kauniin nimen sai tyttö :heart:

Kuinkas nopeeta ristiäiset pitäs järjestää? Meil on ongelma kun haluisin ne pohjanmaalla (kotipaikalla) mutta anoppi ollu selkäleikkaukses ja ei tiä pystyykö matkustaa pitkää matkaa ja anoppi haluu et ne ois niil ja sit oon myös miettiny et jos vaan meil pitäis. ristiäisistä tulee kuitenki pienet.

riikalle onnea :flower:

nyt saa pikkumies hepulin, joten :wave:
 
Vauvaonnitteluja nyytin saaneille!

emv:n tytär sai kauniin nimen :flower:

Riikalle synttärionnittelut, meikäläinen onkin sua 13 v. vanhempi |O No kolmatta lastakinhan tässä jo teen :)

Auton kyydissä alkanut oleen kipuja. Maha ei tykkää yhtään pienestä tärryytyksestä. Ihan malttamaton olo, vaikka uskonkin että menee vielä aikaa ennenkuin pieni haluaa syntyä.
Turvotus kamala. Sandaaleista ei mene jalkaan kuin rumat urheilusandaalit. :|

Oon käynyt paljon kävelyllä ja muutenkin ollut aktiivinen. Aattelin, että pitäisköhän kokeilla päinvastaista toimintaa ja ottaa joku päivä ihan makoillen vaan. Jospa rentoutuminen auttais ja vauva päättäis syntyä. Epätoivoistako....

Pitäis vissiin piakkoin hakea pinnasänky varastosta ja koota se. Uuden patjan sentään ostin jo. Me ollaan jokaiselle lapselle ostettu uusi patja. Joskus olen lukenut, että jos on vähänkään päässyt patja kostumaan (pissa, puklu), niin voi olla hometta ja lisää kätkytkuoleman riskiä...

Yhden purkin korviketta ostin kaappiin. Samoin tein kahdesti aiemmin ja niille ei ollut mitään käyttöä, vaan imetys sujui. Esikoisesta kyllä muutaman kerran yön pimeinä tunteina olin ihan vähällä sitä antaa kun vauva vaan imi, imi ja imi. Mutta siitäpä se maidon tulo sitten lisääntyi.

lypy 39+3
 
baby dream on jo kyllä sairaalssa, mutta kovasti tsemppiä sinne!! :wave:

zizilisko Hienoa, että pikkuinen on kääntynyt :heart:

emv Oi miten kauniin nimen tyttö sai! :heart:

annabanana voi vitsi, teillähän nukutaan mahtavasti yöt ja painokin hienosti nousussa :heart:

Riikka synttärionnittelut!! :flower: Et kerenny saada vauvaa synttäri lahjaks ;) No, vähän jälkijunassa sitten :)

Aukku oikein paljon onnea tytöstä!! :heart: :flower:

Meillevauva Täällä sama, että heikkoja on nää mun supparit. Mulla vaan kävelykään ei saa niitä jäämään päälle.. :headwall:

Finu Tsemppiä käynnistykseen!! :wave: :heart:

kyyneltenhymy ristiäiset pitää pitää kolmen kuukauden sisällä vauvan syntymästä. Kauankos sun anopilla on se istumiskielto? Eikös ne yleensä oo 2-6vkon luokkaa, tietenkin riippuu mitä tehty.

lypy mistäs patjan ostit? Oliko minkä hintanen? Tuleeko teille siihen petaria vai pärjääkö ilman? Ite meinasin, et jos tänään hakis vihdoin ja viimein sen patjan, sais pinniksenkin laitettua valmiiks.

Täällä supistellu aikasin aamusta. Kerrankin ne supparit jäi päälle ja niitä tuli useempikin. Kuitenkin tosi laimeita menkkajomotuksia, mutta vähän luo jo uskoa, että jos ne tässä joku kaunispäivä vielä tehostuis :whistle: 11.30 neuvola, kiva kuulla missä asennossa tuo yks tuolla on ja onko yhtään lähteny laskeutuun.
 
Semmoista piti kysymäni, että miten kauan teillä jotka sektiolla synnyttäneet, on kestänyt jälkivuoto? Mulla on tosi niukkaa ollut koko ajan, ja pitkiä aikoja menee ettei vuoda ollenkaan, ja tosiaan leikkauksesta vasta 2vkoa... Kuulemma normaalia, mutta ihmetyttää vaan että näinkö helpolla sitä pääsee :)
 
Alisa84: Ostin patjan Oulusta Vauvatalo Johannasta. Maksoi 39 euroa. Ei laiteta petaria. Vauvaa ei ole hyvä kovin pehmeällä nukuttaa. Siellä oli oikeestaan kahdenlaisia patjoja eli vähän pehmeempiä valkoisia ja kuviollisia kovempia. Otettiin semmonen nätti kovempi patja. Sitten isompana voi laittaa petarin jos haluaa pehmeämmän.
 
Tervehdys vaan teille kaikille. Olen käynyt monesti juttuja täällä lukemassa, mutta nyt vasta sain aikaiseksi kirjautua itsekkin tänne.. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :) Kovasti onnea kaikille vauvan jo saaneille ja jaksamisia kaikille odottajille! :) Itse odotan kolmatta lasta, laskettuaika on 30.5. Esikoistyttöni syntyi v. 2004, eli täyttää siis tänä vuonna 6-vuotta ja nuorimmainen tyttö syntyi 2008 ja on loppu vuodesta 2-vuotias. Hulinata siis riittää. :) Nyt useat lääkärit/kätilöt ovat ultrasta nähneet pojan, joten itseänikin jo jänskättää miten pojan hoitamin käy, kun on kokemusta vain tyttöjen hoitamisesta. =)
Eilen kävin neuvolasta saadulla lähetteellä äitipolilla kasvukontrollissa, masu valtavan kasvun, korkeiden paineiden ja runsaan turvotuksen takia. Ja olihan pojalla jo kokoa, ultra-arvio 4190g ja viikkoja oli siis eilen 38+1. Ensi maanantaina sitten käynistäävät synnytyksen, mikäli ei sitä ennen ei tapahdu mitään. Mutta luulempa, ettei tämäkään käynisty itsestään, koska edellisetkin synnytykset ovat käynnistetty viikoilla 40+6 ja 41+0.
Nyt ruvettava ruoanlaittoon ja sitten siivouspuuhiin!

aansku 38+2
 
Teretulemasta aansku! =)

Vihdoinkin, täysaikaisuus saavutettu! :D
Kävin myös neuvolassa, hitto et alkaa kyrpii tuo touhu, aina on ajat myöhässä ja kiva sitten istua puol tuntia ensin odottamassa et pääset sisälle ja sit kun oot siellä, th:lla on tottakai soittotunti ja puhelin soi lakkaamatta... :kieh:
Mutta mitään uutta siellä ei siis tullut ilmi, painoa on tullu taas n.kilo viikossa lisää, ekana th kysyi et on tainnu turvotus pahentua kun naamakin on jo turvoksissa..Kiva.. :whistle: no onhan tuo, mitkään kengät, ei ees sandaalit mene jalkaan... :p Pissa oli puhdas, paineet hyvät ja muksu niinku pitikin..Kaiken toivon ennen kesäkuuta synnyttämisestä oon jo heittäny, emppu ei nimittäin ole vielä edes kiinnittynyt.. :snotty: Tosin th sanoikin et voi olla ettei kiinnitykkää ennen laitokselle lähtöä, mut saas nähä..
Että tällästä tänää, onneks sentää aurinko ei paista täydeltä terältä vaan on pilvessä niin on ees viileempi.. :)

Mukavaa päivänjatkoa!

Maira ja temppuemppu 37+0 :heart:
 
Aukku ja Miikulainen, onnea vauvoista! :flower: :)

Täällä yhä odotellaan merkkejä (toivon mukaan) lähestyvästä synnytyksestä. Vauva ollut eilen ja tänään tosi hiljainen, mietin jo että pitäiskö soitella äippäpolille pian jos ei ala piristyä.. Saan kyllä laskettua sen kymmenisen liikettä/tunti, joskaan ei joka tunti välttämättä tule tarpeeksi, ja tuntuu että liikkuu lähinnä "ärsytettynä", ei juurikaan omasta aloitteestaan.. Vai alkaako sitä loppua kohden tulla vaan yhä vainoharhaisemmaksi...?
 
Nuppu Meidän vauvalla on ollu hiljasempia päiviä muutama putkeenkin, liikkunut lähinnä just ärsytettynä. Sitten saattaa olla päiviä sen jälkeen, että on ihan vauhdissa. Vissiin ne vauvat kuitenkin hiljenee ennen synnytystä?

Neuvolassa käyty ja kaikki ok. Vauvakin vihdoin ja viimein lähteny laskeutuun ja ilmeisesti terkkarin mukaan myös kiinnittynyt. JEEEE!!!!! :wave: Maira mulla tosiaan vauva kiikkunut tätä ennen korkealla, joten toivoa vielä on ;)

aansku tervetuloa mukaan viime metreille! :wave:

Nyt lähdetään vihdoin ja viimein vaihtaan meidän toiseen autoon kesärenkaita, kitkoilla menty tähän asti :D Äsken kävin hakeen patjan pinnikseen ja kun tulin kotiin niin kävely oli pakko lopettaa, ku tuonne alapäähän tuikki niin pahasti. Ihan henkee jouduin pidätellä, ku otti niin kipeetä.. :/ Ehkä se vauva on tosiaan laskeutunut ja alkaa ärsyttään paikkoja ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja A-L-M:
Semmoista piti kysymäni, että miten kauan teillä jotka sektiolla synnyttäneet, on kestänyt jälkivuoto? Mulla on tosi niukkaa ollut koko ajan, ja pitkiä aikoja menee ettei vuoda ollenkaan, ja tosiaan leikkauksesta vasta 2vkoa... Kuulemma normaalia, mutta ihmetyttää vaan että näinkö helpolla sitä pääsee :)
Eli mulla esikoinen syntyi sektiolla ja tuo jälkivuoto oli tosi niukkaa ja kesti ehkä sen max 2 vkoa. Tyhjentävät ilmeisesti kohdun sektion yhteydessä aika hyvin.

Meillä tuo esikoinen nyt kipeänä, lähti isänsä kanssa justiinsa lääkäriin, kauhea yskä ja kuumetta. Toivottavasti paranee pian, koska perjantaina käynnistys, enkä haluisi että joutuu sairaana mummulle hoitoon. Toisekseen ei ole myöskään kiva tulla vauvan kanssa kotiin jos esikoinen jo valmiiksi kipeä ja tartuttaa heti vauvankin... No ehkä kuitenkin paranee nopeasti.

Onnea taas kaikille vauvaantuneille, perästä tullaan. Eikä vieläkään mitään merkkejä ilmassa täällä suunnalla, eilen kyllä taas viilteli, niin ettei pystynyt liikkumaan, mutta niitä ollut ennenkin eikä ne mulla näytä merkkaavan mitään

magdalena77 41+0
 
emv:n tyttö saanut todella kauniin nimen! :flower: Meidän esikoisella melkein sama :whistle:

Kyyneltenhymy ristiäisten järjestämiselle ei ole mitään aikarajaa. Se on kastetilaisuus. Nimi kuitenkin pitäisi ilmoittaa maistraattiin 2kk:n kuluessa, mutta tässäkin kyllä joustetaan tosi paljon. Meidän kuopus kastettiin 4,5kk ikäisenä ja siihenkin asti olis kuulemma vaan ilmoituksella voinut olla ilman nimeä. Ilmoitin kuitenkin nimen hyvissä ajoin maistraattiin, että saatiin kelakortti. Että ihan oman jaksamisen mukaan voi ristiäiset järjestää :)

Riikka Synttärionnittelut :flower: :)

Nuppu täälläkin vauva ollut viime aikoina paljon hiljaisempi kuin aiemmin. Kyllä se liikkuu, kun sille päälle sattuu, mutta saattaa olla pitkiäkin aikoja ihan hissukseen. Kai siellä on sitten niin ahdasta jo.

Neljältä aamulla heräsin supistuksiin. Kuuteen asti yritin sängyssä torkkua mutta sitten oli pakko nousta. Kuopuskin sitten heräsi samaan aikaan, kun yleensä herää vasta 8-9 välillä. Ite olin mennyt nukkumaan vasta yhdeltä, joten eipä tullut montaa tuntia nukuttua. Supistukset jatku koko aamun, mutta lopahtivat kymmeneltä :headwall: Mä kun jo niin kerkesin toivoa, että synnytys alkaisi. Kymmenen jälkeen on sitten tullut vaan satunnaisia supistuksia silloin tällöin. Kuopuksen kanssa nukuttiin kolmen tunnin päikkärit, mutta olo on silti tosi väsynyt.

zizilisko+nuppunen 38+4
 
Eli täällä syntyi eilen vaille 11 illalla prinssi,pituus 52cm ja 3779g. Huom. Synnytystarina,POSITIIVINEN kaikesta huolimatta. Toivottavasti toimii kannustimena muille. Yhdeltä päivällä alkoi säännölliset supistukset ja olin kotona vielä pitkät viisi tuntia jonka jälkeen kuudeksi sairaalalle ja silloin alkoi olla jo tosi kipeää,käytössä Tens laite lievittämään kipua,lisäksi olin kotona pitkään lämpimässä suihkussa. Ensin käyrille ja heiluin pallon päällä ja kätilö meni laskemaan altaaseen vettä.no siinä loppuvaiheessa sitten tunsin että pienen verilimavuodon lisäksi tulee jotain lämmintä,vesihän se siellä,joka oli kaiken lisäksi vihertävää,eli allaskielto,siinä meni sekin sitten.no odotin että pääsen suihkuun,lämmin vesi helpotti todella paljon kotona.lapsen sydänkäyrä ei kuitenkaan kohonnut tarpeeksi vaan oli ns.unikäyrää. Seurauksena minä makasin koko synnytyksen ajan hapessa,tipassa sekä lapsen päähän laitettiin sydänanturi,en siis päässyt suihkuunkaan..lisäksi useasti yritettiin ottaa lapsen päästä verinäytettä hapetusarvojen vuoksi mikä ei onnistunut kun lapsella oli paljon tukkaa.vaadin aquarakkulat selkään joka vei täysin selkäkivut.vain vatsan supit jäi,kello oli jotain 9,jolloin tehtiin sektiovalmius,musta otettiin kaikki kokeet sitä varten.aloin olla siinä main todella kipeä,ja sanoin että nyt se epiduraali,ei tämä synnytys lääkkeettä mene.lääkäri oli jo aiemmin sanonu mulle alussa että ei kannata väkisin yrittää koska kipukin voi hidastaa.no siinä huomattiin että reilussa kolmessa tunnissa olin auennut sormelta lähes täysin auki eikä epiä voinut laittaa. yritettiin laittaa katetri tai siis laitettiinki mut ei sieltä tullu juuri mitään,( yöllä sit pissaa tuli synnytyksen jälkeen n. 3 h päästä monta litraa, mikä helpotus se olikaan.)siitä reilu tunti poika synty.ei tikkejä,ei repeämiä,ei kivunlievitystä eikä sitä hätäsektiota,sain valtavasti kiitosta urheudesta,rauhallisuudesta ja luomusynnytyksestä,mikä mulla ei ollu itse tarkoitus vaan haave joka kuitenkin toteutui.tässä siis todiste että kaikki voi mennä kaikesta huolimatta hyvin ja luomuna on mahdollista selvitä,mullakin meni vielä ne vedet joka lisäsi kipuja.poika siis täysin ok hapetusarvoja myöten ja kiltti poika ollu ja imetys sujuu ongelmitta.kiitos kuuluu myöt osaaville kätilölle ja lääkärille,joista jäi todella positiivinen kuva ja kätilö tuki hienosti välilihaa ja ohjeisti ponnistamaan.hassua että unohdin kaikki lukemani aktiivisesta synnytyksestä,tosin se ei edes piuhojen vuoksi mahdollista mutta luonto kyllä jotenkin ohjasi mua kivun ja ponnistuksen kanssa.tsemppiä kaikille ja oikein hyviä synnytyksiä!

Tosi sekava selitys, huhuh..
 
Aukku :flower: onnea tytöstä :heart: !!!

aansku :wave: , heippaa :D !

Finukin vihdoin saa nyytin kainaloon, tsemppiä!!!

zizilisko :hug: ärsyttäviä tuollaiset supistukset. Mutta aattele positiivisesti, pakko niistä jotain hyötyä on ollu ehkä on paikat auennu ja pehmentyny...

Tipsula :flower: onnea prinssistä :heart: ! Mukavaa että on jäänyt noin positiivinen fiilis synnytyksestä vaikka vahingossa luomuna menikin. Hyvä että kaikki sujui loppuviimein hyvin.

Täällä kärsitään turvotuksesta ja kuumuudesta... plaah. Toisaaltaan ei siellä synnärilläkään varmaan kivaa oo näillä helteillä. Supisteli viime yönä ja huonosti nukuttu yö takana. Ärsyttävää kun ei oo kivuiliaita, mutta pitävät tosiaan hereillä. Kroppa valmistautuu varmaan tulevaan, jännityksellä tässä ootetaan kauanko vielä ennen kuin pääsee tositoimiin.

Selis ja "mötkäle" 37+6
 
Jaa no tänää tulikin ristiäis jutuista kirje kotia.
Ja alisa en tiä ollenkaa kuin kauan anopilla on istumiskielto, tänään se on jo fyssenin sakin kanssa jumpannu (eilen leikattu). Sil luudutetaan selkärankaa. Mietin nyt jo seurakunta taloa juhlien pitoo nii ei tarvis ku leipoa, ei kukaa ressais siivoomista.

Meil kävi nyt vasta neuvola ja pojalle oli tullu painoa +310g, eli nyt painetaan 4170g =) ruokaa siis saa :p Nyt nyytti nukkuukin, kauppareissu oli raskas..

Ai, sain muuten mieheltä lahjaks kalevalan äiti-lapsi korun :heart:

KyyneltenHymy & Eetu 2viikkoa ja (ja muutamaa minuuttia vaille) 2tuntia =)
 
Mulla oli supistuksia :D. Ekan kerran jotenkin muka huomasin ne ja fiilistelin, meinasin jopa lähettää tekstarin miehelle mutta jätin lähettämättä. Oikeesti ne oli sellaisia suht jatkuvia mutta ei mitään kipeitä eikä ne lopulta jatkuneet kauhean pitkään. Olin just heränny tytön kanssa päiväunilta kun alkoivat.. Lisää tuli sit koiralenkillä, kävelemisestä tulee sellainen jatkuva painava tunne mutta sekään ei mikään jättikipeä..
Lisäksi mä oon roudannu elektroniikajätettä kierrätysautoon, siitäkin sai vähän painon tunnetta alavatsalle. Naureskelin itekseni että taloyhtiön miehet JA oma mies oli ties missä. Siinä sit minä muhkean vatsani JA 2vee lapseni (jolla vielä potkulauta) kanssa konkkasin muovikasseja.. :LOL:
Mut muuten ne supparit jäi kyllä taka-alalle kun tytöllä oli joku ihme kipuhetki. Onneksi on mennyt ohi mut kyllä mä seurailen koko yön.
Niin ja 4 ässän toiminta ei vaan auta meillä.

 
...vedet meni tuossa 4.30 pitkin lattiaa kun vessaan lähdin... =)
nyt sit supistuksia ootellen ja jos ei mitään ennemmin niin klo 8 aikaan sairaalaan...
jännittää ihan pirusti tää kun alko vesillä ilman kipeitä suppareita kun ystävillä on aika pitkiä ja kivuliaita synnytyksiä takana kun on mennyt näin...
tää nyt oli tällänen pikavisiitti pelkillä omilla jutuilla... :D
palaillaan :wave:
 

Yhteistyössä