Haavemamma- Mulle th sanoi, että ei enää viikon 36 jälkeen suosittele. Mutta ei kai siinäkään luulis mitään ongelmaa olevan jos paikat vaan kiinni. Ite just katoin, niin edellisessä raskaudessa mulla on viikolla 37+1 ollu paikat auki 2cm. Nyt ajattelin viimesen kerran uskaltautua uimaan viikolla 35+2, jos ei sitä ennen tapahdu mitään maata mullistavaa.
Sandy hienoa että kaikki olikin ihan normaalista ja vauva voi hyvin
Alisa nätit vaunut teillä. Just tänään näin tuolla kaupungilla samanlaiset, mutta eri tehostevärillä ja heti katsoin, että hei noihan on oli samanlaiset kuin Alisalla 2plussalta
BTL kiva että toinenkin vauva huomasi ajoissa kääntyä pää alaspäin
Pilkkuliini Ihana kuulla, että vauvat voi hyvin! Ei yhtään haittaa vaikka vaan omia kuulumisia laittaa. Onhan se ihan ymmärrettävää, että ajatukset on omissa lapsissa ja niinhän sen kuuluu ollakin :hug:
Johjo sun maha on kyllä tosi nätti verrattuna mun palloon, joka roikkuu tuolla tosi alhaalla. Pitääkin pyytää esikoista kuvaamaan joku päivä, jos kehtaisi myös laittaa tänne näytille B)
A-L-M voin kuvitella fiiliksen, kun itekkin muutaman kerran saanu rautalangasta vääntää kelan kanssa :headwall:
Itelle ei mitään kummempia. Selkä on taas vihoitellut ja tällä kertaa vasemmalta puolelta, kun aiemmin kipeänä on ollut vain oikea puoli. Käytiin tänään kuopuksen 1,5v. neuvolassa ja painoa hänellä on jo yli 13kg, että ei se ihmekään jos selkä ei meinaa kestää. Myös menkkajomotusta on ollut nyt ihan joka päivä ja melkein koko päivän ajan. Tuota menkkakipua on ollut silloin tällöin koko raskauden ajan, mutta nyt se tuntuu olevan ihan jatkuvaa. Muuten vointi on ollut oikein hyvä
Väsymyksen olen huomannut taas lisääntyneen ja muutamana päivänä oon itekkin nukahtanut päikkäreille kuopusta nukuttaessa. Yleensä kun en nuku päikkäreitä.
Maanantaina mennään vihdoin hakemaan lipasto vauvan vaatteille. Ihanaa, kun pääsee pienimmät vaatteet kaivamaan tuolta jätesäkistä
Huutiksesta onnistuin löytämään uudenveroisen ihokontaktitopin ja sieltä ajattelin katsella vauvalle myös ruskovillan silkkimyssyn. Niin ja joku pieni ihan ikioma vaatekerta pitäisi vielä vauvalle katsella. Sitten olis meidän hankinnat vauvaa varten tehtynä (jos ei vaippoja tms. lasketa )
Hauskaa viikonloppua kaikille! :wave: Täällä taitaa huominen mennä pajunoksia koristellessa ja sunnuntaina odotellaan virpojia oven taakse
zizilisko+nuppu 31+0