Huomenta!
Ehkäisyasia on täälläkin aiheuttanut mietteitä..mulle kun ei sovi hormonaalinen ehkäisy ja mies ei voi kortsuja käyttää..viimeinen vuosi ehkäisy hoidettiin niillä "paikallispuikoilla" Eihän nuo kertaakaan pettänyt, mutta silti tuntuu epävarmalta ja oli lisäksi vielä aika sotkevia.. :/
Sterilisaatiosta on ollut puhetta, mutta se tuntuu niin lopulliselta!
Itse en sitä edes vielä saa, kun ikää on alle 30v.. Miehelle olen sanonut, että hän saa laittaa piuhat poikki, jos sterilisaatioon päädytään..
Kuparikierrukkaa olen miettinyt, mut aikoinaan hormonikierukkakin joudutiin poistamaan sen takia, kun oli "liian iso" ja aiheutti todella paljon kipuja..En tiedä..onhan tässä vielä aikaa miettiä..
Yöt on mullakin todella katkonaisia, joka kerta kun vaihdan asentoa, herään..JA lisäksi mies kuorsaa..ja kun sitä aikansa kuuntelee, tulee vessahätä..
Yleensä luovutan jossain vaiheessa yöllä ja siirryn sohvalle..
Muuten ei varmaan tarvisi vessassa rampata..Nyt on pari yötä mennyt hyvin, kiitos korvatulppien
Imetysliiveistä vielä..mä löysin(ihme kyllä) H&M:ta isot imetysliivit koko 85E (heh), eikä olleet pahan hintaiset..Ajattelin, että niillä mennään aluksi ja käyn sitten ostamassa kunnon liivit kun vähän koko tasoittuu..Esikoisesta käytin öisin ihan perus urheiluliivejä öisin..sellaisia toppimallisia, toimi mielestäni hyvin..
Meilläkin pitäisi olla omaa aikaa tiedossa huomenna, kun tyttö menee yökylään..JEE!!
Nyt vaan kaikki pitää peukkuja, ettei toi tytön yskä ja nuha mene taas pahemmaksi, meillä vaan tuntuu jatkuvan tämä nuhistus..
Pinnasänky koottiin myös valmiiksi ja nyt pitäis vielä saada vauvan vaatteet laatikoista kaappeihin..Tuntuu vaan niin uskomattomalta katsoa pinnasänkyä makkarin nurkassa ja miettiä et kohta siellä on pikkuinen käärö nukkumassa..
Mulla on taas kipuilujen suhteen ollut helpompaa, tai sitten siihen on tottunut...Oon kyllä taas ottanut pari päivää rauhallisemmin, et sekin voi vaikuttaa..
Kyllähän edelleen vihloo ja jomottaa yms yms..
Maha muuten naksuu täälläkin =)
Mut jos nyt koittais irrottautua tästä koneelta ja koittais tehdä jotain..
Tirpunen 35+4